quote:Op donderdag 2 september 2004 22:19 schreef yvonne het volgende:
Jaja ik lurk
lag nog niet in bed gekkie, dat zei ik ook niet, ik bedoelde strakkies !quote:Op donderdag 2 september 2004 22:38 schreef Merisse het volgende:
Oh Fluf, wat suf van me. Ik had kunnen bedenken dat jij al in je mandje lag. Scusi![]()
Knap dat Maria die net geboren is op 5 maart 2001 zelf al een baby heeft gekregenquote:Op vrijdag 3 september 2004 12:26 schreef melonovy het volgende:
Wauw, Apie is een meisje!!! Ik ben blij dat Maria er is, Sugar en man, gefeliciteerd!
[afbeelding]
Ja vroeg ik mij ook al af, maar we wachten natuurlijk heeeeeeeel geduldig afquote:Op vrijdag 3 september 2004 13:53 schreef Rewimo het volgende:
Waar blijft de fotospam eigenlijk
HIHIHI, geinig ik had er overheen gelezenquote:Op vrijdag 3 september 2004 15:29 schreef No Nick het volgende:
[..]
Knap dat Maria die net geboren is op 5 maart 2001 zelf al een baby heeft gekregen![]()
Was ook mijn eerste gedachte, als ik denk aan de vaatdoek die ik 2 weken lang was...het is niet eerlijkquote:Op zondag 5 september 2004 01:24 schreef phileine het volgende:
Jeetje, is dat Sugar? Ik dacht "dat zal wel een nichtje of een zusje zijn ofzo, zo goed kan een kersverse moeder er toch niet uit zien?" (ook vanwege die hand die uit het bed steekt). Maar jullie zullen gelijk hebben. Echt heel stralend!
quote:Op maandag 6 september 2004 15:09 schreef Sugar het volgende:
Ze is zo mooi...
Ze is zo lief, zo stoer, zo zoet! Mijn dochtertje!
quote:Op maandag 6 september 2004 16:06 schreef Sugar het volgende:
Toch maar een fotootje, geen verse, maar juist eentje van de eerste dag! Zo keek ons meisje de wereld na een paar uurtjes op die wereld te zijn!
[afbeelding]
Lenen? Niks lenen, hebbenquote:Op maandag 6 september 2004 16:30 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mag ik haar lenen ??![]()
quote:Op maandag 6 september 2004 16:38 schreef Loena-tik- het volgende:
Lenen? Niks lenen, hebben![]()
quote:Op maandag 6 september 2004 15:09 schreef Sugar het volgende:
Mijn dochtertje!
Ow, ok je hebt wel een punt...quote:Op maandag 6 september 2004 19:41 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Jij heb er al twee en straks een derde . . . (tenzij je wilt kwartetten)
Lekker hč, zo'n klein humpiequote:Op dinsdag 7 september 2004 09:57 schreef Sugar het volgende:
Ik moet vandaag mezelf wel even in acht nemen, want zag er gisteravond uit als een lijk! Ben toch iets moeër dan ik dacht...
Maar gaat goed. Komt goed!
quote:Op woensdag 8 september 2004 09:06 schreef Sugar het volgende:
Oh, en nog eentje om het af te leren![]()
[afbeelding]
Ik vind haar net een klein diertje zo!
quote:Op woensdag 8 september 2004 20:51 schreef Sugar het volgende:
Weer foto's van ons meissie!
[afbeelding] [afbeelding]
Neuj!quote:Op donderdag 9 september 2004 20:21 schreef woeeiiii het volgende:
Niets beledigend hoor, maar wie gaat z'n kind nou Apie noemenZijn jullie niet bang dat ze word gepest?
Gelukkig maarquote:Op donderdag 9 september 2004 20:25 schreef Sugar het volgende:
Toch uitleggen:
Woeeiiii, apie was werktitel van ons kindje. Nu ze geboren is, heeft ze de prachtige naam Maria gekregen. Snap je?![]()
Ja die was serieus ja...quote:Op donderdag 9 september 2004 20:26 schreef beefcake het volgende:
Ik wou net vragen, is de vraag van woeeiiii serieus?
Was niet lullig bedoeld hoor, maar ik vond het wel grappigquote:Op donderdag 9 september 2004 20:54 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
Ja die was serieus ja...
Die tweedequote:
Danku!quote:Op donderdag 9 september 2004 21:07 schreef poemojn het volgende:
Echt hele mooie foto's weer
Een werktitel is de naam waarmee je je ongeboren kind aanspreekt.. hummel, wormpie, frutsel, mini oid.. en Maria was 'Apie'.
Join the club . . .quote:Op vrijdag 10 september 2004 16:16 schreef Brighteyes het volgende:![]()
dat wou ik net zeggen!quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:18 schreef Loena-tik- het volgende:
Schattig Sugar, geloof dat ze toch ook wel veel van je vriendje weg heeft(maar bovenal, lijkt ze op zichzelf natuurlijk
)
Volleerd fotomodel al, zeker die tweede foto . . .quote:Op vrijdag 10 september 2004 21:35 schreef Sugar het volgende:
Vandaag in deze jurk: [afbeelding]
[afbeelding]
Anneja, speciaal voor jou een linkje naar de papaquote:Op vrijdag 10 september 2004 16:10 schreef anneja het volgende:
Wat glappig, dat lapje van dat dekentje, heb ik net een truitje voor mijn nageslacht van gemaakt.
En we willen meer fotoos van de papa![]()
Wat is hier hier een mooi popje zeg, je zou haar zo kunnen gebruiken voor een of andere reclame ofzoquote:Op vrijdag 10 september 2004 21:35 schreef Sugar het volgende:
Vandaag in deze jurk: [afbeelding]
Oeps, stel ik een vraag, lees ik over het antwoord heenquote:Op zaterdag 11 september 2004 10:33 schreef Sugar het volgende:
Miss_D, geen speciale betekenis voor ons, gewoon een mooie naam! Leuk dat het zo'n klassieker is en tegelijkertijd vinden we het qua klank ook een heel "hippe" naam... Zoiets.
In elk geval niet vernoemd en gelovig zijn we ook allebei niet!![]()
Oh woepie!quote:Op zaterdag 11 september 2004 19:46 schreef Sugar het volgende:
[..]
Anneja, speciaal voor jou een linkje naar de papa:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |