Uhm, ik weet niet of de basis hetzelfde is als bij een 200SX. moet je ff uitzoekenquote:Op zaterdag 25 september 2004 17:25 schreef pAin het volgende:
Vraagje: past zoiets in een 100NX??
Uhm, is dat BBS niet??quote:Op zaterdag 25 september 2004 17:28 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
nog over die velgen..
OZ zit niet alleen in de Rally maar ook in de F1
Leuk project trouwens, veel succes
alleen geen ongelukjes meer maken he
ook.quote:Op zaterdag 25 september 2004 17:34 schreef pAin het volgende:
[..]
Uhm, is dat BBS niet??
Tags vergeten te zettenquote:Op zaterdag 25 september 2004 17:17 schreef Estolan het volgende:
Als mensen hier nog Interesse hebben in mijn Motorblok ( CA18DET )
check:
Nissan CA18DET
Ah ja, misschien noem ik BBS omdat Ferrari hebbenquote:Op zaterdag 25 september 2004 17:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ook.
O.Z. Racing ook
[afbeelding]
[afbeelding]
Zover ik weet rijden de Michelin teams op OZ'squote:Op zaterdag 25 september 2004 20:29 schreef pAin het volgende:
[..]
Ah ja, misschien noem ik BBS omdat Ferrari hebben.
Maar zo te zien rijden Renault en BMW zowiezo op OZ's.
Eigenlijk wel ja.....quote:Op zaterdag 25 september 2004 20:52 schreef Estolan het volgende:
Jajaja BOEIEND!!!!
Ik ja, kwam van mn werk af, sta bij Station Rijswijk in de buurt te schilderenquote:Op woensdag 29 september 2004 22:16 schreef seto het volgende:
Reden jullie vanmiddag rond 4 uur toevallig door de Bogaard?
Dan heb ik jullie gespot![]()
Tis puur een hobby.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:31 schreef VanDread het volgende:
Deze moet ik zien alstie af is(pics van tussendoor mag ook
)
Ben benieuwd![]()
Is dit van je hobby je beroep en/of vice versa?
Yupz Teinsquote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:01 schreef seto het volgende:
tein![]()
wanneer gaat de sr20det erin?![]()
Ghehehehe, redelijk offtopic, But Well Okay, it's Truequote:Op zondag 24 oktober 2004 00:37 schreef suprachick het volgende:
off topic: blok bijna uit je auto, en een supra gerepareerd!
En dat alles in ? 4 uurtjes tijd?
Opzich moet het kunnen, aangeziene r wel meer 6cillinder bakken rondrijden waar eerst een 4cillinder in hingquote:Op maandag 25 oktober 2004 00:19 schreef pAin het volgende:
In principe klopt het ook wat Sjoewe zegt, maar je kan het altijd proberen.
Nog belangrijker: wat wil je voor die SR20 hebben??
Dit geeft mij alleen nog maar meer de drang om jou SX met Supra blok tegen over mijn (toekomstige) EVO met HKS blok te zetten op een trackquote:Op maandag 25 oktober 2004 18:43 schreef Estolan het volgende:
Of hij word omgebouwd voor een Turbo
maar onze lieve Supra Doktor Arnout gaat dat ff Custom Maken( waar geld is, zit POWAH ), ghehee 4 cillinder Mietjes
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:14 schreef seto het volgende:
Geen T88-H?
Ik denk dat je beter voor een T78 kan gaan.
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:45 schreef Viper_74 het volgende:
Zoals ze in TF&TF zeggen...
pop the hood
2JZ engine, no shit
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:55 schreef StefanP het volgende:
Als je een turbo uit het jaar 0 wil die vrijwel niet spoelt moet je de T88 nemen. De T88H is al niet veel beter. De T66 heeft op de 2JZ vaak last van surge dus die zou ik ook niet nemen. Er zijn veel betere turbo's tegenwoordig. SP heeft turbo's die even snel -of zelfs sneller- spoolen als stock, die geen last hebben van surge en goed zijn voor 500+rwhp.
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:39 schreef Estolan het volgende:
we hebben er waarschijnlijk 1 compleet uit Rotjeknor, de hele auto dus
quote:Op donderdag 2 december 2004 23:05 schreef Estolan het volgende:
de T88 is inderdaad uit het stenen tijdperk, maar het is wel DE dragrace turbo. en turbos van SP zijn duur
Een PT60 kan bv. xie wel wat ik onderweg tegenkom
quote:Op vrijdag 3 december 2004 09:39 schreef Thermo het volgende:
[..]
Duur is het toch wel, kwaliteitsspul is belangrijk.
Besides, wees orgineelWhy zou je weer eens met een Garret thuiskomen
quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:55 schreef Estolan het volgende:
[..]
zoals ik al zei, Arnout die regelt dat allemaal wel, die weet het meeste er vanaf
quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:57 schreef Thermo het volgende:
[..]
Goeie instelling wel, niet doen alsof je er veel van af weet maar gewoon door de specialist laten doen![]()
![]()
Arnout heeft er een complete MKII staan. een amerikaanse.quote:Op vrijdag 3 december 2004 02:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Als je de motor terug tieft in de auto, heb ik er misschien wel interesse in. (MKII ?)
Als je mij maar heel laat daar op de pistequote:Op donderdag 23 december 2004 00:05 schreef Estolan het volgende:
nop, mn auto staat stil, 5M-GE blok staat er ook, en Bracket voor verlening van versnellingspook word geregeld
ga vanaf morgen eerst ff 2 weken in de sneeuw zitten in Zwitserland, dus in Januari meer nieuws
Geloof mij, die MKII wil niemand meer kopenquote:Op donderdag 23 december 2004 08:41 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Arnout heeft er een complete MKII staan. een amerikaanse.
hij wil hem misschien slopen. als je interesse hebt moet je hem dat laten weten.
ja of hij sloopt hem omdat hij hem nodig is dan heb je pech.
hehehe. die witte niet nee?quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:56 schreef Edwin_S het volgende:
[..]
Geloof mij, die MKII wil niemand meer kopen![]()
Dat is alleen lampen omzetten hehquote:Op woensdag 5 januari 2005 07:36 schreef SRD_Don het volgende:
woow, dat valt mee!! word steeds intressanter
Idd alleen het omzetten, als je een goede S15 conversie kit wil, goede kwaliteit fiberglass bumper en zijschermen met een carbon fiber motorkap + koplampen (die dan nog overgezet moeten worden) ben je snel 4000 euro kwijt.quote:Op woensdag 5 januari 2005 11:30 schreef pAin het volgende:
[..]
Dat is alleen lampen omzetten heh.
Je hebt niet die gehele kit voor 400 euro.
Tja vind jij, in dit project zal die s15 conversie er pas op het allerlaatst opgaan, dus na al het motorische, ophanghing etc.quote:Op woensdag 5 januari 2005 12:25 schreef pAin het volgende:
Oftewel het geld dubbel en dwars niet waard. 4000 euro voor een hoopje fiberglass pffffff......
Voor mij geen plastic; mooie velgen en mooi verlagen is al genoeg wat uiterlijk betreft, daarbij is het nog effectief ook.
Men moet inderdaad zelf weten wat voor spulletjes men op zn auto zetquote:Op woensdag 5 januari 2005 15:26 schreef noidea het volgende:
[..]
Tja vind jij, in dit project zal die s15 conversie er pas op het allerlaatst opgaan, dus na al het motorische, ophanghing etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |