haha, ik ook niet hoor, ik leef ook helemaal mee en zit ook de hele tijd te F5-enquote:Op donderdag 2 september 2004 23:19 schreef nikky het volgende:
Ik heb gewoon kriebels in mijn buik
en ik ben niet eens degene die zwanger is of op het punt staat te bevallen
zeker mijn linkquote:Op donderdag 2 september 2004 23:24 schreef Brighteyes het volgende:
(Zie nu pas dat ik aan het doorposten na slotje wasin de vorige, dat krijg je als je linkjes volgt
)
Ja, jij was het ja!quote:Op donderdag 2 september 2004 23:29 schreef Magneet het volgende:
[..]
zeker mijn link
Jeutje, wat een verschil! Het enige dat in me op komt is: TWEELING!!!!!!!!!!!!! Maar goed, dat slaat natuurlijk nergens op.quote:Op donderdag 2 september 2004 23:44 schreef snakelady het volgende:
Ik heb sinds vandaag heel erg veel last van een opgezette buik, ik ben pas 5 wk en 3 d zwanger dus het kan geen zwangerschapsbuik zijn.
Weet iemand wat dit is, even ter vergelijking foto's.
Normaal
[afbeelding]
En deze is net genomen.
[afbeelding]
Ik zat me al af te vragen of je helemaal wakker was. Maar goed dat je jezelf al verbeterde, conclusie, je bent toch nog wakker.quote:Op donderdag 2 september 2004 23:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jeutje, wat een verschil! Het enige dat in me op komt is: TWEELING!!!!!!!!!!!!! Maar goed, dat slaat natuurlijk nergens op.
quote:Op vrijdag 3 september 2004 06:25 schreef ThunderChild het volgende:
Iemand al wat van MiSs-TaKe gehoord ??
Dat hoop ik ook maar, maar ik kan niet eerder kijken dan vanmiddag (tenzij Luchtbel ff een SMS'je stuurt, maar dat zit er niet in denk ik) . . .quote:Op vrijdag 3 september 2004 06:29 schreef phluphy het volgende:
Ik hoop toch echt dat we vandaag wat horen!
Hou es ff op zeg, aan de beurt, aan de beurt!!! Niemand is hier aan de beurt hoor meid, we zijn pas aan de beurt als ons beebje zegt dat het zo ver is!!! Verder vinnik je wel lief hoorquote:Op vrijdag 3 september 2004 15:33 schreef piglet het volgende:
Ook bij mij is alles rustig hoor, maar ik ben ook nog lang niet aan de beurt natuurlijk!
quote:Op vrijdag 3 september 2004 15:13 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zit hier nu heerlijk relaxed buiten in het zonnetje te fokken! Cowboyhoed op tegen de zon in mijn oogjes, en branden maar!![]()
Ik bedoelde het eigenlijk in de trant van dat ik pas 38 weken ben en dat vooral bij een eerste je meestal dan nog niet gaat bevallenquote:Op vrijdag 3 september 2004 15:41 schreef Loena-tik- het volgende:
Hou es ff op zeg, aan de beurt, aan de beurt!!! Niemand is hier aan de beurt hoor meid, we zijn pas aan de beurt als ons beebje zegt dat het zo ver is!!! Verder vinnik je wel lief hoor![]()
![]()
om misverstanden te voorkomen:ben een beetje melig hoor, tis weekend!!!
Welkom in de wondere wereld van de zwangerschapshormonenquote:Op vrijdag 3 september 2004 16:43 schreef Githa het volgende:
zo stom dat je dat niet uit ej hoofd kunt zetten zo ben ik eigenlijk helemaal niet van mezelf
Bah balen is dat he, ik zit als zwangere huisbig tegenwoordig ook zo met smart te wachten tot ie thuis is (zeker zo op het laatst!!!)quote:Op vrijdag 3 september 2004 15:56 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik verveel me een beetje, mannetje is aan het werk tot 22.00 uur dus zal maar pas tegen 22.30 uur thuis komen, had net al lief over buikje geaaid en gevraagd baby kom je buiten spelen, maar heeft weinigs uitgehaaldkon het allicht maar proberen
![]()
net proefdruk gekregen van het geboortekaartje en ik moest weer even goed nadenken hoe het er ook alweer uit kwam te zien op het formaat kaart, en dan is het best rottig als je een proefdruk op een A4tje te zien krijgt. maar ziet er voor de rest wel lief uit
Lekker Loena zo een weekendje geniet er maar lekker van, dus beebje van Loena pas na het weekend komen... mama gaat eerst andere dingen nog doen...
Oh mooi joh, lekker nog ff genieten zo met zijn tweetjes!!!quote:Op vrijdag 3 september 2004 16:40 schreef piglet het volgende:
Heerlijk hè? Hubbie is op weg naar huis en heeft a.s. maandag ook vrij genomen om een beetje uit te rusten nu het nog kan![]()
Tja, dat durf ik dus niet. Als er namellijk niets gebeurd, is het weer zo'n domper. Zolang ik niks weet, kan ik nog hopen dat er elk moment wat gaat gebeuren, zoals Loena treffend zei: dan heb ik nog zoiets van "zou het? zou het? zou het?"quote:Op vrijdag 3 september 2004 17:19 schreef Rewimo het volgende:
Doe de blaastest eens, PhluphOp je hand blazen en dan voelen of er weer wat uitkomt.
Oh, in dat geval ga ik een ei leggenquote:Op vrijdag 3 september 2004 17:26 schreef Rewimo het volgende:
Je bent een struisvogel, jij!![]()
Ja, ik zag het. Ik was niet snel genoegquote:Op vrijdag 3 september 2004 17:28 schreef phluphy het volgende:
Pigletje zie mijn vorige post![]()
Ach die is gewoon helemaal in de wolken met baby-take. Die is ons helemaal vergeten. Groot gelijk!quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:29 schreef Sylvana het volgende:
ik vind het nou wel lang duren van Miss-Take, of zou ze een marathon bevalling aan het doen zijn
quote:Op vrijdag 3 september 2004 17:24 schreef phluphy het volgende:
Tja, dat durf ik dus niet. Als er namellijk niets gebeurd, is het weer zo'n domper. Zolang ik niks weet, kan ik nog hopen dat er elk moment wat gaat gebeuren, zoals Loena treffend zei: dan heb ik nog zoiets van "zou het? zou het? zou het?"![]()
Ja, dat vind ik ook wel !!! Ik ben benieuwd wat ze morgen zeggenquote:Op vrijdag 3 september 2004 19:45 schreef snoopy het volgende:
Spannend Pluphje![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 3 september 2004 19:59 schreef phluphy het volgende:
Ja, dat vind ik ook wel !!! Ik ben benieuwd wat ze morgen zeggen![]()
Ik hoop het niet . . .quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:29 schreef Sylvana het volgende:
ik vind het nou wel lang duren van Miss-Take, of zou ze een marathon bevalling aan het doen zijn
Of het heeft toch niet doorgezet en ze heeft even geen zin in Fok. (zou ik ook hebbenquote:Op vrijdag 3 september 2004 19:29 schreef Sylvana het volgende:
Nee klinkt niet als Miss-Take hoorquote:Op vrijdag 3 september 2004 20:27 schreef rena het volgende:
[..]
Of het heeft toch niet doorgezet en ze heeft even geen zin in Fok. (zou ik ook hebben)
Vervelend hè dat die mannen van ons niet ook gewoon verlof hebben...quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:40 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik ga eerst maar eens een poosje in bad zitten, vind er niets aan dat mannetje zo laat pas terug thuis is, dan heeft hij 14 uur werk achter de rug...
heb even baal momentje
Oooowwww spannuundquote:Op vrijdag 3 september 2004 17:03 schreef phluphy het volgende:
Vanochtend ben ik 3 x "vocht" verloren. Elke keer schone onderbroek aangetrokken, even later was-ie weer nat. Ik weet niet of het vruchtwater was, het was wel helder in ieder geval. Aangezien ik toch morgen naar het ziekenhuis moet voor een CTG, vraag ik wel even hoe of wat.
quote:Op vrijdag 3 september 2004 16:40 schreef piglet het volgende:
[..]
Ik bedoelde het eigenlijk in de trant van dat ik pas 38 weken ben en dat vooral bij een eerste je meestal dan nog niet gaat bevallen![]()
Als jullie allemaal nog lekker slapen: om 09.30 uurquote:Op vrijdag 3 september 2004 21:27 schreef Merisse het volgende:
Hoe laat ga je morgen?
Ssst, hier rommelt het ook wel. Maar ik kan er nog absoluut geen structuur of regelmaat in ontdekken hoorquote:Op vrijdag 3 september 2004 21:46 schreef dutchie het volgende:
Het kaboutertje wass krap 38 weken toen hij geboren werd. Welliswaar gehaald, maar het rommelde al behoorlijk.
Hier ook een gevalletje koeienpoten Piglet, als ik erin prik blijft mijn vinger erin staan, ontdek net dat mijn kuiten ook meedoen...quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:02 schreef piglet het volgende:
[..]
Ssst, hier rommelt het ook wel. Maar ik kan er nog absoluut geen structuur of regelmaat in ontdekken hoorHet beroemde/beruchte voorwerk zeg maar
![]()
Dames even een muts-vraagje van mij: ik heb ineens sinds 2 dagen last van vochtophopingen in m'n benen. En m'n rechterbeen voelt ook een beetje gek aan, net alsof het vocht de functie een beetje verstoord. Zou het door het weer komen? Of door het eind van de zwangerschap? Of moet ik me een beetje zorgen maken en ergens alert op zijn?
Niet doen, ze is allang bevallen. Mijn vermoeden is dat zij ook via een ks bevallen is en daardoor niet achter het pjoetertje kan kruipen. Ik zou me geen zorgen maken.quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:11 schreef Mavi het volgende:
Ik *lurk* hier al een paar dagen mee, maak me nu toch ook een beetje zorgen over Miss_Take.
quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:00 schreef phluphy het volgende:
[..]
Als jullie allemaal nog lekker slapen: om 09.30 uur![]()
Hoezo, het is morgen zaterdag!quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:23 schreef easy-going het volgende:
Weet je hoeveel moeders hier meelezen, die slapen allang niet meer om 9.30 uur hoorOf moet ik je nog even in de waan laten
![]()
Da's wel kras inderdaad. Zou wel leuk zijnquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:27 schreef Luchtbel het volgende: Lieve Phluph morgen precies 6 weken geleden ging ik rond dezelfde tijd naar het ziekenhuis voor een ctg......en ik ben er gebleven! Ik hoop voor je dat je niet op die manier hoeft te bevallen maar wel dat er wat gebeurd morgen!
Ik denk aan je, dikke![]()
Ik hoop het voor je!quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:46 schreef phluphy het volgende:
Da's wel kras inderdaad. Zou wel leuk zijn![]()
![]()
Misschien denken ze dan dat je een hoge bloeddruk hebt en gaan ze toch over tot aktiequote:Op zaterdag 4 september 2004 08:56 schreef phluphy het volgende:
Daarbij heb ik geen idee met welke argumenten ik in het ziekenhuis zou kunnen proberen ze over te halen tot aktie. Elk argument zou liegen zijn, en dan krijg ik een rooie kop![]()
Crap!quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:14 schreef phluphy het volgende:
* terug zonder resultaat *
Je had ook een staaf dynamiet moeten meenemen . . .quote:Ik heb nog gedreigd met een zitstaking voor de deur (echt waar!) maar ze waren "not impressed", grrrrr !
Ik voel hier een nieuwe verslavinf opdoemen . . .quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:16 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en wat ik steeds vergeet te zeggen... Ze hebben in Argentinie gewoon chips met Carpaccio smaak!
Je proeft meer de parmezaanse kaas-smaak, die ze er ook in gebakken hebben, maar toch...
Oh jee, je blijft het wel spannend houden Pluphquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:02 schreef phluphy het volgende:
Ik begin spoken te zien. Ik zat in bad en moest hoesten. Toen kriebelde er iets naar boven langs mijn benen. Waarschijnlijk luchtbelletjes door het hoesten, maar ik dacht natuurlijk meteen weer dat het vruchtwater was
. Wishful thinking
Dat vraag ik me af, volgens mij is die baby er heel snel hoorquote:Mijn schoonzusje, die over is uit Nieuw Zeeland om haar eerste nicht/neefje te zien, heeft haar terugreis al 2 weken uitgesteld maar gaat het misschien toch nog missen. Bizar !!
Eindelijk!quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:08 schreef phluphy het volgende:
Als jouw voorgevoel uit gaat komen ga ik een lintje, medaille en koninklijke onderscheiding voor je aanvragen Snoopy![]()
Weet ik wel hoorquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:05 schreef phluphy het volgende:
Piglet, Githa & Sylvana, jullie hadden het over slome duikelaars, hardzakken en knokploegen voor het ziekenhuis etc. Maar ik ben niet "boos" of zo op hen, zij doen wat ze goeddunkt. Ondanks alles (bijv. Luchtbel's ervaringen) heb ik gelukkig nog steeds een rotsvast vertrouwen in de medici.
Zo lang hun argument plausibel lijken zal ik braaf gehoorzamen !
quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:02 schreef phluphy het volgende:
Baren_Maar en Loena Is het bij jullie (ook) rustig ?
Dat zou wel heeeeeel erg zijn hoor Phlups!!! Moeten we toch nog maar een beetje harder duimen met zijn allen, jeumigquote:Mijn schoonzusje, die over is uit Nieuw Zeeland om haar eerste nicht/neefje te zien, heeft haar terugreis al 2 weken uitgesteld maar gaat het misschien toch nog missen. Bizar !!
Ehm, nou euh gewoon... Het voelt net alsof ik ongesteld moet worden of zo. Eigenlijk continu last van gevoelige onderbuik en rug. Daarnaast nog last van de opgezwollenheid van m'n enkels. Moe omdat ik niet helemaal rustig meer slaap. En een beetje lamlendig omdat ik inderdaad ook wel teveel pieker (maar dat doe ik standaard hoorquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:24 schreef phluphy het volgende:
Ehm... define: "niet lekker in je vel zitten" m.b.t. lichamelijke klachten?
Ben je te druk? Of pieker je teveel ? Iets zorgwekkends?
Ik hoop het niet!![]()
Wie weet meid, ik hoop het zo voor je/julliequote:Op zaterdag 4 september 2004 19:36 schreef piglet het volgende:
[..]
Dat piekeren komt trouwens vooral omdat m'n vader zo ontzettend graag wil dat dit kindje snel geboren wordt (hij had vandaag nog m'n moeder laten bellen omdat hij het gevoel had dat het er aan zat te komen
Hier gaat alles wel goed. Een beetje dezelfde lichamelijke klachten als waar Piglet over schrijft, maar verder goed. Het begint wel allemaal dichtbij te komen. Als ik iemand een datum hoor noemen die na 8 oktober ligt dan denk ik de hele tijd "Dan is snotje er misschien al". Meneerm@x en ik hebben allebei verder sterk het gevoel dat ie wat eerder gaat komen. We denken allebei een week of 2 te vroeg. Waarschijnlijk slaat het nergens op en ga ik net als de rest hier de uitgerekende datum ver voorbij, maar toch... We zijn er in ieder geval klaar voor (moeten alleen nog maar een luieremmer en klossen, maar verder is de uitzet compleet)quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:02 schreef phluphy het volgende:
Tja, Maxy, hij/zij kan dan ook op revenge rekenen (over een jaar of 18).
Hoe voel jij je eigenlijk de laatste tijd?
quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:42 schreef phluphy het volgende:
Piglet Wat je lichamelijke klachten betreft: dat hoort er nou eenmaal (voor de meesten) bij. In jouw geval is het gepieker en de zorgen een ongewenste en vervelende bijkomstigheid.
EUREKA !! Ik heb de oplossing: jij gaat gewoon eerst !! Voor zo'n doel wacht ik met plezier nog een week en als het moet wel 2![]()
Ik stem: VOOR!quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:08 schreef piglet het volgende:
Maarre, ammehoela dat ik nu alvast ga en dat jij nog moet wachten phluphy! Ben je besodemieterd? Desnoods gaan we samen![]()
Ben benieuwd Livelink, doet es vertellen welke naam jij denkt dan? Is wel een leuk idee voor een goktopic trouwensquote:Op zaterdag 4 september 2004 22:37 schreef livelink het volgende:
Het is kennelijk een lang verhaal van Miss-Take. Ik ben wel heel benieuwd.
Phluhpy, ik hoop stiekem dat jij een jongetje krijgt, want ik ben zo nieuwsgierig naar zijn naam sinds je gemeld hebt dat het dezelfde naam is als van een ander kindje op dit forum. Ik heb geprobeerd te gokken welke naam dat dan zou zijn en het zou wel leuk zijn als ik goed gegokt heb.
Da's niet leuk. Welterusten evengoed.quote:Op zondag 5 september 2004 00:34 schreef phluphy het volgende:
Zo, net terug van nachtelijk bezoekje aan het ziekenhuis![]()
...
Nu ben ik bek-af en ga ik slapen. In de buik is de rust redelijk teruggekeerd.
Ochquote:Op zondag 5 september 2004 08:30 schreef phluphy het volgende:
Ik begin me af te vragen wat er nodig is om dit beebje naar buiten te krijgen ....
Hallo zeg, mag het ff ?? De dames hier hebben massaal een (proef) abonnement genomen op het langdurige wachten . . . (om over de bevalling nog maar te zwijgen)quote:Op zondag 5 september 2004 09:40 schreef Lois het volgende:
Meiden wat maken jullie het spannend, dit wordt gewoon een zenuwslopend topic [afbeelding]
quote:Op zondag 5 september 2004 11:40 schreef Bar_en_Mar het volgende:
nou we zijn net terug uit het ziekenhuis, weeen kwamen om de 5 min,gedurende 1,5 uur
er is gevoeld en ik heb al 2 cm ontsluiting nu... zul je net zie, ben je in het ziekenhuis stopten de weeen ermee...
er werd me geadviseerd om maar wat rond te lopen of iig bezig te zijn, zodat het lekker op gang komt.
Zaten we in de auto kwamen ze weer op gang, en ze blijven komen,
ik houd jullie op de hoogte
Crap! Zitten we straks weer twee dagen zonder newsfeed . . .quote:Op zondag 5 september 2004 12:14 schreef piglet het volgende:
Ik begrijp uit je verhaal dat je in het ziekenhuis gaat bevallen? Zo ja, laat je het dan nog even weten als je straks weer die kant opgaat?
huh, die melding ken ik niet.....ze zitten nu wel op de chat btwquote:Op zondag 5 september 2004 12:07 schreef Zabb het volgende:
Succes Bar_en_Mar!!![]()
![]()
Over die chat, ik kan niet meer connecten omdat hij zegt dat ik me online moet registreren, maar dat kost geld staat erbij, hoe zit dat precies?
Tijd voor je middagdutjequote:Op zondag 5 september 2004 12:14 schreef piglet het volgende:
Bar woei wat spannend![]()
![]()
Ik begrijp uit je verhaal dat je in het ziekenhuis gaat bevallen? Zo ja, laat je het dan nog even weten als je straks weer die kant opgaat?
Succes met![]()
![]()
![]()
![]()
en ik hoop dat dit het dan nu ook echt is
Ja als ik die wegklik kan ik me alsnog niet connecten, hij probeert het steeds maar het lukt dan niet, balen!!!quote:Op zondag 5 september 2004 12:23 schreef clauwheee het volgende:
Zabb gewoon wegklikken die melding 'continue' en dan inloggen as usual. Lukt bij wel, ik kreeg die melding ook!
quote:Op zondag 5 september 2004 12:19 schreef m@x het volgende:
Tijd voor je middagdutje![]()
Zie je dat Piglet? Goed luisteren naar Tante Luchtbel hoor !quote:Op zondag 5 september 2004 12:50 schreef Luchtbel het volgende:Doe rustig aan
![]()
Nou tis toch zoquote:Op zondag 5 september 2004 13:03 schreef phluphy het volgende:
[..]
Zie je dat Piglet? Goed luisteren naar Tante Luchtbel hoor !
quote:Op zondag 5 september 2004 13:03 schreef phluphy het volgende:
En als het kindje niet meewerkt, dan moet hij/zij, zodra hij/zij kan schrijven, 1000 strafregels schrijven: ik heb spijt dat ik jullie vroeger zo gepest heb.
5) En 06-09 is exact een maand na de geboorte van Morris dus dat is een mooie dag.quote:Op zondag 5 september 2004 13:03 schreef phluphy het volgende:
4). Datum: 06.09 , mijn lievelingsgetal was altijd 3. Past er mooi bij.
En als het kindje niet meewerkt, dan moet hij/zij, zodra hij/zij kan schrijven, 1000 strafregels schrijven: ik heb spijt dat ik jullie vroeger zo gepest heb.
quote:Op zondag 5 september 2004 16:34 schreef phluphy het volgende:
Oh spannend Baren_Maar, zet 'm op met die weeën![]()
![]()
![]()
![]()
Loena wat grappig dat je bij de derde net zo gespannen/zenuwachtig/opgewonden (streep door wat niet van toepassing is) bent als bij je eerste![]()
Ben ook niet op pufles geweest hoor, puffen kun je of kun je nietquote:Op zondag 5 september 2004 18:08 schreef TearSong het volgende:
Ik zou ook meepuffen, als het niet zo was dat ik nog niet op puf-cursus ben geweest en dus toch alleen maar in het verkeerde tempo zou puffen (en uiteindelijk hyperventilerend zou neervallen...maar goed). Maar in gedachten puf ik ook mee hoor! Veel succes Bar_en_Mar!!!
Als je er maar een foto of 12 erbij doet . . .quote:Op zondag 5 september 2004 19:51 schreef Knorretje het volgende:
ons gezinnetje is weer lekker met z'n allen thuis.
Ga ff verhaaltje tikken
welkom thuisquote:Op zondag 5 september 2004 19:51 schreef Knorretje het volgende:
ons gezinnetje is weer lekker met z'n allen thuis.
Ga ff verhaaltje tikken
Shit, niet eens gezien. Maak je er zelf ééntje aan . . .quote:Op zondag 5 september 2004 20:06 schreef BoPappa het volgende:
He komt er geen "baby Roodbol is geboren deel 2"?
jaaa, echt welquote:Op zondag 5 september 2004 20:13 schreef Anitra het volgende:
Hebben jullie ook al een F5 vinger?
Hey, dat gaat zomaar niet !!!quote:Op zondag 5 september 2004 20:19 schreef Knorretje het volgende:
typen wordt ff gestaakt, er moet gevoed worden.
Klopt, het gaat morgen namelijk gebeuren denk ikquote:Op zondag 5 september 2004 21:01 schreef phluphy het volgende:
Theoretisch kan het nog een week duren, maar zo kijk ik er niet tegenaan. Het kan elke dag gaan gebeuren.
Echt welquote:Op zondag 5 september 2004 21:16 schreef phluphy het volgende:
Snoopy Jij wil echt die medaille he![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |