Iedereen zal wel denkenquote:Op vrijdag 3 september 2004 11:32 schreef Slaapmeisje het volgende:
Hoezo ongeduldig
Dit gaat gewoon geluk brengen met extra jompelsquote:Op vrijdag 3 september 2004 11:34 schreef Slaapmeisje het volgende:
In ieder geval nog 3 nachtjes slapen
Maar eigenlijk telt dit topic niet want ik was een seconde later dan de andere twee topics
Hoe laat krijg jij je uitslag maandag Merisse.quote:Op vrijdag 3 september 2004 11:44 schreef Merisse het volgende:
Slaapmeisje, zonder te vroeg te willen juichen, je verschijnselen klinken goed hoor
Ga maar veel leuke dingen doen dit weekend zodat het voorbij vlieeeeegt!
nee, ga ff vragen of iemand dat kan regelen voor mequote:Op vrijdag 3 september 2004 11:45 schreef mallemeid het volgende:
jolene, ik wil het best uitleggen maar heb je dan ff een link naar dat topic?
Ow, en dan haal ik het ook nog eens extra aanquote:Op vrijdag 3 september 2004 12:04 schreef Merisse het volgende:
Jolene, ik word maandag tussen 9:00 en 9:30 uur gebeld door de gyn. Ik probeer er tot dan maar niet aan te denken (maar doe het wel natuurlijk).
Merisse, tot nu toe alleen maar leuke dingen hoor. We hebben vanmiddag als lunch pannenkoeken gegeten en gaan vanavond BBQenquote:Op vrijdag 3 september 2004 11:44 schreef Merisse het volgende:
Slaapmeisje, zonder te vroeg te willen juichen, je verschijnselen klinken goed hoor
Ga maar veel leuke dingen doen dit weekend zodat het voorbij vlieeeeegt!
Wat is er aan de hand dan jolene? Gaat het wel goed met je?quote:Op vrijdag 3 september 2004 11:39 schreef jolene het volgende:
Zit er vandaag niet zo goed in...
alles komt een beetje dubbel over...
Jawel..hoorquote:Op vrijdag 3 september 2004 13:52 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand dan jolene? Gaat het wel goed met je?
Okee, ook niet voor ehm... ZES Gmail invites ?!quote:Op zaterdag 4 september 2004 12:18 schreef Slaapmeisje het volgende:
Jullie zijn echt grappigEerder testen maakt me niet minder of meer zwanger dan ik op dit moment zal zijn. Het veranderd niets aan de situatie en dus test ik nog niet.
Nog 2 nachtjes slapen
Ik had maandags de punctie gehad, en als ik dat als eisprong telde mocht ik dinsdags testen. Het ziekenhuis had 't zelfs toen over 14 dagen na terugplaatsing.quote:Op zaterdag 4 september 2004 13:13 schreef Slaapmeisje het volgende:
E.T. hoeveel dagen voor NOD heb jij getest dan? En met wat voor soort test?
Ik weet nog niet of ik maandag ga testen hoor, op dit moment ben ik het zowieso een beetje kwijt geloof ik. Ben in de war en durf niks meer te hopen.
niet vergeten een wens te doen hoor!quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:41 schreef Lois het volgende:
[afbeelding]
en nieuwe F5-knoppenquote:Op zondag 5 september 2004 00:03 schreef Slaapmeisje het volgende:
Als dit allemaal achter de rug is dan trakteer ik iedereen hier op nieuwe duimen
En nieuwe zenuwen.quote:Op zondag 5 september 2004 00:04 schreef LadyS het volgende:
[..]
en nieuwe F5-knoppen
Nee, bedankt. Dit zijn zenuwen genoegquote:Op zondag 5 september 2004 11:07 schreef Kylee het volgende:
[..]
En nieuwe zenuwen..
Gloeiendegloeiendequote:Op maandag 6 september 2004 07:18 schreef Slaapmeisje het volgende:
Na een behoorlijk slapeloze nacht, vanmorgen in opdracht van Slaapvriendje getest....
Negatief
De duiveltjes zullen vandaag of morgen wel weer langskomen... tja... ze weten ondertussen heel goed waar mijn huis woont!
quote:Op maandag 6 september 2004 10:47 schreef Merisse het volgende:
Jullie zijn lief, dank jullie wel voor de reacties.
Piglet, je hebt het goed onder woorden gebracht. Thanks, doet me goed! Zo goed dat ik je reactie even doorgestuurd heb naar J. die ook zoiets had van: nu weten we het, en dan weten we eigenlijk nog niks.
Zo ben ik ook gestopt Slaapmeisje,quote:Op maandag 6 september 2004 18:59 schreef Slaapmeisje het volgende:
En dat stoppen met roken is me min of meer overkomen. Ik wilde altijd pas stoppen op het moment dat ik een positieve test in handen had. Wel was ik er al een aantal weken mee bezig om drastisch te minderen. Toen ik zaterdag in de tuin zat heb ik het boek van Alan Carr gelezen en daarna geen sigaret meer aangeraakt
K#Tquote:Op maandag 6 september 2004 07:18 schreef Slaapmeisje het volgende:
Na een behoorlijk slapeloze nacht, vanmorgen in opdracht van Slaapvriendje getest....
Negatief
De duiveltjes zullen vandaag of morgen wel weer langskomen... tja... ze weten ondertussen heel goed waar mijn huis woont!
En een kruik 's avonds Slaapmeisje.quote:Op dinsdag 7 september 2004 08:52 schreef Slaapmeisje het volgende:
Vandaag nog steeds wat pijntjes hier en daar. Smorgens gaat het wel, savonds wordt het erger. Cyclusdag 34 (15 dagen na IUI) en nog geen duiveltjes te zien
Ja, de kat is ook lekker warm en gezellig ff knuffelen.quote:Op dinsdag 7 september 2004 09:03 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik trek gewoon mijn kat op schoot, is ook een warme kruikBlijft inderdaad raar jolene, met een negatieve test op zak, volop ongesteldheidspijntjes en nog niet ongesteld. Ik wacht het maar weer af. Deze twee dagen duren nu al langer dan de twee weken die ik heb moeten wachten, heel vreemd.
Jammer Slaapmeisje...quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:58 schreef Slaapmeisje het volgende:
De roze duiveltjes zijn gearriveerd, dus die rooie rakkers zullen vanmiddag wel volgen
Op naar de volgende IUI
Ow renegate, ik kan me voorstellen dat je niet wil testen.quote:Op donderdag 9 september 2004 09:32 schreef Renegate het volgende:
Had ik al verteld dat ik als ik van die 3 dagen bloeding uitga ik 8 dagen overtijd ben?
nee?
Nu ik ben 8 dagen overtijd!
Ga ik testen, nee nog niet, doe ik eind van de maand wel, als ik dan nog niet ongi ben tenminste.
quote:Op donderdag 9 september 2004 09:32 schreef Renegate het volgende:
Ga ik testen, nee nog niet, doe ik eind van de maand wel, als ik dan nog niet ongi ben tenminste.
Heej Merisse met mij is alles goed. Ben gewoon super vrolijk en heb wel een beetje last van mijn buik maar heel anders dan dat ik ongesteld ben. En waar ik vooral erg last van heb is moeheid kan wel dagen achter elkaar slapen lijkt het wel. Morgen is mijn NOD dus als ik dan nog niet ongesteld ben ga ik testen.quote:Op donderdag 9 september 2004 09:37 schreef Merisse het volgende:
Pizzakoeriertje, hoe gaat het met jou? Jij al wat kwaaltjes?
Heeee! Gefeliciteerd! Zomaar ineens een 2e streepje erbij!quote:Op donderdag 9 september 2004 15:10 schreef lunastar het volgende:
ik ben nu vandaag week overtijd, maar weet eigenlijk van vorige week vrijdag al dat ik zwanger ben....
uitgerekend voor 8 mei 2005
Hoe lang ben je uiteindelijk bezig geweest? Als ik mag vragen?quote:Op donderdag 9 september 2004 15:32 schreef lunastar het volgende:
ja ik had al voorgevoel en had nog gelijk ook, ben echt blij na die lange maanden wachten...
groetjes
Getver Pizzakoeriertje...quote:Op vrijdag 10 september 2004 06:36 schreef Pizzakoeriertje het volgende:
Ik heb net Clear Bleu digitale test gedaan ik zie wel een vaag blauw streepje maar de digitale test geeft een dikke min aan! Voel me nu ff heel erg kl*t*!!![]()
![]()
ik was alweer 8 maanden bezigquote:Op donderdag 9 september 2004 15:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hoe lang ben je uiteindelijk bezig geweest? Als ik mag vragen?
Maar goed stel....quote:Op vrijdag 10 september 2004 10:45 schreef Slaapmeisje het volgende:
Xanthe, ik denk dat je eigen verhaal het antwoord al geeft waarom ze bij mij nog geen HSG of kijkoperatie hebben gedaan... de hormonen. Bij ons zijn de hormonen pas bij poging 2 en 3 aan de orde. Ze proberen het eerst op de minst invasieve manier, lichamelijk dan. Helaas wordt het psychische element zo vaak onderschat. Ik heb het liefst dat ze meteen beginnen met die operatie en dan IUI met hormonen, maar helaas moeten we eerst nog IUI poging 2 doen. Klinkt misschien stom, maar mijn gevoel zegt me dat die poging 2 ook niks zal opleveren en dan kunnen we die maar het beste alvast achter de rug hebben.
Ja Xanthe, dat klopt dat is dus ook de reden dat ik zo snel mogelijk IUI poging 2 achter de rug wil hebben zodat we eindelijk aan het echte werk kunnen beginnen.quote:Op vrijdag 10 september 2004 11:56 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Maar goed stel....
Je eileiders zijn niet doorgankelijk.... Dan doe je dus nu voor niets de IUI zonder hormonen...
thx meissiequote:Op vrijdag 10 september 2004 12:40 schreef mallemeid het volgende:
Balen PizzakoeriertjeMaar net als bij Slaapmeisje, geen bloed is goed.....we houden nog hoop zolang er geen ongi is!
Githa Met mij gaat alles verder wel goed... eigenlijk na het verhaal van pluphy gelezen te hebben niet.. maar jah ik denk dat iedereen zich hier erg rot voelt.. verder groeit mijn buikje aardig.. ik zal binnenkort 1 foto posten, ik vind het nu erg ongepast er 1 te posten. hoe gaat alles met jou??quote:Op zaterdag 11 september 2004 20:30 schreef Githa het volgende:
Girlywelkom terug
Jammer dat van dat eten joh ! Kon je daar niks normaals krijgen of kwam het ook door de zwangerschap dat de dingen niet lekker waren?
en natuurlijk ....hoe is het met de zwangerschap ? ....lekker uitgerust in Spanje natuurlijk maar nu je in Nederland bent nog steeds rustig aan blijven doen he meissie![]()
![]()
Groeit het buikje al goed ? ...mag best ff spammen hoor![]()
Dat snap ik helemaalquote:Op zaterdag 11 september 2004 20:56 schreef Girly het volgende:
[..]
Githa Met mij gaat alles verder wel goed... eigenlijk na het verhaal van pluphy gelezen te hebben niet.. maar jah ik denk dat iedereen zich hier erg rot voelt.. verder groeit mijn buikje aardig.. ik zal binnenkort 1 foto posten, ik vind het nu erg ongepast er 1 te posten. hoe gaat alles met jou??
quote:Op zaterdag 11 september 2004 21:38 schreef Merisse het volgende:
Lieve Jolene, zo ontzettend lief en attent en zo jou om nu aan mij te denken
Vandaag 11-9. Het is zo'n klotendag vandaag. Ik heb vannacht op een of andere manier echt heel beroerd geslapen. Wel 10x mijn mobieltje gecheckt en maar gedroomd over Fluf. Heb o.a. gedroomd dat ze me belde en ik haar niet kon verstaan maar dat er iets mis was. Vanmorgen werd ik gebeld door haar zus met het verdrietige nieuws. Ik loop al de hele dag te huilen en ik kan maar niet stoppen.
Ik vind het erg indrukwekkend hoe er meegeleefd wordt hier op Fok. Super. Als het aan ons ligt komt Danyel er echt wel bovenop. Kom op knulletje, knokken, je hebt zulke superouders!
een betere idee kan ik niet bedenkenquote:Op zaterdag 11 september 2004 22:00 schreef Merisse het volgende:
Grouphugmet Phluphy in het midden.
Hier ook hoor merisse, om 7 uur pcaan en de traantjes kwamen alweer.quote:Op zondag 12 september 2004 11:40 schreef Merisse het volgende:
Jolene for president![]()
Ja ik heb geslapen maar het eerste dat ik vanmorgen deed was de computer aanzetten en daar kwamen de tranen weer. Ben bang dat ze weer niet stoppen vandaag. Gisteren wist ik al dat het niet goed ging maar nu ik de details lees van wat Fluf schrijft wordt het allemaal zo werkelijk en zo intens verdrietig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |