Hier kan ik geen normale nederlandse zin uit halen. Sorry.quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:48 schreef Hiph0p2oo4 het volgende:
Nou nou.. het infantiel-gehalte is onberispelijk uitmuntend kunnen conserveren, anders...
quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:48 schreef Hiph0p2oo4 het volgende:
Nou nou.. het infantiel-gehalte is onberispelijk uitmuntend kunnen conserveren, anders...
Dan had je je in het verleden niet ultiem door je concentratie door de significante uiterwaarden laten confisqueren,quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:50 schreef JaWi het volgende:
[..]
Hier kan ik geen normale nederlandse zin uit halen. Sorry.
Misschien probeert'tie iets te rappenquote:Op vrijdag 3 september 2004 18:50 schreef JaWi het volgende:
[..]
Hier kan ik geen normale nederlandse zin uit halen. Sorry.
Sneekie.. als ik iets probeer te rappen dan doe ik het gewoon, maar ey,quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:51 schreef Snakey het volgende:
[..]
Misschien probeert'tie iets te rappen![]()
jij weerquote:Op vrijdag 3 september 2004 18:53 schreef Hiph0p2oo4 het volgende:
[..]
Sneekie.. als ik iets probeer te rappen dan doe ik het gewoon, maar ey,
kweetnie.. als je die zin wilt ontcijferen ben je nog wel ff bezig, ey,
een-week-of-drie.. eeuh
ik kijk bij jou naar binnen, dwars door je ruit....quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:56 schreef foku2 het volgende:
"ik kijk bij jou naar binnen, dwars door je ruit...."
* Hiph0p2oo4 hoopt dat je ook nederhop luistert, anders snap je et vast niet...
quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:53 schreef Hiph0p2oo4 het volgende:
[..]
Sneekie.. als ik iets probeer te rappen dan doe ik het gewoon, maar ey,
kweetnie.. als je die zin wilt ontcijferen ben je nog wel ff bezig, ey,
een-week-of-drie.. eeuh
Wie? Wat? Waar?quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:58 schreef Hanzel_lane het volgende:
[..]
jij weer
quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:59 schreef Hiph0p2oo4 het volgende:
[..]
Wie? Wat? Waar?![]()
![]()
Hou ff je hanf voor je mond, wil jequote:Op vrijdag 3 september 2004 19:00 schreef Hanzel_lane het volgende:
[..]
![]()
Dat had ik je van te voren wel kunnen vertellen.quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:03 schreef JaWi het volgende:
Ik kan er helemaal niets van maken. Ik denk dat we op een ander denkniveau zitten
Ok. Groetjes.quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:04 schreef Hiph0p2oo4 het volgende:
[..]
Dat had ik je van te voren wel kunnen vertellen.
Jou jaren komen nog wel hoor
Extincequote:Op vrijdag 3 september 2004 18:56 schreef foku2 het volgende:
"ik kijk bij jou naar binnen, dwars door je ruit...."
* JDude hoopt dat je ook nederhop luistert, anders snap je et vast niet...
"Jou jaren"quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:04 schreef Hiph0p2oo4 het volgende:
[..]
Dat had ik je van te voren wel kunnen vertellen.
Jou jaren komen nog wel hoor
Overdreven hard lachend reageren op een niet zo'n reactie uitlokkende grap, hangt rechtevenredig samen met het verbergen van je eigen schaamte en intollerantie.quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
"Jou jaren"![]()
![]()
Grinnik, proest, proest![]()
quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:15 schreef da_micha_man het volgende:
Zoek je vrienden![]()
![]()
Trachten te praten met een niveau van de gemiddelde universiteits-student, maar er dan niet in slagen, middels spel- en typfouten, getuigt van incontinentie en tevens van een laag zelfbeeld.quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:13 schreef Hiph0p2oo4 het volgende:
[..]
Overdreven hard lachend reageren op een niet zo'n reactie uitlokkende grap, hangt rechtevenredig samen met het verbergen van je eigen schaamte en intollerantie.
I LOVE BUDDHA.
Incontinentie ?quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Trachten te praten met een niveau van de gemiddelde universiteits-student, maar er dan niet in slagen, middels spel- en typfouten, getuigt van incontinentie en tevens van een laag zelfbeeld.
I LOVE YODA.
Hij zal dan wel ruzie zoeken....quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:16 schreef Hiph0p2oo4 het volgende:
[..]Zoek maar verder
incontinentiequote:Op vrijdag 3 september 2004 19:21 schreef Hiph0p2oo4 het volgende:
[..]
Incontinentie ?
Koop een woordenboekkie
Ik heb niet waar je het over snapt.quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:24 schreef da_micha_man het volgende:
[..]
Hij zal dan wel ruzie zoeken....
No thanx, ik had tevergeefs gehoopt dat je op deze manier tot de conclusie kwam dat jou totaal irrelevante woordkeuze jou, in tegenstelling tot mijn eigen persoonlijkheid, erg slecht tegen die gele muur afschildert.quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
incontinentie
incontinentie [in·con·ti´nen·tie]
[-sie] (< Lat) (de (v)) med
onvermogen om de urine of de ontlasting op te houden
Encarta® - Naslagbibliotheek - Winkler Prins. © 1993-2003 Microsoft Corporation/Het Spectrum. Alle rechten voorbehouden.
Koop hersens (edit: + een leven )
quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:27 schreef Hiph0p2oo4 het volgende:
[..]
No thanx, ik had tevergeefs gehoopt dat je op deze manier tot de conclusie kwam dat jou totaal irrelevante woordkeuze jou, in tegenstelling tot mijn eigen persoonlijkheid, erg slecht tegen die gele muur afschildert.
Jah, totaal vast geneukt door een stukkie woordenboek gepaste.. Nou..quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]Je was vastgeluld. En dan moet je niet pogen eronder uit te komen, want dat wil je toch niet lukken.
Precies. Je haalt de spreekwoordelijke woorden rechtstreeks uit mijn mond. Chapeau!!quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:30 schreef Hiph0p2oo4 het volgende:
[..]
Jah, totaal vast geneukt door een stukkie woordenboek gepaste.. Nou...
quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
rechtstreeks uit mijn mond.
Er snappen ook niet veel te valt.quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:25 schreef Hiph0p2oo4 het volgende:
[..]
Ik heb niet waar je het over snapt.
quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:33 schreef Hiph0p2oo4 het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |