Zuip je maar plat dan laat ik mijn 15 turkse vrienden je dekken.quote:Op zaterdag 4 september 2004 21:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Omdat
sgop nou
eenmaal
roeleert
en nu ga ik een borrel drinken![]()
Nee want t zit er ingekrastquote:Op zaterdag 4 september 2004 21:05 schreef melonovy het volgende:
Tip van Mel: sgop kun je er ook nog af sguren...
edit: en cheers Caronline!!
Ja, we beginnen nu wel een beetje door onze users te raken, dus het wordt tijd voor een stukje commitment van fokkers hoorquote:Op zaterdag 4 september 2004 21:06 schreef River-X het volgende:
wel beschamend , de FOK-stok is nu al 3!!! keer door SGOP verplaatst
quote:Op zaterdag 4 september 2004 21:09 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zuip je maar plat dan laat ik mijn 15 turkse vrienden je dekken.
Oldenzaaltjuh, ik snap je niet. Eerst ging je huilen dat de stok verbrand was, nu boeit het je geen ene fuck dat dat lelijke kwalitatief uitermate terleurstellend SGOP (typo) erop staat.
Nee nee, het midden van het land is nog niet geweest en uiteraard ook het noorden nog niet.quote:Op zaterdag 4 september 2004 21:10 schreef Tardis het volgende:
[..]
Ja, we beginnen nu wel een beetje door onze users te raken, dus het wordt tijd voor een stukje commitment van fokkers hoor![]()
![]()
euh nee ik heb hem niet voor niks wat groter gemaakt? Ik mis dat bierdopje zelfsquote:Op zaterdag 4 september 2004 21:12 schreef Geqxon het volgende:
Goede bedoelingen? Ze hebben je kunstwerk verpest man. Laten we een sgop stok maken en die met anthrax in te poederen
Watquote:Op zaterdag 4 september 2004 21:12 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
mwah nee heb niet zitten huilen dat de oude verbrand was en ik vond het ook niet erg ofzow! MAAR ik vond het een leuk spel! En daarom wou ik wel een nieuwe maken! Wat kan het mij nou schelen hoe hij er uit ziet! Als hij maar doorgaat!quote:Op zaterdag 4 september 2004 21:14 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wat. Jij liep te reageren dat je het zo erg vond dat die stok verbrand was en dat je wel een nieuwe kon maken. Nu laat je die stok weer verneuken door een paar van die mongooltjes!
quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:54 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Tis iig geen sgopper![]()
Laat er dan zo'n kutbierdopje op drukken door een k sgopper. Of doe het zelf.quote:Op zaterdag 4 september 2004 21:13 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
euh nee ik heb hem niet voor niks wat groter gemaakt? Ik mis dat bierdopje zelfs
Ennuh dat huilen van net..... dat was niet serieus bedoeld! je moet eens leren lezen
zet ff bij fokstok 2 dat harrie1 alsnog de vader is enzoquote:Op zaterdag 4 september 2004 21:14 schreef LennyKravitz het volgende:
[afbeelding]
en dat is dan weer onzin!!quote:Op zaterdag 4 september 2004 21:16 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Laat er dan zo'n kutbierdopje op drukken door een k sgopper. Of doe het zelf.
PS: Als ik de stok in mijn bezit krijg en daar zal ik mijn uiterste best voor doen dan ga ik mijn naam heel groot op de voorkant schrijven, branden en graveren.
Als je ook maar enigszins de moeite had genomen om beter te kijken, had je gezien dat kasta zich net vanmiddag op Sgop heeft geregistreerd en maar 3 posts heeft geplaatst met lulligheden tav CarOnline omdat zij de stok net eerder had dan zijn moeder.quote:
quote:Op zaterdag 4 september 2004 21:19 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Als je ook maar enigszins de moeite had genomen om beter te kijken, had je gezien dat kasta zich net vanmiddag op Sgop heeft geregistreerd en maar 3 posts heeft geplaatst met lulligheden tav CarOnline omdat zij de stok net eerder had dan zijn moeder.
![]()
kasta is zowiezo triest.quote:Op zaterdag 4 september 2004 21:19 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Als je ook maar enigszins de moeite had genomen om beter te kijken, had je gezien dat kasta zich net vanmiddag op Sgop heeft geregistreerd en maar 3 posts heeft geplaatst met lulligheden tav CarOnline omdat zij de stok net eerder had dan zijn moeder.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |