abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21719305
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 00:53 schreef du_ke het volgende:

[..]

Tja dat was een hype die partij kreeg alleen maar zoveel stemmen omdat Pimmetje neergeknald werd. Anders waren het er niet meer dan een stuk of 15 geworden precies het potentieel van extreem rechts.

Komt nog bij dat ik wilders nog een stukje lager inschat dan fortuyn.
Ik weet niet of je het weet, maar ik heb niet op LPF gestemd omdat fortuyn was neergeschoten en velen met mij hebben ook niet om die reden gestemd op de LPF. Met andere woorden als Fortuyn niet was neergeschoten dan had hij ook netzoveel stemmen gehad.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_21719354
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 00:57 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik weet niet of je het weet, maar ik heb niet op LPF gestemd omdat fortuyn was neergeschoten en velen met mij hebben ook niet om die reden gestemd op de LPF. Met andere woorden als Fortuyn niet was neergeschoten dan had hij ook netzoveel stemmen gehad.
Jij en 'vele anderen' zijn het totaal van stemmen op de lpf?

Lijkt me niet, de dood van fortuyn was hoe cru ook de meest effectieve verkiezingsstunt die denkbaar is.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_21719394
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 01:01 schreef du_ke het volgende:

[..]

Lijkt me niet, de dood van fortuyn was hoe cru ook de meest effectieve verkiezingsstunt die denkbaar is.
Ga het even lekker vol blijven houden. Er waren netzoveel mensen die zoals ik niet meer op de LPF gingen stemmen omdat fortuyn naar ze moer was gegaan. Als dat er mensen waren die juist wel op de LPF gingen stemmen omdat Fortuyn was weggeschoten. Heb je het zakie gemeten ofzo
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  vrijdag 3 september 2004 @ 01:05:25 #104
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_21719414
nou duke dat is niet helemaal waar en jij weet het. de dood van pf is heel erg triest. zeker omdat het van links kwam en ze daar tot in lengte der dagen op afgerekent gaan worden. ook als rozemuller ineens met zijn rijke familie denkt te kunnen pochen met de tijd. de demonisators gaan er aan. of we krijgen zo'n rechts beleid dat we helemaal niks meer te klagen hebben.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_21719418
Het bleek idd uit de peilingen. Maar dit gaat helemaal off topic.

Ik denk dat wilders in een eigen fractie er een zooitje van gaat maken. De boel zal uit elkaar donderen.
pi_21719423
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 00:54 schreef sizzler het volgende:

[..]

Hij heeft gezegd dat hij dat nooit zou doen. Dus als hij eerder wel voor heeft gestemd dan lijkt me dat een relevante vraag om hem voor te leggen. Maar dat heb ik in de media de afgelopen dagen niet gezien. Vandaar dat ik me afvraag hoe dat na te gaan is.
Journalisten vergeten nog wel eens wat. Maar misschien heb ik het bij het verkeerde eind. Ik heb nu geen tijd om het op te zoeken maar je mag me er aan houden dat ik daar werk van maak.
quote:
Mwaoh. Met dezelfde redenatie zou ik kunnen zeggen dat hij wel goed aangeschreven staat. Volgens mij is hij juist naar voren geschoven als "antwoord op Fortuijn". Dat doe je niet met de eerste de beste flapdrol.
Volgens mij kan dat alleen maar met een flapdrol
quote:
Geen opvallend Kamerlid?? Ik denk dat de gemiddelde Nederlander Wilders desgevraagd wel kan opnoemen. Dat zal bij de 149 andere Kamerleden wel anders zijn. Hij heeft in 1 dag 1.400 steunmails gehad. Als er iemand opvalt dan is het Wilders wel.
Dat zeg ik. Hij valt nu wel op maar dat viel hij in zijn vorige periode niet. Hij heeft toen weinig voor elkaar gekregen maar door zijn profilering na Fortuyn als anti-islam en anti-allochtoon heeft hij veel steun verworven inderdaad.
quote:
Op sommige punten wel. Hij heeft iig een uitgesproken mening en dat kan ik wel waarderen.
Dat snap ik niet helemaal. Wat is er nu zo geweldig aan het hebben van een uitgesproken mening. Is dat beter dan een genuanceerde mening of een weloverwogen mening?
  vrijdag 3 september 2004 @ 01:06:08 #107
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_21719425
Ik denk niet dat Wilders dat zo gewild zou hebben
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_21719435
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 01:01 schreef du_ke het volgende:

[..]

Da's nog altijd meer dan iemand die niet op de lpf heeft gestemd en denkt te weten waarom 1.2 miljoen anderen dat wel hebben gedaan.
quote:
Mwoah, ik denk dat hij het beter had gedaan als hij nog had geleefd. In de peilingen bleef hij stijgen, tot aan zijn moord, daarna zakte hij weer met de uitslag van de verkiezingen.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_21719437
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 00:56 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ranzige kraker dat je er bent.
Ik betaal voor mijn woning
pi_21719440
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 01:06 schreef SCH het volgende:

Dat snap ik niet helemaal. Wat is er nu zo geweldig aan het hebben van een uitgesproken mening. Is dat beter dan een genuanceerde mening of een weloverwogen mening?
Hee joh hij is JOVD die houden van niet onderbouwd schreeuwen/ brallen
pi_21719452
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 01:05 schreef du_ke het volgende:
Het bleek idd uit de peilingen. Maar dit gaat helemaal off topic.

Ik denk dat wilders in een eigen fractie er een zooitje van gaat maken. De boel zal uit elkaar donderen.
Ik weet dat nederland verRechtst en dat dat niet door kogels of wat dan ook te stoppen is.
pi_21719478
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 01:07 schreef sizzler het volgende:

[..]

Da's nog altijd meer dan iemand die niet op de lpf heeft gestemd en denkt te weten waarom 1.2 miljoen anderen dat wel hebben gedaan.
En omdat jij wel op pim gestemd hebt spreek jij blijkbaar de waarheid?
quote:
Mwoah, ik denk dat hij het beter had gedaan als hij nog had geleefd. In de peilingen bleef hij stijgen, tot aan zijn moord, daarna zakte hij weer met de uitslag van de verkiezingen.
Volgens mij daalden de peilingen in de laatste paar weken voor z'n dood. Men begon er blijkbaar een beetje achter te komen dat z'n geschreeuw ook geen oplossing bood.
pi_21719497
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 01:07 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik weet dat nederland verRechtst en dat dat niet door kogels of wat dan ook te stoppen is.
Mhaw valt allemaal wel mee. Men merkt nu in de portemonee en aan de vele alledaagse zaken dat rechts er net zo goed een zooitje van maakt. De 'rechtse' partijen krijgen over een paar jaar weer leuke klappen.
  vrijdag 3 september 2004 @ 01:11:40 #114
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_21719516
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 01:07 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik betaal voor mijn woning
dan blijft ranzige (en het ultra linkse, tegen alle gewone normen en waarden in) over.
pi_21719521
quote:

[..]

Nederlanders worden steeds racistischer en intoleranter, dat is wat anders dan rechts.
pi_21719523
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 01:05 schreef zoalshetis het volgende:
of we krijgen zo'n rechts beleid dat we helemaal niks meer te klagen hebben.
Dat wordt dan inderdaad prima op rechtse wijze onderdrukt . Een eigen mening wordt in een rechtse maatschappij niet bepaald gewaardeerd .
pi_21719525
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 01:11 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dan blijft ranzige (en het ultra linkse, tegen alle gewone normen en waarden in) over.
Wat jij wil joh.
  vrijdag 3 september 2004 @ 01:12:29 #118
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_21719528
quote:

[..]

het komt door die kut marokkanen. en dan heb ik het over het selecte groepje uitzuigers, zoals abu jahjah. we hebben het zowiezo over 4 miljard per jaar dat wegvloeit, nog niet eens over die klote ramadan en 4 weken vakantie.
pi_21719532
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 01:12 schreef Gelly8 het volgende:

[..]

Nederlanders worden steeds racistischer en intoleranter, dat is wat anders dan rechts.
doorposten met kloon .
pi_21719537
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 01:12 schreef Gelly8 het volgende:
LOL "gelly8" ??
pi_21719544
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 01:11 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Wat zijn gewone normen en waarden, het opvreten van hoofddoekjes door wilders?
  vrijdag 3 september 2004 @ 01:13:23 #122
8369 speknek
Another day another slay
pi_21719546
Nu moet D66 dat correctief referendum er wel doorheen kunnen drukken.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_21719553
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 01:12 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

het komt door die kut marokkanen. en dan heb ik het over het selecte groepje uitzuigers, zoals abu jahjah
Een libanese belg is geen marokkaan hoor .
pi_21719556
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 01:13 schreef speknek het volgende:
Dat wel D66 krijgt zo wel weer meer invloed in de coalitie.
  vrijdag 3 september 2004 @ 01:14:28 #125
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_21719558
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 01:13 schreef du_ke het volgende:

[..]

Wat zijn gewone normen en waarden, het opvreten van hoofddoekjes door wilders?
mensen de keel afsnijden als een land iets tegen de islam doet???? zoals die vervloekte hoofdoekjes?
pi_21719561
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 01:06 schreef SCH het volgende:

[..]

Volgens mij kan dat alleen maar met een flapdrol
quote:
Dat zeg ik. Hij valt nu wel op maar dat viel hij in zijn vorige periode niet. Hij heeft toen weinig voor elkaar gekregen maar door zijn profilering na Fortuyn als anti-islam en anti-allochtoon heeft hij veel steun verworven inderdaad.
Hmmm, als ik af moet gaan op de inhoud van zijn website heeft hij idd niet echt veel gepresteerd daar.
quote:
Uitgesproken wil nog niet zeggen dat het niet goed is overwogen. Het geeft tenminste aan waar je voor staat en kan bij verkiezingen aangeven of de kiezer het er mee eens is. Een partij heeft tientalle standpunten, een Kamerlid staat bekend om een beperkter aantal.
  vrijdag 3 september 2004 @ 01:15:13 #127
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_21719571
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 01:13 schreef du_ke het volgende:

[..]

Een libanese belg is geen marokkaan hoor .
maar hij stookt wel het vuur op en voelt zich 100% marokkaan.
  vrijdag 3 september 2004 @ 01:15:41 #128
8369 speknek
Another day another slay
pi_21719575
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 01:13 schreef speknek het volgende:
En het zelfbeschikkingsrecht en het afschaffen van artikel 23 en en en

Maar dat durven ze toch niet.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_21719582
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 01:15 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

maar hij stookt wel het vuur op en voelt zich 100% marokkaan.
Lol. Ach ja , arabieren marokkanen wat is het verschil he ?
pi_21719597
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 01:14 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

mensen de keel afsnijden als een land iets tegen de islam doet???? zoals die vervloekte hoofdoekjes?
Nou ik zat vandaag in de trein naast een heel aardig meisje met hoofddoekje. Die sprak heel goed Nederlands met haar eveneens van allochtone komaf zijnde vriendin. Waarom is dat hoofddoekje dan vervloekt? Zou ze mij of jou graag de keel afsnijden?

En dit type hoofddoekje is ook vervloekt?
?
  vrijdag 3 september 2004 @ 01:17:57 #131
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_21719609
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 01:15 schreef Gelly8 het volgende:

[..]

psies, en het duurt niet lang meer of niemand ziet het verschil meer. dan is het gewoon lekker exit met alle arabieren, marokkanen en islamieten. of denk je werkelijk dat dat in europa en de rest van de wereld niet gaat gebeuren?
pi_21719610
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 01:15 schreef Gelly8 het volgende:

[..]

Ze hebben beide een kleurtje en zijn moslim .
pi_21719623
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 01:14 schreef zoalshetis het volgende:

Er is niks verkeerds aan hoofddoekjes.
Er is wat mis met mensen die uit zedelijke overtuigingen er zich druk over maken.
Dit geldt voor de voorstanders alswel de tegenstanders
pi_21719625
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 01:17 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

psies, en het duurt niet lang meer of niemand ziet het verschil meer. dan is het gewoon lekker exit met alle arabieren, marokkanen en islamieten. of denk je werkelijk dat dat in europa en de rest van de wereld niet gaat gebeuren?
Waarom zou dat wel gebeuren. Zoals het er nu naar uit ziet zijn de personen die nu onder de zogenaamde noemer allochtoon vallen binnen 2 generaties van nu geheel geïntegreerd.
pi_21719626
quote:

[..]

Nou ja, als we daarna je vriendin mogen kaalscheren en buiten de stadsgrenzen zetten. Just like ol' times.
pi_21719630
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 01:07 schreef du_ke het volgende:

[..]

Hee joh hij is JOVD die houden van niet onderbouwd schreeuwen/ brallen
Ohja, dat slaat echt nergens op! Vooroordelen dat zijn het!

mijn sigaar gaat er spontaan van uit!
  vrijdag 3 september 2004 @ 01:19:55 #137
8369 speknek
Another day another slay
pi_21719633
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 01:12 schreef du_ke het volgende:
Een eigen mening wordt in een rechtse maatschappij niet bepaald gewaardeerd .
Rechts-Christelijk misschien. Normaliter is vrijheid van meningsuiting een hoog goed in rechtse maatschappijen. 1984 Was gebaseerd op een communistische maatschappij.
  vrijdag 3 september 2004 @ 01:20:12 #138
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_21719640
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 01:17 schreef du_ke het volgende:

[..]

Nou ik zat vandaag in de trein naast een heel aardig meisje met hoofddoekje. Die sprak heel goed Nederlands met haar eveneens van allochtone komaf zijnde vriendin. Waarom is dat hoofddoekje dan vervloekt? Zou ze mij of jou graag de keel afsnijden?

En dit type hoofddoekje is ook vervloekt?
[afbeelding]?
nee, bepaalde halve gare islamieten willen mensen de keel afsnijden als politiek bepaald is dat hoofddoekjes niet wekom zijn in godsdienstonafhankelijke ruimtes. fok nou eens op met je kut-geloof.
pi_21719644
quote:

Wat bedoel je met exit ?
pi_21719650
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 01:19 schreef sizzler het volgende:

[..]

Ohja, dat slaat echt nergens op! Vooroordelen dat zijn het!

Sigaren zijn ok maar JOVD matjes en polo's .
pi_21719652
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 01:15 schreef speknek het volgende:
afschaffen van artikel 23
Daar zou Wilders ook wel voor gestemd hebben.
pi_21719656
Ohja, en ontopic weer aub. Overige discussies in het slowchatcafe, hier gaat het over...

Geert Wilders
pi_21719661
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 01:20 schreef zoalshetis het volgende:

nee, bepaalde halve gare islamieten willen mensen de keel afsnijden als politiek bepaald is dat hoofddoekjes niet wekom zijn in godsdienstonafhankelijke ruimtes. fok nou eens op met je kut-geloof.
Ik zei toch ook dat er iets mis is met mensen die zich druk maken over hoofddoekjes.
pi_21719662
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 01:20 schreef du_ke het volgende:
Sigaren zijn ok maar JOVD matjes en polo's .
Beter dan die krakerskloffies van DWARS.
  vrijdag 3 september 2004 @ 01:22:02 #145
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_21719667
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 01:20 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Wat bedoel je met exit ?
wegwezen, dit gaat gebeuren en jij bent erbij.
pi_21719668
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 01:19 schreef speknek het volgende:

[..]

Rechts-Christelijk misschien. Normaliter is vrijheid van meningsuiting een hoog goed in rechtse maatschappijen. 1984 Was gebaseerd op een communistische maatschappij.
Nou ik vergelijk extreem rechts toch met het naziregime. En daar werden afwijkende mening radicaal uitgebannen.

Een eigen mening is eerder liberaal.
pi_21719674
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 01:19 schreef sizzler het volgende:
Arme monica

zitten je manchetknopen nog wel recht?
pi_21719677
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 01:20 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

In Nederland?
pi_21719678
Wat één prachtig kapsel!
  vrijdag 3 september 2004 @ 01:23:01 #150
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_21719682
Geert .... daar moet toch poëzie in zitten..? Kom op manneh
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties