Hmmm... Ik kom op zich ieder jaar wel een keer in Kraków, toch maar eens een dagje Oswiecim plannen danquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:34 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Ik kan maar één ding zeggen: DOEN!
Maar verwacht niet dat je er blij uitkomt... Zelf kon ik me er niet eens toe zetten om er foto's te maken...
Je foto's doen het hier niet.quote:Op vrijdag 3 september 2004 09:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ook een paar foto's van mij dan. Vorig jaar zomer gemaakt. Rest staat op m'n website.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Eén van de vier door vluchtende nazi's vernietigde crematoria. Hier zijn 1,5 miljoen mensen vermoord.
Hé, mijn foto'squote:Op maandag 11 september 2006 18:43 schreef hadebe het volgende:
http://www.exploringpoland.com/photos/auschwitz
Nog wat indrukwekkende foto's van Auschwitz
Op Auschwitz/Birkenau na niet nee. Of je moet de killing fields in Cambodja etc. meerekenen. Maar daar ben ik nog (?) niet geweest, dus daar kan ik niet over oordelen.quote:Op zondag 17 september 2006 00:52 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Dat vind ik ook een erg indrukwekkende foto, roel_jewel.
Ik ben geweest in kamp Dachau en Terezin en ik kan mij niet voorstellen dat er meer lugubere plaatsen op aarde bestaan.
Ik bedoelde meer dat het mijn voorstellingsvermogen te boven gaat mij voor te stellen dat er luguburdere plaatsen bestaan.quote:Op zondag 17 september 2006 14:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Op Auschwitz/Birkenau na niet nee. Of je moet de killing fields in Cambodja etc. meerekenen. Maar daar ben ik nog (?) niet geweest, dus daar kan ik niet over oordelen.
Ben overigens heel recent anderhalve week naar Ieper en Normandië geweest. Ook dáár liggen indrukwekkende plaatsen (vooral rond Ieper zijn óók veel mensen omgekomen), maar dat is toch 'anders' (maar niet minder indrukwekkend).
Je mag buiten zoveel foto's maken als je wilt, maar er wordt gevraagd om binnen geen foto's te maken.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:07 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Toch ook hier maar even de vraag gesteld.
Ik lees in andere topics dat het niet is toegestaan om overal foto's van te maken.
Nu zie ik hier ook foto's van de ovens e.d.
Wat mag je nu wel en wat niet fotograferen en wat is daar dan de reden van?
Zie ook [ShowCase] Auswitz
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |