abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22124283
Helaas??? nou ja zeg
Gewoon ff doorsparen voor een s15 conversie kit.
If you can't smoke it, or light it, fuck it.
  woensdag 22 september 2004 @ 11:19:50 #77
69994 seto
-|||--------|||-
pi_22124899
als jullie die 550 pk hebben, kom me dan eens ophalen?
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_22125682
quote:
Op woensdag 22 september 2004 10:47 schreef noidea het volgende:
Helaas??? nou ja zeg
Gewoon ff doorsparen voor een s15 conversie kit.
Eeeeh.."helaas" dan S13a is gewoon al een fijne auto
En de S15 vind ik niet zo mooi (die conversie dan de originele wel)..
Ik heb die conversie een paar keer online gezien en ik had altijd het gevoel van.... "hij is te log van voren"..."niet meer in proporties"...
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
  woensdag 22 september 2004 @ 12:07:41 #79
60383 Furb
Project Rotary
pi_22125869
jij wilde die conversie kit uit japan over laten komen toch??
voor 3000 toch?

bij JDM-per4mance in zoetermeer ligt ie ook voor 3000 euro....
http://82.197.205.212/jdm(...)il.php?productID=780

waarom dan de moeite nemen om m te importeren???
Project Rotary: Mazda RX-7 FC3S Turbo II 1991... finished @ 320hp & 440Nm
pi_22126195
Ja ligt eraan wat voor materiaal en kwaliteit die fenders zijn.
Want we zijn er al een paar tegengekomen die gewoon goedkope plastic fenders hebben, en snel scheuren.
  woensdag 22 september 2004 @ 12:27:12 #81
60383 Furb
Project Rotary
pi_22126256
dan zou je ze gewoon eens een mailtje moeten sturen.... dan weet je t gelijk!
pi_22126388
Btw hebben ze dan ook een conversie voor de s13, want die zie ik niet op de site staan, en op die pagina die jij hebt gestuurd, staat s14.
pi_22126581
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 19:19 schreef Estolan het volgende:
Zal even zeggen wat er allemaal met mijn SX gaat gebeuren:

Motorisch:
- SR20DET Swap ( uit een 180SX met ECU + Kabelboom )
- Greddy TD-06SH 25G Turbine-Kit
- Blitz Nur-Spec R uitlaatlijn
- Cusco Twin Plate Clutch System
- Greddy Oil Cooler-Kit
- Hybrid Intercooler-Kit ( Custom Piping )
- Koyo S14 Alu Rad
- Samco Hoses ( alles vervangen )
- Nismo Engine + Gearbox Mounts
- Red Top 60 Gel Accu

Wegligging:
- Teins Coilovers
- Rotora Big Brake-Kit, 355mm 6Pods
- OZ Superleggera 18" Voor / 19" Achter
- ATS LSD
- Cusco OS Front Strutbrace
- HKS Kansai Front Lower Brace Bar

Electronisch:
- Defi BF 60mm meterset ( Turbodruk, Oliedruk, Olie temp, Benzinedruk, Water temp, Uitlaat Temp )
- Defi Control Unit II
- Defi Link Display VSD-Concept
- Apex AVC-R
- Apex FC
- BEE R Rev-Limiter

Interieur:
- Sparco Evo Black BucketSeats
- Sparco 4punts Gordels
- Sparco Touring/Rally afneembaar Stuurnaaf
- Sparco Lap3 Alu Stuur

Uiterlijk:
- S15 Conversion-Kit ( Xenon Lights, Carbon Hood, Fiberglass Fenders + Bumper )
- Geblindeerde Ramen ( percentage weet ik nog niet )
- Koukie Dual Leds
- Auto volledig Zwart

Verdere plannen zijn nog onduidelijk, waarschijnlijk SR blok tunen met de 2.2L Stroker-Kit van Tomei
Ziet er erg netjes uit qua onderdelen. Ik had zelf de kit achterwege gelaten, maar och ieder zn ding heh.

Alleen een klein vraagje: waarom OZ Superlegara's?? Ik zou zelf Volk T37's kopen, kosten een lieve duit (16 inch 1700 euro zonder banden @ Hyperperformance in Den Briel), maar dan heb je wel een beetje velgen in de lijn van de auto.

Zucht, ik droom al van mn eigen turbo auto (Mitsubishi EVO II / III / IV of wanneer ik echt geld heb een EVO V met HKS engine erin, 400 BHP standaard ), maar ik moet het nog maar eventjes doen met mn Citroen (Waarschijnlijk word mn nieuwe lease auto wel een turbo auto, Seat Ibiza TDI met chip naar 160 pk, best rap voor zon wagentje en lekker veel torque ).
  woensdag 22 september 2004 @ 12:50:41 #84
60383 Furb
Project Rotary
pi_22126717
nogmaals.... mail ze even haha

kun je dat gelijk navragen!! ik weet zeker dat ze die S13 conversie ook wel kunnen leveren
ze hebben zelf conversie voor integra 98 -> 01 en die kom je zelden tegen
pi_22126883
quote:
Op woensdag 22 september 2004 12:44 schreef pAin het volgende:

[..]

Ziet er erg netjes uit qua onderdelen. Ik had zelf de kit achterwege gelaten, maar och ieder zn ding heh.

Alleen een klein vraagje: waarom OZ Superlegara's?? Ik zou zelf Volk T37's kopen, kosten een lieve duit (16 inch 1700 euro zonder banden @ Hyperperformance in Den Briel), maar dan heb je wel een beetje velgen in de lijn van de auto.

...
Omdat het goede velgen zijn voor niet al teveel geld. En als je die Volk T37's al 1700 zijn voor 16 inch, hoeveel zijn ze dan voor 18 inch. Want die hebben we nodig voor de 355mm brake kit.
Anders gaat het niet passen.

Als de sx af is, en jij je evo 5 hebt, racen?
pi_22129976
quote:
Op woensdag 22 september 2004 12:57 schreef noidea het volgende:

[..]

Omdat het goede velgen zijn voor niet al teveel geld. En als je die Volk T37's al 1700 zijn voor 16 inch, hoeveel zijn ze dan voor 18 inch. Want die hebben we nodig voor de 355mm brake kit.

Als je een orginele auto probeert te maken denk ik dat je elk onderdeel af wil stemmen op je smaak, en zeker als je zo veel geld erin stop ga je toch niet knippen op de velgen?
De velgen geven een behoorlijke uitstraling, en die volk velgen maken echt heel de auto ongeveer.
Terwijl je die OZ's op elke hoek tegen kom.

Nah, geldbesparing op de velgen moet je niet als je zo veel wil investeren.
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
pi_22132237
quote:
Op woensdag 22 september 2004 15:10 schreef Thermo het volgende:

[..]

Als je een orginele auto probeert te maken denk ik dat je elk onderdeel af wil stemmen op je smaak, en zeker als je zo veel geld erin stop ga je toch niet knippen op de velgen?
De velgen geven een behoorlijke uitstraling, en die volk velgen maken echt heel de auto ongeveer.
Terwijl je die OZ's op elke hoek tegen kom.

Nah, geldbesparing op de velgen moet je niet als je zo veel wil investeren.
Ik neem OZ niet speciaal omdat ze goedkoper zijn, maar om de rete goeie kwaliteit, niet voor niks gebruikt in de Rally en aangezien ik geen Velgen koop voor het uiterlijk ( aangezien ik een Hekel heb aan Show No Go auto's ), koop ik liever velgen waarvan ik weet dat ze 550pk aan kunnen. Tuurlijk zijn bepaalde velgen mooi, maarja, die worden ook wat sneller gejat.

Conclusie:

Liever sterk en functioneel, dan duur en een showelement ( en maybe niet zo sterk )
pi_22132496
quote:
Op woensdag 22 september 2004 12:57 schreef noidea het volgende:

[..]

Ok, duidelijk . Wat Estolan zegt ben ik het niet helemaal mee eens; volk T37's zitten onder menig zwaar getunede auto en die houden het toch echt goed uit. Daarbij zijn ze imho nog mooier ook, vooral omdat die big brake kit er dan beter uit komt .

Haha, die EVO duurt nog wel heel lang hoor (eerst wachten totdat ik mn lease auto, daarna sparen en wachten totdat ik wat schadevrije jaartjes erbij heb, anders betaal ik heel erg veel verzekeringspremie zeg maar, meer dan ik kan opbrengen ), ik weet niet eens of de SX dan nog leeft. Anders kunnen we hem wel eens gaan testen op Zandvoort / Zolder of nog beter, Nordschleiffe .
pi_22132746
Conclusie dus duidelijk ik hou niet zo van Show, Bling shit enz. aangezien de auto zwart word, zijn Titanium velgen ook wel mooi

En het gaat niet echt om exclusief te zijn, dat ben je straks al met zoveel vermogen
pi_22133707
Ieder zn keus (mijn keus zou absoluut bronze T37's onder een zwarte auto zijn ), desondanks zijn OZ's wel erg goede velgen .

haha, een S15 front op een S13 is zeker niet exclusief??
pi_22145853

Yummie...
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
  donderdag 23 september 2004 @ 22:43:19 #92
66279 Coupe
Af en toe gezellig
pi_22162636
Leuke SX, maar voer je die plannen ook echt uit of ? Heb van de mensen van SXOC wel gehoord dat je al lang plannen hebt maar niets uitvoert
If you think you have everything under control, you just aren't going fast enough
pi_22163018
quote:
Op donderdag 23 september 2004 22:43 schreef Coupe het volgende:
Leuke SX, maar voer je die plannen ook echt uit of ? Heb van de mensen van SXOC wel gehoord dat je al lang plannen hebt maar niets uitvoert
schele je ziet toch dat ie er mee bezig is? Als je nou ff goed gelezen en gekeken had kon je ook zien dat hij nu ff op geld moet wachten?
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
pi_22163067
Je moet ook niet alles geloven wat je hoort he.
De eerste sx die hij had, was een miskoop (toen waren de plannen er al) die op de snelweg ineens besloot vast te slaan.
Dus op zoek naar een andere, en deze was kort geleden in een ongelukje betrokken, en is nu weer gemaakt.
De plannen kunnen dus nu echt beginnen, en het motorblok is trouwens al onderweg.
Dus als je een beetje grappig probeert te doen ofzo, laat dat maar achterwege.
pi_22163695
quote:
Op donderdag 23 september 2004 22:58 schreef noidea het volgende:
Je moet ook niet alles geloven wat je hoort he.
De eerste sx die hij had, was een miskoop (toen waren de plannen er al) die op de snelweg ineens besloot vast te slaan.
Dus op zoek naar een andere, en deze was kort geleden in een ongelukje betrokken, en is nu weer gemaakt.
De plannen kunnen dus nu echt beginnen, en het motorblok is trouwens al onderweg.
Dus als je een beetje grappig probeert te doen ofzo, laat dat maar achterwege.
oh ik probeer zeer zeker niet grappig te doen
pi_22163764
quote:
Op donderdag 23 september 2004 23:20 schreef Vampz het volgende:

[..]

oh ik probeer zeer zeker niet grappig te doen
Voortaan dan ff lezen he
pi_22168221
Volgens mij reageerd iemand op een opmerking dieniet naar hem gericht was?
pi_22168800
idd die opmerking van mij was aan Coupe gericht....
pi_22173325
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 10:32 schreef noidea het volgende:
idd die opmerking van mij was aan Coupe gericht....
haha ok
pi_22197327
Als mensen hier nog Interesse hebben in mijn Motorblok ( CA18DET )

check:

Nissan CA18DET
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')