Klopt, Maradona krijgt ook mijn stemquote:Op zondag 5 september 2004 12:15 schreef mat_herben het volgende:
de bejaarde hools zijn nog niet langs geweest he, dan krijgt maradona genoeg stemmen.
Woei, tot mn verjaardag dus.quote:Op zondag 5 september 2004 12:02 schreef VoreG het volgende:
Happy voting je hebt de tijd tot vrijdag 10 september
quote:Op zondag 5 september 2004 21:43 schreef -Schorpioen- het volgende:
Maradonna natuurlijk....
quote:Op zondag 5 september 2004 22:06 schreef tha_dark het volgende:
Maradonna
Het minste wat je dan kan doen is zijn naam correct spellen, toch?quote:Op zondag 5 september 2004 22:20 schreef stame het volgende:
maradonna
Ik heb hem wel regelmatig op tv gezien. Je ziet dan zijn mooiste acties, tegen engeland en dat gegoochel tijdens de warming up. Maar ik heb hem nooit echt een wedstrijd zien vblen.quote:Op maandag 6 september 2004 01:42 schreef tong80 het volgende:
Raar dat mensen zeggen ik heb Maradona nooit zien voetballen. Het gaat om de beste ooit. Jullie hebben toch beelden van hem op tv gezien. Zo niet heb je op de noordpool gewoond.
Dit is een serieus topic hoor.quote:Op maandag 6 september 2004 19:12 schreef methodmich het volgende:
Zinedine Zidane zonder ook maar enige twijfel.
tel maar zou k zeggen, VoreG slaapt. maar als k t zo zie staat de dopingslikkende handballer voorquote:Op dinsdag 7 september 2004 00:41 schreef MaxPower het volgende:
tussenstand? of mag dat niet?
Hey ouwe, wel effe serieus blijven he...quote:Op dinsdag 7 september 2004 01:27 schreef golfer het volgende:
Ik ga niet kiezen tussen die 2 middelmatige voetballers, terwijl je geniëen als Daniël de Ridder niet genomineerd hebt.
http://www.archivomaradona.8m.com/ingles.htmquote:Op maandag 6 september 2004 11:43 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Ik heb hem wel regelmatig op tv gezien. Je ziet dan zijn mooiste acties, tegen engeland en dat gegoochel tijdens de warming up. Maar ik heb hem nooit echt een wedstrijd zien vblen.
25 Diego Maradona VS Zinedine Zidane 9quote:Op dinsdag 7 september 2004 00:41 schreef MaxPower het volgende:
tussenstand? of mag dat niet?
Daarom.quote:Op maandag 6 september 2004 21:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit is een serieus topic hoor.
quote:Op dinsdag 7 september 2004 14:32 schreef S-Two het volgende:
ik denk dat de uitslag al redelijk bekend is
Was die kalende halve Algerijn ook niet een dopingzondaar bij de grootste dopingclub ter wereld, Juventus?quote:Op dinsdag 7 september 2004 00:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tel maar zou k zeggen, VoreG slaapt. maar als k t zo zie staat de dopingslikkende handballer voor
Vandaag al!quote:Op zaterdag 11 september 2004 16:56 schreef VoreG het volgende:
En na een zeer spannende nek aan nek race heeft DIEGO MARADONA gewonnen van Zinedine Zidane
28 Diego Maradona VS Zinedine Zidane 9
Jammer Zidane, volgende keer beter.
Een topic over Beste Aanvallers Nominaties binnenkort?
Vandaag kan ik dat niet, want ik heb vanavond een verjaardag van een vriend van me. Ik zal morgen waarschijnlijk het topic openen.quote:Op zaterdag 11 september 2004 17:07 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vandaag al!
Jawel, want dan krijg ik als ik morgen wakker wordt ineens 500namen in 1x voorgeschotelt, morgen kan ik het nog een beetje bijhoudenquote:Op zaterdag 11 september 2004 17:22 schreef methodmich het volgende:
Okee, maar als je nu een nominatieronde opent, is dat toch niet erg anders dan wanneer je het morgen doet??
Rustig maar MM, het is niet maar 1 dag die nominatie. Die blijft wel een paar dagen staan denk ik. Desnoods kan je me altijd mailen.quote:Op zaterdag 11 september 2004 17:27 schreef methodmich het volgende:
Okee, maar dan ben ik misschien wel te laat terwijl ik zo veel leuke aanvallers weet... snif.
Je mag kiezen.quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:13 schreef gras het volgende:
Toch niet Ebi Smolarek hé!?
Ja, op Tresequet en Wiltor zeerzeker.quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je mag kiezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |