ik heb express alleen de motor genomen, omdat de auto niks met het aantal pk's te maken heeft. En zo klopt het wel, kijk maar eens naar SC nummer 5quote:Op vrijdag 3 september 2004 14:54 schreef daNpy het volgende:
Wanneer komen er weer autonummers in de topictitel terug?
Je kunt nu wel van elk merk/type zeggen dat hij zoveel peekaa heeft (ja maar hij is getuned)
Als je em naar me mailt gooi ik em er bij /ipv van deze. Email staat in mn profielquote:Op vrijdag 3 september 2004 14:53 schreef sdk het volgende:
nee wat doe je PeuRac! ik heb een grote sc gemaakt voor 250 over de alfa romeo 156 gta en nu gooi je deze korte onder 247 pk![]()
Het gaat over de 156 en niet over de motorquote:Op vrijdag 3 september 2004 14:59 schreef sdk het volgende:
you got mail
Had dan Renault 5 GT Turbo genomen ofzoquote:Op vrijdag 3 september 2004 14:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb express alleen de motor genomen, omdat de auto niks met het aantal pk's te maken heeft. En zo klopt het wel, kijk maar eens naar SC nummer 5
Het uitlaatspruitstuk zit hier op de foto gewoon achter een hitteschild weet niet wat je daar zo mooi aan vind?quote:Op vrijdag 3 september 2004 15:14 schreef noidea het volgende:
Zo'n uit INlaatspruitstuk wil ik ook, ziet er echt zo mooi uit.
Oops, uh ja dat uitlaatspruitstuk is ook mooi, als je die hitteschilden eraf haalt. Uhm ja zoietsquote:Op vrijdag 3 september 2004 15:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
Het uitlaatspruitstuk zit hier op de foto gewoon achter een hitteschild weet niet wat je daar zo mooi aan vind?
--edit-- dubbelquote:Op vrijdag 3 september 2004 15:45 schreef PeuRac het volgende:
edit, beter kijken
Die 6 buizen komen toch echt uit de airbox lopen schatquote:Op vrijdag 3 september 2004 15:45 schreef PeuRac het volgende:
edit, beter kijken
quote:Hartelijk dank voor uw belangstelling in Spyker.
Ik heb uw verzoek doorgestuurd naar mijn college Merel Verheul. Zij
organiseert de fabrieksbezoeken. Zij is nu op een welverdiende vakantie
tot 20 september. Misschien dat u haar daarna iets meer kunt vertellen
over een eventueel bezoek: aantal personen, mogelijke periode, etc. Onze
bezoeken vinden in principe gedurende de week plaats, van 16.00 tot
18.00 uur. Er zijn verschillende arrangementen mogelijk. Merel Verheul
kan u hier alles over vertellen.
van 0 naar 100 in 15 (soms 16 of 18) sec. sneller dan jou fiets iigquote:Op vrijdag 3 september 2004 16:24 schreef ook_gek het volgende:
hij was te traag en kon het filmpje niet bij houden![]()
whahahaquote:Op vrijdag 3 september 2004 16:31 schreef Fugie het volgende:
damn ik ging net ff gas geven op de snelweg, maar vanaf 160 acceleert der vectra niet meer zoVoor de rest wel relaxt, as maandag beginnen op me stageplek
ik heb al 180 gehaalt hoor, maar ik vond het wel goed zoquote:Op vrijdag 3 september 2004 16:31 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
whahaha160 haalt mijn voiture ook
![]()
Kijk effe in het gumball topic. Daar staan linkjes naar alle uitzendinen van extreme sportsquote:Op vrijdag 3 september 2004 16:43 schreef GotenSSJ het volgende:
Fans van de Gumball hier ?
Zo ja : 20:30 op Extreme Sports Channelaanstaande zondag.
Dat is het geld meer dan waardquote:Op vrijdag 3 september 2004 16:41 schreef Fugie het volgende:
btw dat van spyker was misschien wel een id voor eventuele meet ofzo(ergens denk ik dat je dan je portomonee moet trekke, dan heb je niet genoeg aan zeuveh euhro ook_gek
)
* Fugie mailt donkervoort zometeen wel ff, eerst mijn stageopdracht typenquote:Op vrijdag 3 september 2004 16:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat is het geld meer dan waard![]()
Een idee. We kunnen ook donkervord mailen met de zelfde vraag.
Maar leuke idee nog. Is er iemand die goed is in een revieuw schrijven.
Dan kan er een leuke revieuw voor de FP geschreven worden
Ik wil het best schrijven. Maar dan moet iemand wel mijn tekst controleren en verbeteren waar dat nodig is![]()
Dat wil ik best doen... Ik kan er ook voor zorgen dat die geplaatst wordt...quote:Op vrijdag 3 september 2004 16:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar leuke idee nog. Is er iemand die goed is in een revieuw schrijven.
Dan kan er een leuke revieuw voor de FP geschreven worden
Ik wil het best schrijven. Maar dan moet iemand wel mijn tekst controleren en verbeteren waar dat nodig is![]()
de wallenquote:Op vrijdag 3 september 2004 17:44 schreef ook_gek het volgende:
wat is nog meer leuk om in nederland te bezoeken?
Jullie kunnen ook bij mij op de afdeling langs komen van het gesticht.quote:Op vrijdag 3 september 2004 17:54 schreef Fugie het volgende:
[..]
de wallen
madurodam![]()
bierbrouwerij
Heb al meerdere verslagjes gemaakt voor op onze sitequote:Op vrijdag 3 september 2004 16:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar leuke idee nog. Is er iemand die goed is in een review schrijven.
Dan kan er een leuke review voor de FP geschreven worden
je kan schaalmodellen kopen op de site...quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:50 schreef GotenSSJ het volgende:
Zou je Spyker kunnen mailen of ze een poster naar je willen sturen ?
Ik ben echt verliefd op die auto
http://www.spykercars.nl/quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:55 schreef GotenSSJ het volgende:
En de site is ?
www.spyker.nl werkt namelijk niet
mail je ze, of ze speciaal voor nou een 1:18 willen maken.quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:59 schreef GotenSSJ het volgende:
Helaas allemaal 1:43
Ik wil alleen 1:18
Whehe ik ga geen 100 euro voor een schaalmodel betalen sorryquote:Op vrijdag 3 september 2004 19:02 schreef Fugie het volgende:
[..]
mail je ze, of ze speciaal voor nou een 1:18 willen maken.
wil je het nou of niet ?quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Whehe ik ga geen 100 euro voor een schaalmodel betalen sorry
Ik heb geen geldboomquote:Op vrijdag 3 september 2004 19:07 schreef Fugie het volgende:
[..]
wil je het nou of niet ?
amateurquote:Op vrijdag 3 september 2004 19:10 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik heb geen geldboom
Heb geen idee waar je het over hebtquote:Op vrijdag 3 september 2004 19:03 schreef PeuRac het volgende:
ook_gek, herinner je het gepsprek van gister avond nog? Over het mailtje wat ik had verstuurd, ik heb antwoord. En het was negatief.
Ga je maar als vast een nieuwe slowchat bedenken of zoquote:Op vrijdag 3 september 2004 20:18 schreef MutZ het volgende:
Tis best wel d00d hier...
was...quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:18 schreef MutZ het volgende:
Tis best wel d00d hier...
Nee, ik ga voetbal + Top Gear kijken...quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ga je maar als vast een nieuwe slowchat bedenken of zo![]()
er stond vorige week nieuw bovenquote:Op vrijdag 3 september 2004 20:32 schreef ook_gek het volgende:
dat is niet zo leuk top gear. Is herhaling![]()
Dus je denkt dat ze eerst in nederland uitzendingen van Top gear gaan uitzenden. En dan pas in de UKquote:Op vrijdag 3 september 2004 20:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
er stond vorige week nieuw boven![]()
Heb van 8u tot 20u gewerkt, begin nu zelf spoken te zienquote:Op vrijdag 3 september 2004 21:43 schreef Hugster het volgende:
door de spoken?![]()
niet zoveel in de spiegel kijkenquote:Op vrijdag 3 september 2004 21:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
Heb van 8u tot 20u gewerkt, begin nu zelf spoken te zien![]()
stronzoquote:Op vrijdag 3 september 2004 21:50 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
niet zoveel in de spiegel kijken![]()
inkoppertje enzoquote:Op vrijdag 3 september 2004 21:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
stronzo![]()
quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:55 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
inkoppertje enzo
zo te lezen ben je niet echt ontevreden hieroverquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:00 schreef PeuRac het volgende:
btw, een blijde mededeling.
Ik ben weer vrijgezel (lang verhaal, maar het komt erop neer, dat het beter zo is)![]()
tsssssss, zelf doen enzoquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
M'n ouders zijn net een week op vakantie en het is me toch een teringzooi hier in huis![]()
Wiens zusje/moeder mag ik ff lenen![]()
Tis maar wat je een blijde mededeling noemt... Maar goed... Je klinkt niet echt heel droevig ofzo, dus het zal wel goed zijn...quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:00 schreef PeuRac het volgende:
btw, een blijde mededeling.
Ik ben weer vrijgezel (lang verhaal, maar het komt erop neer, dat het beter zo is)![]()
Hoelang zijn ze nog weg??quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
M'n ouders zijn net een week op vakantie en het is me toch een teringzooi hier in huis![]()
Wiens zusje/moeder mag ik ff lenen![]()
nog 3 wekenquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:08 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hoelang zijn ze nog weg??
Wat moet ik er dan meequote:Op vrijdag 3 september 2004 22:09 schreef ook_gek het volgende:
je mag mijn zusje lenen. Niet dat die opruimt![]()
Arm huisquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
nog 3 weken
Ik vond hem te makkelijk om in te koppen...quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:12 schreef Hugster het volgende:
neucken![]()
![]()
Stuur eens een fotoquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:13 schreef ook_gek het volgende:
weet ik veel. Maar dan ben ik er van af. En dat ruimt dan ook weer netjes op![]()
Soms is het idd beter... Maar toch lijkt me het een moeilijke beslissing om te nemen...quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:26 schreef PeuRac het volgende:
Soms gaat het beter tussen 2 mensen als ze niet als vriend en vriendin, maar als vrienden ibj elkaar zijn. Zo zit het tussen ons ook.
Is dat die met dat jongetje in die bus??quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:30 schreef PeuRac het volgende:
die reclame van de Nissan Micra rulet wel btw
Nee, dat is de Renautl Megane CCquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:31 schreef MutZ het volgende:
[..]
Is dat die met dat jongetje in die bus??
M'n zusje had het over die reclame van de megane dat die zo geweldig was... Die van de Micra heb ik niet gezien...quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, dat is de Renautl Megane CC
dit is die gozer welke met volle handen tegen een Micra op loopt te rijen, maardat blijkt de verkeerde te zijn
Die is ook wel goed jaquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:35 schreef MutZ het volgende:
[..]
M'n zusje had het over die reclame van de megane dat die zo geweldig was... Die van de Micra heb ik niet gezien...
Welk type?quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:34 schreef mienbillekesjeuke het volgende:
Ik had eens een alfa v6-je, maar was toch iets minder als deze!
75. Reed echt als een tiet! Alleen als ik boven de 200 ging begon de bodemplaat als een gek te trillen (voelt niet veilig)quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
Welk type?
Dus??quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:47 schreef ook_gek het volgende:
Mutz dit is je kans PeuRac is vrijgezel![]()
donequote:Op vrijdag 3 september 2004 22:43 schreef MutZ het volgende:
TF, kun je ff naar die topicnote kijken??
De laatste echte Alfa, achterwiel aangedreven en met roestquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:46 schreef mienbillekesjeuke het volgende:
[..]
75. Reed echt als een tiet! Alleen als ik boven de 200 ging begon de bodemplaat als een gek te trillen (voelt niet veilig)
Dat zegt genoeg over de autoquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:54 schreef PeuRac het volgende:
ik wil ook ooit nog een 75, met V6 die dingen zijn echt super gaaf. Je ziet ze veel te weinig op de weg (en teveel op de sloop)
quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:48 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
done![]()
Je moet er een kopen van een leifhebber. De mijne zag er echt als nieuw uit. En echt GEEN roest.quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg over de auto![]()
alfa+sloop is![]()
Ik heb niks met een alfa. Maar het is wel goed te zien dat er een persoon mee rijd die er echt verliefd op is. En het goed weet te onderhouden. Dat doet me goed om te zienquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:59 schreef mienbillekesjeuke het volgende:
[..]
Je moet er een kopen van een leifhebber. De mijne zag er echt als nieuw uit. En echt GEEN roest.
Er zat wel veel werk in maar was hij dik waard. Heb nooit meer in zo'n fijne auto gereden!
Als je wil is hij echt wel goed te houden.
Er zitten toch deels Ferrari genen in elke Alfaquote:Op vrijdag 3 september 2004 23:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb niks met een alfa. Maar het is wel goed te zien dat er een persoon mee rijd die er echt verliefd op is. En het goed weet te onderhouden. Dat doet me goed om te zien![]()
Edit Drank maakt mee kapot dan je lief is Editquote:Op vrijdag 3 september 2004 23:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er zitten toch deels Ferrari genen in elke Alfa
quote:Op vrijdag 3 september 2004 23:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja maar toch is ferrari kut
Zonder alfa was ferrari er nooit geweestquote:Op vrijdag 3 september 2004 23:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja maar toch is ferrari kut
uhuquote:Op zaterdag 4 september 2004 00:57 schreef Hugster het volgende:
cryptisch en dyslectisch![]()
![]()
gefeliciteerd!!quote:Op zaterdag 4 september 2004 01:05 schreef D-Devil het volgende:. Prachtige dag gehad vandaag, en heerlijk weer gehad ook
.
Vanmorgen in de auto gestapt naar Brabant voor de bruiloft van mijn ma, om 12..15u kwamen we aan, en om 13.00u moest ze trouwen. Ik als getuige moest vooraan zitten.. Daarna naar huis met vrienden familie en kennissen tot half 6. Vervolgens met de boot het water op, koud buffet en warm eten en alle drank
. Daarna nog een gezellige avond en vervolgens weer naar huis via de Belgische snelweg.
Nee, er stonden wel 3 wagens van het canadese consulaat, met een CD kenteken daarvan heb ik een auto gefotografeerdquote:Op zaterdag 4 september 2004 01:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
gefeliciteerd!!
heb je nog mooie foto's van auto's en die ene voor ook_gek
volgende keer het vingertje iets verder naar rechts bewegen...quote:Op zaterdag 4 september 2004 01:15 schreef ook_gek het volgende:
wwn foto van je vriendin in het algemeen was al goed
suc6 jongen.. en goed opletten hequote:Op zaterdag 4 september 2004 07:56 schreef Tjabbo het volgende:
Okay, i'm off watching a supra again
Hopen dat het wat voor me is dit keer![]()
ik zat er ook aan te denkenquote:Op zaterdag 4 september 2004 11:24 schreef daNpy het volgende:
Onze directeur doet ook mee in de quote-challenge
Bedrijfsnaam staat niet op de auto (mag niet).quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:24 schreef Hugster het volgende:
wat voor auto en wat voor bedrijf?
Ow die kleine dikke! Hij had hier in NL 340 ofzo gereden met dat dingquote:Op zaterdag 4 september 2004 11:34 schreef BoJo het volgende:
2 of 3 jaar geleden kwam ik die knakker tegen in zijn getunede Ferrari 550 Barchetta zwarte, leip ding.
Ik stond naast hem bij het stoplicht in de Focus van m'n pa, hij was natuurlijk kansloos tegen mijquote:Op zaterdag 4 september 2004 11:44 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ow die kleine dikke! Hij had hier in NL 340 ofzo gereden met dat ding![]()
Zal ie mischien toch iets te zuining op zijn (en terecht) als ze zo weer terugkomen in NL en de politie weer eens de de hele karavaan in beslag neemt.quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:50 schreef GotenSSJ het volgende:
Perridon heeft toch ook een Carrera GT ?
Waarom neemt ie die niet
Nog enige tegenstand voor de KZ1
quote:Op zaterdag 4 september 2004 12:09 schreef BoJo het volgende:
toch maar eens gaan opruimen
Eerst maar even een playlistje aangezet, misschien maakt dat het makkelijkerquote:Op zaterdag 4 september 2004 12:18 schreef BazzoS het volgende:
[..]verstandig ja
Ik heb er volgens mij nog 6...quote:Op zaterdag 4 september 2004 12:41 schreef BazzoS het volgende:
* BazzoS ook gmail heeft + 5 invites nog
Ik ookquote:Op zaterdag 4 september 2004 13:06 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb er volgens mij nog 6...
ik ben net terug, zweet als een otterquote:Op zaterdag 4 september 2004 13:43 schreef ook_gek het volgende:
TERING ik moet effe boodschappen doen.
Dat is niet meer leuk zo veel.
* BoJo gaat een vrachtwagen regelen![]()
En de Hamsterweken dan?quote:Op zaterdag 4 september 2004 15:17 schreef ook_gek het volgende:
ik ben ook terug. En ik ben ook kapot
Ik moest alles halen bij apparte winkels dus geen appie gebeuren
Gewoon vleeswaren bij de slager.
brood bij de bakker
en zo maar door en door en door![]()
Nee nog niet, meeste wel maar m'n kamer is altijd een zootje dus dat is al onbegonnen werk.quote:Op zaterdag 4 september 2004 15:13 schreef MutZ het volgende:
Is alles al opgeruimd BoJo??
Vuilniszakquote:Op zaterdag 4 september 2004 15:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
Nee nog niet, meeste wel maar m'n kamer is altijd een zootje dus dat is al onbegonnen werk.![]()
Kom je helpenquote:Op zaterdag 4 september 2004 15:37 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Vuilniszak
je mag kiezen, zuigen of dweilenquote:Op zaterdag 4 september 2004 15:45 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ja hoor![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 september 2004 15:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
je mag kiezen, zuigen of dweilen![]()
Oh wow, iemand die er al na één post achterkomt en niet na ééuwen slowchattenquote:Op zaterdag 4 september 2004 15:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
Kom je helpen
edit
Ik zie net dat je 15 bent![]()
1989quote:Op zaterdag 4 september 2004 15:50 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Oh wow, iemand die er al na één post achterkomt en niet na ééuwen slowchatten
bedankt voor het levenquote:Op zaterdag 4 september 2004 15:56 schreef LoverGirl het volgende:
Nu doet-ie 't toch? Toch?
ik verveel me trouwens, zou ik vanavond uitgaan hebben m'n vrienden ineens geen zinquote:Op zaterdag 4 september 2004 15:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik verveel me ook, normaal werk ik op zaterdagavond, nu val ik in een soort zwart gatquote:Op zaterdag 4 september 2004 15:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik verveel me trouwens, zou ik vanavond uitgaan hebben m'n vrienden ineens geen zin![]()
quote:Op zaterdag 4 september 2004 16:01 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Ik verveel me ook, normaal werk ik op zaterdagavond, nu val ik in een soort zwart gat
Aaaaah, maar je bent wel zielig hoor * BoJo aait BoJo
quote:Op zaterdag 4 september 2004 16:03 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
* ook_gek is weer weg
Zo effe webcam aan zet bij loverGirlquote:Op zaterdag 4 september 2004 16:07 schreef LoverGirl het volgende:
Aaien mag altijd geloof ik
Heb ik iets over foto's beloofd ook_gek? Ik ben trouwens héél druk en ik heb een enorm slaaptekort, dus ik ben eng
doe ff een screenshotquote:Op zaterdag 4 september 2004 16:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zo effe webcam aan zet bij loverGirl![]()
Fiets = vervoermiddel... Dus je zit hier goed... Er zijn hier wel meer mensen zonder auto en/of rijbewijs hoor...quote:Op zaterdag 4 september 2004 16:20 schreef LoverGirl het volgende:
Wat doe ik hier eigenlijk, trouwens? Het enige "voertuig" dat ik heb is m'n fiets... en er zit een slag in m'n achterwiel, dus dat zal wel weer niet tellen
Wat voor hond is het??quote:Op zaterdag 4 september 2004 16:18 schreef LoverGirl het volgende:
Het zijn ramptoeristen, ik pas namelijk op een hondje dat doof en blind is
Zal lekker duur zijn gok ik een Ascari hurenquote:Op zaterdag 4 september 2004 16:23 schreef PeuRac het volgende:
Klaas Zwart is de enige echte eigenaar van het Merk, de fabriek en het circuit, Ascari.Als je zo'n auto koopt, kun je er gratis mee t circuit op meende ik, en je kun de Ascari's huren om ermee over t circuit jagen.
Nee spanje dacht ik.quote:Op zaterdag 4 september 2004 16:28 schreef ook_gek het volgende:
Zit dat ascari in nederland dan![]()
zo ja mail daar ook effe heen![]()
Een soort donkere dwergkeeshond... wel al heel oud, maar toch zielig...quote:Op zaterdag 4 september 2004 16:23 schreef MutZ het volgende:
[..]
Wat voor hond is het??
Hoiquote:Op zaterdag 4 september 2004 16:23 schreef PeuRac het volgende:
Klaas Zwart is de enige echte eigenaar van het Merk, de fabriek en het circuit, Ascari.Als je zo'n auto koopt, kun je er gratis mee t circuit op meende ik, en je kun de Ascari's huren om ermee over t circuit jagen.
waarom laten de eigenaren hem dan niet inslapen? Klinkt heel ruw, maar is wel het beste voor het beestje denk ik.quote:Op zaterdag 4 september 2004 16:29 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Een soort donkere dwergkeeshond... wel al heel oud, maar toch zielig...
Ben ik het wel mee eens maar heb ik niets over te zeggenquote:Op zaterdag 4 september 2004 16:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
waarom laten de eigenaren hem dan niet inslapen? Klinkt heel ruw, maar is wel het beste voor het beestje denk ik.
Is dat zo'n ding dat je achter je fiets hangt om kleine kinderen in te vervoeren enzo?quote:Op zaterdag 4 september 2004 16:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Ha alleen maar een fiets! Ik heb ook een fietskar
Lidmaatschap van Ascari kost een miljoen euro per jaar dacht ik....
Een supermarkt is toch gewoon een supermarkt? Wat is daar Pools aan dan?quote:Op zaterdag 4 september 2004 16:44 schreef Ballebek het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar
Er wonen in Den Haag inmiddels zoveel Polen dat ze maar een Poolse "supermarkt" geopend hebbenEn maar zeggen dat ik gek ben dat er helemaal niet zoveel Polen in Den Haag wonen.
Die lui van die winkel hebben het zo druk dat ze de spullen niet aan kunnen slepen
nee het is een fiets met een kar eraan vast, denk ikquote:Op zaterdag 4 september 2004 16:45 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Is dat zo'n ding dat je achter je fiets hangt om kleine kinderen in te vervoeren enzo?
ze betalen met zlotty'squote:Op zaterdag 4 september 2004 16:45 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Een supermarkt is toch gewoon een supermarkt? Wat is daar Pools aan dan?
Ze verkopen alleen Poolse produktenquote:Op zaterdag 4 september 2004 16:45 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Een supermarkt is toch gewoon een supermarkt? Wat is daar Pools aan dan?
ze rook geld, neem dat nou van mij aanquote:Op zaterdag 4 september 2004 16:48 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ze verkopen alleen Poolse produkten
En ze willen alleen Pools spreken, maar het meisje vond me volgens mij wel leuk dus ging ze NL met me praten
Jep, ze vond me auto mooiquote:Op zaterdag 4 september 2004 16:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
ze rook geld, neem dat nou van mij aan![]()
wat zijn wij mannen eigenlijk zwakkelingen hequote:Op zaterdag 4 september 2004 16:52 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Jep, ze vond me auto mooi
Ze wou me per se helpen met inladen.
Oh ja, zou geen nee zeggen tegen haar
Ga reclame voor die toko makenquote:Op zaterdag 4 september 2004 16:53 schreef Hugster het volgende:
slet is et![]()
![]()
volgens mij gaan we hetzelfde horen de komende 5 jaar nog horenquote:Op zaterdag 4 september 2004 16:58 schreef ook_gek het volgende:
ik was effe aan het kijken voor een auto. Maar dat liep weer uit op niks![]()
Ze hadden die suzuki swift niet in jouw kleur ?quote:Op zaterdag 4 september 2004 16:58 schreef ook_gek het volgende:
ik was effe aan het kijken voor een auto. Maar dat liep weer uit op niks![]()
Zou best wel een Poolse vrouw willen hebben; 2 maten van mij "hebben er 1" (wat klinkt dat vaag) en zijn echt wel tevreden.quote:Op zaterdag 4 september 2004 16:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
wat zijn wij mannen eigenlijk zwakkelingen he
Jij is nieuw in PTA SC???quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:12 schreef LoverGirl het volgende:
...
* BoJo gaat een Poolse vrouw zoekenquote:Op zaterdag 4 september 2004 17:13 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Zou best wel een Poolse vrouw willen hebben; 2 maten van mij "hebben er 1" (wat klinkt dat vaag) en zijn echt wel tevreden.
Ze doen alles en als je ze 100 euro geeft voor nieuwe kleding dan krijg je er 50 terug omdat ze niet alles op kregen (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Weten ze wel zeker dat het vrouwen zijnquote:Op zaterdag 4 september 2004 17:13 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Zou best wel een Poolse vrouw willen hebben; 2 maten van mij "hebben er 1" (wat klinkt dat vaag) en zijn echt wel tevreden.
Ze doen alles en als je ze 100 euro geeft voor nieuwe kleding dan krijg je er 50 terug omdat ze niet alles op kregen (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Weten ze wel zeker dat het vrouwen zijn
http://zoek.autotrader.nl(...)8b8236a9&did=1000874
Deze auto vind ik lief voor me zelf![]()
Klopt... waarom mag je niet verven?quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:14 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Jij is nieuw in PTA SC???
we hebben het liever over spuitenquote:Op zaterdag 4 september 2004 17:21 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Klopt... waarom mag je niet verven?
Dat doe je toch ook met verf?quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
we hebben het liever over spuiten![]()
wacht ff... nam jij mij serieus toen ik dat zei over die suzuki swift?quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:30 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Dat doe je toch ook met verf?
Maar waarom DOE je dat dan niet, ook_gek?
shut upquote:Op zaterdag 4 september 2004 17:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
stronzooooooooooo
wannabeMODBREAKquote:Op zaterdag 4 september 2004 17:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
we hebben het liever over spuiten![]()
ik stem voor een week PTA ban...quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:33 schreef Ballebek het volgende:
[..]
wannabeMODBREAK
Geen sexistische opmerkingen richting minderjarige vrouwelijke bezoekers!
Volgende x volgt een 48uurs ban!
quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:33 schreef Ballebek het volgende:
[..]
wannabeMODBREAK
Geen sexistische opmerkingen richting minderjarige vrouwelijke bezoekers!
Volgende x volgt een 48uurs ban!
stond er op een ban aanvraag ook geen ban danquote:Op zaterdag 4 september 2004 17:34 schreef Xtreem het volgende:
[..]
ik stem voor een week PTA ban...
Ik doe geen aanvraagquote:Op zaterdag 4 september 2004 17:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
[..]
stond er op een ban aanvraag ook geen ban dan![]()
Wil je haar MSN hebben dan? Ze staat in mijn MSN lijst. En ze is grappig ook nog. Beetje druk alleenquote:Op zaterdag 4 september 2004 17:23 schreef Xtreem het volgende:jezus wat een pedo's hier
zelfs voor mij is 15 te jong!
Ik over huig er uit spuitenquote:Op zaterdag 4 september 2004 17:42 schreef BoJo het volgende:
maar ik had het over auto's spuiten
Slet!quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik over huig er uit spuiten![]()
En BoJo, ik nam je inderdaad serieus, daar zie ik 'm wel voor aan jaquote:Op zaterdag 4 september 2004 17:49 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Sletsterf!
Ik eet zometeen pizzaquote:Op zaterdag 4 september 2004 17:50 schreef BoJo het volgende:
Ik heb honger
Er is pizza, of ik kan wat bestellen of ik kan wat anders fabriceren. Ben er nog niet over uit wat ik ga doen.quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:57 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Ik eet zometeen pizzajullie?
* Ballebek hoort iets van pannekoeken in rechteroor boven de muziek uit komen...quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:57 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Ik eet zometeen pizzajullie?
duidelijk. eerst 1. dan 5. duh.quote:Op zaterdag 4 september 2004 18:16 schreef BoJo het volgende:
Jullie mogen kiezen want ik ben besluiteloos :
1: pizza
2: pasta met hamburger
3: soort zelfgemaakte omelet anex tortillia
4: chips en borrelnootjes
5: vla
quote:Op zaterdag 4 september 2004 18:41 schreef Ballebek het volgende:
Klik klik klik heb ik nodig vanavond
Met een beetje pech ga ik naar de kroeg met een grietje van 16
Tot vandaag dacht ik dat ze 21 wasquote:Op zaterdag 4 september 2004 18:42 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 4 september 2004 18:41 schreef Ballebek het volgende:
Klik klik klik heb ik nodig vanavond
Met een beetje pech ga ik naar de kroeg met een grietje van 16
linkje???quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:03 schreef ook_gek het volgende:
PeuRac heb je dat stukje nou al gelezen over dat meisje![]()
Hebben je ouders geen smaak?!?!?!?quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:02 schreef PeuRac het volgende:
Hey Bal![]()
LOL @ mn ouders, mn moeder wil een 307 SW Rolland Garros (de benzine) () en mn pa de Fiat Multivlaai (
![]()
)
De verschillen: de Pug heeft al het denkbare (muv Navi), de fiat is niet zo bijster goed uitgerust. De pug heeft 140pk, de fiat 105pk. En de Pug kost 6k meer![]()
Heb je z'n kleding op het concours gezien? het is iig erfelijkquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:04 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Hebben je ouders geen smaak?!?!?!?
Jezus, met jou praat ik ook maar niet meer, is het besmettelijk?
niet gedineerd of nog niet gelunched?quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:04 schreef BoJo het volgende:
Wat is er met je pa man
Ik heb overigens nog steeds niet gegeten
[PTA SC]Alfa Romeo 3.2 V6 24v 247pkquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
linkje???
Heb ik ook wel eens gehad. Als ze zich naar 21jaar gedraagt is dat goedquote:Op zaterdag 4 september 2004 18:44 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Tot vandaag dacht ik dat ze 21 was
Nou, de Rolland Garros heeft anders best mooi leer, en de climate en alle andere opties die erbij zitten, zijn ook niet verkeerd. Ikzelf zou die ook wel willen. Het is de meest luxe uitvoering. Alleen jammer dat mn pa geen diesel mag rijden.quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:04 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Hebben je ouders geen smaak?!?!?!?
Jezus, met jou praat ik ook maar niet meer, is het besmettelijk?
LOL, ik zei toch dat je t wel weer zou flikken, klootzakquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[PTA SC]Alfa Romeo 3.2 V6 24v 247pk
En de paar berichtjes er onder![]()
Nog niet ontbetenquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:06 schreef Xtreem het volgende:
[..]
niet gedineerd of nog niet gelunched?
hahah ik sta versteld van me zelfquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LOL, ik zei toch dat je t wel weer zou flikken, klootzak
quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
Nog niet ontbeten![]()
Eerste wat je zegt in de PTA SC over de Lancia Delta Integrale is kut bakquote:Op zaterdag 4 september 2004 17:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Weten ze wel zeker dat het vrouwen zijn
http://zoek.autotrader.nl(...)8b8236a9&did=1000874
Deze auto vind ik lief voor me zelf![]()
ik wil het ookquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:10 schreef Xtreem het volgende:
[..]en jij wil op jezelf gaan wonen? zou ik nog even uitstellen.
denk ook niet dat ik het overleef.quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:10 schreef Xtreem het volgende:
[..]en jij wil op jezelf gaan wonen? zou ik nog even uitstellen.
Want?quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alleen jammer dat mn pa geen diesel mag rijden.
Goed bezig.quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
denk ook niet dat ik het overleef.![]()
Hij rijdt te weinig km's 130k in 4 jr, en 150k is de grensquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:12 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Want?
Is daar niet een taak voor jou weggelegd? extra (nutteloze) km's makenquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij rijdt te weinig km's 130k in 4 jr, en 150k is de grens
Dan trapt ie maar wat door...quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij rijdt te weinig km's 130k in 4 jr, en 150k is de grens
wat opzich best wel ziek veel isquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:19 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Dan trapt ie maar wat door...
En neemt ie de 2.0 HDiF en laat hem net als ikke naar 180PK / 390NM pompen
Hij reed eerst 100k in 4jr, ik heb er in 1.5jr tijd al 30k bij gereden, is dat niet genoeg?quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:19 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Is daar niet een taak voor jou weggelegd? extra (nutteloze) km's maken
blijkbaar niet he?quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij reed eerst 100k in 4jr, ik heb er in 1.5jr tijd al 30k bij gereden, is dat niet genoeg?
dat zou ik wel willen, als ik alleen de keuze had wist ik het wel. Maar hij mag gewoon geen diesel. En dat is meteen het nadeel van een groot bedrijf, er worden geen uitzonderingen gemaaktquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:19 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Dan trapt ie maar wat door...
En neemt ie de 2.0 HDiF en laat hem net als ikke naar 180PK / 390NM pompen
Mijn omvang is opzich ook wel ziek veelquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:20 schreef Xtreem het volgende:
[..]
wat opzich best wel ziek veel is
zo! lang niet gezien hier!quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:21 schreef Tjabbo het volgende:
Hey mensen!
quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:22 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Mijn omvang is opzich ook wel ziek veel
En?? de suup? vertel vertelquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:21 schreef Tjabbo het volgende:
Hey mensen!
Was die suup nog wat ?quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:21 schreef Tjabbo het volgende:
Hey mensen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |