Hoezo "Eindelijk"? hij speelt er al de hele voorbereiding.quote:AS Roma heeft eindelijk de opvolger van Walter Samuel in huis. Philippe Mexes speelt de komende seizoenen voor de Romeinse club, maar geheel gladjes verliep de transfer niet: Auxerre klaagde AS Roma aan omdat de Italianen een contract hadden afgesloten met de verdediger, terwijl er tussen beide clubs nog geen akkoord was over het transferbedrag.
Hij heeft dus z'n contract, dat nog 1 jaar liep verlengd met VIER jaar, zodat het nu tot 2009 loopt.quote:Seedorf verlengt contract bij AC Milan met vijf jaar
Clarence Seedorf heeft zijn contract bij AC Milan opengebroken en met vijf jaar. Hierdoor staat de 28-jarige Amsterdammer tot medio 2009 onder contract bij de Italiaanse kampioen. Zijn oude contract liep af in de zomer van 2005.
Twee seizoenen geleden kwam Seedorf over van stadsgenoot Inter en is sindsdien een onmisbare schakel in het systeem van trainer Ancelotti. Daarvoor kwam de middenvelder uit voor Real Madrid, Sampdoria en Ajax.
Momenteel is Seedorf herstellende van een bovenbeenblessure en hoopt komende week wedstrijdfit te raken, zodat hij met het openingsduel van de Serie A tegen Livorno op 12 september van de partij is.
Dus er hangen slogans op de muur gekaltquote:Het nieuws van de overgang van Wayne Rooney naar Manchester United is bij de fans van Everton allesbehalve in goede aarde gevallen. In Liverpool hangen overal slogans als Rooney judas en Rooney ter dood op de muren gekalkt.
1. Blamerende fouten in zowel spelling / grammatica als in nieuwsfeiten.quote:Op vrijdag 3 september 2004 11:33 schreef vz_fan het volgende:
Digger, maak direct even een lijstje met de verbeterpunten, hebben wij er ook nog wat aan
Mensen met vragen: Vraag!
Klopt! Echter, wanneer de moderatorpolicies strakker worden uitgevoerd, zal het ook voor een groot deel beter zijn!quote:Op vrijdag 3 september 2004 11:40 schreef Dylan Dog het volgende:
Verbeterpunt nummer 1: haal aub die belachelijke reageermogelijkheden weg. Dat zorgt voor een ontzettend amateuristische aanblik waardoor het net een kindersite is. Voorbeeld:
Stel het nieuws is:
'PSV geïntereseerd inTevez', dan zijn de eerste 467 reacties in de trans van:
- Boeit niks, J0duhhh kampioen![]()
![]()
![]()
![]()
- Net of die gast bij die kutboeren wil spelen, Buffel is tog betur...![]()
![]()
- Goede aankoop maar ik heb liever Saviola want die is sneller en waarom kopen we Batistuta nie want die hep toch geen club Eindhoven de gekste
etc. etc.
Daar wordt de site zo ontzettend slecht van...
Nee, dit zal er nooit doorheen komen. Dat kan VZ zich gewoonweg niet veroorloven!quote:Op vrijdag 3 september 2004 11:44 schreef Eilanden het volgende:
Wat je ook merkt, dat men soms duidelijk een bericht van een andere site heeft, maar dat men de bron niet vermeldt. Zegt niets over de kwaliteit van het bericht, maar in zo'n geval is het wel netjes om een bron te vermelden
Ok, dit wordt een wel/niet discussiequote:Op vrijdag 3 september 2004 11:47 schreef Eilanden het volgende:
VZ-fan .. met alle respect, maar niet altijd wordt de bron vermeld!
Eh, de bron van een bericht noemen is gratis hoor. Kost je hooguit 20 bytes extra bandbreedte.quote:Op vrijdag 3 september 2004 11:46 schreef vz_fan het volgende:
[..]
Nee, dit zal er nooit doorheen komen. Dat kan VZ zich gewoonweg niet veroorloven!
quote:Op vrijdag 3 september 2004 11:51 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Eh, de bron van een bericht noemen is gratis hoor. Kost je hooguit 20 bytes extra bandbreedte.
Ik neem aan dat je dus 1 van de medewerkers van VZ bent?quote:Op vrijdag 3 september 2004 11:33 schreef vz_fan het volgende:
Digger, maak direct even een lijstje met de verbeterpunten, hebben wij er ook nog wat aan
Mensen met vragen: Vraag!
zoietsquote:Op vrijdag 3 september 2004 11:59 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dus 1 van de medewerkers van VZ bent?
Nog beter zou zijn:quote:Op vrijdag 3 september 2004 11:59 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Veel staat al beschreven, maar ik kom bv. vaak dit soort kromme zinnen tegen: "Momenteel is Seedorf herstellende van een bovenbeenblessure en hoopt komende week wedstrijdfit te raken"
Dat loopt voor geen meter, je moet de zin beginnen met waar het om draait, Seedorf: "Seedorf is momenteel herstellende van een bovenbeenblessure en hoopt komende week wedstrijdfit te raken" of het 2e gedeelte van de zin aanpassen: "Momenteel is Seedorf herstellende van een bovenbeenblessure, hij hoopt komende week wedstrijdfit te raken
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?id=14619quote:Op vrijdag 3 september 2004 11:40 schreef Dylan Dog het volgende:
Verbeterpunt nummer 1: haal aub die belachelijke reageermogelijkheden weg. Dat zorgt voor een ontzettend amateuristische aanblik waardoor het net een kindersite is. Voorbeeld:
dat is maar goed ook want ik heb nu geen tijd om dit topic goed door te lezenquote:Op vrijdag 3 september 2004 12:34 schreef pfff het volgende:
sorry btw ik zal het niet meer doen
Afgezien van het feit dat er weer een woord is weggevallen in de tekst en het stukje nogal kort is - dus weinig informatief, geeft dit met name aan dat de mogelijkheid tot reageren leuk is, op zich een plus is, maar met dit soort type reacties kun je echt helemaal niks en daarom dien je dus eerst een goede aanpak te hebben om de boel in goede banen te leiden alsvorens zo'n reageer mogelijkheid te bieden, want dit haalt inderdaad de site zo erg naar beneden.quote:Op vrijdag 3 september 2004 12:59 schreef Eilanden het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?id=14628
![]()
Ik zie dat er ge-edit wordt, maar als ik jullie zou zijn, dan zou ik ook woorden als kanker uit de posts verwijderenquote:Op vrijdag 3 september 2004 13:21 schreef vz_fan het volgende:
Klopt zeker van die reakties. Veel van geleerdGaan ook zeker veranderingen in komen.
voetbalzone.nl - Over de kwaiteit van de site, goed of niet?
voetbalzone.nl - Over de kwaliteit van de site, goed of niet?
Touchéquote:Op vrijdag 3 september 2004 13:21 schreef vz_fan het volgende:
Klopt zeker van die reakties. Veel van geleerdGaan ook zeker veranderingen in komen.
voetbalzone.nl - Over de kwaiteit van de site, goed of niet?
voetbalzone.nl - Over de kwaliteit van de site, goed of niet?
Dat staat allemaal al in een filter. Alleen je weet hoe sommige zijn. Gebruiker ze een ander teken of zetten ze s p a t i e s tussen de woordenquote:Op vrijdag 3 september 2004 13:29 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik zie dat er ge-edit wordt, maar als ik jullie zou zijn, dan zou ik ook woorden als kanker uit de posts verwijderen
Inderdaad om te lachen, maar wat heeft dat met dit topic te maken?quote:Op vrijdag 3 september 2004 14:02 schreef Eilanden het volgende:
Hoe je knullig kan zijn als voetbalwebsite, onderstaand bericht van Voetbalprimeur.nl:
bla bla.Dus lekker knippen en plakken van een ander bericht en dan dat bericht vergeten weg te halen
![]()
Lekker dom
Klopt, ben ik met je eens: Wil het nog wel eens dat de redaktieleden niet elke minuut van de dag alles doorspitten!quote:Op vrijdag 3 september 2004 14:25 schreef mbn het volgende:
vz_fan, verbeteren jullie achter de schermen bij voetbalzone elkaar?
Want soms staan er zulke enorme fouten in berichten dat nieuwsposters van voetbalzone ze ook moeten opvallen. Soms zie ik berichten waarin een paar uur nadat ze gepost zijn nog steeds zulke fouten staan. Dan zou het logisch zijn dat een andere nieuwsposter het snel verbeterd en het achter de schermen aankaart.
Weinig voorkomen = voorkomen. Het wil zeker wel eens voorkomen dat wij van een zaakwaarnemer of clubcontacten iets als eerste horen.quote:En over bronvermelding. Voor een site als voetbalzone en daarbij ook voetbalprimeur is bronvermelding eigenlijk een must. Het zal weinig voorkomen dat dergelijke sites de informatie uit eerste hand vernemen
Mee eens! Dat is ook absoluut een verplichting van de redakteuren.quote:, dus gebruiken ze artikelen van andere media. Dan is het niet netjes om je bron te verzwijgen. In de eerste plaats niet naar je gebruikers toe, in de tweede plaats niet naar de media waar je je bericht vandaan plukt toe.
`quote:Op vrijdag 3 september 2004 14:33 schreef vz_fan het volgende:
[..]
Klopt, ben ik met je eens: Wil het nog wel eens dat de redaktieleden niet elke minuut van de dag alles doorspitten!
[..]
Weinig voorkomen = voorkomen. Het wil zeker wel eens voorkomen dat wij van een zaakwaarnemer of clubcontacten iets als eerste horen.
[..]
Mee eens! Dat is ook absoluut een verplichting van de redakteuren.
En nogmaals, wanneer we dit niet doen hebben we binnen de kortste keren de telefoon / emailbox vol staan met berichten van andere media.
vandaar dat ik ook niet in de redaCtie zit!!!!quote:Op vrijdag 3 september 2004 14:35 schreef cultheld het volgende:
redactie en redacteuren spel je zo
Holy crap, nu kom ik zeker nooit meer, wat een rotzooiquote:Op vrijdag 3 september 2004 12:25 schreef DIGGER het volgende:
[..]
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?id=14619
Wat dacht je van hier, die berichten rond 12.00 uur
Oh, dat is dus fout?quote:Op vrijdag 3 september 2004 11:40 schreef Dylan Dog het volgende:
Stel het nieuws is:
'PSV geïntereseerd inTevez', dan zijn de eerste 467 reacties in de trans van:
- Boeit niks, J0duhhh kampioen![]()
![]()
![]()
![]()
- Net of die gast bij die kutboeren wil spelen, Buffel is tog betur...![]()
![]()
- Goede aankoop maar ik heb liever Saviola want die is sneller en waarom kopen we Batistuta nie want die hep toch geen club Eindhoven de gekste
etc. etc.
Daar wordt de site zo ontzettend slecht van...
Laat me niet lachenquote:Weinig voorkomen = voorkomen. Het wil zeker wel eens voorkomen dat wij van een zaakwaarnemer of clubcontacten iets als eerste horen.
Nou popo, dat klinkt ook dramatisch.quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:12 schreef popolon het volgende:
Dat mensen zich registreren op zulke sites is al dubieus, dat terwijl VBL (ooit zo mooi) meer leuke nieuwtjes heeft
Soms.
quote:Feyenoord-trainer Ruud Gullit informeerde naar hem, maar Hatem Trabelsi zal binnenkort mogelijk binnenkort weer voor Ajax gaan voetballen
Als je de Italiaanse taal niet machtig bent, probeer dan niet interessant te doen (het is dus Nerazzurri).quote:Maxwell kon eerder al naar Internazionale, maar Ajax had geen oren naar een verkoop van haar beste speler van vorig seizoen. "Inter had zich voor mij gemeld: Mijn zaakwaarnemer (Mino Raiola red.) heeft met vertegenwoordigers van Nerazzuri gesproken om naar hun aanbod te luisteren, maar Ajax blokkeerde uiteindelijk de transfer."
Komen er een paar totale randdebielen met de volgende opmerkingen:quote:De uitwedstrijden van het Nederlands voetbalelftal in het kader van de kwalificatie voor het WK 2006 komen misschien niet op televisie, zo meldt het ANP. Het sportmarketingbureau Sportfive, dat de rechten bezit, vraagt namelijk ruim één miljoen euro per duel en dat vinden de drie grote televisiebedrijven (Publieke Omroep, RTL en SBS) veel te gortig.
De thuisduels van Oranje zendt SBS6 uit. Zo waren nog bijna vier miljoen tv-kijkers getuige van Nederland-Tsjechië (2-0). Bij de vorige kwalificatiereeks voor het EK in Portugal zond SBS6 ook de uitwedstrijden uit.
quote:AlbertB1 op 10-09-2004 08:41:04
Tsss.. Wat zijn dat voor afzetters bij het ANP dan?? Heel Nederland wil het zien.. en dan vragen ze zo’’n bedrag.. Maarjah.. komt uiteindelijk toch wel goed..
quote:arco op 10-09-2004 09:41:29
Echt weer nederland om niet de wedstrijden uit te zenden. Waarom doet het ANP die 1 miljoen niet wat omlaag als iedereen het te duur vindt dan verdienen ze er nog niks aan.
*zucht*quote:PSVBoer op 10-09-2004 10:06:57
Ontvoer de directeur van ANP, en steek die milljoen ver in zn reet !
quote:AlbertB1 op 10-09-2004 08:41:04
Tsss.. Wat zijn dat voor afzetters bij het ANP dan?? Heel Nederland wil het zien.. en dan vragen ze zo’’n bedrag.. Maarjah.. komt uiteindelijk toch wel goed..
quote:
arco op 10-09-2004 09:41:29
Echt weer nederland om niet de wedstrijden uit te zenden. Waarom doet het ANP die 1 miljoen niet wat omlaag als iedereen het te duur vindt dan verdienen ze er nog niks aan.
quote:
PSVBoer op 10-09-2004 10:06:57
Ontvoer de directeur van ANP, en steek die milljoen ver in zn reet !
Ook leuk: De site accepteert het gebruik van het woord "uitslag" niet in de reacties en gaat automatisch tot censuur ervan over (er komen sterretjes aan te pas)quote:sirjossie8 op 10-09-2004 11:01:14
zou egt belachelijk zijn als we dit niet kunnen zien dalijk, ook belachelijke bedragen trouwens van dat ANP.
Dit is namelijk geen spelfout of schrijffout onstaan uit een tikfout, dis is gewoon oliedom.quote:Milan kwam via Pancaro tien minuten na de rust op voorsprong. Carlo Ancelotti's mannen leken zich te ontdoen van Messina. De bezoekers vechtten echter door en kwamen een minuut later via Giampi op gelijke hoogte. Zampagne besliste vijf minuten na die treffer de eindstand in het voordeel van Bortolo Mutti's ploeg.
Dit is een algemene ontwikkeling van de verloedering van de samenleving, maar in principe heb je gewoon gelijk, dit soort fouten mogen niet teveel voorkomen...quote:Op donderdag 23 september 2004 10:37 schreef DIGGER het volgende:
Als je nieuwsposters hebt die dit soort schrijftaal hanteren, lijkt het me dat ze eens zouden moeten kijken of de nieuwsposters, naast uiteraard enthousiast, ook capabel zijn als het om spellen (of i.i.g. het gebruiken van de spellingscontrole) gaat.
[...]
Dit is namelijk geen spelfout of schrijffout onstaan uit een tikfout, dis is gewoon oliedom.
quote:Maradona shirt returns
Napoli may be forced to bring Diego Armando Maradona’s legendary No 10 shirt out of retirement.
The Azzurri withdrew the number in 2000 out of respect to the Argentine, who led the club to two League titles.
However, it is set to return this season after the San Paolo outfit were demoted to Serie C1 following their financial collapse.
Serie C rules insist that clubs in their Division must field their sides with shirts that run from 1 to 11.
"It would be a shame to see that number used again," said Franco Baresi, whose Milan No 6 jersey was retired in 1997.
"Maradona is an important part of Napoli’s history but also Italian football. I hope that the relevant authorities can make an exception."
Klein als je zo dom bent het hier te posten, zodat die voetbalzonofiel 't lekker door kan spelen.quote:Op vrijdag 24 september 2004 16:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoeveel kans geven jullie me? :w00t:
quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:31 schreef popolon het volgende:![]()
het ANP
quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:08 schreef P0RN0STAR het volgende:
Ben benieuwd of iet geplaatst wordt...
(1): Anderlecht verloor in Charleroi. Hoe kunnen ze dan "geen kind hebben aan Charleroi"?quote:Club Brugge kwam in het duel met FC Brussels op een 1-0 achter stand, terwijl Anderlecht geen kind had aan Charleroi (1) . Zo begonnen de twee wedstrijden in de Belgsche Jupiler League vrijdagavond. Uiteindelijk was het Brugge dat met maar liefst 1-6 won en ging Anderlecht met 2-1 onderuit.
Christ Bruno zorgde voor de verrassende voorsprong van Brussels. Maar daarna was Brugge oppermachtig. Grote man was Bosko Balabant, die maar liefst zes maal scoorde. Gert Verheyen en Rune Lange troffen ook het net. (2)
Anderlecht was eveneens heer en meester, maar in de score kon het dat niet uitdrukken. Het kwam zelfs op achterstand. Oulmers trof het net, waarna Deschacht met zijn 1-1 de eindstand op het bord gezet leek te hebben. Een blunder van Anderlecht-doelman Tristan Peersman zorgde uiteindelijk voor de Charleroi-winst. Hij verslikte zich in een schot van Laurent Macquet.
Zoals het er op dit moment uitziet, ontkomt FOK! er niet aan, dat dit spoedig gaat gebeuren...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 08:39 schreef Smeich het volgende:
Zullen we die jochies hier uitnodigen?
Ja maar , geen nieuwe artikelen en als je op een nieuwsitem klikt , dan bestaat dat artikel nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:15 schreef Skwish het volgende:
lol, check die site nu eens:
'10 gulden, 5 gulden'
edit: die site is weer online...
jah... blijkbaar. ik vraag me ook af wat er op die roddelsite aan de hand is.. hij staat wel online, maar er wordt niets gepost... vreemd....quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Vieren ze daar vakantie ofzo?
Ach, een mens kan een keertje een foutje maken.quote:Op vrijdag 3 september 2004 14:02 schreef Eilanden het volgende:Dus lekker knippen en plakken van een ander bericht en dan dat bericht vergeten weg te halen
![]()
Lekker dom
Voetbalprimeur:quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 01:19 schreef res het volgende:
[..]
Ach, een mens kan een keertje een foutje maken.
Dit zal echt nooit meer gebeuren op VP, vooral niet nu we binnenkort met een nieuw systeem gaan werken waarbij alle berichten extra goed gecheckt gaan worden met een goed opgeleide eindredactie: geen spelfouten, herhalingen, dubbele berichten of wat dan ook meer! Dan kunnen we eindelijk voor 100% die betrouwbaarheid gaan halen die we nastreven. En dat is toch erg netjes in de drie maanden dat we slechts bestaan!
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws_bekijk.php?id=1595quote:Teams van Confederations Cup bekent
2004-10-13, 08:42
Door: Gepko Hahn
Alle deelnemers van de Confederations Cup zijn bekent. Gisteren kwam de laatste erbij: Australië. De andere deelnemers zijn: Gastland Duitsland, WK kampioen Brazilië, en de continentalen winnaars Tunesië, Mexico, Argentinië, Griekenland en Japan.
Voor Australië was het dubbel feest, want ze hebben zich niet alleen maar geplaatst voor het toernooi in Duitsland dat in 2005 wordt gehouden, maar ook voor de play-offs voor het WK van 2006 in Duitsland. Dat betekent dat Australië met de nummer 5 van Zuid-Amerika gaat strijden om een ticket voor het WK.
Bondscoach Frank Farina en zijn ploeg wonnen gemakkelijk over twee duels van de Solomon Eilanden. Uit waren ze al te sterk met 1-5, thuis liep de score op naar 6-0 voor de Socceroos. De zes doelpuntenmakers waren: Ante Milicic(foto), Harry Kewell, Tony Vidmar, Archie Thompson, Ahmad Elrich en Brett Emerton.
Lijkt me een mooie reden om te stoppen met dit topic.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 09:37 schreef hellmondunited het volgende:
voetbalzone is dood
schitterende sluitpost golferquote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Lijkt me een mooie reden om te stoppen met dit topic.
het is net pasen.. voetbalzone is herrezenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 09:37 schreef hellmondunited het volgende:
voetbalzone is dood
Voetbalzone.nl - meepraten over voetbalquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:02 schreef just me het volgende:
[..]
het is net pasen.. voetbalzone is herrezen
Van het geschreven stuk klopt geen ene fuck. Celtic speelde thuis, op Parkhead / Celtic Park, zoals in de 2e alinea inderdaad aangegeven is.quote:Titelverdediger Celtic was dit seizoen van plan ongeslagen het zoveelste kampioenschap binnen te halen in Schotland. De hoofdstedelingen gingen vandaag echter verrassend kopje onder. Aberdeen was te sterk in een aantrekkelijk duel. Aartsrivaal Glasgow Rangers profiteerde van de misstap.
Op Parkhead begon het duel sensationeel. Amper vijf minuten stonden op de klok in Oost-Schotland, of het was al 2-0. Een grote verrassing hing in de lucht. Na de thee herpakte Celtic zich, door twee doelpunten van John Hartson.
Het leek gelijk te blijven, totdat John Stewart het uitverkochte Pittodrie Stadium op z'n kop zette. 22.000 toeschouwers zagen in de 95ste minuut de 3-2 vallen.
Stadsgenoot Rangers ging op bezoek bij Dunfermline Athletic. Brewster liet de 14.000 fans in het East End Park juichen toen hij de degradatiekandidaat op 1-0 zette. Na de pauze herstelde Rangers zich. In de 47ste minuut kopte Jean-Alain Boumsong raak. Tien minuten later, stond de eindstand op het bord. Ricksen werd in het stafschopgebied gevloerd, waarna Novo vanaf elf meter net trof.
Op zich heeft Ajax er geld genoeg voor.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:02 schreef cultheld het volgende:
Er gaat nu alweer een gerucht op die site dat Davids in de winterstop naar Ajax komt
Geld heeft hij genoeg, en op een of andere manier vinden mensen het fijn om terug te keren bij de club waar ze begonnen zijn. (zie Van Gaal, Cocu, Gullit etc.)quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:14 schreef cultheld het volgende:
Ja, maar net alsof hij dat wil. Hij zou bij Real en Barca meteen in de basis staan en dan gaat ie naar Ajax?
quote:Het is wachten op het antwoord van de Roemeense voetbalbond. Zij beslissen of het ontslag van Iordanescu geaccepteerd zal worden. De Roemeense voetbalbond heeft het ontslag van Iordanescu overigens nog niet geaccepteerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |