hoe groot is dat meisje trouwens?quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:57 schreef babette21 het volgende:
Een janksmoel en een sjaaltje, dat belooft weinig goeds... Ik zeg: eerst zien, dan geloven!!
En Kyra verpest altijd alles, da's een bekend gegeven...
mja als de Waalberg het overleeft heeft.....quote:Dat vroeg ik me nou ook af!! Laat 'm lekker ff barwerk doen ofzo?! (bestaat de Galaxy trouwens nog?!)
* Wup smeek, snikt en jammert meequote:Waarom nou, mensen? Waarom nou?!??!
ik was FOK ONM even kwijt dus toen heb er even een ander bijgepakt..quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:17 schreef Svensational het volgende:
@Paganplace en FOK! ONM. Waarom steeds verschillend
Ik vond die Wuppies leukerquote:Op zaterdag 4 september 2004 20:19 schreef Wup het volgende:
[..]
ik was FOK ONM even kwijt dus toen heb er even een ander bijgepakt..
ik rotzooi ook maar wat aan hier
In die scene in het ziekenhuis dacht ik echt: jezus, 't lijkt wel een liliputter... maar ze zat geloof ik op haar knieën haha...quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:17 schreef Wup het volgende:
hoe groot is dat meisje trouwens?
ze lijkt echt een enorme uk.
ze hebben ook al altijd problemen met mannen van behoorlijke lengte vinden
[ ik vind Hugo naast Claire nog altijd geen gezicht, en Niels eigenlijk ook niet echt]
maar met deze Shirina zal niemand daar last van hebben.
ja die pukkel had ie gisteren wel ff mogen wegwerken...quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:28 schreef Wup het volgende:
Hugo gaat steeds meer op een varken lijken.
die close ups doen hem bepaald geen goed
dat van dat kratje was het eerste wat me opviel toen ik die groepsfoto zag:)quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:29 schreef babette21 het volgende:
Claire en Huug, geen combi idd. Met Niels ging wel. Is ook meer de "schuld" van Kim Pieters, dat mens is gewoon een lange darm (zoals JP zou zeggen)... Hugo staat op de groepsfoto trouwens op een kratje, de stiekemerd
Ha, dus niet alleen Claire maart ook Kim Pieters is een stoere vrouw.quote:Ik ging een keer - in een ernstig puberale bui - langs op de Glamagochat, waar Robin Rienstra met zijn fans ging kletsen en kon het niet nalaten om te vragen hoe het was om te moeten tv-zoenen met een vrouw die een kop groter was... Kreeg nog antwoord ook: Robin was not amused met het lengteverschil en om alles nog een beetje erger te maken - zo zei hij dus - wilde Kim ook nog eens persé hakken aan!!
ow nee ik heb al weer helemaal de balen van die jongen.quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:31 schreef babette21 het volgende:
maar ik vind Hugo zelf wel amusant, ik bedoel: vergeleken met wat het was...
gaat de goeie kant op met die jongen (voor zolang als 't duurt natuurlijk)
stylistesquote:Op zaterdag 4 september 2004 20:37 schreef babette21 het volgende:
mijn zus is even groot als haar vriend, sinds ze bij elkaar zijn draagt ze in zijn aanwezigheid geen hakken meer
dit terzijde...
Overigens denk ik niet dat Kim bepaalt wat Claire draagt.... gezien de jasjes enzo....
hebben ze die bij ONM?? Goh.... zou je niet zeggen....quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:39 schreef dunn0w het volgende:
stylistes![]()
Ja Tara is wel een type voor veel make-up....quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:45 schreef Wup het volgende:
ik vind kleding een mindere bron van ergernis dan make up.
ik heb echt medelijden met de dames af en toe.
ik kreeg soms gewoon echt de slappe lach om hoe ze Aafke toch weer hadden toegetakeld.
Ellen, Lizzy, Renee en Claire nemen ze ook regelmatig flink te grazen.
bij Tara klopt het wel.
nou die sponsor heeft ze dan mooi bij Lizzy weten weg te kapen ... die liep er vorig seizoen steeds zo bijquote:Op zaterdag 4 september 2004 20:50 schreef babette21 het volgende:
En Claire wordt sinds dit seizoen volgens mij gesponsord door één of andere lipgloss...
neehoor valt alles mee, maar Claire moet wel in jubetruitjes blijven lopen natuurlijk.quote:trouwens, de kleding vind ik ook geen bron van ergenis hoor, eerder een bron van vermaak!
nou, kijk eens aan, speciaal voor Dunn0wquote:Op zaterdag 4 september 2004 21:03 schreef Iwan1976 het volgende:
Sprakeloos... vergat bijna te klikken
Dankjewelquote:Op zaterdag 4 september 2004 21:07 schreef Wup het volgende:
[..]
nou, kijk eens aan, speciaal voor Dunn0w
bedankt voor de Glazen Huis tip Iwan... ik wist niet dat dat nu al was...
Wow wat een aap he.....quote:Op zaterdag 4 september 2004 21:46 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Bijna net zo sexy als JP
Zouden ze daarvoor nou echt een casting-bureau bellen 'zeg, hebben jullie nog een overmatig behaarde man van middelbare leeftijd in jullie bestand?'quote:Op zaterdag 4 september 2004 21:48 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Wow wat een aap he.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |