abonnement Unibet Coolblue
pi_26391495
Het is 1-1 gebleven en aan de boxscore te zien werd er veel push en shoves(helaas geen echte knokpartij al kreeg de keeper van Italie aan het eind een misconduct)

Nederland heeft nog best veel kansen om door te gaan want volgens mij gaan ze met een gelijkspel tegen Frankrijk en winst tegen Estland gewoon door.

Ik ga zeer waarschijnlijk met CMT vrijdag naar Nederland-Frankrijk
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator donderdag 21 april 2005 @ 10:15:47 #202
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_26397599
geweldig resultaat

maar ik denk toch dat ze van Frankrijk en Estland moeten winnen (en Frankrijk van Polen) willen ze nog een kans hebben op promotie want het doelsaldo van de Polen is beter geloof ik.
maar ze zijn iig best dichtbij, het gaat er nu 1 deze jaren echt van komen dat Nederland naar de A-poule promoveert (en het ijshockey in Nederland begint ook eindelijk weer wat op te leven).

die wedstrijd tegen Frankrijk zou ik ook graag zien maar dat zit er helaas niet in, ik hoop dat ik die tegen estland iig wel kan kijken
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 21 april 2005 @ 12:34:12 #203
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_26400662
Polen zit niet in deze poule. Probleem is dat Italië waarschijnlijk haar andere wedstrijden gaat winnen, en dat Nederland dan punten kan sprokkelen wat ze willen, maar het er dan niet in zal zitten om te winnen. Dus eerst hopen op een misstap van Italië (tegen Frankrijk op de laatste dag) en dan is er weer kans...

Op http://www.skaterhockey.nl/ staan trouwens de fragmenten van de drie wedstrijden van Nederland, zoals uitgezonden op de NOS. Vooral de wedstrijd tegen Italië is best aardig weergegeven door Studio Sport!
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
  Moderator donderdag 21 april 2005 @ 14:06:55 #204
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_26403063
erm italie bedoelde ik ja

edit: http://www.skaterhockey.nl/
whehehehehehehehe pwnz!!!

p33w33 hockey
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_26403091
Loopt zelfs een apart topic over mensen: WK Ijshockey voor B-landen te Eindhoven.

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 27 mei 2005 @ 17:06:49 #206
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_27412104
CHICAGO (May 26, 2005) - Representatives of the National Hockey League and NHL Players' Association today completed a two-day session of Collective Bargaining negotiations, after which the following statement was released by Bill Daly, NHL Executive Vice President and Chief Legal Officer:

"Further progress was made in reviewing and discussing League and Club financial and accounting issues. The parties intend to meet again next week."


Lekker duidelijk zijn ze weer, 't ziet er nog steeds niet al te rooskleurig uit.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  donderdag 9 juni 2005 @ 20:11:53 #207
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_27784535
TORONTO - The NHL and the NHL Players' Association have agreed on a salary-cap system, eliminating the biggest stumbling block to the resumption of play next season, the Toronto Globe and Mail reported on its Web site Wednesday.

... here is reason to hope a deal can be reached by early July.

Dat ziet er al een stuk beter uit.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 10 juni 2005 @ 14:44:04 #208
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_27806169
Goed nieuws!!
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
  vrijdag 10 juni 2005 @ 16:18:31 #209
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_27809247
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 14:44 schreef WasQ het volgende:
Goed nieuws!!
Damn.

June 9 - The NHL Players Association denied a report that the NHLPA and the league have agreed on a salary cap system, effectively eliminating the biggest stumbling block to ending the lockout and starting next season on time, according to USA Today.

Arghhh.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 12 juni 2005 @ 17:31:37 #210
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_27861294
Ik vind het onderhand verdomde irritant gaan worden. Wat een stelletje amateurs daar zeg...ik wil verdomme volgend seizoen wel NHL. Als ze er nu wer niet uitkomen kunnen ze beter stoppen met de League.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  zondag 12 juni 2005 @ 20:54:08 #211
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_27867122
Mooi om in de formule 1 op de Jordan te zien staan "Bring Hockey Back". En niet zomaar ergens weggemoffeld, nee groot op de wagen!
En zo is het maar net, terug ermee!!
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
  vrijdag 17 juni 2005 @ 13:51:30 #212
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_28016167
Walt Disney heeft de Mighty Ducks verkocht. Ze blijven wel gewoon in Anaheim spelen en de naam blijft ook behouden.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 17 juni 2005 @ 15:05:07 #213
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28018632
Ik wil NHL verdorie.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_28240002
Anders ik wel.

Gaat een NHL met replacement-players werken?

Dit jaar zit ik heel het jaar in Spanje en Argentinie waar ik de NHL kan zien en dan is er een staking
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 26 juni 2005 @ 11:38:40 #215
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_28244980
Nee replacements gaat niet werken geloof ik... Stond een paar weken terug nog iets over in de Volkskrant. Overigens waren zij vrij positief, de verwachting is toch wel dat er gespeeld moet gaan worden... Maar ja, dan moet er dus eerst toegegeven worden door de partijen... En dat zie ik dan weer niet zo snel gebeuren...
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
  zaterdag 2 juli 2005 @ 07:03:08 #216
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28407018
Er zit wat aan te komen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 12:58:58 #217
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_28410717
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 07:03 schreef popolon het volgende:
Er zit wat aan te komen.
Sneeuw?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_28410751
quote:
Op zondag 26 juni 2005 00:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Anders ik wel.

Gaat een NHL met replacement-players werken?

Dit jaar zit ik heel het jaar in Spanje en Argentinie waar ik de NHL kan zien en dan is er een staking
Nee, denk ik niet. Men wil toch de echte sterren zien, niet wat onbekendere replacements.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazķn Alianza Lima Corazķn para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 16:18:32 #219
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28415505
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 12:58 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Sneeuw?
Wacht maar even rustig af.

Alweer.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 22:01:51 #220
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_28426527
Nieuwe regels die voorgesteld zijn aan de GM's:

# Smaller goalie equipment, including 11 inch pads.
# The reinstitution of the tag-up offside rule.
# Moving the goal lines back two feet towards the end board to create more room in front of the net instead of behind it.
# The calling of more penalties more consistently, specifically for obstruction on players with and without the puck and not just in the netural zone.
# The institution of a shootout to eliminate tie games in the NHL. Before going to the shootout, though, overtime would be modified to include one five-minute period of four-on-four overtime and, if still tied, a three-minute period of three-on-three. If, after eight minutes of overtime, the game is still tied, then it would go to a shootout.
# The winner of the game - in regulation time, overtime or the shootout - would receive two points for the victory. The loser, regardless of when the loss occurred, would receive no points.
# The blue lines would be made fatter, as per the American Hockey League experiment this season, to slightly increase the size of the offensive zones.
# The centre red line will be removed for the purposes of allowing two-line passes.
# Goaltenders will only be permitted to handle the puck in a designated area directly behind the goal net, as per the AHL experiment this season.
# A modified form of no-touch icing, where the first player to cross the goal line - not to touch the puck - will dictate whether icing is called. In other words, if the defensive player gets to the goal line first, icing will be called. If the offensive player gets to the goal line first, no icing will be called. Also, when icing is called, the team that iced the puck will not be permitted to change lines.
# Any player in the defensive zone that shoots the puck directly out of play will receive a two-minute minor for delay of game. In the past, only the goalie was penalized for shooting the puck out of play.
# Automatic fines to the coach and suspensions to the player for any fight with an instigator in the last five minutes of the game.

Draft

Bovendien wordt er al druk gespeculeerd over de draft. De nummer 1 keuze is al bekend, dat wordt Sidney Crosby. Deze center wordt al jaren vergeleken met Wayne Gretzky en alhoewel het natuurlijk de vraag is of hij ooit zo goed zal worden (die kans lijkt klein), is het overduidelijk dat hij de beste draftpick zal zijn van de afgelopen jaren.
Leuk wordt ook de volgorde van de draft. Normaal gesproken wordt er aan de hand van de uitslag van de reguliere competitie bepaald wie er de meeste kans maakt op de eerste keus. Hierdoor krijgen de grote teams nooit een kans op de hoogste pick (tenzij ze gaan ruilen uiteraard). Nu is er echter niet gespeeld, en gaan er verschillende geruchten over de aanpak. De meest logische keus op dit moment lijkt een loterij die licht gebaseerd is op resultaat. Welk resultaat dat is, is echter niet duidelijk. Wellicht de uitslagen van de afgelopen seizoenen (hoe slechter, hoe meer kans), maar wellicht ook het aantal eerste keuzes van de laatste jaren (hoe minder, hoe meer kans). In dit laatste geval maken de goede teams juist veel kans om Sidney te kunnen draften. We wachten rustig af.

Het lijkt bovendien op dit moment zeer aannemelijk dat er komend seizoen wordt geijshockeyed!
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
pi_28428859
# Smaller goalie equipment, including 11 inch pads. Terug naar het 1990 formaat
# The reinstitution of the tag-up offside rule. Goed
# Moving the goal lines back two feet towards the end board to create more room in front of the net instead of behind it. Bull
# The calling of more penalties more consistently, specifically for obstruction on players with and without the puck and not just in the netural zone. Lukt niet
# The institution of a shootout to eliminate tie games in the NHL. Before going to the shootout, though, overtime would be modified to include one five-minute period of four-on-four overtime and, if still tied, a three-minute period of three-on-three. If, after eight minutes of overtime, the game is still tied, then it would go to a shootout. Bulshit
# The winner of the game - in regulation time, overtime or the shootout - would receive two points for the victory. The loser, regardless of when the loss occurred, would receive no points. Goede regel
# The blue lines would be made fatter, as per the American Hockey League experiment this season, to slightly increase the size of the offensive zones. Maakt weinig uit
# The centre red line will be removed for the purposes of allowing two-line passes. NHL isd niet voor watjes
# Goaltenders will only be permitted to handle the puck in a designated area directly behind the goal net, as per the AHL experiment this season. Bullshit
# A modified form of no-touch icing, where the first player to cross the goal line - not to touch the puck - will dictate whether icing is called. In other words, if the defensive player gets to the goal line first, icing will be called. If the offensive player gets to the goal line first, no icing will be called. Also, when icing is called, the team that iced the puck will not be permitted to change lines. Moeilijk uitvoerbaar
# Any player in the defensive zone that shoots the puck directly out of play will receive a two-minute minor for delay of game. In the past, only the goalie was penalized for shooting the puck out of play. - Bullshit
# Automatic fines to the coach and suspensions to the player for any fight with an instigator in the last five minutes of the game. Bullshit

Instigator en goalie uitrusting kleiner maken is voldoende
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 4 juli 2005 @ 15:46:16 #222
54575 Curchulain
Et tel était son nom...
pi_28479209
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 22:01 schreef WasQ het volgende:
Nieuwe regels die voorgesteld zijn aan de GM's:

# Smaller goalie equipment, including 11 inch pads.
Tsja, ehh... gaat denk ik niet zo gek veel uitmaken. Hogere scores misschien wel, wat dus tot meer fan interest leidt, maar daar houdt het denk ik ook wel mee op.
quote:
# The reinstitution of the tag-up offside rule.
Pas voor offside fluiten wanneer de aanvaller de puck aanneemt? Komt het spel wel ten goede.
quote:
# Moving the goal lines back two feet towards the end board to create more room in front of the net instead of behind it.
WTF is that for? En niet een klein stukje, nee meteen maar 60 centimeter. Ik verwacht meer loose nets.
quote:
# The calling of more penalties more consistently, specifically for obstruction on players with and without the puck and not just in the netural zone.
Ik ben hier niet de eerste in... knappe scheidsen die dit echt voor elkaar krijgen.
quote:
# The institution of a shootout to eliminate tie games in the NHL. Before going to the shootout, though, overtime would be modified to include one five-minute period of four-on-four overtime and, if still tied, a three-minute period of three-on-three. If, after eight minutes of overtime, the game is still tied, then it would go to a shootout.
Inderdaad ook bullshit.
quote:
# The winner of the game - in regulation time, overtime or the shootout - would receive two points for the victory. The loser, regardless of when the loss occurred, would receive no points.
Dit kan voor meer spektakel zorgen. Goed of slecht valt nog te bezien.
quote:
# The blue lines would be made fatter, as per the American Hockey League experiment this season, to slightly increase the size of the offensive zones.
Beetje Buffalo-idee misschien? Compleet blauwe vloer onder het ijs..
quote:
# The centre red line will be removed for the purposes of allowing two-line passes.
Gewoon de two-line pass regel afschaffen kwam zeker niet in ze op... Ik vind dat een speelveld gewoon een duidelijke middellijn moet hebben, of die verder nog in de regels voorkomt of niet.
quote:
# Goaltenders will only be permitted to handle the puck in a designated area directly behind the goal net, as per the AHL experiment this season.
...en tot waar mochten ze eerst, en wat wordt hier bedoeld met handling?
quote:
# A modified form of no-touch icing, where the first player to cross the goal line - not to touch the puck - will dictate whether icing is called. In other words, if the defensive player gets to the goal line first, icing will be called. If the offensive player gets to the goal line first, no icing will be called. Also, when icing is called, the team that iced the puck will not be permitted to change lines.
Veiliger dan de oude regel maar toch nog verdomd recalcitrant ten opzichte van de internationale regels. Geen line change als het spel daardoor stil ligt kan tegen het einde van een wedstrijd leuk zijn. Superlange shifts voor een ploeg die wanhopig een voorsprong verdedigt, en dan de volgende regelwijziging er nog eens bij...
quote:
# Any player in the defensive zone that shoots the puck directly out of play will receive a two-minute minor for delay of game. In the past, only the goalie was penalized for shooting the puck out of play.
Superlange onderbemande shifts voor een ploeg die wanhopig een voorprong verdedigt
quote:
# Automatic fines to the coach and suspensions to the player for any fight with an instigator in the last five minutes of the game.
quote:
Draft

Bovendien wordt er al druk gespeculeerd over de draft. De nummer 1 keuze is al bekend, dat wordt Sidney Crosby. Deze center wordt al jaren vergeleken met Wayne Gretzky en alhoewel het natuurlijk de vraag is of hij ooit zo goed zal worden (die kans lijkt klein), is het overduidelijk dat hij de beste draftpick zal zijn van de afgelopen jaren.
Leuk wordt ook de volgorde van de draft. Normaal gesproken wordt er aan de hand van de uitslag van de reguliere competitie bepaald wie er de meeste kans maakt op de eerste keus. Hierdoor krijgen de grote teams nooit een kans op de hoogste pick (tenzij ze gaan ruilen uiteraard). Nu is er echter niet gespeeld, en gaan er verschillende geruchten over de aanpak. De meest logische keus op dit moment lijkt een loterij die licht gebaseerd is op resultaat. Welk resultaat dat is, is echter niet duidelijk. Wellicht de uitslagen van de afgelopen seizoenen (hoe slechter, hoe meer kans), maar wellicht ook het aantal eerste keuzes van de laatste jaren (hoe minder, hoe meer kans). In dit laatste geval maken de goede teams juist veel kans om Sidney te kunnen draften. We wachten rustig af.

Het lijkt bovendien op dit moment zeer aannemelijk dat er komend seizoen wordt geijshockeyed!
Wie Crosby ook zal draften, het seizoen 2005-2006 wordt gewoon knotsgek. Nieuwe teams (in bezetting), gepuzzel om onder de cap te blijven, wennen aan nieuwe regels en een heel land dat opgelucht ademhaalt, niet alleen omdat er weer NHL is maar ook omdat de toekomst van hun teams veel zekerder is.

[ Bericht 1% gewijzigd door Curchulain op 04-07-2005 15:47:13 (kwootje...) ]
"In my lifetime, we've gone from Eisenhower to George W. Bush. We've gone from John F. Kennedy to Al Gore. If this is evolution, I believe that in 12 years, we'll be voting for plants." - Lewis Black
pi_28482691
quote:
...en tot waar mochten ze eerst, en wat wordt hier bedoeld met handling?
Zo ver als ze willen en met handling wordt het spelen van de puck bedoeld.

Gewoon buiten de crease de keeper niet meer beschermen, dat werkt het beste en zorgt voor het meeste spectakel

"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 6 juli 2005 @ 23:11:22 #224
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28570288
The NHL and the players' association wrapped up five days of labor negotiations Friday, slowly moving toward an agreement that will end the lockout.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_28571678
Ach zolang de Kings de draft lottery maar winnen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 6 juli 2005 @ 23:41:35 #226
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28571787
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 23:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ach zolang de Kings de draft lottery maar winnen
Maakt me zelfs geen klap uit, zolang er straks maar NHL op televisie is.

Red Wings !



ja klopt, ik ben aangestoken door m'n vrouw.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_28572228
Detroit death things
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 7 juli 2005 @ 00:00:49 #228
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28572702
Motown rocks again.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_28573194
Zoek maar eens op stunner at Staples
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 7 juli 2005 @ 00:13:44 #230
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28573275
Zoek maar eens op back to back.

Maar goed, einde deze week meer.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_28573398
Tijdens de Stunner at Staples was het wel echt cool om Kings fan te zijn

Vroeg op staan, radio aan op www.nhl.com, chatten en na de wedstrijd heel de wedstrijd live kijken
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 13 juli 2005 @ 18:49:37 #232
6146 SpankSpankeronie
Spankeronie in the Bullpen
pi_28776763
B R E A K I N G N E W S
NHL lockout ends with labor agreement
The NHL and its players association have reached an agreement in principle to end the 11-month lockout
don't call to the bullpen
  woensdag 13 juli 2005 @ 18:58:49 #233
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28776994
Ja dat zat er al aan te komen.

Volgende week meer details, op NHL.com laten ze niet veel los.

We krijgen weer NHL
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 13 juli 2005 @ 19:29:41 #234
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  woensdag 13 juli 2005 @ 19:30:54 #235
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28777993
Toch knap, bijna een topic vol zonder ook meer één wedstrijd NHL gezien.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  donderdag 14 juli 2005 @ 10:39:06 #236
54575 Curchulain
Et tel était son nom...
pi_28793451
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 19:29 schreef pfaf het volgende:
Zoow, dat werd weer tijd ook.
Doet Gretzky nu nog mee?
Als het goed is zal hij bij de Coyotes achter de bank staan.
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 19:30 schreef popolon het volgende:
Toch knap, bijna een topic vol zonder ook meer één wedstrijd NHL gezien.
Topictitel is ook een beetje misleidend door die afkorting. Die stond dit seizoen namelijk voor National Hockey Lockout ipv League. Het was dus al nooit de bedoeling dat tijdens dit topic ook maar een NHLeague wedstrijd zou worden gespeeld. Magoed, het wordt nu vooral ook de komende tien jaar bidden dat het in 2015 niet weer tot een lockout komt. Hmm, misschien zou ik eens kunnen leren schaatsen, maak ik nog een kans als replacement player mocht het zover komen.
"In my lifetime, we've gone from Eisenhower to George W. Bush. We've gone from John F. Kennedy to Al Gore. If this is evolution, I believe that in 12 years, we'll be voting for plants." - Lewis Black
pi_28802972
Dear NHL Fan,

The National Hockey League and the National Hockey League
Players' Association have reached an agreement in principle
on the terms of a new Collective Bargaining Agreement.

Details of the new Agreement will not be made available
publicly pending the formal ratification process by the
NHLPA Members and the NHL Board of Governors.


It is anticipated that the ratification process will be
completed next week, at which time the parties will be prepared
to discuss the details of the Agreement and plans for next season.

www.nhl.com

Nu nog ESPN of FOX die de rechten koopt en ooit wat wedstrijden broadcasts in Zuid Amerika
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 14 juli 2005 @ 16:18:18 #238
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28804953
Over die uitzendrechten maak ik me niet druk.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_28805717
ESPN heeft het contract opgezegd dus er zullen waarschijnlijk in elk geval national een stuk minder wedstrijden te zien zijn. En dat gaat de NHL vermoedelijk heel veel geld kosten.

Al hoef jij waarschijnlijk niet bang te zijn dat je veel Death Things wedstrijden niet kan zien
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 14 juli 2005 @ 16:54:39 #240
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28805961
Er zijn zat wedstrijden op de andere zenders, niet alleen de sportzenders zenden uit, en daarbij zit je bij FSN Detroit altijd goed.

Tegen die tijd draaien de NFL en NBA weer op volle toeren dus im maak me r niet druk om, 't wordt nog plannen.

Even een bakje koffie

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_28806190
Toch gaat een nieuwe deal voor ESPN(en ABC en FOX volgens mij) zwaar ten koste van de gehele NHL.

De NHL blijft qua TV geld echt zwaar achter bij de NBA, MLS of NFL en dat is erg slecht voor de NHL
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 14 juli 2005 @ 17:06:07 #242
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28806275
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 17:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Toch gaat een nieuwe deal voor ESPN(en ABC en FOX volgens mij) zwaar ten koste van de gehele NHL.

De NHL blijft qua TV geld echt zwaar achter bij de NBA, MLS of NFL en dat is erg slecht voor de NHL
Klopt, hebben ze echter aan zichzelf te danken.

Ze zullen nu moeten afwachten of ook iedereen weer komt kijken, veel mensen zijn boos.

Komt uiteindelijk wel in orde maar de NHL moet zichzelf weer 'bewijzen'.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_28806539
De lock-out was niet de belangrijkste reden, de NHL is gewoon niet echt interessant en het huidige contract was te hoog.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 14 juli 2005 @ 17:27:09 #244
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28806818
Maakt me geen bal uit, ik zie 't wel.

Eerste seizoen dat ik het echt kan volgen.

Draft is 30 July.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_28807871
wanneer is de lottery? Das een stuk boeiender
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 14 juli 2005 @ 18:13:37 #246
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28807895
D'r is geen echte draft maar een lottery, die bedoelde ik dus.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_28807969
Draft is geen lottery en lottery geen draft.

Eerst is er de lottery en dan komt de draft
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 14 juli 2005 @ 18:22:30 #248
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28808075
Er gelden wat andere regels dit jaar.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_28808106
Ja er is een lottery en dan de draft.

Maar dat zei ik al
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 14 juli 2005 @ 18:26:50 #250
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28808170
Crosby has expressed some disappointment that the draft will be scaled back, but also likes the idea that, because of the unique lottery, he could be drafted by any one of the 30 clubs.

Dat is het verschil dit jaar.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')