Eeeeh.."helaas" danquote:Op woensdag 22 september 2004 10:47 schreef noidea het volgende:
Helaas??? nou ja zeg
Gewoon ff doorsparen voor een s15 conversie kit.
Ziet er erg netjes uit qua onderdelen. Ik had zelf de kit achterwege gelaten, maar och ieder zn ding heh.quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:19 schreef Estolan het volgende:
Zal even zeggen wat er allemaal met mijn SX gaat gebeuren:
Motorisch:
- SR20DET Swap ( uit een 180SX met ECU + Kabelboom )
- Greddy TD-06SH 25G Turbine-Kit
- Blitz Nur-Spec R uitlaatlijn
- Cusco Twin Plate Clutch System
- Greddy Oil Cooler-Kit
- Hybrid Intercooler-Kit ( Custom Piping )
- Koyo S14 Alu Rad
- Samco Hoses ( alles vervangen )
- Nismo Engine + Gearbox Mounts
- Red Top 60 Gel Accu
Wegligging:
- Teins Coilovers
- Rotora Big Brake-Kit, 355mm 6Pods
- OZ Superleggera 18" Voor / 19" Achter
- ATS LSD
- Cusco OS Front Strutbrace
- HKS Kansai Front Lower Brace Bar
Electronisch:
- Defi BF 60mm meterset ( Turbodruk, Oliedruk, Olie temp, Benzinedruk, Water temp, Uitlaat Temp )
- Defi Control Unit II
- Defi Link Display VSD-Concept
- Apex AVC-R
- Apex FC
- BEE R Rev-Limiter
Interieur:
- Sparco Evo Black BucketSeats
- Sparco 4punts Gordels
- Sparco Touring/Rally afneembaar Stuurnaaf
- Sparco Lap3 Alu Stuur
Uiterlijk:
- S15 Conversion-Kit ( Xenon Lights, Carbon Hood, Fiberglass Fenders + Bumper )
- Geblindeerde Ramen ( percentage weet ik nog niet )
- Koukie Dual Leds
- Auto volledig Zwart
Verdere plannen zijn nog onduidelijk, waarschijnlijk SR blok tunen met de 2.2L Stroker-Kit van Tomei
Omdat het goede velgen zijn voor niet al teveel geld. En als je die Volk T37's al 1700 zijn voor 16 inch, hoeveel zijn ze dan voor 18 inch. Want die hebben we nodig voor de 355mm brake kit.quote:Op woensdag 22 september 2004 12:44 schreef pAin het volgende:
[..]
Ziet er erg netjes uit qua onderdelen. Ik had zelf de kit achterwege gelaten, maar och ieder zn ding heh.
Alleen een klein vraagje: waarom OZ Superlegara's?? Ik zou zelf Volk T37's kopen, kosten een lieve duit (16 inch 1700 euro zonder banden@ Hyperperformance in Den Briel), maar dan heb je wel een beetje velgen in de lijn van de auto.
...
Als je een orginele auto probeert te maken denk ik dat je elk onderdeel af wil stemmen op je smaak, en zeker als je zo veel geld erin stop ga je toch niet knippen op de velgen?quote:Op woensdag 22 september 2004 12:57 schreef noidea het volgende:
[..]
Omdat het goede velgen zijn voor niet al teveel geld. En als je die Volk T37's al 1700 zijn voor 16 inch, hoeveel zijn ze dan voor 18 inch. Want die hebben we nodig voor de 355mm brake kit.
Anders gaat het niet passen.
Als de sx af is, en jij je evo 5 hebt, racen?
Ik neem OZ niet speciaal omdat ze goedkoper zijn, maar om de rete goeie kwaliteit, niet voor niks gebruikt in de Rallyquote:Op woensdag 22 september 2004 15:10 schreef Thermo het volgende:
[..]
Als je een orginele auto probeert te maken denk ik dat je elk onderdeel af wil stemmen op je smaak, en zeker als je zo veel geld erin stop ga je toch niet knippen op de velgen?
De velgen geven een behoorlijke uitstraling, en die volk velgen maken echt heel de auto ongeveer.
Terwijl je die OZ's op elke hoek tegen kom.
Nah, geldbesparing op de velgen moet je niet als je zo veel wil investeren.
Ok, duidelijkquote:Op woensdag 22 september 2004 12:57 schreef noidea het volgende:
[..]
Omdat het goede velgen zijn voor niet al teveel geld. En als je die Volk T37's al 1700 zijn voor 16 inch, hoeveel zijn ze dan voor 18 inch. Want die hebben we nodig voor de 355mm brake kit.
Anders gaat het niet passen.
Als de sx af is, en jij je evo 5 hebt, racen?
schele je ziet toch dat ie er mee bezig is? Als je nou ff goed gelezen en gekeken had kon je ook zien dat hij nu ff op geld moet wachten?quote:Op donderdag 23 september 2004 22:43 schreef Coupe het volgende:
Leuke SX, maar voer je die plannen ook echt uit of ? Heb van de mensen van SXOC wel gehoord dat je al lang plannen hebt maar niets uitvoert![]()
oh ik probeer zeer zeker niet grappig te doenquote:Op donderdag 23 september 2004 22:58 schreef noidea het volgende:
Je moet ook niet alles geloven wat je hoort he.
De eerste sx die hij had, was een miskoop (toen waren de plannen er al) die op de snelweg ineens besloot vast te slaan.
Dus op zoek naar een andere, en deze was kort geleden in een ongelukje betrokken, en is nu weer gemaakt.
De plannen kunnen dus nu echt beginnen, en het motorblok is trouwens al onderweg.
Dus als je een beetje grappig probeert te doen ofzo, laat dat maar achterwege.
Voortaan dan ff lezen hequote:Op donderdag 23 september 2004 23:20 schreef Vampz het volgende:
[..]
oh ik probeer zeer zeker niet grappig te doen
haha okquote:Op vrijdag 24 september 2004 10:32 schreef noidea het volgende:
idd die opmerking van mij was aan Coupe gericht....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |