Die trap is de weg naar het uitzichtspunt. Helaas is het laatste stuk afgesloten. Het is gemaakt op een grote afvalberg die is omgetoverd tot golfbaan, dierentuin en dit uitzichtspunt. Omdat er ook gas gewonnen wordt uit de berg, kan ie nog zakken en is het laatste stuk voor de veiligheid gesloten. Er zijn ook rails aangelegd voor een treintje naar boven, maar die is er dus ook nooit gekomen.quote:Op zaterdag 4 september 2004 22:16 schreef veldmuis het volgende:
Waar en wat is die trap voor iets, pea4fun?
Waar en wat is het voor iets?quote:
ja, maar in welke plaats is dat?quote:Op zaterdag 4 september 2004 22:25 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Die trap is de weg naar het uitzichtspunt. Helaas is het laatste stuk afgesloten. Het is gemaakt op een grote afvalberg die is omgetoverd tot golfbaan, dierentuin en dit uitzichtspunt. Omdat er ook gas gewonnen wordt uit de berg, kan ie nog zakken en is het laatste stuk voor de veiligheid gesloten. Er zijn ook rails aangelegd voor een treintje naar boven, maar die is er dus ook nooit gekomen.
http://frontpage.fok.nl/nieuws/45468 dusquote:Op zaterdag 4 september 2004 22:29 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Waar en wat is het voor iets?
je foto is een beetje groot, kan je hem resizen?
Ow sorryquote:Op zaterdag 4 september 2004 22:31 schreef nein het volgende:
[..]
ja, maar in welke plaats is dat?Ben nu ook wel nieuwsgierig geworden namelijk
Leuke journalistieke foto'squote:Op zaterdag 4 september 2004 22:32 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Nozema haalt zendmast neer dus.
Dank je, ik heb geprobeerd om in de uitzichtfoto's nog iets van compositie te krijgen...helaas is dat toch niet overal zo gelukt als ik voor ogen had. Best moeilijk...waar leg je de nadruk op...quote:Op zondag 5 september 2004 00:42 schreef PdeHoog het volgende:
pea4fun, de eerste foto van de eerste serie. Hij is gaaf
. Die weg die zo in een keer wegvalt
Kan je als daar sneeuw ligt ook skien? dan weet ik waar dat ligt! (omgeving) Helmond?)quote:Op zaterdag 4 september 2004 22:25 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Die trap is de weg naar het uitzichtspunt. Helaas is het laatste stuk afgesloten. Het is gemaakt op een grote afvalberg die is omgetoverd tot golfbaan, dierentuin en dit uitzichtspunt. Omdat er ook gas gewonnen wordt uit de berg, kan ie nog zakken en is het laatste stuk voor de veiligheid gesloten. Er zijn ook rails aangelegd voor een treintje naar boven, maar die is er dus ook nooit gekomen.
Ik heb geen idee of je daar in de winter kan skien eigenlijk, maar het is wel omgeving Helmond, dus je hebt vast het goede punt.quote:Op zondag 5 september 2004 12:13 schreef dork22 het volgende:
[..]
Kan je als daar sneeuw ligt ook skien? dan weet ik waar dat ligt! (omgeving) Helmond?)
Das handig, hoef ik tenminste niet meer plaatjes te plaatsen, dit ligt ook dicht bij mijn huisquote:Op dinsdag 7 september 2004 22:43 schreef Ouwesok het volgende:
Dicht bij huis.....
Natuurpark Lelystad.
En jij denkt dat ik dat nog weetquote:Op vrijdag 10 september 2004 09:52 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Das handig, hoef ik tenminste niet meer plaatjes te plaatsen, dit ligt ook dicht bij mijn huis![]()
locatieverduidelijking voor de flevomeetgangers: toen we weer terug naar de mac gingen; laatste afslag voor de snelweg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |