Uhm, ik weet niet of de basis hetzelfde is als bij een 200SX. moet je ff uitzoekenquote:Op zaterdag 25 september 2004 17:25 schreef pAin het volgende:
Vraagje: past zoiets in een 100NX??
Uhm, is dat BBS niet??quote:Op zaterdag 25 september 2004 17:28 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
nog over die velgen..
OZ zit niet alleen in de Rally maar ook in de F1
Leuk project trouwens, veel succes
alleen geen ongelukjes meer maken he
ook.quote:Op zaterdag 25 september 2004 17:34 schreef pAin het volgende:
[..]
Uhm, is dat BBS niet??
Tags vergeten te zettenquote:Op zaterdag 25 september 2004 17:17 schreef Estolan het volgende:
Als mensen hier nog Interesse hebben in mijn Motorblok ( CA18DET )
check:
Nissan CA18DET
Ah ja, misschien noem ik BBS omdat Ferrari hebbenquote:Op zaterdag 25 september 2004 17:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ook.
O.Z. Racing ook
[afbeelding]
[afbeelding]
Zover ik weet rijden de Michelin teams op OZ'squote:Op zaterdag 25 september 2004 20:29 schreef pAin het volgende:
[..]
Ah ja, misschien noem ik BBS omdat Ferrari hebben.
Maar zo te zien rijden Renault en BMW zowiezo op OZ's.
Eigenlijk wel ja.....quote:Op zaterdag 25 september 2004 20:52 schreef Estolan het volgende:
Jajaja BOEIEND!!!!
Ik ja, kwam van mn werk af, sta bij Station Rijswijk in de buurt te schilderenquote:Op woensdag 29 september 2004 22:16 schreef seto het volgende:
Reden jullie vanmiddag rond 4 uur toevallig door de Bogaard?
Dan heb ik jullie gespot![]()
Tis puur een hobby.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:31 schreef VanDread het volgende:
Deze moet ik zien alstie af is(pics van tussendoor mag ook
)
Ben benieuwd![]()
Is dit van je hobby je beroep en/of vice versa?
Yupz Teinsquote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:01 schreef seto het volgende:
tein![]()
wanneer gaat de sr20det erin?![]()
Ghehehehe, redelijk offtopic, But Well Okay, it's Truequote:Op zondag 24 oktober 2004 00:37 schreef suprachick het volgende:
off topic: blok bijna uit je auto, en een supra gerepareerd!
En dat alles in ? 4 uurtjes tijd?
Opzich moet het kunnen, aangeziene r wel meer 6cillinder bakken rondrijden waar eerst een 4cillinder in hingquote:Op maandag 25 oktober 2004 00:19 schreef pAin het volgende:
In principe klopt het ook wat Sjoewe zegt, maar je kan het altijd proberen.
Nog belangrijker: wat wil je voor die SR20 hebben??
Dit geeft mij alleen nog maar meer de drang om jou SX met Supra blok tegen over mijn (toekomstige) EVO met HKS blok te zetten op een trackquote:Op maandag 25 oktober 2004 18:43 schreef Estolan het volgende:
Of hij word omgebouwd voor een Turbo
maar onze lieve Supra Doktor Arnout gaat dat ff Custom Maken( waar geld is, zit POWAH ), ghehee 4 cillinder Mietjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |