oftewel:quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:31 schreef Tjabbo het volgende:
de suup was wel wat ja
quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:40 schreef Hugster het volgende:
lekkere mongool ben ik weer
niet zo hard op jezelf zijnquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:40 schreef Hugster het volgende:
lekkere mongool ben ik weer
zit ik een slowchat 250 te maken
Mods: deleten maar weer :}
quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:41 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Geil icon heb je btw, das veel beter als datquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:42 schreef Xtreem het volgende:
[..]
niet zo hard op jezelf zijn
doen wij wel voor je...
De mijne is de "portable" versie, met accu enzo + handvatquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:44 schreef Hugster het volgende:
ej die onderste hadden wij er vroeger 2 van
Wat een ondingen, in de auto achter de stoel..
quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geil icon heb je btw, das veel beter als datding op msn
Heb je ook de bijpassende oude BMW 6 serie?quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:43 schreef Ballebek het volgende:
Ik zoek een lader voor deze telefoon:
Tevens heb ik een iets grotere versie van deze waarmee ik vanavond op stap ga
[afbeelding]
laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag vuurtjequote:Op zaterdag 4 september 2004 19:46 schreef Xtreem het volgende:
Trouwens bal, hoe staat het met de 'zoektocht' naar een Porsche?!
Als er nou M5 of M3 stond, ok, maar gewoon 'M' *ril* sjonnie *ril*quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:45 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Niks mis met dat ///M logo
Tip: Neem een zooi aandelen in Michellin en Shell...quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als er nou M5 of M3 stond, ok, maar gewoon 'M' *ril* sjonnie *ril*
btw, als ik het geld heb, koop ik zo'n 850 T5-R als t kan een AWD versie, en die dan chippen naar 300pk, of echt laten tunen, maar dat is duur.
Ik zal als ik terug ben uit Spanje een foto maken van een hele geile M635 CSI, die waar Ulti t over had in Apeldoorn.quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:46 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Heb je ook de bijpassende oude BMW 6 serie?
als ik het geld heb wil ik zo'n ding, maar mag ik het niet.quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als er nou M5 of M3 stond, ok, maar gewoon 'M' *ril* sjonnie *ril*
btw, als ik het geld heb, koop ik zo'n 850 T5-R als t kan een AWD versie, en die dan chippen naar 300pk, of echt laten tunen, maar dat is duur.
*noteert*quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:48 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Tip: Neem een zooi aandelen in Michellin en Shell...
Verhuizen is ook niet gratis schat...quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
@ Ballebek, is een porsche zoeken zo moeilijk dan? er staan er genoeg te koop.
quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:47 schreef Ballebek het volgende:
[..]
laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag vuurtje
Eerst maar is verhuizen enzo
quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:48 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Tip: Neem een zooi aandelen in Michellin en Shell...
10% korting bij BP?quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]Thanks,
t wordt Pirelli en BP dan( daar heb ik nl al korting op, de eerste weet ik niet precies, de 2e iets van 10%)
Dat scheelt, ik heb al een paar keer goed hard gereden, en heb op hoge snelheden ook al heel wat gekke dingen mee gemaakt, van mij hoeft t dus niet zo hard te gaan. Als t maar accelereerd en hard door de bocht kan (vandaar de AWD)quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:49 schreef Xtreem het volgende:
[..]
als ik het geld heb wil ik zo'n ding, maar mag ik het niet.
Vanaf het moment dat ik de sleutels van zo'n beest in m'n handen krijg, heb ik maximaal 12 maanden te leven
(niet alleen de Volvo, maar alles wat HARD gaat....)
Had ik namelijk toendertijdquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]Thanks,
Werknemerspas + foutje = 10%quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:51 schreef Xtreem het volgende:
[..]
10% korting bij BP?![]()
dat halen werknemers nog niet eens
Ik heb een paar keer 180 of 190 aan getikt... dus wat dat betreft weinig ervaring. Maar wel verschillende dingen 'getest'zullen we maar zeggen bij redelijke snelheden (120+ ) zonder elke vorm van electronica... dus dat kan ik welquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat scheelt, ik heb al een paar keer goed hard gereden, en heb op hoge snelheden ook al heel wat gekke dingen mee gemaakt, van mij hoeft t dus niet zo hard te gaan. Als t maar accelereerd en hard door de bocht kan (vandaar de AWD)
weet ikquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:52 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Had ik namelijk toendertijd
nee, okquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Werknemerspas + foutje = 10%mn baas geloofde t eerst ook niet, totdat ik em de factuur liet zien
![]()
ga weg.quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:55 schreef Tjabbo het volgende:
quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:52 schreef Hugster het volgende:
Hij.. is zelf z'n turbo gaan vervangen voor een dikkere, maar die zijn er niet standaard voor zijn Volvo dus moest nog wat aansuitingen zelf fabriceren, best strak. Hij zei dat hij aan deze niet ging tunen omdat het z'n dagelijkse auto is maar hij kon het toch niet laten
Dit.. is z'n weekend auto![]()
quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:56 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Aandrijving op alle wielen = MAX grip, waarom denk je dat alle WRC (rally) auto's AWD hebben? Daar is geen 100m rechtuit.quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:54 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer 180 of 190 aan getikt... dus wat dat betreft weinig ervaring. Maar wel verschillende dingen 'getest'zullen we maar zeggen bij redelijke snelheden (120+ ) zonder elke vorm van electronica... dus dat kan ik wel
Alleen, ik kwam er gisteren bij de Saab achter dat ik niet kan hoeken. Ja, in de Excel wel. Daar is de grip etc van de excel de beperkende factor.... bij de Saab waren mijn ballen om het gas in te houden de beperkende factor..... Dus dat moet ik nog 'ns leren.... Hard door de bocht? dan moet je juist geen awd hebben! toch??
Wat zeg ik nou net? ik kreeg een 175 pk 1585kg zware FWD auto niet eens (bijna?) maximaal de bocht door...quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je lef hebt, neem je een C200K autmaat met 180pk, een natte rustige weg, het ESP uit. Ik heb t een half uur geprobeert, maar ik kreeg em niet fatsoenlijk de bocht doormet ESP aan ging t wel.
over wie heb je het eigenlijkquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:57 schreef Hugster het volgende:
Ja hij heeft z'n 850 aardig voor elkaar
oude KLPD wagen btw
lees eens iets omhoogquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
over wie heb je het eigenlijk![]()
Iemand een idee waar je zo een porsche op de kop kan tikkenquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:52 schreef ook_gek het volgende:
ik wil een ouwe porsche 911 hebben
Hij mag leeg zijn van binnen. Wil hem toch strippen. 2 kuipstoelen er in.
rolbeugel 4 punts gordel en gaan met die banaan. Dus van binnen mag hij fuckt up zijn.
Maar goed vind maar eens zo een auto voor een lage prijs![]()
Liefst nog oldtimer ook lekker goedkoop.
Hier weet ik nog steeds niet wie "hij" isquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:52 schreef Hugster het volgende:
Hij.. is zelf z'n turbo gaan vervangen voor een dikkere, maar die zijn er niet standaard voor zijn Volvo dus moest nog wat aansuitingen zelf fabriceren, best strak. Hij zei dat hij aan deze niet ging tunen omdat het z'n dagelijkse auto is maar hij kon het toch niet laten
Dit.. is z'n weekend auto![]()
*middelvinger smiley*quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:06 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Pech gehad enzo.
*redbull geeft*quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:04 schreef BoJo het volgende:
Oh wacht er staan linkjes achter "Hij" en "Dit"![]()
quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:08 schreef Hugster het volgende:
ok iedereen moet Tjabbo maar gewoon negeren,
die hals loopt hier een beetje nieuwschierige reacties uit te lokken![]()
Laat hem lekker in z'n eigen sop gaar koken![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:08 schreef Hugster het volgende:
ok iedereen moet Tjabbo maar gewoon negeren,
die hals loopt hier een beetje nieuwschierige reacties uit te lokken![]()
Laat hem lekker in z'n eigen sop gaar koken![]()
![]()
quote:Okay ik ben wezen kijken.
De supra stond er redelijk goed bij. De eigenaar lijkt me eerlijk toe en is ook een liefhebber. Hij heeft er 2 jaar in gereden en de auto stond een half jaar stil op een enkele rit na.
goed de auto:
- Er stond water in het reservewielcompartiment. weg laten lopen en gecontroleerd : geen roest.
- Rubber achter bij de kofferklep beetje kapot. makkelijk te repareren?
- Voorstoel bestuurderskant kapot. is wel rijdbaar verder, reparatie kan later nog.
- hij heeft hier en daar wat roest maar niet bij de wielkassen (bij de raamstijlen maar daar kan ik zelf eerst wel wat aan doen).
- De motor loopt goed, maar stationair net wat te langzaam, hij slaat namelijk af na een paar seconden. (luchtmassameter even nakijken? misschien een bekend probleem? )
- geen witte prut in de oliedop, en het overlooptankje voor de koelvloeistof is netjes droog en er zit geen prut aan.
- Automaat schakelt goed. ook als je hem in z'n 1 of 2 zet en dan de D, en weer terug. motor voelt goed en sterk aan en je hoort de turbo helemaal niet, en bij volgas geeft hij tegen de 1.8/2.0 bar druk. de turbo pakt wel laat op voor ons gevoel, hoe snel moet deze op druk komen?
- remblokken, fuseekogels en vering rondom is pas vervangen en de apk is vorige week vernieuwd.
Hij had zich ook echt duidelijk voorgenomen om van de V70R af te blijven maar hij kon het echt niet latenquote:Op zaterdag 4 september 2004 20:13 schreef PeuRac het volgende:
die kerel ruled zwaar![]()
![]()
![]()
Dat zou ik ook willen, een 850 T5-R AWD Estate, en dan tunen naar 300-350pk alleen dan wel voor erbij, want dat dagelijks rijden is niet te betalen![]()
![]()
Maar goed, wat zou jij doen als er een turbo voor je neus lag, waardoor je de auto vaarvan je vindt dat die te sloom is, 50pk meer kunt geven?quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:15 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hij had zich ook echt duidelijk voorgenomen om van de V70R af te blijven maar hij kon het echt niet laten
afkicken. Een V70R te sloom noemen is bijna engquote:Op zaterdag 4 september 2004 20:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar goed, wat zou jij doen als er een turbo voor je neus lag, waardoor je de auto vaarvan je vindt dat die te sloom is, 50pk meer kunt geven?
quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:20 schreef BoJo het volgende:
Kan iemand Herman Finkers op NED3 voor mij ondertitelen?
Moet je vanuit een M5 eens in een V70R stappen, dan noem jij em ook sloomquote:Op zaterdag 4 september 2004 20:21 schreef Xtreem het volgende:
[..]
afkicken. Een V70R te sloom noemen is bijna eng
De dag dat ik uit een M5 stap ik goed op z'n staart getrapt heb, is de dag dat ik een goede baan heb....quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet je vanuit een M5 eens in een V70R stappen, dan noem jij em ook sloom
* PeuRac belt zn neef ff voor een ritjequote:Op zaterdag 4 september 2004 20:23 schreef Xtreem het volgende:
[..]
De dag dat ik uit een M5 stap ik goed op z'n staart getrapt heb, is de dag dat ik een goede baan heb....
Dat duurt nog wel een paar weekjes
En dat laatste (respect, ontzag) mis ik dus... Ik heb nog nooit vol gereden in een auto die me angst aan kon jagenquote:Op zaterdag 4 september 2004 20:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* Xtreem belt zn neef ff voor een ritje![]()
zonder gein, ik heb 2x in die auto gereden, en de 1e keer reed ik rustig, maar de 2e keer zei mn neef dat ik eens goed gas moest geven. Ik ben zelden zo bang geweest in een auto, ik kan je zeggen dat 400pk gevaarlijk veel is als je net een jaar je rijbewijs hebt. Maar je leert ook meteen respect te hebben voor een auto.
Wist je dat niet?quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:28 schreef BoJo het volgende:
Hey cool als je teletekst op 888 zet dan krijg je ondertiteling. Thanx Tjabbo![]()
klopt alleen geen zak vanquote:Op zaterdag 4 september 2004 20:28 schreef BoJo het volgende:
Hey cool als je teletekst op 888 zet dan krijg je ondertiteling. Thanx Tjabbo![]()
Voor een ML430 heb ik ook respect, maar dan op een andere manierquote:Op zaterdag 4 september 2004 20:32 schreef Xtreem het volgende:
[..]
En dat laatste (respect, ontzag) mis ik dus... Ik heb nog nooit vol gereden in een auto die me angst aan kon jagen![]()
LOL @ BoJo
Hehehe, lekker scheuren in de bebouwde komquote:Op zaterdag 4 september 2004 20:40 schreef ook_gek het volgende:
ik heb in een porsche boxer tip tronic gereden. En die was eng snel kan ik je vertellen.
Effe het gas er op en er was rook te zien. Nu kan het zijn omdat we alle knoppen die we konden vinden uit stonden
Maar dat was ook best lijp. Effe gas flink in de toeren jagen en dan was het klik klik *PIEP* HUH WTF was datOh je rijd 100+ nu. KUT REMMUH we zitten in de stad
Ik zit nog steeds Herman Finkers te kijkenquote:Op zaterdag 4 september 2004 21:26 schreef LoverGirl het volgende:
Oh god... mensen... ik heb geen leven... ik heb me door al jullie auto-gepraat-posts gelezen, geen idee waar het over gaat... ga in godsnaam zo slowchatten dat ik jullie begrijp, anders ben ik weer wegalsjeblieft?
Er staan nu al relatief veel posts over auto's... (zal dus wel snel weer afgelopen zijn) Regelmatig is er geen één ontopic post en gaat het over van alles...quote:Op zaterdag 4 september 2004 21:26 schreef LoverGirl het volgende:
Oh god... mensen... ik heb geen leven... ik heb me door al jullie auto-gepraat-posts gelezen, geen idee waar het over gaat... ga in godsnaam zo slowchatten dat ik jullie begrijp, anders ben ik weer wegalsjeblieft?
Hier word over alles behalven auto,s gepraat zo beetjequote:Op zaterdag 4 september 2004 21:26 schreef LoverGirl het volgende:
Ik ook...quote:Op zaterdag 4 september 2004 21:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds Herman Finkers te kijken
Misschien dat ik de Oosterlingen beter begrijp de volgende pta meet
Mja... het beweegt, het gaat hard en ik snap er niks van, dan neem ik gewoon aan dat het een auto isquote:Op zaterdag 4 september 2004 21:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hier word over alles behalven auto,s gepraat zo beetje![]()
Neequote:Op zaterdag 4 september 2004 22:08 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Mja... het beweegt, het gaat hard en ik snap er niks van, dan neem ik gewoon aan dat het een auto is
Iemand nog iets leuks gedaan dan?
hint, wat voorn hintquote:Op zaterdag 4 september 2004 22:17 schreef LoverGirl het volgende:
Het is vast een soort hint, of een auto die undercover is en stiekem een raket is ofzo. Denk ik. MIsschien
quote:Op zaterdag 4 september 2004 22:11 schreef MutZ het volgende:
http://www.onzin.net/file(...)m_sterkemercedes.wmv
Het was een Uno Turbo denk ik (en niet zo een als t0n had, maar een echte). Die zijn echt snelquote:Op zaterdag 4 september 2004 22:14 schreef ThaFreak het volgende:
ik had een moment van![]()
stoplicht, ik zat in een golf tdi die gechipped was op 180pk (of iets in die buurt) staat er een fiat uno naast me een beetje te gassen en naar me te kijken.....
keej dan die wil sprinten, no problem dus he.....180pk moet lukken....
.
NOT
ik dacht dat deze golf doorblaast maar die uno kon er ook een potje van, en zelf nog meer![]()
tering kon hem met geen mogelijkheid bijhouden tot de 160 en toen maar afgeremd, uiterraard even duimpje gegeven toen hij rechtaf ging.....
maar damm snap er nog niets van![]()
snap je hoe ik me voeldequote:Op zaterdag 4 september 2004 22:22 schreef MutZ het volgende:
lol @ TF... Eruitgetrokken worden door een Uno
Ik heb pas met m'n Cuore een Mazda 6 eruitgetrokken (tot 3 keer toe)... Die vent vond dat echt niet grappig...
Dat je een andere film moet huren/kopen/lenen, tenzij je em nog niet hebt gezien, dan is die nl wel gaafquote:Op zaterdag 4 september 2004 22:25 schreef MutZ het volgende:
Ik ga filmpje kijken... Ik heb de keuze uit Italian Job, Italian Job of Italian Job... Ik denk dat ik voor Italian Job ga... Wat vinden jullie daarvan??
Heb hem al wel gezien... Heb hem op dvd nl... maar er is niets boeiends op tv...quote:Op zaterdag 4 september 2004 22:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat je een andere film moet huren/kopen/lenen, tenzij je em nog niet hebt gezien, dan is die nl wel gaaf
Nee... Want meestal ben ik de lachende partij...quote:Op zaterdag 4 september 2004 22:26 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
snap je hoe ik me voelde![]()
quote:Op zaterdag 4 september 2004 22:26 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
snap je hoe ik me voelde![]()
maar toch, golf tdi @180pkquote:Op zaterdag 4 september 2004 22:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het was een Uno Turbo denk ik (en niet zo een als t0n had, maar een echte). Die zijn echt snel
Dat klopt, ik verveel me ook hier.quote:Op zaterdag 4 september 2004 22:28 schreef MutZ het volgende:
[..]
Heb hem al wel gezien... Heb hem op dvd nl... maar er is niets boeiends op tv...
Ik ben aan het oppassen... Dus ik kan ook niet ff wegrennen naar Videoland of iets dergelijks..quote:Op zaterdag 4 september 2004 22:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat klopt, ik verveel me ook hier.
Heb je helemaal niks anders? Ren dan nog ff naar Videoland daar kun je ze uit de muur trekken.
Waar je zin in hebt...quote:Op zaterdag 4 september 2004 22:35 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga "Taxi" misschien weer eens kijken, lijkt me wel geinig
of "Best men" of "The discovery of heaven" of "Coyote Ugly"
Welke moet ik kiezen?
taxi is wel een leuke filmquote:Op zaterdag 4 september 2004 22:35 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga "Taxi" misschien weer eens kijken, lijkt me wel geinig
of "Best men" of "The discovery of heaven" of "Coyote Ugly"
Welke moet ik kiezen?
ByeByequote:Op zaterdag 4 september 2004 22:36 schreef MutZ het volgende:
[..]
Waar je zin in hebt...
Maar goed... Ik ben weg...
Vind ik ook, ik heb ze alle 3. Maar ik heb em al vaak gezien, net als Coyote Ugly. Het zijn allemaal leuke filmsquote:Op zaterdag 4 september 2004 22:37 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
taxi is wel een leuke film![]()
Te zwaar... Mag ik niet tillen...quote:Op zaterdag 4 september 2004 22:37 schreef PeuRac het volgende:
@ BoJo je kunt 's middags alvast bijslapenwant t wordt vroeg voor je in bed ligt denk ik
![]()
@ MutZ, gewoon kind op de arm meenemen
quote:Op zaterdag 4 september 2004 22:43 schreef ThaFreak het volgende:vertrekkende mensen
Ik flikker je na 12en de deur uitquote:Op zaterdag 4 september 2004 22:37 schreef PeuRac het volgende:
@ BoJo je kunt 's middags alvast bijslapenwant t wordt vroeg voor je in bed ligt denk ik
![]()
@ MutZ, gewoon kind op de arm meenemen
Dan pas??quote:Op zaterdag 4 september 2004 22:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik flikker je na 12en de deur uit![]()
Waarom kan ik hier niet weg??quote:Op zaterdag 4 september 2004 22:48 schreef Ballebek het volgende:
Even voor de echte fans:
Mocht je in de buurt van Wassenaar zijn deze avond rij dan even langs over de Houtlaan.
Daar is een of ander "feest" van een rijke kakker waar een hoop Porsches, F ari's en ander leuk spul op af is gekomen
Jammergenoeg was me camera kapot (zie 3 SC's terug) zodat ik geen foto's kon maken
ook_gek zit er het dichtsbij, laat die maar gaanquote:Op zaterdag 4 september 2004 22:48 schreef Ballebek het volgende:
Even voor de echte fans:
Mocht je in de buurt van Wassenaar zijn deze avond rij dan even langs over de Houtlaan.
Daar is een of ander "feest" van een rijke kakker waar een hoop Porsches, F ari's en ander leuk spul op af is gekomen
Jammergenoeg was me camera kapot (zie 3 SC's terug) zodat ik geen foto's kon maken
quote:Op zaterdag 4 september 2004 22:48 schreef MutZ het volgende:
[..]
Waarom kan ik hier niet weg??
ja bedoelde na 0:00quote:Op zaterdag 4 september 2004 22:48 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dan pas??
Ik zit er ook niet ver vandaan... ben net nog in Leiden/Oegstgeest geweest...quote:Op zaterdag 4 september 2004 22:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
ook_gek zit er het dichtsbij, laat die maar gaan
Het is voor mij ook niet echt ver, maar heb geen zin om in m'n eentje de freaky paparazzi uit te gaan hangenquote:Op zaterdag 4 september 2004 22:54 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik zit er ook niet ver vandaan... ben net nog in Leiden/Oegstgeest geweest...
Ik zit ook vlakbijquote:Op zaterdag 4 september 2004 22:54 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik zit er ook niet ver vandaan... ben net nog in Leiden/Oegstgeest geweest...
waar is die weg dan?quote:Op zaterdag 4 september 2004 22:48 schreef Ballebek het volgende:
Even voor de echte fans:
Ik distantieer me van ook_gekquote:Op zaterdag 4 september 2004 23:28 schreef D-Devil het volgende:
Jullie lijken wel vrouwen, die weten ook overal de weg zo goed.
Volwassen beslissing zou ik zo zeggenquote:Op zaterdag 4 september 2004 23:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik distantieer me van ook_gek![]()
dat merk je vanzelf wel, ga maarquote:Op zaterdag 4 september 2004 23:31 schreef ook_gek het volgende:
om hoe veel auto,s gaat het dan. Als het de moeite is ga ik er wel heen nu
GA!!!quote:Op zaterdag 4 september 2004 23:31 schreef ook_gek het volgende:
om hoe veel auto,s gaat het dan. Als het de moeite is ga ik er wel heen nu
ben je nou nog niet wegquote:Op zaterdag 4 september 2004 23:38 schreef ook_gek het volgende:
is 20 min fietsen denk ik
PTB ipv. PTAquote:Op zaterdag 4 september 2004 23:38 schreef ook_gek het volgende:
is 20 min fietsen denk ik
quote:Op zaterdag 4 september 2004 23:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
ben je nou nog niet weg![]()
quote:Op zaterdag 4 september 2004 23:47 schreef ook_gek het volgende:
ik ga niet. Er staat alleen nog maar een fiets en dat vind ik iets te overdreven
quote:Op zaterdag 4 september 2004 23:47 schreef ook_gek het volgende:
ik ga niet. Er staat alleen nog maar een fiets en dat vind ik iets te overdreven
Het zou wel stoer zijn als je er foto's gaat maken, en dat je dan keiharde klappen krijgt van zo'n gast daar omdat je wat foto's staat te maken van hun auto's.quote:Op zaterdag 4 september 2004 23:48 schreef ook_gek het volgende:
ga jij dan. Jij hebt een auto. Het is tegen over de ouwe dierentuin in wassenaar
Neem dan gelijk een sleutelbos van ze mee en rij hier even langs met een 348 of een 308quote:Op zaterdag 4 september 2004 23:51 schreef ook_gek het volgende:
PFFF ik sla ze het leven uit gek.
het is voor mij ook minstens 20 min rijdenquote:Op zaterdag 4 september 2004 23:48 schreef ook_gek het volgende:
ga jij dan. Jij hebt een auto. Het is tegen over de ouwe dierentuin in wassenaar
Dat is ook niet verkeerd uiteraard, hier bij ons in de buurt ligt een sportwagen dealer daar staan er ook wel een aantal.quote:Op zaterdag 4 september 2004 23:54 schreef ook_gek het volgende:
ik weet nog wel een zwarte 308GTSI te staan
Ik moet morgen vroeg opquote:Op zaterdag 4 september 2004 23:57 schreef ook_gek het volgende:
Ga jij dan. Jij hebt een auto
Waarom lig je dan nog niet in je nest??quote:Op zaterdag 4 september 2004 23:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik moet morgen vroeg op![]()
anders was ik misschien wel gegaan.
the beach is nog niet afgelopenquote:Op zaterdag 4 september 2004 23:59 schreef MutZ het volgende:
[..]
Waarom lig je dan nog niet in je nest??
tot hoe laat duurt die dan??quote:Op zondag 5 september 2004 00:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
the beach is nog niet afgelopen![]()
Welterusten dan alvast maar...quote:Op zondag 5 september 2004 00:05 schreef BoJo het volgende:
nog 10 minuten denk ik.
dankje, jij ookquote:Op zondag 5 september 2004 00:06 schreef MutZ het volgende:
[..]
Welterusten dan alvast maar...
Ik ga voorlopig nog niet... Duurt nog op z'n minst 2 uur... Eerst Top Gun en daarna mss nog The Matrix...quote:Op zondag 5 september 2004 00:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
dankje, jij ook
film is afgelopen.quote:Op zondag 5 september 2004 00:10 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik ga voorlopig nog niet... Duurt nog op z'n minst 2 uur... Eerst Top Gun en daarna mss nog The Matrix...
Welterusten...quote:Op zondag 5 september 2004 00:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
film is afgelopen.
Dan ga ik maar slapen![]()
Truste PeuRac...quote:Op zondag 5 september 2004 00:22 schreef PeuRac het volgende:
Truste allemaal![]()
![]()
niet dat ik ga slapen, maar ga vanuit mn bed tv kijken, is t tenminste niet erg als ik in slaap val
Hij slaapt al...quote:Op zondag 5 september 2004 00:15 schreef ook_gek het volgende:
doei BoJo
Leven!!!quote:Op zondag 5 september 2004 00:47 schreef D-Devil het volgende:
Neuh hoor.
Jij probeert het nog tenminste... Ik heb geen leven... Dat is gewoon een feit...quote:Op zondag 5 september 2004 00:52 schreef D-Devil het volgende:
Naja, wat heet leven. Ik probeer het
.
*postaantal checkt*quote:Op zondag 5 september 2004 00:53 schreef MutZ het volgende:
[..]
Jij probeert het nog tenminste... Ik heb geen leven... Dat is gewoon een feit...
ok, ok... jij hebt ook geen leven... maar als je simpelweg een kleurtje heb dan is een leven hebben verboden... dus vandaar dat ik geen leven heb...quote:Op zondag 5 september 2004 00:56 schreef D-Devil het volgende:
[..]
*postaantal checkt*
Gecondoleerd dan ookquote:Op zondag 5 september 2004 01:01 schreef MutZ het volgende:
[..]
ok, ok... jij hebt ook geen leven... maar als je simpelweg een kleurtje heb dan is een leven hebben verboden... dus vandaar dat ik geen leven heb...
quote:Op zondag 5 september 2004 01:03 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Gecondoleerd dan ook.
Nee, hij slaapt nog niet... dat weet ik zeker... (hij is nl nog online op irc...)quote:Op zondag 5 september 2004 01:07 schreef D-Devil het volgende:
ook_gek is volgens mij nu dus wel slapen.
Arme meisjes kansloos aan het versierenquote:Op zondag 5 september 2004 01:08 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nee, hij slaapt nog niet... dat weet ik zeker... (hij is nl nog online op irc...)
Ehm... Volgens mij zat die alleen ff pm met mij... En dat was niet bepaald versieren... Voor de rest is het erg stil op IRC...quote:Op zondag 5 september 2004 01:10 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Arme meisjes kansloos aan het versieren.
irc.fok.nlquote:Op zondag 5 september 2004 01:19 schreef D-Devil het volgende:
Irc. Ik heb geloof ik niet eens meer een Irc client, en het webadres voor te IRC'en ben ik ook al kwijt
.
Oeh, die bedoelde ik niet maar das natuurlijk altijd mooi!quote:Op zondag 5 september 2004 01:22 schreef MutZ het volgende:
[..]
irc.fok.nl
Werkt wel..quote:Op zondag 5 september 2004 01:25 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Oeh, die bedoelde ik niet maar das natuurlijk altijd mooi!
ik leef nogquote:Op zondag 5 september 2004 01:07 schreef D-Devil het volgende:
ook_gek is volgens mij nu dus wel slapen.
omg...quote:Op zondag 5 september 2004 01:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik leef nog
Overdrijven is ook een vak...quote:Op zondag 5 september 2004 01:44 schreef ook_gek het volgende:
ja 80% zit op de meeting
Heb je het geld al overgemaakt??quote:Op zondag 5 september 2004 01:51 schreef ook_gek het volgende:
nee die krijg ik per mail gestuurd.
nog niet. Ik moet het geld effe vast houden voor iets andersquote:Op zondag 5 september 2004 01:52 schreef MutZ het volgende:
[..]
Heb je het geld al overgemaakt??
quote:Op zondag 5 september 2004 01:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nog niet. Ik moet het geld effe vast houden voor iets anders![]()
moet effe vasthouden voor iets andersquote:Op zondag 5 september 2004 01:58 schreef MutZ het volgende:
[..]
Geen geld, geen notes...
Dan hou ik de notes nog ff vast...quote:Op zondag 5 september 2004 02:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
moet effe vasthouden voor iets anders
quote:Op zondag 5 september 2004 02:03 schreef ook_gek het volgende:
Wie weet heb ik maandag antwoord
Kan is 0,5% dat het door gaat maar goed je weet maar nooit.......quote:Op zondag 5 september 2004 02:03 schreef MutZ het volgende:
[..]
Mss is die 0,5% wel voldoende...quote:Op zondag 5 september 2004 02:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kan is 0,5% dat het door gaat maar goed je weet maar nooit.......
Zo hoop het echt wel. Hoop het ECHT wel gewoonquote:Op zondag 5 september 2004 02:04 schreef MutZ het volgende:
[..]
Mss is die 0,5% wel voldoende...
quote:Op zondag 5 september 2004 10:47 schreef MutZ het volgende:
PICS!!!
quote:Op zondag 5 september 2004 11:09 schreef D-Devil het volgende:
Oeh lekkere auto. Damn goed zeg ! Wat heb je betaald of is dat weer gelijk onbeleefd?
Hehehequote:Op zondag 5 september 2004 11:13 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dat is onbeschoft om te vragen...
Zie marktplaats, vraagprijs was 3500 geloof ik![]()
staat niet op marktplaatsquote:Op zondag 5 september 2004 11:13 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dat is onbeschoft om te vragen...
Zie marktplaats, vraagprijs was 3500 geloof ik![]()
quote:Op zondag 5 september 2004 11:27 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
staat niet op marktplaats
ik ga risken. en ik heb onder de 3000 betaald.
dik.
Dat is mijn tekstquote:Op zondag 5 september 2004 11:47 schreef Ballebek het volgende:
Homoauto...
Rose spuiten en je bent klaar
Van 5 tot 5 aan de sinas kan geen kwaad hoorquote:Op zondag 5 september 2004 12:03 schreef Fugie het volgende:
jo![]()
* D-Devil was gister een beetje van de wereld, van 5-5 zuipe is niet goed voor je
ik vind het meesterlijk er uit zienquote:Op zondag 5 september 2004 12:29 schreef Hugster het volgende:
angel eyes hoeven niet duur te zijn![]()
![]()
quote:Op zondag 5 september 2004 12:37 schreef ook_gek het volgende:
groen is ook stoer
LOLquote:Op zondag 5 september 2004 12:29 schreef Hugster het volgende:
angel eyes hoeven niet duur te zijn![]()
![]()
Ligt aan de kleur van je auto;quote:Op zondag 5 september 2004 12:50 schreef D-Devil het volgende:
Ik kan kiezen tussen de "chrome" of de zwarte look, ik denk dat ik de zwarte neem als het zover is.
[afbeelding]
Chrome.
[afbeelding]
Zwart.
Deze zijn van de Astra F, corsa B is nog geen foto beschikbaar.
Zwarte Corsa, ik was zonet eens naar de plaatjes het kijken, maar dan lijkt het chrome me inderdaad mooier.quote:Op zondag 5 september 2004 12:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ligt aan de kleur van je auto;
lichte kleur = Zwart
Donkere kleur = chrome
tenzij je wilt dat het niet opvalt, dan moet je t juist andersom doen.
quote:Op zondag 5 september 2004 13:13 schreef D-Devil het volgende:
[afbeelding]
Tosti, Ham, Kaas, Ui, Sambal en curry erbij.
Ga je, je kamer opruimenquote:Op zondag 5 september 2004 13:22 schreef ook_gek het volgende:
pffffffffffffffffff ik verveel me
Hij is al opquote:Op zondag 5 september 2004 13:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Who isn't.quote:Op zondag 5 september 2004 13:22 schreef ook_gek het volgende:
pffffffffffffffffff ik verveel me
Je vergeet vast watquote:Op zondag 5 september 2004 13:25 schreef PeuRac het volgende:
Ik moet voor een week mn tas pakken, en ben in 5min al klaar, dat kan niet goed zijn
jij zou je handdoek vergeten, net als je camera. Verder heb ik een zwembroek, een extra lens, voor mn camera, 3 rolletjes (36, 400ASA). Mn 2e telefoon (ja, ik heb 2nrsquote:Op zondag 5 september 2004 13:27 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Je vergeet vast wat.
kleren en ondergoed, tandpasta en borstel, haarspullen. telefoon, telefoonlader, scheerspullen, geld, tickets/kaartjes/bewijs van reservering of whatever?
Als ik een week wegga is dat voor het werk, dan krijg ik automatisch handdoeken erbij in het hotel, 3 per dag en nog een kleintje voor bij de douche te leggenquote:Op zondag 5 september 2004 13:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij zou je handdoek vergeten, net als je camera. Verder heb ik een zwembroek, een extra lens, voor mn camera, 3 rolletjes (36, 400ASA). Mn 2e telefoon (ja, ik heb 2nrs) + lader. Agenda met adressen, wat boeken. En nu zit ik te denken wat ik nog meer mee moet.
We gaan op schoolreis naar Spanje, en we zitten in appartementen. Dus handdoeken moeten we zelf meebrengen. Zonnebrandcreme heb ik mee, aftersun niet, want zelfs zonder zonnebrandcreme verbrand ik niet (ik word helaas ook niet bruinquote:Op zondag 5 september 2004 13:56 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Als ik een week wegga is dat voor het werk, dan krijg ik automatisch handdoeken erbij in het hotel, 3 per dag en nog een kleintje voor bij de douche te leggen. Als ik voor mezelf weg zou gaan dan nam ik handdoeken mee, een badlaken ook nog eens zonnebrand, after sun. ( niet in de winter
. ) Digicam uiteraard ook, maar die neem ik standaard altijd al mee
.
Je moet de vrouwen kunnen insmeren, vergeet je after sun nou niet !quote:Op zondag 5 september 2004 13:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
We gaan op schoolreis naar Spanje, en we zitten in appartementen. Dus handdoeken moeten we zelf meebrengen. Zonnebrandcreme heb ik mee, aftersun niet, want zelfs zonder zonnebrandcreme verbrand ik niet (ik word helaas ook niet bruin)
24 jongens + 2 lerarenquote:Op zondag 5 september 2004 14:00 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Je moet de vrouwen kunnen insmeren, vergeet je after sun nou niet !.
quote:Op zondag 5 september 2004 14:09 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
gefeliciteerd Tjabbo!
wanneer meeten we?![]()
Voor de crash was hij 5e maar nr 4 kreeg net straftijd van 20sec, dus nu ligt hij ws 4equote:Op zondag 5 september 2004 14:57 schreef Xtreem het volgende:
jammeer..... niet gezien
Hoe staat het met Albers?
quote:Op zondag 5 september 2004 14:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor de crash was hij 5e maar nr 4 kreeg net straftijd van 20sec, dus nu ligt hij ws 4e
quote:Op zondag 5 september 2004 15:00 schreef Xtreem het volgende:
[..]duidelijk te ver naar achteren dus
Vaselinequote:Op zondag 5 september 2004 14:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
24 jongens + 2 lerarenvalt er weinig in te smeren.
en we zitten 3km van t strand af
quote:Op zondag 5 september 2004 15:10 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Vaseline.
En dan betaal ik voor iedereen die me op het 2e nummer belt.quote:Op zondag 5 september 2004 15:13 schreef ook_gek het volgende:
waarom schakel je 1 nummer niet door naar het andere nummer. Dan heb je maar 1 tel nodig![]()
Dan heb je letterlijk dubbel tariefquote:Op zondag 5 september 2004 15:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En dan betaal ik voor iedereen die me op het 2e nummer belt.![]()
![]()
![]()
![]()
Het 2e nummer is maar tijdelijk, maar wel lastig, ik sleep altijd 2 telefoons mee nu![]()
stro.quote:Op zondag 5 september 2004 15:30 schreef ThaFreak het volgende:
hoooooi
que?quote:Op zondag 5 september 2004 15:31 schreef Xtreem het volgende:
[..]
stro.
Gaat wel lekker de laatste dagen... vind je niet..?
Jacco's topic.... gespot topic.... Dequote:Op zondag 5 september 2004 15:34 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
que?
tja zul je ook nooit kunnen vermijden dit soort $##@#$@quote:Op zondag 5 september 2004 15:36 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Jacco's topic.... gespot topic.... DeLiefde
heerscht.
Gespot topic ik doe niksquote:Op zondag 5 september 2004 15:36 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Jacco's topic.... gespot topic.... DeLiefde
heerscht.
Nee... opzich vermijden niet.... en met harder ingrijpen ben je wel van het gezeik af, maar maak je ook een stevige, goede discussie bijna onmogelijk...quote:Op zondag 5 september 2004 15:37 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
tja zul je ook nooit kunnen vermijden dit soort $##@#$@
* ook_gek heeft een sterke en goed onderbouwde discussie gevoert daar.quote:Op zondag 5 september 2004 15:39 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee... opzich vermijden niet.... en met harder ingrijpen ben je wel van het gezeik af, maar maak je ook een stevige, goede discussie bijna onmogelijk...
Maar ja, het probleem van de smufrjes
dat is idd een van de dilemma's van modschapquote:Op zondag 5 september 2004 15:39 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee... opzich vermijden niet.... en met harder ingrijpen ben je wel van het gezeik af, maar maak je ook een stevige, goede discussie bijna onmogelijk...
Maar ja, het probleem van de smufrjes
is ook niet gebeurtquote:Op zondag 5 september 2004 15:41 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dat is idd een van de dilemma's van modschap![]()
discussieren mag altijd leuk, felheid is ook leuk maar moet niet te ver gaan en eindigen in bashen van topic/auto/user want dan gaat de zweep er wel door![]()
Dat stond er zonet nog nietquote:Op zondag 5 september 2004 15:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
is ook niet gebeurt![]()
Was iets te snel met op invoeren klikkenquote:Op zondag 5 september 2004 15:47 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Dat stond er zonet nog niet.
.
Heb ik ook wel eens last vanquote:Op zondag 5 september 2004 15:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Was iets te snel met op invoeren klikken![]()
ging wel lekker in het gespot topic.....quote:Op zondag 5 september 2004 15:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
is ook niet gebeurt![]()
toon waarop het er staat, inhoud van bericht.....persoon/user die het plaatstquote:Op zondag 5 september 2004 15:46 schreef Xtreem het volgende:
precies... maar wanneer is iets (felle) onderbouwde kritiek, en wanneer puur afzeiken?![]()
En ik wist het! jij kickt niet op de kleur, maar op de zweep
Ik heb niemand beledigt en heb me aan de regels gehoudenquote:Op zondag 5 september 2004 15:51 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ging wel lekker in het gespot topic.....
logischquote:Op zondag 5 september 2004 15:51 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
toon waarop het er staat, inhoud van bericht.....persoon/user die het plaatst
zweep roeleert het kleurtje gewoon....quote:Op zondag 5 september 2004 15:54 schreef Xtreem het volgende:
[..]
logisch
minder logisch is het dat je het 'zweep' gedeelte negeert
En zelfs met dat heb je nog geen sex gehadquote:Op zondag 5 september 2004 15:56 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zweep roeleert het kleurtje gewoon....![]()
telt z'n zus niet meer mee?quote:Op zondag 5 september 2004 16:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En zelfs met dat heb je nog geen sex gehad![]()
Jawel maar dan blijft het nog op het zelfde staan.quote:Op zondag 5 september 2004 16:08 schreef Xtreem het volgende:
[..]
telt z'n zus niet meer mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |