....en toen ging het fout.quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:01 schreef muurjunky het volgende:
die was van ID tweak, de laatste, die hem in Windraak legde![]()
Het vmbo is gelukkig ook weer vertegenwoordigd.quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:08 schreef Vision het volgende:
waar in nederland ligt oldenzaal eigenlijk
Ik denk dat er weer een nieuw nieuwsitem op de Frontpage moet komen.quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:18 schreef River-X het volgende:
het is te stil
vind ik ook, maar hoe krijgen wel dat voor elkaar?quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:20 schreef kree het volgende:
[..]
Ik denk dat er weer een nieuw nieuwsitem op de Frontpage moet komen.
Er is toch wel weer wat te vertellen over de stok, al zeg ik het zelf
* oldenzaaltjuh.nl schiet de postduif boven het hoofd van kree dood en valt met mail en al in de handen van kreequote:Op zaterdag 4 september 2004 14:19 schreef kree het volgende:
oldenzaaltjuh, wil je nog even de UBB van de OP naar mij mailen?
dan zet ik die weer online voor als iemand anders het topic opent.
Ik weet nog dat er bij het eerste nieuwsitem iemand was van de nieuwsredactie die het topic een beetje volgde en een stukje ervoor geschreven heeft.quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:22 schreef River-X het volgende:
[..]
vind ik ook, maar hoe krijgen wel dat voor elkaar?
Ja nieuwe route word weer groen idd. ik kan dat niet veranderen in de route plannerquote:Op zaterdag 4 september 2004 14:24 schreef Cerbie het volgende:
Ga je de nieuwe route met groen doen, vond dat er mooier uitzien dan dat paarse
blauw van de plaatsnaam bordenquote:Op zaterdag 4 september 2004 14:26 schreef kree het volgende:
[..]
Ja nieuwe route word weer groen idd. ik kan dat niet veranderen in de route planner
Ik kan het paars nog wel veranderen, maar dit kwam het duidelijkste uit op het kaartje.
als je voorkeur hebt voor een bepaalde kleur dan hoor ik het wel
Ik heb hem nu blauw gemaakt.quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:27 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
blauw van de plaatsnaam borden
gewoon een mailtje naar frontpage@fok.nl sturenquote:Op zaterdag 4 september 2004 14:25 schreef kree het volgende:
Ik weet nog dat er bij het eerste nieuwsitem iemand was van de nieuwsredactie die het topic een beetje volgde en een stukje ervoor geschreven heeft.
Ik kan me alleen de username niet meer herinneren, dus maar hopen dat ie dit leest dan
Dat kan niet, of ik moet de nummers in van die zwarte textvakjes gaan zetten en dat ziet er niet uit.quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:37 schreef River-X het volgende:
kree om eerljk te zijn vind ik dat je bij die blauwe lijn ook de nummers zetten moet.
Nu is het een loze lijn, nu weet nog niemand wat waar ligt.
Oke,quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:40 schreef kree het volgende:
[..]
Dat kan niet, of ik moet de nummers in van die zwarte textvakjes gaan zetten en dat ziet er niet uit.
Of een andere mogelijkheid is in photoshop de nr's erbij plaatsten, maar dat zou beteken dat ik dat elke keer weer opnieuw moet doen en dat wordt me toch net effe teveel werk.
Voor de nummers moeten ze mar op de oude kaart kijken, die laat ik ook gewoon online staan.
Mischien kun je hem ergens op je site zetten ofzo.
btw ik kan je site nu niet berijken... edit: lamaar hij doet het alweer
TK doet het alweerquote:Op zaterdag 4 september 2004 14:46 schreef R-Mon het volgende:
http://members.lycos.nl/plaatsnaambordjes/v2/fokstok/ doet het wel, en geupdate
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |