Nog geen mail binnen van jou ?quote:Op zondag 5 september 2004 13:04 schreef Shark.Bait het volgende:
*meelurkt*
hihiquote:Op zondag 5 september 2004 12:56 schreef iteejer het volgende:
[..]
Je giechelde schattig..![]()
Een verkapte tvp, sajjebedoele...quote:Op zondag 5 september 2004 13:04 schreef Shark.Bait het volgende:
*meelurkt*
tis weg hier iig, naar loyaldog.nlquote:Op zondag 5 september 2004 13:04 schreef Knut het volgende:
Nog geen mail binnen van jou ?
nee, jij bent de ware voor mijquote:Op zondag 5 september 2004 13:05 schreef ripley3 het volgende:
Het klinkt alsof het leuk was
Zijn er nog liefdes opgebloeid?![]()
weirdquote:Op zondag 5 september 2004 13:07 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
tis weg hier iig, naar loyaldog.nl
12:26
quote:Op zondag 5 september 2004 13:09 schreef ripley3 het volgende:
Yvonne, je ziet er trouwens opvallend goed uit!![]()
quote:Op zondag 5 september 2004 13:05 schreef ripley3 het volgende:
Het klinkt alsof het leuk was
Zijn er nog liefdes opgebloeid?![]()
Dat is serieus ja: ze ziet er slank en bruin uitquote:Op zondag 5 september 2004 13:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
of was dat serieus?
donequote:Op zondag 5 september 2004 13:10 schreef Knut het volgende:
weird
Heb het niet binnen.
Kan je het nog eens sturen naar loyaldog@gmail.com ?
Misschien is mijn server moe ofzo ?
BHFH, waarom ben jij niet geweest? Dit was misschien wel je kans om een leuke dame te ontmoetenquote:Op zondag 5 september 2004 13:12 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Was het bier op?quote:Op zondag 5 september 2004 13:15 schreef Nolius het volgende:
ChrisJX en ik zijn ook weer thuis
ik hoorde dat er mpeg filmpjes rondzwerven van een neukend stel in een tent, was jij dat soms??quote:Op zondag 5 september 2004 13:16 schreef Tijn het volgende:
Ok, nu durf ik me helemaal nooit meer ergens te vertonen.
Laat meneer naast je dan ook even de foto's naar mij mailenquote:Op zondag 5 september 2004 13:16 schreef Billy-Jean het volgende:
Meneer naast me gaat de fotos zo uploaden. Het was gezellig.
En Knut, Ik zal niet verklappen dat Dagonet geneukt heeft, dat zou immers flauw zijn..
Wat heb je gedaan Tijn?quote:Op zondag 5 september 2004 13:16 schreef Tijn het volgende:
quote:Op zondag 5 september 2004 13:16 schreef Skull-splitter het volgende:
pi-pi-pictures!
Lekkere tietenman!!!quote:Op zondag 5 september 2004 13:16 schreef Tijn het volgende:
Ja, dit plaatje wel.quote:Op zondag 5 september 2004 13:18 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
wat idyllisch!!
[afbeelding]
Ik vind neuken niet echt een reden om me te schamen eigenlijk.quote:Op zondag 5 september 2004 13:17 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
ik hoorde dat er mpeg filmpjes rondzwerven van een neukend stel in een tent, was jij dat soms??
Ik klik me wel sufquote:Op zondag 5 september 2004 13:19 schreef Skull-splitter het volgende:
flashget, luie donder (batch downloaden van bepaalde filetypes is daar heel makkelijk mee)
Maar in feite is dit toch precies hetzelfde als de "fotopagina"?
Mooiste plek hier in het dorp, door de lichte mist ben ik vanaf het station meteen doorgereden naar dit plekkie, maar deze is aan de controle ontsnapt zie ik al...quote:Op zondag 5 september 2004 13:18 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
wat idyllisch!!
[afbeelding]
Ik was mezelf, Ripquote:Op zondag 5 september 2004 13:17 schreef ripley3 het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan Tijn?![]()
Ik upload hem al... *zucht*quote:Op zondag 5 september 2004 13:20 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik klik me wel suf
nevermind
En er waren behalve mooie plekjes en dieren ook nog allemaal mensen en drank he.quote:Op zondag 5 september 2004 13:21 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
die ganzen!!leuk!!
[afbeelding]
Da's ook niks om je voor te schamen Tijnquote:Op zondag 5 september 2004 13:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik was mezelf, Rip
Wat een mooi complimentquote:Op zondag 5 september 2004 13:22 schreef ripley3 het volgende:
[..]
Da's ook niks om je voor te schamen Tijn
Wil die ook niet dan ?quote:Op zondag 5 september 2004 13:32 schreef Loedertje het volgende:
14 ook volgens mij![]()
ik heb het via gmail gestuurd...quote:Op zondag 5 september 2004 13:16 schreef Knut het volgende:
Dan denk ik dat jouw mailserver er moeilijk mee doet ofzo.
Want ik krijg ook op gmail niks van je binnen.
en wie is Xlarge?quote:Op zondag 5 september 2004 13:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
De vriendin van Xlarge, de mazzelpik.
Dat is een kloon van Conflictquote:
Die kwam binnen en riep alleen maar; "conflictttttt waar bennn jeeeeeeeee"quote:
Dat kan me geen reet schelen, meer foto's van zijn vriendin graag.quote:Op zondag 5 september 2004 13:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
en wie is Xlarge?
Ik mocht zelfs een keer drinken voor haar halen. Toen ze het op had, heb ik haar bekertje afgepakt en meegenomen, die staat nu netjes in de vitrine. Soms lik ik er even aan.quote:Op zondag 5 september 2004 13:43 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Dat kan me geen reet schelen, meer foto's van zijn vriendin graag.
Even dacht ik de hoofdprijs te hebben, de deken van Aventura, maar ik moest 'm inleveren, ook al was ze al wegquote:Op zondag 5 september 2004 13:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik mocht zelfs een keer drinken voor haar halen. Toen ze het op had, heb ik haar bekertje afgepakt en meegenomen, die staat nu netjes in de vitrine. Soms lik ik er even aan.
Je bent trouwens een lul dat je er niet was.
Ja, dat ding zat eigenlijk best lekker zodra 'ie op z'n kant was geflikkerdquote:Op zondag 5 september 2004 13:47 schreef Insomaniac het volgende:
[afbeelding]
Ah, het fkliko groepje was er ook.
Welke groep? Welke fkliko? Ik zie alleen een meisje rechts onder.quote:Op zondag 5 september 2004 13:47 schreef Insomaniac het volgende:
[afbeelding]
Ah, het fkliko groepje was er ook.
is Xlarge breed?quote:Op zondag 5 september 2004 13:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
De vriendin van Xlarge, de mazzelpik.
Bij wie ben je uiteindelijk beland?quote:Op zondag 5 september 2004 13:48 schreef stinkie het volgende:
[..]
Even dacht ik de hoofdprijs te hebben, de deken van Aventura, maar ik moest 'm inleveren, ook al was ze al weg
Jullie tent was de enige waar geen geluid uit kwamquote:Op zondag 5 september 2004 13:15 schreef Nolius het volgende:
ChrisJX en ik zijn ook weer thuis
quote:Op zondag 5 september 2004 13:43 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Nee, wel lang. En te aardig om z'n vriendin af te pakken.quote:Op zondag 5 september 2004 13:49 schreef Conflict het volgende:
[..]
is Xlarge breed?
ok, laat maar danquote:Op zondag 5 september 2004 13:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, wel lang. En te aardig om z'n vriendin af te pakken.
Mijn eigen tent natuurlijk. tssss wat denk je wel niet van mequote:Op zondag 5 september 2004 13:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Bij wie ben je uiteindelijk beland?
Ik ben sowieso een lul.quote:Op zondag 5 september 2004 13:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik mocht zelfs een keer drinken voor haar halen. Toen ze het op had, heb ik haar bekertje afgepakt en meegenomen, die staat nu netjes in de vitrine. Soms lik ik er even aan.
Je bent trouwens een lul dat je er niet was.
Xlarge=Xlargequote:Op zondag 5 september 2004 13:49 schreef Conflict het volgende:
[..]
is Xlarge breed?
Alleen? Op je half opgeblazen luchtbed?quote:Op zondag 5 september 2004 13:51 schreef stinkie het volgende:
[..]
Mijn eigen tent natuurlijk. tssss wat denk je wel niet van me
Volgende keer meer geluidsopnames en minder foto's !quote:Op zondag 5 september 2004 13:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jullie tent was de enige waar geen geluid uit kwam :')
quote:Op zondag 5 september 2004 13:50 schreef yvonne het volgende:
Jullie tent was de enige waar geen geluid uit kwam :')
Je had haar moeten zien lopen manquote:Op zondag 5 september 2004 13:43 schreef ShaoliN het volgende:
Volledig opgepompte luchtbed. Pompen duurde even, minuutje per keer, dan rusten.quote:Op zondag 5 september 2004 13:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Alleen? Op je half opgeblazen luchtbed?
mijn broek was daarna ook wat blekerquote:Op zondag 5 september 2004 13:53 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je had haar moeten zien lopen man
De foto's verbleken daarbij![]()
Dit vind ik wel een erg mooie foto.quote:Op zondag 5 september 2004 13:18 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
wat idyllisch!!
[afbeelding]
quote:Op zondag 5 september 2004 13:54 schreef stinkie het volgende:
[..]
mijn broek was daarna ook wat bleker
Hij had een gans gescoordquote:Op zondag 5 september 2004 13:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Alleen? Op je half opgeblazen luchtbed?
Nietus, het eten was nog niet op, ik kon er niet eens bijkomen, jij stond er met maanvis alles rechtstreeks van de BBQ af te plukken. Ik heb geen stukje vlees op mijn bord gezien.quote:Op zondag 5 september 2004 13:56 schreef stinkie het volgende:
DIrkh je was wel plotseling zonder wat te zeggen weg he.
Opvallend genoeg vlak nadat het vreten op was
't domme gansjequote:Op zondag 5 september 2004 13:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij had een gans gescoord
En we kwamen er uren later pas achterquote:Op zondag 5 september 2004 13:56 schreef stinkie het volgende:
DIrkh je was wel plotseling zonder wat te zeggen weg he.
Opvallend genoeg vlak nadat het vreten op was
Ik heb ook geen vlees op mijn bord gehadquote:Op zondag 5 september 2004 13:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nietus, het eten was nog niet op, ik kon er niet eens bijkomen, jij stond er met maanvis alles rechtstreeks van de BBQ af te plukken. Ik heb geen stukje vlees op mijn bord gezien.
Ik heb gezwaaid, maar je zwaaide niet terug toen ik weg ging.
Ik was nog van plan om mijn bifi shirt aan jou te geven, maar om een of andere reden is dat er niet van gekomen. Ik zet 'm wel in V&A.quote:Op zondag 5 september 2004 13:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
En we kwamen er uren later pas achter :')
Knut! *wijst*quote:Op zondag 5 september 2004 13:55 schreef Rtificial het volgende:
Gallery scriptje voor de mensen die die foto's online zetten: http://weblog.neder-belg.be/gallery.rar
Ik denk dat ik gewoon geen fotowaardig materiaal ben.quote:Op zondag 5 september 2004 14:00 schreef thaleia het volgende:
En ik zie Tijn nergens. Is dat omdat die zich voortdurend in een tent heeft verscholen met 1 of ander vrouwspersoon?
*proest*quote:Op zondag 5 september 2004 14:07 schreef Brighteyes het volgende:
En er is niet geneukt!
Dat heet zelfbescherming.quote:Op zondag 5 september 2004 14:07 schreef stinkie het volgende:
Knut herkende mij niet eens
Je weet hoe ik ben met hints, subtiel dan wel botquote:Op zondag 5 september 2004 14:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat heet zelfbescherming.
Take a hint!
* Alvast een kijk-in-OUD-over-9-maanden memo in zijn agenda zet *quote:Op zondag 5 september 2004 14:07 schreef Brighteyes het volgende:
En weer terug thuis!
Het was leuk! Leuke mensen, veel drank, en ik nuchter!
Tent werd gekaapt door Bluezz en Golfer, waardoor ik dus noodgedwongen naast HeatWave moest gaan slapen!
En er is niet geneukt!
jawel hoor, mail me maarquote:Op zondag 5 september 2004 13:55 schreef Derice het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een erg mooie foto.
Is die er ook in een hogere resolutie?
Ik zit aan de linkerkant.quote:
Knut is er niet, mail ze mij maarquote:Op zondag 5 september 2004 14:16 schreef stinkie het volgende:
foto's zijn onderweg Knut
Aha! C'est tu!quote:Op zondag 5 september 2004 14:16 schreef Breetai het volgende:
Ik zit aan de linkerkant.
Wees maar niet bang, er zijn geen foto's van jou dat je in die tent bezig was met Tijn en conflict, ok?quote:Op zondag 5 september 2004 14:17 schreef Loedertje het volgende:
Knut is er niet, mail ze mij maar
quote:Op zondag 5 september 2004 14:20 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, er zijn geen foto's van jou dat je in die tent bezig was met Tijn en conflict, ok?
Ik zal m'n leven beteren.quote:Op zondag 5 september 2004 14:18 schreef Shark.Bait het volgende:
Aha! C'est tu!
Dit is ook de eerste keer dat ik een post van je zie hoor![]()
O ja, ik noemde hem meteen al chaos toen ik me voorstelde. Toen keek hij meteen al pissig.quote:Op zondag 5 september 2004 14:25 schreef Magneet het volgende:
[..]
ChOas
iedereen noemt hem eerst chaosquote:Op zondag 5 september 2004 14:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
O ja, ik noemde hem meteen al chaos toen ik me voorstelde. Toen keek hij meteen al pissig.
Het was koel om je te ontmoeten. Al was het kort.quote:In het vorige deel schreef V. het volgende:
Mike, bijvoorbeeld. Ik daxht dat dat iemand was met zwart/bruin haar. Breuls had ik groter ingeschat (en Dwerg kleiner). DarkElf vond ik verbazingwekkend licht voor een donker elfje. Een heel veel types waren jonger dan ik dacht
V.
Stinkie en Yvonne. Stinkie heeft hem er even lafjes in gehangen.quote:Op zondag 5 september 2004 14:29 schreef Anosmie het volgende:
Ah, ik hoor net dat er geneukt is.
Wie, wie, wie? En met wie?
"Ik vind Golfer aardig, niet verder vertellen hoor"quote:Op zondag 5 september 2004 14:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
Bah. Weer minder vijanden. Zo is er echt geen fuck meer aan om te fokken.
Tegenaan dirkh, tegenaan,quote:Op zondag 5 september 2004 14:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Stinkie en Yvonne. Stinkie heeft hem er even lafjes in gehangen.
Dat mag ik niet zeggenquote:Op zondag 5 september 2004 14:29 schreef Anosmie het volgende:
Ah, ik hoor net dat er geneukt is.
Wie, wie, wie? En met wie?
pssssssssssst, Estee Lauderquote:Op zondag 5 september 2004 14:09 schreef Anosmie het volgende:
Môgguh.
Het was erg okay. Dus.
Ik heb mn bandje nog..
En mn lief ruikt nog steeds naar Yvonne.
Hoe vaker mensen erover praten, hoe minder ze het doenquote:Op zondag 5 september 2004 14:33 schreef HeatWave het volgende:
Wat is toch elke keer die obsessie met dat geneuk?.
Ochquote:Op zondag 5 september 2004 14:33 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op zondag 5 september 2004 14:26 schreef Breetai het volgende:
Ik zal m'n leven beteren.
OUD is aan het inzakken, vandaarquote:Op zondag 5 september 2004 14:33 schreef HeatWave het volgende:
Ik weet nog exact wat ik gezegd heb.quote:Op zondag 5 september 2004 14:37 schreef Croupouque het volgende:
Ik ben gisteren geïnterviewd voor FOK!-radio, maar ik heb geen flauw idee meer wat ik allemaal gezegd heb.
dito hierquote:Op zondag 5 september 2004 14:37 schreef Croupouque het volgende:
Ik ben gisteren geïnterviewd voor FOK!-radio, maar ik heb geen flauw idee meer wat ik allemaal gezegd heb.
Dito.quote:Op zondag 5 september 2004 14:37 schreef Croupouque het volgende:
Niet dat iemand het kan verstaan, want PR en Jane onderbraken me telkens.quote:Op zondag 5 september 2004 14:38 schreef dwerg het volgende:
Ik weet nog exact wat ik gezegd heb.
"Rot op met die stinkmicrofoon" ?quote:Op zondag 5 september 2004 14:38 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ik weet nog exact wat ik gezegd heb.
gelukkig/jammer genoeg heeft Nolius mij over geslagen.quote:Op zondag 5 september 2004 14:37 schreef Croupouque het volgende:
Ah, die stellen! Kristalhelder. Thanks.quote:Op zondag 5 september 2004 14:32 schreef iteejer het volgende:
Dat mag ik niet zeggen
2 stellen zeker de derde een ? - ze ontkennen het maaaarrrr..
Yv stinkt nog steeds naar jouw lief
Ze wil niet in bad omdat ze de geur niet kwijt wil
Misschien is dat wel stel nr 4
wanneer zijn ze te horen? morgen?quote:Op zondag 5 september 2004 14:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik denk dat mijn interviews trouwens een nieuw dieptepunt in de geschiedenis van Fok!Radio zijn.
Ik voelde me echt een zwerver toen ik drie kwartier in mijn eentje op het station moest wachten.quote:Op zondag 5 september 2004 14:42 schreef royjn het volgende:
ik ben trouwens echt brak. een uur met het OV is geen pretje dan.
DOE WEG! omgquote:
Ik heb dan ook terecht je suffe kutvragen afgezekenquote:Op zondag 5 september 2004 14:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik denk dat mijn interviews trouwens een nieuw dieptepunt in de geschiedenis van Fok!Radio zijn.
Ik weet dat ik tenminste niet ga luisteren.quote:Op zondag 5 september 2004 14:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het was ultiem erotisch.quote:Op zondag 5 september 2004 14:44 schreef Bluezz het volgende:
Er staat me nog vaag iets bij van het door een stoel zakken samen met Stranger
de aansluiting was klote bij mij moest een half uur wachten. heb als zwerver gelegen op mijn tassen. die alcohol lucht heeft zijn voordelen bij mij danquote:Op zondag 5 september 2004 14:45 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik voelde me echt een zwerver toen ik drie kwartier in mijn eentje op het station moest wachten.
En zo rook ik ook als ik die vrouw die veertig minuten naast me in de bus zat mag geloven.
Ik heb hem net besproeid met Emporio.quote:Op zondag 5 september 2004 14:34 schreef yvonne het volgende:
pssssssssssst, Estee Lauder
Dito.quote:Op zondag 5 september 2004 14:37 schreef Croupouque het volgende:
Een uur? Mietje.quote:Op zondag 5 september 2004 14:42 schreef royjn het volgende:
We bellen je welquote:Op zondag 5 september 2004 14:46 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik weet dat ik tenminste niet ga luisteren.
Dank je schatquote:Op zondag 5 september 2004 14:46 schreef Stranger het volgende:
Het was ultiem erotisch.
Wie welquote:Op zondag 5 september 2004 14:47 schreef HeatWave het volgende:
Fok!radio, ja daar heb ik ook nog iets tegen gezegd, geen idee meer wat.
die uur leek wel een eeuwigheid voor mij.quote:Op zondag 5 september 2004 14:47 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Een uur? Mietje.
quote:Op zondag 5 september 2004 14:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
O ja, ik noemde hem meteen al chaos toen ik me voorstelde. Toen keek hij meteen al pissig.
quote:Op zondag 5 september 2004 14:47 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Zo te zien heb ik niets gemist.
Ze zouden er regels voor moeten hebben.quote:Op zondag 5 september 2004 14:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wie wel
2,5 uur ook nietquote:Op zondag 5 september 2004 14:42 schreef royjn het volgende:
Ik verbaasde me wel over haal bril. Die was zo vet en smoezelig, dat ik me afvroeg of ze er wel wat door kon zien. Ze zal het wel bewust hebben gedaan, om niet iedereen te hoeven zien.quote:Op zondag 5 september 2004 14:50 schreef Skaai het volgende:
Trouwens, Yvonne had wel super lippenstift. Die rode lippen bleven de hele dag goed
visquote:Op zondag 5 september 2004 14:52 schreef Vork het volgende:
Ik ben volgens mij de enige die niet vis geinterviewd door Fok!radio. Maar volgens mij sta ik wel bij een paar interviews ergens dom op de achtergrond te schreeuwen ofzo
je bent een vaag figuur; zie fotografisch bewijsquote:Op zondag 5 september 2004 14:45 schreef Skaai het volgende:
DOE WEG! omg
Fok!radio zuigtquote:Op zondag 5 september 2004 14:52 schreef Vork het volgende:
Ik ben volgens mij de enige die niet vis geinterviewd door Fok!radio. Maar volgens mij sta ik wel bij een paar interviews ergens dom op de achtergrond te schreeuwen ofzo
Daaaaaamn!, en ik eerst panieken dat ik mijn gulp verkeerd had dicht gedaan!quote:Op zondag 5 september 2004 14:50 schreef Skaai het volgende:
Trouwens, Yvonne had wel super lippenstift. Die rode lippen bleven de hele dag goed
jij zag er te bedreigend uit met alcohol opquote:Op zondag 5 september 2004 14:52 schreef Vork het volgende:
Er was een grand total van zeven veggieburgers.quote:Op zondag 5 september 2004 14:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
vis![]()
Hoeveel veggyburgers waren er nog?
Die rare koppen trek ik trouwens niet 24/7 hehquote:Op zondag 5 september 2004 14:53 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
je bent een vaag figuur; zie fotografisch bewijs
Ik ben ook niet geintervieuwd en dat vind ik zooooooooooooooo ergquote:Op zondag 5 september 2004 14:52 schreef Vork het volgende:
Bier is trouwens oké voor je haarquote:Op zondag 5 september 2004 14:52 schreef Vork het volgende:
7 stuks voor 2 personen? Dat is vragen om een vechtpartij bij de laatste.quote:Op zondag 5 september 2004 14:54 schreef Stranger het volgende:
[..]
Er was een grand total van zeven veggieburgers.
als ik dit goed begrijp, is Yvonne dat dikke blonde wijf met die rooie lippenstift? *ril*quote:Op zondag 5 september 2004 14:50 schreef Skaai het volgende:
Je weet dat je op zo'n meet geacht wordt uiterst representatief te zijn voor de website in het algemeen he.quote:Op zondag 5 september 2004 14:54 schreef Skaai het volgende:
[..]
Die rare koppen trek ik trouwens niet 24/7 heh
Hallo, vegetariers zijn meestal ook nog eens pacifistische linkse stinkaltos, dus we hebben gewoon gedeeld.quote:Op zondag 5 september 2004 14:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
7 stuks voor 2 personen? Dat is vragen om een vechtpartij bij de laatste.
* Shark.Bait kijkt naar Skaai's avatar/usericon/gebruikersplaatje en weet wel beter *quote:Op zondag 5 september 2004 14:54 schreef Skaai het volgende:
Die rare koppen trek ik trouwens niet 24/7 heh
Ze is niet dik!quote:Op zondag 5 september 2004 14:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
als ik dit goed begrijp, is Yvonne dat dikke blonde wijf met die rooie lippenstift? *ril*
Dat zal het zijn ja. Wel een makkelijk herkenningspunt: als je ergens een kin ziet, weet je dat je hem gevonden hebtquote:Op zondag 5 september 2004 14:44 schreef Anosmie het volgende:
Ah, die stellen! Kristalhelder. Thanks.![]()
Mijn lief douched sowieso niet.
Het is de kin Iteejer, ik zweer het. Die vervloekte kin..
dik? als dat al dik is dan vrees ik voor mijn toekomst mijn vader en genleer in ogenschouw nemende.quote:Op zondag 5 september 2004 14:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
als ik dit goed begrijp, is Yvonne dat dikke blonde wijf met die rooie lippenstift? *ril*
Ja nou oké, bij daglicht wel.quote:Op zondag 5 september 2004 14:57 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
* Shark.Bait kijkt naar Skaai's avatar/usericon/gebruikersplaatje en weet wel beter *
Was die gepofte zwam nou lekker..?quote:Op zondag 5 september 2004 14:56 schreef Stranger het volgende:
Hallo, vegetariers zijn meestal ook nog eens pacifistische linkse stinkaltos, dus we hebben gewoon gedeeld.
een foto?quote:Op zondag 5 september 2004 14:58 schreef QyRoZ het volgende:
DarkElf wil zeker niet online met een foto hè?
Mail haar even, maar volgens mij maakt het niet uit. Ze post ook in bh2 zo nu en dan, en ze staat er goed op, zeker die pix met iteejerquote:Op zondag 5 september 2004 14:58 schreef QyRoZ het volgende:
DarkElf wil zeker niet online met een foto hè?
quote:Op zondag 5 september 2004 14:57 schreef Skaai het volgende:
Ja nou oké, bij daglicht wel.
Ja, waar wij samen op staanquote:Op zondag 5 september 2004 14:58 schreef DarkElf het volgende:
een foto?
Ik had eigenlijk de hele tijd zoiets van "wie ben jij? "quote:Op zondag 5 september 2004 14:58 schreef Stranger het volgende:
Wat een hoop onbekende gezichten trouwens op die foto's
Tuukquote:Op zondag 5 september 2004 14:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ze is niet dik!![]()
Ze is eh.... ze had gewoon eh ...verkeerde kleding aan, daardoor leek het zo. Denk ik. Toch?
Oh god, ja!quote:Op zondag 5 september 2004 14:39 schreef dwerg het volgende:
[..]
Niet dat iemand het kan verstaan, want PR en Jane onderbraken me telkens.
MIJN stoel, ja!quote:Op zondag 5 september 2004 14:44 schreef Bluezz het volgende:
Er staat me nog vaag iets bij van het door een stoel zakken samen met Stranger
*undelete*quote:Op zondag 5 september 2004 14:59 schreef DarkElf het volgende:
dus doe maar
quote:Dit weekend zei IR op een onbewaakt moment het volgende:
"Ik vind Golfer aardig, niet verder vertellen hoor"
En ik heb jou niet eens gesprokenquote:Op zondag 5 september 2004 14:59 schreef miss_bleu het volgende:
Ik had eigenlijk de hele tijd zoiets van "wie ben jij? "
quote:Op zondag 5 september 2004 14:58 schreef iteejer het volgende:
[..]
Was die gepofte zwam nou lekker..?
Nee ik werd elke keer weggetrokken door PR toen ie eenmaal wist wie ik wasquote:Op zondag 5 september 2004 15:01 schreef iteejer het volgende:
[..]
En ik heb jou niet eens gesproken :'(
Niks onbewaakt,quote:Op zondag 5 september 2004 15:01 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
[..].
quote:Op zondag 5 september 2004 15:01 schreef DarkElf het volgende:
die met johan? ja ging wel vond ik
Drank maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op zondag 5 september 2004 15:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niks onbewaakt,
hij heeft het dik een half uur tegen me lopen prevelen!
Waar Golfer bij was
quote:Op zondag 5 september 2004 15:03 schreef iteejer het volgende:
[afbeelding]
Tenten bijvoorbeeld.quote:Op zondag 5 september 2004 15:04 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
[..]
Drank maakt meer kapot dan je lief is..
Hey Jane! Jammer dat ik je gemist heb vanochtend, ik zat in de kantine koffie te drinken en toen ik het veld weer op kwam, waren jullie al wegquote:Op zondag 5 september 2004 15:00 schreef Jane het volgende:
[..]
Was erg gezellig, maar ik voel me niet zo fit vandaag. Gek he? Heerlijk geslapen ook, in die zeiknatte tent en 's ochtends wakker worden van die schijtgansen.
Volgens mij wist PR niet eens meer wie hij zelf was.quote:Op zondag 5 september 2004 15:02 schreef miss_bleu het volgende:
Nee ik werd elke keer weggetrokken door PR toen ie eenmaal wist wie ik was![]()
quote:Op zondag 5 september 2004 15:05 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Was DAT dark elf!!!!!!volgende keer...
Ik heb vanmorgen drie bakkies op.quote:Op zondag 5 september 2004 15:06 schreef syrek het volgende:
syrek miste koffie op de meet
Nou nou, zo praat je toch niet over een vrouw?quote:Op zondag 5 september 2004 14:58 schreef iteejer het volgende:
[..]
Was die gepofte zwam nou lekker..?
Ik ben om 21.30 naar huis gefietst en heb 2 mokken gezetquote:Op zondag 5 september 2004 15:06 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen drie bakkies op.
quote:Op zondag 5 september 2004 15:06 schreef iteejer het volgende:
[..]
Volgens mij wist PR niet eens meer wie hij zelf was.
Hij kwam op een gegeven ogenblik op me af en toen zie hij 'OH MIJN GOD moet je mijn lijf eens zien... ik ben echt zo ongelooflijk dronken... Wil je een biertje van me?' etc
Ja, waar was jij?quote:Op zondag 5 september 2004 15:07 schreef Conflict het volgende:
weinig blote tieten op die foto's.
Begin jij met FB?quote:Op zondag 5 september 2004 15:03 schreef miss_bleu het volgende:
Zeg heatwave zullen we het forum nog even bestoken met wat "F"topics![]()
Hoezo? Ze hadden prima koffie in de kantine hoor.quote:Op zondag 5 september 2004 15:06 schreef syrek het volgende:
* syrek miste koffie op de meet
Ben je blind of zo?quote:Op zondag 5 september 2004 15:07 schreef Conflict het volgende:
weinig blote tieten op die foto's.
om 9 uur was de kantine los daar heb ik mijn bakjes koffie en broodjes opquote:Op zondag 5 september 2004 15:06 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen drie bakkies op.
Yepquote:Op zondag 5 september 2004 15:04 schreef DarkElf het volgende:![]()
sjees its me, and its you...
Ik vond MED als begin een leukere startquote:Op zondag 5 september 2004 15:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Begin jij met FB?.
Ik heb ook nog wel wat foto's als ik weer thuis ben zal ik ze wel ff online gooien.
quote:Op zondag 5 september 2004 15:06 schreef iteejer het volgende:
Volgens mij wist PR niet eens meer wie hij zelf was.
Hij kwam op een gegeven ogenblik op me af en toen zie hij 'OH MIJN GOD moet je mijn lijf eens zien... ik ben echt zo ongelooflijk dronken... Wil je een biertje van me?' etc
En camping-FM. Ideaal als je de verrotte muzieksmaak van HW en Gelly even beu bent.quote:Op zondag 5 september 2004 15:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hoezo? Ze hadden prima koffie in de kantine hoor.
:') volgens mij verwachtte iedereen een grote donkere evil vrouw ofzo?quote:Op zondag 5 september 2004 15:09 schreef iteejer het volgende:
[..]
Yep
En iedereen maar zeggen 'Ben JIJ DarkElf..? Goh, je ziet er zo.. aardig.. uit.. '
Sharkbait nu ook weer. Ik weet niet wat voor indruk jouw posts achterlaten maar tis nie best gloof ik..
Eerst de foto met balkjequote:Op zondag 5 september 2004 15:09 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Ik vond MED als begin een leukere startSamen met een site nieuwsbericht en prijsvraag
Camping FMquote:Op zondag 5 september 2004 15:09 schreef Stranger het volgende:
[..]
En camping-FM. Ideaal als je de verrotte muzieksmaak van HW en Gelly even beu bent.
quote:Op zondag 5 september 2004 15:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eerst de foto met balkje.
Gezocht!quote:Op zondag 5 september 2004 15:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eerst de foto met balkje.
Ik heb geloof ik 1 of 2 mensen wijsgemaakt dat Liannuh mod was van MEDquote:Op zondag 5 september 2004 15:09 schreef miss_bleu het volgende:
Ik vond MED als begin een leukere startSamen met een site nieuwsbericht en prijsvraag
Als vast sms-spelletje tijdens het afro-kanaalquote:Op zondag 5 september 2004 15:10 schreef Skaai het volgende:
[..]
Camping FM
*Maak deze slagzin af: De...*
we beginnen in v&a dus?quote:Op zondag 5 september 2004 15:12 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Gezocht!
Een zeer beruchte gewilde foto van een bepaalde dame in een bepaalde stand
Ik heb een zusje genaamd ChrisJXquote:Op zondag 5 september 2004 15:12 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik 1 of 2 mensen wijsgemaakt dat Liannuh mod was van MED
En dat ik Sunchaser was
Dat zei Oxa ook altijdquote:Op zondag 5 september 2004 15:04 schreef Dirkh het volgende:
Je lijkt wel een beetje op Hans van der Togt
quote:Op zondag 5 september 2004 15:14 schreef miss_bleu het volgende:
Ik heb een zusje genaamd ChrisJX
4-4-2009quote:Op zondag 5 september 2004 15:13 schreef RaymanNL het volgende:
wanneer is de volgende meet
Geloof het niet ;')quote:Op zondag 5 september 2004 15:15 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
weet mams het al?
JA. Ligt aan jou. En aan de foto, en aan het weer. En de datum, en de locatie. Tevens aan het beleg. Ga zo door. Vooral doen. Wij vechten dit elders wel uitquote:Op zondag 5 september 2004 15:10 schreef Karboenkeltje het volgende:
Met bril heeft Iteejer een psychologenhoofd. Of ligt dat aan mij/die specifieke foto?
Heb jij AL die tijd in de kantine gezeten?quote:Op zondag 5 september 2004 15:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hey Jane! Jammer dat ik je gemist heb vanochtend, ik zat in de kantine koffie te drinken en toen ik het veld weer op kwam, waren jullie al weg
Nou ja, ik weet niet of ik met je huidige humeur er uberhaupt verstandig aan had gedaan om met je mee te rijden
De 28 posts per dag zal niet zo snel lukken denk ik. Wat vaker naar ONZ gaan lijkt mij.quote:Op zondag 5 september 2004 14:37 schreef Shark.Bait het volgende:Vooral voor iemand die zich twee dagen eerder geregd heeft dan ik is dat zeer wenselijk
Was wel grappig, ik liep op de parkeer plaats en kwam Nolius tegen die leuk reageerde en me een hand gaf. Toen kwam Sunchaser aanlopen en ik denk, goh laat ik hem een hand geven en me even voorstellen.quote:Op zondag 5 september 2004 15:12 schreef Shark.Bait het volgende:
En dat ik Sunchaser was
Paxlie en ik zijn wezen ontbijten bij de macquote:Op zondag 5 september 2004 15:17 schreef Jane het volgende:
SC en ik hebben, nadat we de anderen afgezet hadden op Utrecht CS, ontbeten in het AC restaurant langs de A2. Daar heb ik pas mijn eerste koffie gedronken. Was er wel aan toe.
Jij hebt ervaring met het schoonmaken er van héquote:Op zondag 5 september 2004 15:20 schreef QyRoZ het volgende:
Hey skull-splitter, hoe slaapt dat nou, je eigen kots?
Ja, ze hadden croissantjes en koffie en het was er warm en gezellig, dus ik heb er bijna de hele ochtend gezeten jaquote:Op zondag 5 september 2004 15:17 schreef Jane het volgende:
[..]
Heb jij AL die tijd in de kantine gezeten?
Same herequote:Op zondag 5 september 2004 15:21 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Paxlie en ik zijn wezen ontbijten bij de mac![]()
Geen idee, geen ervaring mee opgedaan (NAAST het bankje gespuw immers...)quote:Op zondag 5 september 2004 15:20 schreef QyRoZ het volgende:
Hey skull-splitter, hoe slaapt dat nou, je eigen kots?
Ik had m'n volledige kampeerontbijt meegenomen. Ik kon het alleen niet over m'n hart verkrijgen om lekker crackertjes te gaan smeren en thee te gaan zetten, terwijl jullie honger zaten te lijden.quote:Op zondag 5 september 2004 15:21 schreef miss_bleu het volgende:
Paxlie en ik zijn wezen ontbijten bij de mac![]()
Er was geen bankje. Je zat op de grond.quote:Op zondag 5 september 2004 15:25 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Geen idee, geen ervaring mee opgedaan (NAAST het bankje gespuw immers...)
die op zijn kant?quote:Op zondag 5 september 2004 15:27 schreef DarkElf het volgende:
wat kijk ik stom op die foto
quote:Op zondag 5 september 2004 15:20 schreef Dirkh het volgende:
Was wel grappig, ik liep op de parkeer plaats en kwam Nolius tegen die leuk reageerde en me een hand gaf. Toen kwam Sunchaser aanlopen en ik denk, goh laat ik hem een hand geven en me even voorstellen.
Hij gaf me een hand en keek me aan met een blik van: Het zal me aan m'n reet roesten wie je bent, sodemieter lekker op.
Toen ben ik maar weer weggelopen.
Jij lijtk niet op je foto'squote:Op zondag 5 september 2004 15:27 schreef Chandler het volgende:
Ik wil FOK trouwens wel mirrorrenof als Knut het wil heb ik nog wel een klant en klare gallery liggen die werkt op basis van directories, inclusief een leuke slideshow
...
Knut... lemme know.
Vergeten te draaien. Nou ja, kan gebeuren.quote:Op zondag 5 september 2004 15:28 schreef Roönaän het volgende:
[..]
die op zijn kant?
Vrienden.quote:Op zondag 5 september 2004 15:29 schreef golfer het volgende:
Bewijsmateriaal, speciaal voor Baboontje:
http://www.xs4all.nl/~qyroz/5jaarmeet/imagepages/IMG_0864.html
Use your clones luke.quote:Op zondag 5 september 2004 15:30 schreef dwerg het volgende:
Wat ik enorm handig vond, waren die oranje polsbandjes met je nick erop. Zo wist je tenminste direct wie je voor je had.![]()
Ja, ik mezelf ook. En ik kijk heel boosquote:Op zondag 5 september 2004 15:29 schreef Jane het volgende:
Tijn, ik heb je inmiddels ontdekt op een foto hoor.
Ik weet het al. Volgens mij ga je er Engels van lullen.quote:Op zondag 5 september 2004 15:25 schreef Skull-splitter het volgende:
Geen idee, geen ervaring mee opgedaan (NAAST het bankje gespuw immers...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |