Yep... Ik had deze al... en nog 313.921 andere caps.quote:Op zondag 5 september 2004 00:56 schreef Wup het volgende:
ow ik had nog een oudje voor Iwan toe ie zo teleurgesteld was in het nieuwe ONM....
maar waarschijnlijk heb je hem al
Ik heb er nog niets over gehoord. Destijds waren er ook plannen om 'Bon Bini Beach' op dvd uit te brengen, maar die zijn door de tegenvallende kijkcijfers (terecht) in de ijskast gezet. Maar het lijkt me sterk dat 'De Erfenis' niet op dvd gaat verschijnen, want de kijkcijfers waren goed.quote:Op zondag 5 september 2004 00:56 schreef Svensational het volgende:
Iwan, weet jij toevallig ook of De Erfenis ooit nog op DVD verschijnt?
Volgens mij benik hier de enige die De Erfenis echt leuk vondquote:Op zondag 5 september 2004 07:21 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik heb er nog niets over gehoord. Destijds waren er ook plannen om 'Bon Bini Beach' op dvd uit te brengen, maar die zijn door de tegenvallende kijkcijfers (terecht) in de ijskast gezet. Maar het lijkt me sterk dat 'De Erfenis' niet op dvd gaat verschijnen, want de kijkcijfers waren goed.
Ik ben na één aflevering afgehaakt, omdat ik het allemaal een beetje on-Nederlands vond aandoen. Misschien ligt het aan mij, maar ik ben na 'Westenwind' een beetje uitgekeken op Nederlands drama. Al die Endemolseries beginnen op elkaar te lijken en dat is niet gek, want ze komen allemaal uit de koker van hetzelfde groepje schrijvers.
De meeste series die na 'Westenwind' zijn gemaakt hebben bovendien ook nog allemaal dezelfde 'look'. Ik zag hem afgelopen woensdag weer voorbij komen in de Nederlands-Vlaamse dramaserie 'De Wet volgens Milo', die ik ook al weer geschrapt heb uit m'n lijst van te kijken series. Waarom worden er geen series meer gemaakt die vernieuwend zijn zoals destijds 'Medisch Centrum West', 'Spijkerhoek', 'Vrouwenvleugel', 'Diamant', 'Unit 13', 'Westenwind' en 'Oud Geld'?
Off topic:quote:Op zondag 5 september 2004 11:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Volgens mij benik hier de enige die De Erfenis echt leuk vondMaar bedankt voor je toelichting
Ja dat is dan wel een troost..... Hij zal allicht beter kunnen acteren dan zingen..quote:Op zondag 5 september 2004 12:26 schreef bar_rel het volgende:
deze topics gaan aardig snel![]()
morgen zien we Tonnie hé ,is kijken of Eric een beetje kan acteren naast zijn onwijs goede zangprestaties![]()
Oh jaquote:Op zondag 5 september 2004 11:51 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Off topic:
Ik vond het ook leuk... weetje nog?
iddquote:Op zondag 5 september 2004 12:27 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ja dat is dan wel een troost..... Hij zal allicht beter kunnen acteren dan zingen..![]()
k-otic zangeressenquote:Op zondag 5 september 2004 12:51 schreef Mvnl het volgende:
Als k-otic-zangeressen aardig blijken te kunnen acteren, waarom Idols-deelnemers dan niet? :s
Anna Speller (Ex K-otic) speelt sinds gister mee in Het Glazen Huis, en doet het vooralsnog best oké...quote:Op zondag 5 september 2004 12:53 schreef bar_rel het volgende:
[..]
k-otic zangeressen![]()
Wie bedoel je daarme dan ?
quote:Op zondag 5 september 2004 12:56 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Anna Speller (Ex K-otic) speelt sinds gister mee in Het Glazen Huis, en doet het vooralsnog best oké...
Oké,da's dus eigenlijk maar één zangeres..
alhier het muziekje dat gedraaid werd in de scene in Huize van Walsum op mp3quote:Op zondag 5 september 2004 03:04 schreef babette21 het volgende:
ow oké dat dacht ik ff... omdat die naam hier laatst ook al was gevallen (dacht ik) en we het allebei al een paar keer over goeie achtergrondmuziek hadden gehad (o.a. in die scene in huize van Walsum idd)... en er kwam net een nr. langs van die site die daarop leek...
Nee hoor,Ik vond de Erfenis ook heel leuk!quote:Volgens mij benik hier de enige die De Erfenis echt leuk vond Maar bedankt voor je toelichting
Aha, dus dat bedoelde Tara met "Air-achtige" muziek.quote:Op zondag 5 september 2004 13:35 schreef Wup het volgende:
[..]
alhier het muziekje dat gedraaid werd in de scene in Huize van Walsum op mp3
Air - All I Need [1998] ~~~~ [Save Target as....] ~~~~~
gompie, die link had ik nog niet gelegdquote:Op zondag 5 september 2004 14:30 schreef Svensational het volgende:
Aha, dus dat bedoelde Tara met "Air-achtige" muziek.
Tara wil van DOK volgens mij een 2e Galaxy makenquote:Op zondag 5 september 2004 14:32 schreef Wup het volgende:
[..]
gompie, die link had ik nog niet gelegd
ik vond het maar een wazig verhaal, maar Klompje was ook weer behoorlijk aan het stuntelen...quote:Op zondag 5 september 2004 14:34 schreef Svensational het volgende:
Tara wil van DOK volgens mij een 2e Galaxy maken
gedaanquote:Op zondag 5 september 2004 14:38 schreef BVO het volgende:
babette, wil je even *hier* kijken en je voorkeuren doorgeven?.
lijkt me niet he, als ze Air enzo wil gaan draaien...quote:Op zondag 5 september 2004 14:34 schreef Svensational het volgende:
Tara wil van DOK volgens mij een 2e Galaxy maken
Anouck klomp gaat exit, Simone Cobben is haar vervangerquote:Op zondag 5 september 2004 15:01 schreef dunn0w het volgende:
Huh.. maar Tara ging toch EXIT?
Een loungetent...... wat een origineel ideequote:Op zondag 5 september 2004 15:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
lijkt me niet he, als ze Air enzo wil gaan draaien...
volgens mij zit ze meer aan een alternatieve lounchtent te denken...![]()
Ja oke ..... maar ik zie anouck nog ....quote:Op zondag 5 september 2004 15:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Anouck klomp gaat exit, Simone Cobben is haar vervanger
tssss....... je hebt zeker nog niet betaaldquote:Op zondag 5 september 2004 15:09 schreef dunn0w het volgende:
Ja oke ..... maar ik zie anouck nog ....
Ja, ik weet niet pcies wanneer ze vervangen wordt. Lijkt me niet dat het nog lang duurt...quote:Op zondag 5 september 2004 15:09 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ja oke ..... maar ik zie anouck nog ....
ja, ik dacht ook dat het sneller zou gaan omdat ze zorgvuldig al Klomps sporen hebben gewist,quote:Op zondag 5 september 2004 15:14 schreef babette21 het volgende:
ze lopen een paar weken voor met opnemen, zo na de zomer zeker 6 tot 8 weken (kijk maar naar Do, die schijnt er tot okt. in te zitten, terwijl ze al op de planken staat bij mama mia!) Als Anouck rond de zomercliff ontslagen is, dan verwacht ik dat ze voorlopig nog wel ff in ONM te zien is hoor...
he er is maar 1 Noukiepoukie he!!!!!quote:Op zondag 5 september 2004 15:18 schreef Svensational het volgende:
Het bericht dat Anouck ontslagen was kwam tegelijk met dat "Zuster betty" in ONM kwam spelen...Lijkt me dus dat Noukiepoukie wel binnenkort verdwijnt
quote:Op zondag 5 september 2004 15:11 schreef Wup het volgende:
[..]
tssss....... je hebt zeker nog niet betaald
Noukiepoukie had trouwens bijna de rol gespeeld van Marjolein Curiequote:Op zondag 5 september 2004 15:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
he er is maar 1 Noukiepoukie he!!!!!![]()
Anouck is gewoon Tara Klomp, meisje Klomp of simpelweg: Klomp!!
ik snap er nou niks meer van?quote:Op zondag 5 september 2004 15:51 schreef Svensational het volgende:
Noukiepoukie had trouwens bijna de rol gespeeld van Marjolein Curie
da's geen geintje hoor... wij hebben deal gesloten met HMG: als alle balende fok!-ers een leuk bedragje zouden storten, zouden zij zorgen dat Anouck uit de serie verdwijnt. Maar zolang nog niet iedereen betaald heeft blijft ze dus gewoon te zien...quote:Op zondag 5 september 2004 15:47 schreef dunn0w het volgende:
![]()
Claire is tot eind oktober of hooguit begin november te zien in ONM.quote:Op zondag 5 september 2004 15:54 schreef Dizer het volgende:
Weet iemand wanneer Claire vertrekt uit ONM? Einde van dit seizoen? Binnenkort? halverwege?
Ik ga haar enorm missen
Wat gaat ze eigenlijk doen? Ze mag van mij best naar GTST overstappen als de nieuwe gelifde van Ludo
ja dat had je al gezegd...quote:Op zondag 5 september 2004 15:51 schreef Svensational het volgende:
Noukiepoukie had trouwens bijna de rol gespeeld van Marjolein Curie
Of had ik dat al gezegd.
Het wordt zeker een zware dag als ze weg gaat. Net zo zwaar als het vertrek van Victor en Aafkequote:Op zondag 5 september 2004 15:57 schreef Wup het volgende:
[..]
Claire is tot eind oktober of hooguit begin november te zien in ONM.
het wordt een zwarte dag in de geschiedenis van het forum hier
en als Kim Pieters het lef heeft om in GTST op te duiken ga ik persoonlijk haar nek omdraaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |