Ben ik met je eens!quote:Op zondag 5 september 2004 12:10 schreef ll_Rimpelpees_ll het volgende:
Ik zeg altijd zo: échte liefde kent geen grenzen.
Daarom, iemand van 20 met iemand van 13 moet ook gewoon kunnenquote:Op maandag 6 september 2004 10:23 schreef V1z0R het volgende:
van de verhalen kun je denk ik wel uitgaan dat opzich leeftijd niet zon rol is maar meer hoe de persoon zelf is
mjah het ging een tijdje goed, maar toen ze niet meer in het kinderzitje wilde heb ik het uit gemaaktquote:Op zondag 5 september 2004 12:00 schreef off_topic het volgende:
Hoi, ik vroeg me af of er hier veel mensen zijn die door leeftijdsverschil (groter dan 5jr zeg maar) uit elkaar zijn gegaan. En op welk gebied is het mis gelopen? Zou je zo'n nieuwe relatie (waarbij weer een leeftijdsverschil aanwezig is) een kans geven?
wel eens een relatie gehad met 10 jaar verschil. Ik 20, zij 30 en een kind van twee. Alles was prima en het klikte gewoon heel erg goed, ook met haar dochtertje. maar na een aatal maanden brak het toch. voornamelijk omdat zij in een andere fase was dan ik. zij zocht werk etc en ik was bezig met reisplannen.quote:Op zondag 5 september 2004 12:00 schreef off_topic het volgende:
Hoi, ik vroeg me af of er hier veel mensen zijn die door leeftijdsverschil (groter dan 5jr zeg maar) uit elkaar zijn gegaan. En op welk gebied is het mis gelopen? Zou je zo'n nieuwe relatie (waarbij weer een leeftijdsverschil aanwezig is) een kans geven?
quote:Op zondag 5 september 2004 12:10 schreef ll_Rimpelpees_ll het volgende:
Ik heb een relatie gehad met een man, die 20 jaar ouder was dan ik (ben halverwege de 20 zelf) en dat ging uitstekend. Hij was erg jong voor zijn doen, zag er jong uit en we zaten op 1 lijn.
Helaas is het toch uit gegaan, maar dat kwam door andere dingen.
Ik zeg altijd zo: échte liefde kent geen grenzen.
quote:Op donderdag 9 september 2004 09:28 schreef LintuxCx het volgende:
Om nog even iets wat al genoemd is min of meer te herhalen, verschil is niet het enige wat boeit. Drie jaar geleden een volslagen mislukte relatie (zo wil ik het ook eigenlijk niet noemen) gehad met een meisje dat iets meer dan twee jaar jonger was, maar dat was gewoon een kleuter. Totaal niet op dezelfde lijn. Ik was toen 17 en zij 15.
Nu ben ik 21 en mijn huidige vriendin is 19. Zelfde verschil, maar we zijn een paar jaartjes verder. En dat werkt stukken beter.
En tsja, of dat nou aan de leeftijd of aan de persoon ligt weet ik niet, maar volgens mij ook best wel aan de persoon.
quote:Op donderdag 9 september 2004 00:42 schreef knokkels het volgende:
Het heeft ook wel met je achtergrond, wat je meegemaakt hebt, levenservaring te maken..
Mwa, alleen is het zo frappant dat het in het geval van oudere vrouw - jongere jongen men er altijd anders over denkt.quote:Op vrijdag 10 september 2004 17:44 schreef flexmeid het volgende:
het klikt of het klikt niet......en leeftijd doet daarbij niet vind ik.
Dus als ik het goed begrijp heb je er uberhaupt geen ervaring mee?quote:Op maandag 13 september 2004 19:41 schreef Priscilla het volgende:
Toen ik 15 was (ben nu 16), was ik verliefd op een jongen van 20. Hij vond mij ook wel leuk maar te jong en naief ofzo zie ie, ik weet het ook niet precies. Ik heb dus niet egt goede ervaringen daarmee.
Ja duh, ik zeg tog net dat ik er juist wel ervaring mee heb. Anders reageer ik hier niet.quote:Op maandag 13 september 2004 19:49 schreef voh het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp heb je er uberhaupt geen ervaring mee?
Als de topic starter om ervaringen met relaties met leeftijdsverschil vraagt, moet je eigenlijk wel een relatie gehad hebben met leeftijdsverschilquote:Op maandag 13 september 2004 19:59 schreef Priscilla het volgende:
[..]
Ja duh, ik zeg tog net dat ik er juist wel ervaring mee heb. Anders reageer ik hier niet.
Ikzelf zou er denk geen problemen mee hebben........als je allebij gelukkig bent en verliefd enzo.......ga er dan gewoon voor zou ik zeggen.....quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:36 schreef Lemmiwinks het volgende:
[..]
Mwa, alleen is het zo frappant dat het in het geval van oudere vrouw - jongere jongen men er altijd anders over denkt..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |