abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22197493
Vraagje: past zoiets in een 100NX??
pi_22197546
nog over die velgen..
OZ zit niet alleen in de Rally maar ook in de F1
Leuk project trouwens, veel succes
alleen geen ongelukjes meer maken he
pi_22197630
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 17:25 schreef pAin het volgende:
Vraagje: past zoiets in een 100NX??
Uhm, ik weet niet of de basis hetzelfde is als bij een 200SX. moet je ff uitzoeken
pi_22197662
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 17:28 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
nog over die velgen..
OZ zit niet alleen in de Rally maar ook in de F1
Leuk project trouwens, veel succes
alleen geen ongelukjes meer maken he
Uhm, is dat BBS niet??
pi_22197723
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 17:34 schreef pAin het volgende:

[..]

Uhm, is dat BBS niet??
ook.
O.Z. Racing ook

pi_22197788
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 17:17 schreef Estolan het volgende:
Als mensen hier nog Interesse hebben in mijn Motorblok ( CA18DET )

check:

Nissan CA18DET
Tags vergeten te zetten
pi_22201039
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 17:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

ook.
O.Z. Racing ook
[afbeelding]
[afbeelding]
Ah ja, misschien noem ik BBS omdat Ferrari hebben .

Maar zo te zien rijden Renault en BMW zowiezo op OZ's .
pi_22201389
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 20:29 schreef pAin het volgende:

[..]

Ah ja, misschien noem ik BBS omdat Ferrari hebben .

Maar zo te zien rijden Renault en BMW zowiezo op OZ's .
Zover ik weet rijden de Michelin teams op OZ's
pi_22201531
Jajaja BOEIEND!!!!
pi_22201562
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 20:52 schreef Estolan het volgende:
Jajaja BOEIEND!!!!
Eigenlijk wel ja.....
  zaterdag 25 september 2004 @ 20:58:39 #111
60383 Furb
Project Rotary
pi_22201680
genoeg over F1... trug op de SX, das veel interessanter
Project Rotary: Mazda RX-7 FC3S Turbo II 1991... finished @ 320hp & 440Nm
pi_22201859
sorry
pi_22209203


Leuk om te horen dat het ook bij de F1 gebruikt word, wist ik niet, maar das dan ook gezegd. niet dat er allemaal foto's enzo gepost worden

ook niet voor ideeen en zeker niet foto's van S14's
  woensdag 29 september 2004 @ 22:16:48 #114
69994 seto
-|||--------|||-
pi_22295966
Reden jullie vanmiddag rond 4 uur toevallig door de Bogaard?

Dan heb ik jullie gespot
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_22296765
quote:
Op woensdag 29 september 2004 22:16 schreef seto het volgende:
Reden jullie vanmiddag rond 4 uur toevallig door de Bogaard?

Dan heb ik jullie gespot
Ik ja, kwam van mn werk af, sta bij Station Rijswijk in de buurt te schilderen
pi_22399056
Vandaag bij de RDW te Waddinxveen geweest voor een Her-keuring ( Gewoon APK dus ). Max 10min is hij bezig geweest, en zelfs geen Uitsoot gemeten


Wel APK gekeurd tot Eind Okt 2005, met geen Enkel Punt

- Mn SR20DET staat op Schiphol op dit moment
- Maandag 11Okt naar Niederrhein, Driften met de SXOC.nl Club, gaan ook 2 Supra's mee en 2 BMW's
- Eind Okt gaan mn CA18DET eruit, die is verkocht dan
pi_22488597
Deze moet ik zien alstie af is (pics van tussendoor mag ook )
Ben benieuwd
Is dit van je hobby je beroep en/of vice versa?
en toen.....
pi_22489015
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 13:31 schreef VanDread het volgende:
Deze moet ik zien alstie af is (pics van tussendoor mag ook )
Ben benieuwd
Is dit van je hobby je beroep en/of vice versa?
Tis puur een hobby.
If you can't smoke it, or light it, fuck it.
pi_22703353
Komend weekend ( 22 t/m 24 okt ) gaat mijn auto weer voor een tijdje stilstaan, dan gaan we de CA18DET eruit halen en verkopen, foto's volgen
pi_22711452
Ook nog ff wat foto's van mn volgende bestelde Coils ( ook uit Japan )



pi_22733345
Tein

Mooi man!
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 21:33:18 #122
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_22733550
Grondige aanpak, deze kar gaat echt heersen.
Heb bewondering voor jullie geduld en doorzettingsvermogen!
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  woensdag 20 oktober 2004 @ 11:01:55 #123
69994 seto
-|||--------|||-
pi_22743318
tein

wanneer gaat de sr20det erin?
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_22750496
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 11:01 schreef seto het volgende:
tein

wanneer gaat de sr20det erin?
Yupz Teins

Blok is vandaag binnen gekomen, dus Pics komen eraan. As weekend gaat mn CA18DET er dus uit, dan ff kijken naar wat leuke Add-On spulletjes voor mn SR blok, ds data van Swap is er nog niet
pi_22831415
ff kleine Update

SR20DET staat er mooi bij in de Krat
CA18DET is zo goed als verwijderd

2JZ Engine staat klaar voor Custom Swap

Oftewel, 6Lijn!!!!
pi_22832224
off topic: blok bijna uit je auto, en een supra gerepareerd!
En dat alles in ? 4 uurtjes tijd?
ik ben dan wel blond, ik rij wel in een supra...
pi_22833155
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 00:37 schreef suprachick het volgende:
off topic: blok bijna uit je auto, en een supra gerepareerd!
En dat alles in ? 4 uurtjes tijd?
Ghehehehe, redelijk offtopic, But Well Okay, it's True
  zondag 24 oktober 2004 @ 11:17:07 #128
69994 seto
-|||--------|||-
pi_22837101
2jz swap?

heb ik iets gemist?
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_22849073
Als het goed is, gaat het nog passen ook
pi_22849093
Oftewel


SR20DET te koop


SR20DET Blacktop ( 180SX )
1997
+/- 70.000Km
Ecu + kabelboom / zonder uitlaatspruitstuk en vliegwiel/koppeling.
  zondag 24 oktober 2004 @ 20:41:23 #131
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_22849383
Dapper hoor! Dan moet je het gevecht aangaan met de RDW
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_22850271
een supra blok goeiesmorreges!
doe jij ook konijnen toveren?
ennuh
PICS!!?
en toen.....
  zondag 24 oktober 2004 @ 23:41:39 #133
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_22854413
2JZ

hoop inderdaad voor je dat dit gaat passen
pi_22854613
Het gaat passen, en zijn er ( zover we op Google gezocht hebben ) al 3 die het hebben, dan wel niet in NL, maar het past


Ennuh, nee ik tover geen konijnen


@ Sjoewe: welk gevecht met de RWD? gewoon ff herkeuring voor 6cillinder, en daarna blok ombouwen voor een mooie Turbo

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2004 23:50:49 ]
  zondag 24 oktober 2004 @ 23:58:29 #135
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_22854816
Ik dacht dat een herkeuring krijgen voor mee cilinders zo ongeveer het verrotste is wat er was, omdat er geen typegoedkeuring voor bestaat.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_22855349
In principe klopt het ook wat Sjoewe zegt, maar je kan het altijd proberen .

Nog belangrijker: wat wil je voor die SR20 hebben??
pi_22855772
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 00:19 schreef pAin het volgende:
In principe klopt het ook wat Sjoewe zegt, maar je kan het altijd proberen .

Nog belangrijker: wat wil je voor die SR20 hebben??
Opzich moet het kunnen, aangeziene r wel meer 6cillinder bakken rondrijden waar eerst een 4cillinder in hing

SR20DET staat te koop in dit topic:
[TK] SR20DET Engine ( Nissan 180SX )

Ps. 2400 euro
  maandag 25 oktober 2004 @ 09:38:16 #138
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_22859450
Als je netjes de remmerij, de uitstoot, de veiligheid idd naleeft, zou het moeten kunnen idd
Als ik jou was zou ik kijken of d'r iets als een handleiding/checklist is bij de RDW, zou het niet op de gok doen.

Het wordt wel een bommetje trouwens
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_22865898
Hehe, je hoeft alleen je Vering en Remmen te veranderen ( Komen Teins onder en Z32 remmen van een 300ZX ), Custom Engine Mounts, en verder word er niks veranderd

Dus opzich is het gewoon te doen
pi_22867537
Een tweetal foto's

If you can't smoke it, or light it, fuck it.
  maandag 25 oktober 2004 @ 18:17:06 #141
69994 seto
-|||--------|||-
pi_22868424
Oh het is een non-turbo blok

En die wil je naar turbo ombouwen? Dat is echt SUPER duur

Denk dat je beter de SR20 kan houden sinds die al turbo is
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_22868496
Hij wordt eerst gekeurd met dat blok, maar hij wordt gewoon omgewisseld met een turbo blok als die binnen is.
If you can't smoke it, or light it, fuck it.
pi_22868582
Of hij word omgebouwd voor een Turbo

maar onze lieve Supra Doktor Arnout gaat dat ff Custom Maken ( waar geld is, zit POWAH ), ghehee 4 cillinder Mietjes
pi_22910658
haha eikel

kijk nog zo'n mietje die met een 4 cilinder aan het prutsen was



en toen.....
pi_22914617
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 18:43 schreef Estolan het volgende:
Of hij word omgebouwd voor een Turbo

maar onze lieve Supra Doktor Arnout gaat dat ff Custom Maken ( waar geld is, zit POWAH ), ghehee 4 cillinder Mietjes
Dit geeft mij alleen nog maar meer de drang om jou SX met Supra blok tegen over mijn (toekomstige) EVO met HKS blok te zetten op een track .
pi_22915386
ghehehe, uhm Die foto was niet met mijn Turbo

hehe,. Tja ik ben straks lekker geen 4 cillinder mietje meer
  donderdag 28 oktober 2004 @ 08:59:57 #147
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_22916378
Het zit je wel hoog he
pi_22919174
Neuh, maar het gaat wel leuk worden
pi_22966082
Haha wtf, je gaat er een Supra blok inhangen? Cool man... Ben echt benieuwd.
pi_22966110
Das wel het plan, het past ook en is gewoon mogelijk
pi_22966135
Dat is origineler dan een SR20.

Ik doe het voorlopig wel met mijn 4-cilindertje.. Heeft genoeg potentieel die 3S-GTE.
  maandag 15 november 2004 @ 23:20:05 #152
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_23342331
En omhoog met die klootzak!

Is de motor nou al van je bierkissie, of staat hij nog steeds werkeloos in de schuur
pi_23342710
Eerst wachten op de onderdelen uit Japan voor de sr20, die gaat er dan in. En daarna de 2jz gte
If you can't smoke it, or light it, fuck it.
pi_23546003
Blok staat nog steeds te koop

Ook op te halen met een Afbetalings regeleling. 50% vooraf betalen, rest op afbetaling
pi_23705814
Hoe gaat het ermee?
Gelukt met de 2JZ-GE voor de omkeuring naar een 6 cil?

p.s.weet je al of ie VVT-i heeft?
pi_23705897
die foto op de vorige pages , die donkergroene S15, vind ik best minder mooi dan de recentste pix van de TS, laat je auto gewoon zo als ie nu is... echt zwaar mooi!
<hr>
pi_23708422
zeg als die af is hè...

mag ik dan een stukkie meerijden??
2825cc Single Turbo Beast
pi_23709545
Er blijkt nu eerst dat er een 5m (ook 6cyl uiteraard) bak ingaat, dit is kwa elektronica veel makkelijker in te bouwen. Die komt uit Engeland en is als het goed is over 2 a 3 weken hier.

Maar het is nu nog niet zeker over er nou een 1jz of 2jz inkomt. Als het een 1jz wordt krijgt hij een 2jz stroker kit enz. En waarschijnlijk al een grote single turbo. (mss T88??).
If you can't smoke it, or light it, fuck it.
  donderdag 2 december 2004 @ 11:14:46 #159
69994 seto
-|||--------|||-
pi_23709733
Geen T88-H?

Ik denk dat je beter voor een T78 kan gaan.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_23709777
quote:
Op donderdag 2 december 2004 11:14 schreef seto het volgende:
Geen T88-H?

Ik denk dat je beter voor een T78 kan gaan.


Dat denk ik ook ja, turbo lag bij een T88 is zooooo groot. Maar goed tis maar afwachten eerst moet die motor er nog in.
If you can't smoke it, or light it, fuck it.
pi_23712700
Bedoeling is dus een 5M-GE blok, dit vanwege het een 2.8i NA blok is
Dus voor een herkeuing van 4 naar 6 cillinders ( op papier ) begin je met een blok met zo min mogelijk vermogen, om zo gezeik met de RDW te ontwijken

Als hij dus eenmaal als een 6 cillinder op mn kentekenpapieren staat, dan gaan we zoeken naar een 1JZ of 2JZ ( maybe 1JZ omdat die iets makkelijker te vinden zijn, en kwa prijs erg veel verschil maakt )

het JZ blok moet dan ook weer aangepast worden, omdat 2 turbo's niet in de Enginebay passen, dus word het een Big Single Turbo, en waarschijnlijk een T66 voor het begin.
De Oliepan moet daarvoor worden aangepast omdat mn swaybar anders in we weg zit.Dus een stuk eruit slijpen, dichtlassen, stuk verbreden, zodat de pan dus over de bar heen valt ( en dat we die niet hoeven te verplaatsen ). er komen betere remmen voor, denk een Z32 conversie ( van de 300zx ) dit vanwege de 2zuiger klauwen ipv 1 die een 200sx S13 heeft. ook de wegligging word verbeterd met Teins Coils, en er komt een Strutbrace om de Enginebay te versterken ( dit allemaal voordat hij naar de RDW gaat ).

Verder een custom ophanging voor de schakelbak, een custom cardan-as ( deel vanuit de bak naar mn std Diff ), custom uitlaat ( 1e deel ), en later nog een LSD

dus auto zal pas weer rond het voorjaar of later weer gaan rijden, maarja dan heb je ook wel wat
pi_23712770
erg gaaf.
Ben benieuwd naar het resultaat
Blijft heilligschennis dat wel

Ik weet trouwens een 5M-GE blok te liggen, hier in Alkmaar, dus als het niet lukt met dat engelse blok, hoor ik het wel.
Nog wel meer dan de 5M ook trouwens
pi_23712820
we hebben er waarschijnlijk 1 compleet uit Rotjeknor, de hele auto dus
pi_23712958
Zoals ze in TF&TF zeggen...

pop the hood

2JZ engine, no shit
M'n signature, wat doe je :{
pi_23713031
quote:
Op donderdag 2 december 2004 13:45 schreef Viper_74 het volgende:
Zoals ze in TF&TF zeggen...

pop the hood

2JZ engine, no shit


hehe alleen zat die in een MK4, en nu in een hele andere bak
pi_23724630
Als je een turbo uit het jaar 0 wil die vrijwel niet spoelt moet je de T88 nemen. De T88H is al niet veel beter. De T66 heeft op de 2JZ vaak last van surge dus die zou ik ook niet nemen. Er zijn veel betere turbo's tegenwoordig. SP heeft turbo's die even snel -of zelfs sneller- spoolen als stock, die geen last hebben van surge en goed zijn voor 500+rwhp.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_23726439
quote:
Op donderdag 2 december 2004 21:55 schreef StefanP het volgende:
Als je een turbo uit het jaar 0 wil die vrijwel niet spoelt moet je de T88 nemen. De T88H is al niet veel beter. De T66 heeft op de 2JZ vaak last van surge dus die zou ik ook niet nemen. Er zijn veel betere turbo's tegenwoordig. SP heeft turbo's die even snel -of zelfs sneller- spoolen als stock, die geen last hebben van surge en goed zijn voor 500+rwhp.


Dat soort techische dingen laat ik lekker voor de Supra Doktor die weet precies wel wat een SX nodig heeft
pi_23726541
de T88 is inderdaad uit het stenen tijdperk, maar het is wel DE dragrace turbo. en turbos van SP zijn duur

Een PT60 kan bv. xie wel wat ik onderweg tegenkom
  donderdag 2 december 2004 @ 23:28:14 #169
69994 seto
-|||--------|||-
pi_23727144
De T51R is misschien ook wel wat
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_23727308
we zien wel, eerst ff mn auto op kenteken zetten als een 6 cillinder, daarna gaat het project echt beginnen
pi_23730193
quote:
Op donderdag 2 december 2004 13:39 schreef Estolan het volgende:
we hebben er waarschijnlijk 1 compleet uit Rotjeknor, de hele auto dus


Als je de motor terug tieft in de auto, heb ik er misschien wel interesse in. (MKII ?)
pi_23731904
quote:
Op donderdag 2 december 2004 23:05 schreef Estolan het volgende:
de T88 is inderdaad uit het stenen tijdperk, maar het is wel DE dragrace turbo. en turbos van SP zijn duur

Een PT60 kan bv. xie wel wat ik onderweg tegenkom


Duur is het toch wel, kwaliteitsspul is belangrijk.

Besides, wees orgineel Why zou je weer eens met een Garret thuiskomen
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
pi_23735729
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 09:39 schreef Thermo het volgende:

[..]

Duur is het toch wel, kwaliteitsspul is belangrijk.

Besides, wees orgineel Why zou je weer eens met een Garret thuiskomen


zoals ik al zei, Arnout die regelt dat allemaal wel, die weet het meeste er vanaf
pi_23735807
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 12:55 schreef Estolan het volgende:

[..]

zoals ik al zei, Arnout die regelt dat allemaal wel, die weet het meeste er vanaf


Goeie instelling wel, niet doen alsof je er veel van af weet maar gewoon door de specialist laten doen
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
pi_23736180
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 12:57 schreef Thermo het volgende:

[..]

Goeie instelling wel, niet doen alsof je er veel van af weet maar gewoon door de specialist laten doen


Ik overleg altijd alles met de Specialist ik moet alleen de centjes neerleggen:P
  woensdag 22 december 2004 @ 23:43:50 #176
60383 Furb
Project Rotary
pi_24149513
nog vooruitgang geboekt??
Project Rotary: Mazda RX-7 FC3S Turbo II 1991... finished @ 320hp & 440Nm
pi_24150085
nop, mn auto staat stil, 5M-GE blok staat er ook, en Bracket voor verlening van versnellingspook word geregeld

ga vanaf morgen eerst ff 2 weken in de sneeuw zitten in Zwitserland, dus in Januari meer nieuws
  donderdag 23 december 2004 @ 08:41:32 #178
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_24153218
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 02:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Als je de motor terug tieft in de auto, heb ik er misschien wel interesse in. (MKII ?)
Arnout heeft er een complete MKII staan. een amerikaanse.
hij wil hem misschien slopen. als je interesse hebt moet je hem dat laten weten.

ja of hij sloopt hem omdat hij hem nodig is dan heb je pech.
pi_24153867
quote:
Op donderdag 23 december 2004 00:05 schreef Estolan het volgende:
nop, mn auto staat stil, 5M-GE blok staat er ook, en Bracket voor verlening van versnellingspook word geregeld

ga vanaf morgen eerst ff 2 weken in de sneeuw zitten in Zwitserland, dus in Januari meer nieuws
Als je mij maar heel laat daar op de piste
pi_24155045
MK2 word als het goed is gesloopt ja

maar de 5M-GE blijft tot ik een JZ blok heb van mij
  vrijdag 24 december 2004 @ 11:56:30 #181
17438 Edwin_S
Aan de kant!
pi_24177317
quote:
Op donderdag 23 december 2004 08:41 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

Arnout heeft er een complete MKII staan. een amerikaanse.
hij wil hem misschien slopen. als je interesse hebt moet je hem dat laten weten.

ja of hij sloopt hem omdat hij hem nodig is dan heb je pech.
Geloof mij, die MKII wil niemand meer kopen
1989 Toyota Soarer - 24 valve Twin Turbo
pi_24177529
voor een auto van 20 jaar oud zag hij er nog best aardig uit, hoe het gesteld is met de motor en het onderstel weet ik niet.
pi_24398115
is de S15 swap in nederland te koop/importeren? ben wel geintreseerd om een 200sx te kopen.. alleen als de conversie naar s15 (voorkant) mogelijk is.
pi_24398548
Ja is wel te krijgen, ik ken tenminste 1 project in nederland waar ze zo'n conversie bij hadden.
Geïnporteerd dan wel, je moet wel het omzetten van de lampen meerekenen in de prijs, das ongeveer 400 euro om dat te laten doen.
If you can't smoke it, or light it, fuck it.
pi_24405839
woow, dat valt mee!! word steeds intressanter
  woensdag 5 januari 2005 @ 08:23:05 #186
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_24405982
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 11:56 schreef Edwin_S het volgende:

[..]

Geloof mij, die MKII wil niemand meer kopen
hehehe. die witte niet nee?
pi_24408152
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 07:36 schreef SRD_Don het volgende:
woow, dat valt mee!! word steeds intressanter
Dat is alleen lampen omzetten heh .

Je hebt niet die gehele kit voor 400 euro .
pi_24408579
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 11:30 schreef pAin het volgende:

[..]

Dat is alleen lampen omzetten heh .

Je hebt niet die gehele kit voor 400 euro .
Idd alleen het omzetten, als je een goede S15 conversie kit wil, goede kwaliteit fiberglass bumper en zijschermen met een carbon fiber motorkap + koplampen (die dan nog overgezet moeten worden) ben je snel 4000 euro kwijt.
If you can't smoke it, or light it, fuck it.
pi_24409134
Oftewel het geld dubbel en dwars niet waard. 4000 euro voor een hoopje fiberglass pffffff......

Voor mij geen plastic; mooie velgen en mooi verlagen is al genoeg wat uiterlijk betreft, daarbij is het nog effectief ook .
  woensdag 5 januari 2005 @ 15:02:09 #190
60852 beschuit
wil weer verkiezingen
pi_24411902
tvp
moest eigenlijk beschuitfluiter zijn, maarja, dat pastte niet...bastards!
www.prikstok.nl : Prikkelend Scherpzinnig!
pi_24412324
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 12:25 schreef pAin het volgende:
Oftewel het geld dubbel en dwars niet waard. 4000 euro voor een hoopje fiberglass pffffff......

Voor mij geen plastic; mooie velgen en mooi verlagen is al genoeg wat uiterlijk betreft, daarbij is het nog effectief ook .
Tja vind jij, in dit project zal die s15 conversie er pas op het allerlaatst opgaan, dus na al het motorische, ophanghing etc.
If you can't smoke it, or light it, fuck it.
  woensdag 5 januari 2005 @ 17:26:46 #192
60383 Furb
Project Rotary
pi_24414337
klik

hier kun je hem gewoon bestellen.... is een bedrijf uit zoetermeer
er staat geen prijs bij maar de conversie kit voor de S14 is 3000 euro dus ik denk dat die er niet veel naast zal zitten...
Project Rotary: Mazda RX-7 FC3S Turbo II 1991... finished @ 320hp & 440Nm
pi_24418663
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 15:26 schreef noidea het volgende:

[..]

Tja vind jij, in dit project zal die s15 conversie er pas op het allerlaatst opgaan, dus na al het motorische, ophanghing etc.
Men moet inderdaad zelf weten wat voor spulletjes men op zn auto zet .
pi_24463646
Zo het is weer Januari, 2005. en ben terug van mn 2 weken Kerstvakantie in Zwitserland, Zon / Sneeuw en Bier

Binnenkort maar weer gaan sleutelen, i'll keep you up 2 date
pi_24617098
De 5M-GE Engine uit de MK2


Nu nog ff wat pas en meet werk, Motorsteunen omlassen op SX Sub-Frame, Bedrading, en wat overig werk
  dinsdag 18 januari 2005 @ 00:04:31 #196
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_24617142
Je zult de motorsteunen wel weer opnieuw moeten overlassen wanneer je naar de 2jz gaat of niet? De 5M en 2JZ hebben volgens mij niet dezelfde ophangpunten.

pfft. veel werk joh
pi_24626164
We hebben nu 2 Sub-Frames. 1tje los en nog 1 onder mn auto, dus straks 1 SF met 5M steunen, en de andere SF met 2JZ steunen:)
  dinsdag 1 februari 2005 @ 14:08:46 #198
17438 Edwin_S
Aan de kant!
pi_24862866
Hier trouwens nog een plaatje van die witte MK II waar de motor uit kwam

1989 Toyota Soarer - 24 valve Twin Turbo
pi_24865207
LOL ederwinos, heb je weer niks te doen hehe
pi_24866472
sommige mensen kom je echt op elk forum tegen

Succes met de ombouw Estolan, ik zag laatst je auto staan, staat wel hoog op z'n pootjes zo zonder motorblok erin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')