* -Vaduz- heeft ingeschakeld.quote:Op vrijdag 10 september 2004 17:33 schreef Apoc2003 het volgende:
*geen kaartje gekregen heeft![]()
Vanavond live op TV Oost () Go Ahead Eagles - Heracles Almelo ....
MacDonald is niet het liefste jongentje van de klas te zijn. Z'n zaakwaarnemer is dan ook niet geheel verassend Franklin Sedoc, die ookTrabelsi onder z'n hoede heeft. Hellings zit overigens ook bij Sedoc.quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:53 schreef Apoc2003 het volgende:
Met MacDonald erbij hebben we nu ook wat meer drijging in de voorhoede ....
MacDonald kwam ook niet meer in aanmerking voor een basisplaats bij anderlecht vanwege zijn "dwarsliggende" karakter. Verder maakt het me niks uit waar de spelers vandaan komen, zolang er maar goed word gevoetbaldquote:Op zaterdag 11 september 2004 17:25 schreef gras het volgende:
[..]
MacDonald is niet het liefste jongentje van de klas te zijn. Z'n zaakwaarnemer is dan ook niet geheel verassend Franklin Sedoc, die ookTrabelsi onder z'n hoede heeft. Hellings zit overigens ook bij Sedoc.
Begint wel een hoog Ajax gehalte te worden daar in Almelo met Hellings, MacDonald en niet te vergeten Kwame Quansah!
In welk stadion zat jij?quote:Op zaterdag 18 september 2004 11:48 schreef pfaf het volgende:
toch 2 fraaie doelpunten van MacDonald.
quote:Op zaterdag 18 september 2004 13:45 schreef Zapper het volgende:
[..]
In welk stadion zat jij?
De 3-0 was van Richard Roelofsen
ik vond de timing van zegers nog mooierquote:Op zaterdag 18 september 2004 11:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Vooral die goal van MacDonald was erg mooi. Knap getimed.
maak ze af!quote:Op dinsdag 21 september 2004 15:01 schreef pfaf het volgende:
Vanavond dus naar Sittard.
Van de laatste 5 gespeelde wedstrijden tegen Fortuna werden er 4 gewonnen en 1 gelijk gespeeld.
De statistieken zijn al in ons voordeel.
statistieken zijn al een wending aan het nemenquote:Op dinsdag 21 september 2004 15:01 schreef pfaf het volgende:
Vanavond dus naar Sittard.
Van de laatste 5 gespeelde wedstrijden tegen Fortuna werden er 4 gewonnen en 1 gelijk gespeeld.
De statistieken zijn al in ons voordeel.
haha nja in ieder geval jullie ook succesquote:Op dinsdag 21 september 2004 15:15 schreef Evertje het volgende:
[..]
statistieken zijn al een wending aan het nemen
eerste vier verlies, paar weken terug gelijk en nu......
weer gelijk (en penalties ofzo) of zelfs winst Fortuna?
En wij gaan Heracles inderdaad afmaken Hellmond. Jammer dat je niet bij dit heuglijk feit aanwezig bent
ook al snel terug vanuit Sittardquote:Op dinsdag 21 september 2004 23:01 schreef Zapper het volgende:
Dag Evertje
Roelofsen
T was bijna andersom dus.quote:Op zaterdag 25 september 2004 11:55 schreef pfaf het volgende:
Volgende week thuis periode pakken. Altijd lekker. Haarlem moet met een 6-0 weggespeeld kunnen worden.
Jansen was ook niet echt blij met ze wissel na 13 minuten voor Roelofsenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 13:33 schreef pfaf het volgende:
Sjesus Gristus.
Zat er natuurlijk wel in na het slechte spel van dit seizoen, maar zo vernederd worden!![]()
30quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 13:41 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Jansen was ook niet echt blij met ze wissel na 13 minuten voor Roelofsen![]()
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:57 schreef Zapper het volgende:
[..]
30
Typische heracles "fans"quote:Op zondag 3 oktober 2004 15:20 schreef Zapper het volgende:
Geweldige supporters hebben we trouwens
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:55 schreef Zapper het volgende:
Zolang je niet in Vak Q zit, mag je de volgende wedstrijd best wat harder roepen
Hopelijk geen Quansah meer in de basis, die jongen verspeelde veel ballen en verprutste veel kansen
Waarom ben jij zo negetief ?? Alleen omdat de visscher ooit in een ver verleden een keer iets negatiefs over heracles heeft gezegd ?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:07 schreef pfaf het volgende:
de Visscher is ook met de winterstop weg.
Jammer dat sommigen het verschil tussen een profclub en een 5e klasse amateur niet zien.
:') Je begrijpt mijn post verkeerd.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:30 schreef Apoc2003 het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo negetief ?? Alleen omdat de visscher ooit in een ver verleden een keer iets negatiefs over heracles heeft gezegd ?![]()
Jeej Vrijdag hé? ikke ga ook denk ikquote:Op zondag 24 oktober 2004 19:44 schreef Apoc2003 het volgende:
niet ZEIKEN maar ZINGEN !
joa net als wij toen in almelo in de winter vorig seizoen met FCT hwahahahahquote:Op maandag 25 oktober 2004 13:43 schreef Breemz het volgende:
pas maar op pfaf, dan krijg je kinderen van 10/15 achter je aan..
dit kunnen wij heraclieden in het topic beschouwen als een niet aanvallend bedoelde post?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 13:19 schreef TukkerBart1965 het volgende:
[..]
joa net als wij toen in almelo in de winter vorig seizoen met FCT hwahahahah
mjah die pauper internethooligans zorgen er ook voor dat de oefenpot niet doorging in beckum
Joa vrijdag!quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 11:49 schreef AngelUndercover het volgende:
[..]
Jeej Vrijdag hé? ikke ga ook denk ik
Ga je met ons mee ?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 11:49 schreef AngelUndercover het volgende:
[..]
Jeej Vrijdag hé? ikke ga ook denk ik
Dat hoopte ik ook vrijdag ook al vurig, maar thuis is natuurlijk nog mooier.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 19:56 schreef Zapper het volgende:
en De Visscher gaat scoren
ja weenie waar k zitten moetquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 19:21 schreef Apoc2003 het volgende:
[..]
Ga je met ons mee ?![]()
Bij ons dusquote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:14 schreef AngelUndercover het volgende:
[..]
ja weenie waar k zitten moetMn vader heeft kaartjes gekregen
![]()
Haha ja it's mieej: the one and only AniieJJJ hehehequote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:58 schreef Zapper het volgende:
Och das Annie maar
Hmm nee chatsessie gemist, school
Jaj maar WIL ik wel bij jullie zittenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:04 schreef Apoc2003 het volgende:
[..]
Bij ons dus![]()
@ Pfaf: Heb het ook gemist helaas, word de hele sessie nog online gezet ? Zo nee, wat werd er allemaal gevraagd ?
Iemand nog op de supporters avond geweest ?
quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:39 schreef Breemz het volgende:
kont offcourse!!!!!
Ja wierden iddquote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:42 schreef Zapper het volgende:
Ha! Bartje? Komen jullie uit dat dorp nabij Almelo?
Wierden roeleert gewoonquote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:39 schreef Breemz het volgende:
kont offcourse!!!!!
Ja maakt mei nix oet, als je maar zo naar bartje komtquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:39 schreef Breemz het volgende:
vanavond ga ik de hooligan uithangen !!! ik ben mijn donateurskaarten voor de carnaval kwijt.. als ik ze %$^%%^ niet vind, kost me dat 70 euro.... IK MOET FRUSTRATIE KWIJT @#$Q#$@%$%^@%^#$@^%@$%&@#!$^$#@&^#$^#$^
quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:05 schreef Zapper het volgende:
Jazeker, maar denk maar niet dat ik me nog in dat kutdorp laat zien
Trauma'squote:Op vrijdag 5 november 2004 18:06 schreef Zapper het volgende:
Volendam
Wat ist jong?quote:Op zaterdag 6 november 2004 12:18 schreef Maja het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 november 2004 16:23 schreef Maja het volgende:
Ik ben nieuwsgierig waarom jij het 'n kutdorp vindt!
Is ook wel zo handig als je even vertelt wat die heeft hoelang die eruit isquote:Op dinsdag 9 november 2004 16:04 schreef Zapper het volgende:
Nico-Jan is geblesseerd
Hmm ja ik bedoelde ook voor de wedstrijd van vanavond...quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:23 schreef Dos37 het volgende:
Is ook wel zo handig als je even vertelt wat die heeft hoelang die eruit is
Hellings in de aanval? McDonald lijkt mequote:Op dinsdag 9 november 2004 16:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Nico heeft een hoofdblessure en is nog niet fit genoeg om te spelen staat er op de Heracles site.
verwachte opstelling:
Barry Reijs, Rudy Jansen, Peter Reekers, Mark Looms, Roel Buikema, Remon de Vries, Gert Jan Tamerus, Kwame Quansah, Jeffrey de Visscher, Sherjill MacDonald, Sergio Hellings .
had dus de 1ste plek op kunnen leveren deze wedstrijd.quote:Op vrijdag 12 november 2004 22:29 schreef Zapper het volgende:
Wat een kutscheids, werkelijk
Heel jammer puntverlies.
quote:Op donderdag 18 november 2004 23:22 schreef Zapper het volgende:
Ik ook niet, ga dus via de tv kijken hoe Jeffrey wederom gaat vlammen
sorry, zei ik iets grappigs?quote:Op donderdag 18 november 2004 23:27 schreef Dos37 het volgende:
Hij had er nog wel één meer in mogen leggen.quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:00 schreef Zapper het volgende:
Maar Jeffrey wel gescoord
quote:Op zaterdag 4 december 2004 14:26 schreef Breemz het volgende:
Olé Olé Olé heracles is oké![]()
Wat mooi zeg![]()
nu moeten ze ervoor gaan.. vrijdag groot feest!!
Let's go ... Heracles Almelo !quote:
Jaja ik kreeg het goeie nieuws ook de tweede keer te horen in het polman stadionquote:Op donderdag 9 december 2004 16:49 schreef Zapper het volgende:
Ai, maar alleen de échte goeie rijders slagen de 2e keer, dat weet je toch?
sorry hoor ... ik ben nog (bijna) nooit eerder bij een wedstrijd weggegaan, maar ik vind het zeker gerechtvaardigd bij deze wedstrijd ... t leek gewoon nergens opquote:Op zaterdag 11 december 2004 18:39 schreef Zapper het volgende:
Hmm, supporters...
Ik ook niet, maar deze was het wel waard.quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:59 schreef Apoc2003 het volgende:
[..]
sorry hoor ... ik ben nog (bijna) nooit eerder bij een wedstrijd weggegaan, maar ik vind het zeker gerechtvaardigd bij deze wedstrijd ... t leek gewoon nergens op![]()
Dat eerste heb ik wel gezien, dat met die aansteker heb ik gemist.quote:Op zaterdag 11 december 2004 19:08 schreef Zapper het volgende:
Maar dan nog ben je supporter, toch?
Ach ja, het leverde wel aardige schouwspellen op, bij 0-2 een corner van Sparta dat ff te lang duurde, hup, beker bier richting speler
Die aansteker naar die donkere kerel na de 0-3 was wel erg trouwens
Op dit moment en met dit team heb je zeker gelijk, maar je moet toegeven dat een club als heracles het in de afgelopen jaren zeker verdiend heeft om te promoveren en bewezen heeft dat ze het beter zouden kunnen volhouden op het hoogste niveau dan menig ander clubje in de eerste divisie. Heracles heeft een zeer goede en stabiele organisatorische en finaciele positie binnen het betaalde voetbal en dat is ook belangrijk bij een eventuele promotie. Eigenlijk zijn er maar 2 clubs in de eerste divisie die recht hebben op promotie, namelijk Sparta (dat kampioen wordt) en Heracles (nacomtetitie). Persoonlijk denk ik dat een club als heracles meer thuis hoort in de eredivisie dan bv de graafschap, fc den bosch en zelfs rbc.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat Heracles qua voetbal gewoon niet in de Eredivisie hoort. Sparta is al veel verder. (Dat zag je ook al in de onderlinge confrontatie in Almelo)
Alle wedstrijden van Foruna worden dan uit de stand gehaald. Voor jullie best wel gunstig dus.quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:20 schreef Zapper het volgende:
ff een voorbarig vraagje:
Heracles - Fortuna werd eerder dit seizoen 0-0. Wat als Fortuna failliet gaat? Krijgt Heracles dan 2 punten?
Tuurlijk hij komt van Ajax....quote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:20 schreef Zapper het volgende:
Quansah blijkt ineens een goede voetballer te zijn
En heb je haar de hele wedstrijd in het stadion kunnen houden, of kon ze zelf al niet meer wegkomen omdat ze bevroren was?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:16 schreef pfaf het volgende:
Goede winst wederom. Jammer dat de Spartanen onze buren van Emmen een pak slaag gaven.
Een vriendin van me heeft vanavond trouwens haar Stadion/betaaldvoetbalwedstrijd-kijk-debuut gemaakt.![]()
Zeker welquote:
quote:Vechtpartij na Heracles - Go Ahead Eagles
TYPISCH ALMELO – Na de wedstrijd Heracles -Go Ahead Eagles ontstond bij Rembrandt een vechtpartij.
Een groep van ongeveer 50 Go Ahead Eagles-supporters, die overigens niet bij de wedstrijd aanwezig waren, kwam vanuit Deventer en Apeldoorn richting Almelo om een confrontatie aan te gaan met Heracles-supporters.
Rond 23.00 uur kwam de groep bij een horecagelegenheid aan de Rembrandtlaan in Almelo, bekend als stamcafé van veel Heracles-supporters. Op dat moment waren er overigens weinig Heracles-supporters in het café aanwezig.
De groep gooide onder meer fietsen en stenen door de ruiten van het café, ging vervolgens naar binnen en vernielde de inventaris. Duizenden euro’s aan schade is hierdoor ontstaan. Ook werden de nodige klappen uitgedeeld. Daarna ging het naar buiten, waar verder gevochten werd.
Op het moment dat de politie kwam, splitste de groep zich. Supporters van Go Ahead renden hard weg. In de nabije omgeving werden negen verdachten aangehouden, mannen van tussen de 19 en 28 jaar. Van één van hen is de woonplaats nog niet bekend. De anderen komen uit Apeldoorn (7x) en uit Deventer (1x).
In de Rembrandtlaan werd nog een Heracles-supporter aangehouden, een 28-jarige man uit Almelo, die met een stoelleuning buiten op straat liep. Bij de actie werden politiehonden ingezet. Een van de aangehouden verdachten, een 19-jarige Deventenaar, werd bij de aanhouding door de politiehond in zijn arm gebeten en liep hierdoor een wond op.
Verder bleek een van de andere verdachten, een 20-jarige man uit Apeldoorn, bij de vechtpartij een hoofdwond te hebben opgelopen. De wond werd in het ziekenhuis gehecht, waarna de verdachte naar het politiebureau werd overgebracht.
Alle tien verdachten zijn voor nader verhoor opgesloten. Na overleg met justitie is besloten dat alle verdachten worden voorgeleid. Proces-verbaal wordt opgemaakt.
www.twentedigitaal.nl
Dillemma inderdaad. Precies hetzelfde als vorig jaar. Wellicht dat je, mits kampioen, een paar goede spelers bij kan kopen. Je kunt het altijd proberen.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoop eigenlijk ook niet dat Heracles met deze selectie promoveert, dan slaan ze echt een pleefiguur in de Eredivisie.
nog onverdiend gewonnen ookquote:Op dinsdag 15 maart 2005 20:42 schreef Apoc2003 het volgende:
De contracten van de meeste spelers verlopen toch .. dus ALS ze promoveren (waar ik niet meer in geloof op dit moment) dan kunnnen ze wel veel nieuwe (eredivisie waardige) spelers contracteren ...
Gelukkig gisteren weer netjes gewonnen van helmond sport ... ook geen makkelijke tegenstander natuurlijk. Vrijdag moet er natuurlijk gewoon met klinkende cijfers gewonnen worden van emmen van maandag zal het er om spannen voor de periode tegen excelsior, ik denk dat we die wel binnen halen ... (hoewel... heracles kennende)
Ik heb het met Football Manager 2005 even getsjekt, maar met een paar transfervrije routiniers is het vrij goed te doen om bij de eerste 10 te komen.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik had dit jaar op meer gehoopt, maar het spel en de kwaliteit is er weer niet naar. Proberen kan altijd, maar ik denk niet dat het Heracles op dit moment goed zal doen.
ach gutquote:
Wel een klein beetje ... het is in iedergeval één titelquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Toch niet om de periodetitel. Nacompetitie speelden ze sowieso al wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |