Hij is toch al verbrand?quote:Op donderdag 2 september 2004 23:24 schreef yogidrink het volgende:
wanneer is ultimatum?
Ah, weer een loser die graag persoonlijke informatie post.quote:Op donderdag 2 september 2004 23:32 schreef Geqxon het volgende:
Meneer Maasbommel, mag ik mijn stok terug?
Dat mag ik hopen.quote:Op donderdag 2 september 2004 23:26 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Hij is toch al verbrand?
Dat is toch niet eens persoonlijke informatie? Het komt zo van het FH2 forum afquote:Op donderdag 2 september 2004 23:39 schreef PDD het volgende:
[..]
Ah, weer een loser die graag persoonlijke informatie post..
Goed bezig jij.quote:Op donderdag 2 september 2004 23:32 schreef Geqxon het volgende:
Meneer Maasbommel, mag ik mijn stok terug?
Jij ook, dat je die 'Maasbommel' nog effe quote.quote:Op donderdag 2 september 2004 23:46 schreef elcastel het volgende:
Goed bezig jij.
Goed dat je dat ook nog eens benadrukt, wacht ik quote het nog een keer.quote:Op donderdag 2 september 2004 23:49 schreef APK het volgende:
Jij ook, dat je die 'Maasbommel' nog effe quote.![]()
Jij begon.quote:Op donderdag 2 september 2004 23:51 schreef elcastel het volgende:
Goed dat je dat ook nog eens benadrukt, wacht ik quote het nog een keer.
.
Jij begon met terugdoen.quote:Op donderdag 2 september 2004 23:58 schreef APK het volgende:
Jij begon.![]()
Anyways, komt die stok nog terug?
Je kunt hem kopen op E-bay.quote:Op donderdag 2 september 2004 23:58 schreef APK het volgende:
[..]
Jij begon.![]()
Anyways, komt die stok nog terug?
And deny us our fun?quote:Op vrijdag 3 september 2004 00:07 schreef Lucille het volgende:
Is het niet makkelijker om gewoon te zeggen steek die stok maar in je reet en wij maken een nieuwe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |