BE zit nog in het vliegtuig, die moet het allemaal weer missen . . .quote:Lois kwakte in het vorige deel neer:
toch lief dat jullie gewacht hebben op de thuiskomst van Karin en BE![]()
Ligt het nou aan mij of was Lewis in april uitgerekend ??quote:Op woensdag 1 september 2004 16:40 schreef bixister het volgende:
2005
4 mei2005: Lewis.de.boxer
eerst dacht ze zelf volgens mij 27 april, maar later is da weer bijgesteld volgens mijquote:Op woensdag 1 september 2004 16:54 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij of was Lewis in april uitgerekend ??![]()
Dat kan. Stond dat gewoon in de Z&G topic, want ik zag het niet staan . . .quote:Op woensdag 1 september 2004 16:55 schreef Sylvana het volgende:
eerst dacht ze zelf volgens mij 27 april, maar later is da weer bijgesteld volgens mij![]()
ja, volgens mij stond dat gewoon in Z&Gquote:Op woensdag 1 september 2004 16:59 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat kan. Stond dat gewoon in de Z&G topic, want ik zag het niet staan . . .
quote:Lewis! Van hartegefeliciteerd
met dit onverwachte kadootje!
Ik vond 27 april zo vroeg staan in het lijstje gezien en ik ben zo vrij geweest e.e.a. eens na te rekenen op de predictorsite. Ervan uitgaande dat je nu 4 weken 6 dagen zwanger bent zou je laatste menstruatie op 28 juli geweest zijn en zou je op 4 mei uitgerekend zijn. Kan dat kloppen denk je?
Kijk, daar heb je het. Lewis postte het niet zelf, dus om gelijk maar haar entry in die lijst aan te passen zonder eerst wat van haar te horen vind ik een beetje ver gaan . . .quote:Op woensdag 1 september 2004 17:08 schreef Sylvana het volgende:
op pagina 1 van het vorige topic postte
Merisse op dinsdag 31 augustus 2004 @ 14:00
[..]
Ja idd Phlups, maar aangezien het tegenwoordig in de mode is om zwaar over de datum te gaan...quote:Op woensdag 1 september 2004 18:11 schreef phluphy het volgende:
Loena Morgen is je uitgerekende dag hé ?![]()
Dit klinkt net of je het nu pas realiseert dat je ook al zover bentquote:Op woensdag 1 september 2004 18:11 schreef phluphy het volgende:
Ik moet zelf morgen ook naar de gyn, ben ook erg benieuwd wat ie zegt, ben dan tenslotte al 10 dagen te laat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |