abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21762620
Hoi, ik vroeg me af of er hier veel mensen zijn die door leeftijdsverschil (groter dan 5jr zeg maar) uit elkaar zijn gegaan. En op welk gebied is het mis gelopen? Zou je zo'n nieuwe relatie (waarbij weer een leeftijdsverschil aanwezig is) een kans geven?
  zondag 5 september 2004 @ 12:08:56 #2
90169 Binnetie
-=Met Een Hamer Past Alles=-
pi_21762781
Ik heb eens met een meisje verkering gehad, dat 3 jaar jonger was dan mij (dus niet meer dan 5 jaar zoals je graag wil), ik heb toen 10 maand wat met haar gehad ik was 17 en zei toen 14, ik merkte in haar dat ze soms nog echt een kind kon zijn. Uiteindelijk is het uitgegaan omdat ik problemen had met school en met mezelf waar ze me niet bij kon helpen...

Nu ben ik sinds een week met een meisje van 16 (ben nu 20) aan het chatten en ik moet zeggen dat ze veel volwassener overkomt, we hebben een aantal keren gebeld en het lijkt wel of die meiden op 16 jarige leeftijd veel volwassener zijn dan jongens. Ze lopen 2 jaar voor op jongens heb ik eens gelezen.
pi_21762824
Ik heb een relatie gehad met een man, die 20 jaar ouder was dan ik (ben halverwege de 20 zelf) en dat ging uitstekend. Hij was erg jong voor zijn doen, zag er jong uit en we zaten op 1 lijn.
Helaas is het toch uit gegaan, maar dat kwam door andere dingen.
Ik zeg altijd zo: échte liefde kent geen grenzen.
Talk to the hand, 'cause the face ain't listening
Fotoboek
Wie de bal kaatst kan hem gecorrigeerd terug verwachten (quote Boebiedoe)
† † †
  zondag 5 september 2004 @ 12:11:44 #4
90169 Binnetie
-=Met Een Hamer Past Alles=-
pi_21762833
quote:
Op zondag 5 september 2004 12:10 schreef ll_Rimpelpees_ll het volgende:
Ben ik met je eens!

Ohjah nog even ter aanvulling, ik denk dat afstand meer speelt. De vriendinnen die ik gehad heb woonden allemaal redelijk dicht bij me in de buurt (tot 20 km). Het meisje waar ik nu wat mee aan het aanpappen ben woond 140 km bij me vandaan...
pi_21763021
is ze ouder of jonger
after turn the volume up, it's my beat !
  maandag 6 september 2004 @ 10:14:12 #6
90273 merdeka
In My Life I Love You More
pi_21780798
Ik heb enkel relaties gehad met een groot leeftijdsverschil, op 1 na. Die jongen was 3 jaar ouder en net een onervaren kleuter, dus dat heb ik nog geen maand volgehouden. Het grootste leeftijdsverschil met een partner was 15 jaar, maar daar was leeftijd wel een beetje een issue. Dat kwam omdat ik toen nog half zat te puberen, en ik kon me slecht in zijn leeftijdsfase verplaatsen. Hij wel in de mijne overigens, maar dat voorkwam niet dat de relatie stukliep.
Met mijn huidige vriend ben ik 6 jaar samen en het verschil is +/- 8 jaar. Gaat perfect.
Better to be hated for who you are than loved for who you're not
Wow Scotty - you can beam me up any time - with pleasure! ;)
Sooner or later your bf watches too much Fuse and stars in C movies...
pi_21780922
van de verhalen kun je denk ik wel uitgaan dat opzich leeftijd niet zon rol is maar meer hoe de persoon zelf is
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_21781784
Ik was 16, zij was 21. We hebben het een weekje vol gehouden. Maar dit ging niet..
pi_21782198
/edit

[ Bericht 98% gewijzigd door RubberenRobbie op 06-09-2004 12:10:06 ]
  donderdag 9 september 2004 @ 00:42:32 #10
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_21830828
Het heeft ook wel met je achtergrond, wat je meegemaakt hebt, levenservaring te maken..
Mijn exvriendin (23) was een stuk minder volwassen dan mijn huidige vriendin (ik nu 27.. zij 18, bijna 19)

Mijn ex was vrij beschermd opgevoed .. en mijn huidige vriendin heeft wat dat betreft wel het een en andere meegemaakt .. waardoor ze op zich voor een 23-jarige zou kunnen doorgaan..

En inderdaad... age ain't nothing but a number
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
pi_21832715
quote:
Op maandag 6 september 2004 10:23 schreef V1z0R het volgende:
van de verhalen kun je denk ik wel uitgaan dat opzich leeftijd niet zon rol is maar meer hoe de persoon zelf is
Daarom, iemand van 20 met iemand van 13 moet ook gewoon kunnen
  donderdag 9 september 2004 @ 08:28:31 #12
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_21832745
quote:
Op zondag 5 september 2004 12:00 schreef off_topic het volgende:
Hoi, ik vroeg me af of er hier veel mensen zijn die door leeftijdsverschil (groter dan 5jr zeg maar) uit elkaar zijn gegaan. En op welk gebied is het mis gelopen? Zou je zo'n nieuwe relatie (waarbij weer een leeftijdsverschil aanwezig is) een kans geven?
mjah het ging een tijdje goed, maar toen ze niet meer in het kinderzitje wilde heb ik het uit gemaakt
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  donderdag 9 september 2004 @ 08:40:57 #13
84570 dirkertjedap
I am a genuine kiwi
pi_21832834
quote:
Op zondag 5 september 2004 12:00 schreef off_topic het volgende:
wel eens een relatie gehad met 10 jaar verschil. Ik 20, zij 30 en een kind van twee. Alles was prima en het klikte gewoon heel erg goed, ook met haar dochtertje. maar na een aatal maanden brak het toch. voornamelijk omdat zij in een andere fase was dan ik. zij zocht werk etc en ik was bezig met reisplannen.
Ja, ik zou het nog eens doen als het zou gebeuren, want leeftijd maakt niet uit, meer waar je mee bezig bent en waar je naar toe wil...
"De wereld is rond, dus niet oppervlakkig..."
  donderdag 9 september 2004 @ 08:54:17 #14
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_21832960
quote:
Op zondag 5 september 2004 12:10 schreef ll_Rimpelpees_ll het volgende:
Ik heb een relatie gehad met een man, die 20 jaar ouder was dan ik (ben halverwege de 20 zelf) en dat ging uitstekend. Hij was erg jong voor zijn doen, zag er jong uit en we zaten op 1 lijn.
Helaas is het toch uit gegaan, maar dat kwam door andere dingen.

En leeftijd is betrekkelijk.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_21833238
Om nog even iets wat al genoemd is min of meer te herhalen, verschil is niet het enige wat boeit. Drie jaar geleden een volslagen mislukte relatie (zo wil ik het ook eigenlijk niet noemen) gehad met een meisje dat iets meer dan twee jaar jonger was, maar dat was gewoon een kleuter. Totaal niet op dezelfde lijn. Ik was toen 17 en zij 15.

Nu ben ik 21 en mijn huidige vriendin is 19. Zelfde verschil, maar we zijn een paar jaartjes verder. En dat werkt stukken beter.

En tsja, of dat nou aan de leeftijd of aan de persoon ligt weet ik niet, maar volgens mij ook best wel aan de persoon.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  donderdag 9 september 2004 @ 12:28:24 #16
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_21836274
quote:
Op donderdag 9 september 2004 09:28 schreef LintuxCx het volgende:
Om nog even iets wat al genoemd is min of meer te herhalen, verschil is niet het enige wat boeit. Drie jaar geleden een volslagen mislukte relatie (zo wil ik het ook eigenlijk niet noemen) gehad met een meisje dat iets meer dan twee jaar jonger was, maar dat was gewoon een kleuter. Totaal niet op dezelfde lijn. Ik was toen 17 en zij 15.

Nu ben ik 21 en mijn huidige vriendin is 19. Zelfde verschil, maar we zijn een paar jaartjes verder. En dat werkt stukken beter.

En tsja, of dat nou aan de leeftijd of aan de persoon ligt weet ik niet, maar volgens mij ook best wel aan de persoon.
quote:
Op donderdag 9 september 2004 00:42 schreef knokkels het volgende:
Het heeft ook wel met je achtergrond, wat je meegemaakt hebt, levenservaring te maken..
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
pi_21864016
ikzelf heb een relatie verschil van 22 jaar gehad.......en verder van 11 jaar en nu van 3 jaar.......
Opzich kan een relatie met iemand die veel ouder is best goed gaan....de een kan verder in zijn ontwikkeling zijn dan de andere en zo kan het elkaar soms opheffen........ ook al is dit niet het geval,kan je de relatie aan gaan.
Ik zou best weer zelf een relatie beginnen met iemand die veel ouder is als ik vrijgezel zou zijn......het klikt of het klikt niet......en leeftijd doet daarbij niet vind ik.
pi_21866026
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 17:44 schreef flexmeid het volgende:
het klikt of het klikt niet......en leeftijd doet daarbij niet vind ik.
Mwa, alleen is het zo frappant dat het in het geval van oudere vrouw - jongere jongen men er altijd anders over denkt. .
  zaterdag 11 september 2004 @ 18:49:08 #19
7469 voh
Now without pants!
pi_21885183
Ik heb met mijn vriendin een leeftijdsdiscrepantie van 4 jaar, en tot nu toe (6,5 maand) gaat alles prima. Heb hiervoor eigenlijk alleen relaties gehad met leeftijdsgenoten (een jaar verschil max) maar dat is altijd misgegaan.

Dus ja, het ligt er maar aan. Mijn huidige vriendin, die 18 is (ik ben 22), is voor haar leeftijd best wel volwassen, en kan me goed helpen als ik me rot voel (en ik haar ook, trouwens), maar dat komt, net zoals knokkels al aangaf, door levenservaring. In sommige dingen zie ik ook wel dat ik wat verder ben dan haar, maar dat zijn vaak situaties die ik herken en waar ik haar mee probeer te helpen (in de vorm van steunen en erover praten).

In dat opzicht is de relatie voor ons beiden dus positief, en naast die redenen is het ook een verdomd leuk meisje, dus ik zit wel goed ^_^
Kind sir, would you be so kind as to hand me a toothpick, for I seem to have a piece of rottweiler stuck twixt my teeth.
pi_21929863
Toen ik 15 was (ben nu 16), was ik verliefd op een jongen van 20. Hij vond mij ook wel leuk maar te jong en naief ofzo zie ie, ik weet het ook niet precies. Ik heb dus niet egt goede ervaringen daarmee.
  maandag 13 september 2004 @ 19:49:30 #21
7469 voh
Now without pants!
pi_21930055
quote:
Op maandag 13 september 2004 19:41 schreef Priscilla het volgende:
Toen ik 15 was (ben nu 16), was ik verliefd op een jongen van 20. Hij vond mij ook wel leuk maar te jong en naief ofzo zie ie, ik weet het ook niet precies. Ik heb dus niet egt goede ervaringen daarmee.
Dus als ik het goed begrijp heb je er uberhaupt geen ervaring mee?
Kind sir, would you be so kind as to hand me a toothpick, for I seem to have a piece of rottweiler stuck twixt my teeth.
  maandag 13 september 2004 @ 19:53:08 #22
81237 releaze
best of both worlds
pi_21930136
heb een poosje een relatie gehad met iemand die twaalf jaar ouder was dan ik... is wel een typisch verhaal maar goed. heb hem op internet leren kennen, werden verliefd, yadayada, ontmoetten elkaar een paar keer en vanwege de afstand enzo word je al snel in het samenwoon bootje geschopt. ik was toenertijd 18 toen ik bij hem introk, in sydney.

beetje complex,
hij was afrikaans-australisch.. (of australisch afrikaans, whatever) en het is bij hem in z'n cultuur doodnormaal dat je tot je huwelijk bij je ouders blijft wonen. dus hij met z'n 30 jaar was nog nooit zelfstandig geweest. En dat is toch wel een van de dingen die m de das heeft omgedaan, ik was 18 en had huis en haard verlaten, en hij was 30 en woonde nog bij z'n pa & ma. Daarnaast was ie ook een beetje zwak persoon zonder al te veel zelfvertrouwen en initiatief, dus hij was verschrikkelijk futloos vergeleken met mij, en hij sleurde me daarin ook wel een beetje mee. Terwijl ik van alles wilde ondernemen, had hij genoeg aan een avondje bankstel.

maar dat waren best wel praktische dingen. in princiepe heb ik nooit echt last gehad van onbegrip ofzo omdat ik jonger was en hij ouder. als hij een wat actievere en positievere kijk had gehad op het leven en eens van zn krent af was gekomen had het best nog wel wat kunnen worden.
pi_21930299
quote:
Op maandag 13 september 2004 19:49 schreef voh het volgende:

[..]

Dus als ik het goed begrijp heb je er uberhaupt geen ervaring mee?
Ja duh, ik zeg tog net dat ik er juist wel ervaring mee heb. Anders reageer ik hier niet.
pi_21968703
Ik heb maar 1 keer een relatie gehad met iemand die meer dan 5 jaar scheelde met mij. Die relatie (ter info: hij is 7 jaar ouder) is misgegaan door andere zaken dan leeftijd.
Verder heb ik ook de ervaring die anderen hier ook beschrijven: iemand kan dan "slechts" 1 of 2 jaar met je schelen maar het kan een kloof opleveren.
Een vriend die maar 1 jaar jonger was, was behoorlijk naief. En een gegadigde die dan weer 1 jaar ouder isdan ik, is zo'n beetje vergelijkbaar: heeft geen flauw idee wat er allemaal kan spelen of wat een relatie inhoudt. Dus dat wordt niks....maar dat terzijde
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. Maar ze zijn wel alvast een aardige indicatie...
pi_21970127
Niet echt meegemaakt. Ik weet dat er op dit moment wel een meisje van 16 gek is op mij. Voor de goeie duidelijkheid ik ben 23 jaar, volgende maand hoop ik 24 jaar te worden. Op zich vind ik haar wel leuk want zij komt veel ouder over. We kunnen over veel onderwerpen praten en dan valt het me op hoe zij denkt. Ze denkt nl als een volwassen persoon.
Als ik de post van sommige mensen hier lees zou het niets uit moeten maken, maar mijn eigen gevoel stribbelt nogal tegen. Ik zie mezelf dan als een pedo
Er is een tijd van knuffelen en er is een tijd van... WILD SEXEN
  woensdag 15 september 2004 @ 19:00:09 #26
7469 voh
Now without pants!
pi_21975149
quote:
Op maandag 13 september 2004 19:59 schreef Priscilla het volgende:

[..]

Ja duh, ik zeg tog net dat ik er juist wel ervaring mee heb. Anders reageer ik hier niet.
Als de topic starter om ervaringen met relaties met leeftijdsverschil vraagt, moet je eigenlijk wel een relatie gehad hebben met leeftijdsverschil
pi_21977184
nee sorry ik heb alleen maar goede ervaringen. Sterker nog ik in 2006 trouwen!
pi_21977238
JA MELD! Ik ga niet hele topic lezen, maar reageer op topictitel.

Ik was 19, zij 14. 27 maanden lang uitgehouden, maar werkt gewoon niet.
pi_22015404
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 19:36 schreef Lemmiwinks het volgende:

[..]

Mwa, alleen is het zo frappant dat het in het geval van oudere vrouw - jongere jongen men er altijd anders over denkt. .
Ikzelf zou er denk geen problemen mee hebben........als je allebij gelukkig bent en verliefd enzo.......ga er dan gewoon voor zou ik zeggen.....
  woensdag 22 september 2004 @ 12:14:21 #30
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_22126007
Ik zou zeggen: Kijk naar de aflevering van Friends - The One Where Ross dates a Student... (en de afleveringrn (stuk of 2) die erna komen natuurlijk)
het kan wel, alleen kan je een hoop kritiek verwachten van je vrienden, flauwe opmerkingen of gewoon achter je rug om erover praten (op een afkeurende manier)
Als je verliefd bent moet je eigenlijkg ewoon schijt hebben...zit een beetje in hetzelfde schuitje, maar ik hoef geen serieuze relatie...als ik het zou doen zou ik haar alleen maar "gebruiken" voor de ervaring en het na 2 maanden uitmaken ofzo, tenzij het natuurlijk wel bevalt eerst uitproberen he!

Ondervinding is de grootste leermeester
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')