Ik weet niet of je het weet, maar ik heb niet op LPF gestemd omdat fortuyn was neergeschoten en velen met mij hebben ook niet om die reden gestemd op de LPF. Met andere woorden als Fortuyn niet was neergeschoten dan had hij ook netzoveel stemmen gehad.quote:Op vrijdag 3 september 2004 00:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja dat was een hype die partij kreeg alleen maar zoveel stemmen omdat Pimmetje neergeknald werd. Anders waren het er niet meer dan een stuk of 15 geworden precies het potentieel van extreem rechts.
Komt nog bij dat ik wilders nog een stukje lager inschat dan fortuyn.
Jij en 'vele anderen' zijn het totaal van stemmen op de lpf?quote:Op vrijdag 3 september 2004 00:57 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het weet, maar ik heb niet op LPF gestemd omdat fortuyn was neergeschoten en velen met mij hebben ook niet om die reden gestemd op de LPF. Met andere woorden als Fortuyn niet was neergeschoten dan had hij ook netzoveel stemmen gehad.
Ga het even lekker vol blijven houden. Er waren netzoveel mensen die zoals ik niet meer op de LPF gingen stemmen omdat fortuyn naar ze moer was gegaan. Als dat er mensen waren die juist wel op de LPF gingen stemmen omdat Fortuyn was weggeschoten. Heb je het zakie gemeten ofzoquote:Op vrijdag 3 september 2004 01:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jij en 'vele anderen' zijn het totaal van stemmen op de lpf?
Lijkt me niet, de dood van fortuyn was hoe cru ook de meest effectieve verkiezingsstunt die denkbaar is.
Journalisten vergeten nog wel eens wat. Maar misschien heb ik het bij het verkeerde eind. Ik heb nu geen tijd om het op te zoeken maar je mag me er aan houden dat ik daar werk van maak.quote:Op vrijdag 3 september 2004 00:54 schreef sizzler het volgende:
[..]
Hij heeft gezegd dat hij dat nooit zou doen. Dus als hij eerder wel voor heeft gestemd dan lijkt me dat een relevante vraag om hem voor te leggen. Maar dat heb ik in de media de afgelopen dagen niet gezien. Vandaar dat ik me afvraag hoe dat na te gaan is.
Volgens mij kan dat alleen maar met een flapdrolquote:Mwaoh. Met dezelfde redenatie zou ik kunnen zeggen dat hij wel goed aangeschreven staat. Volgens mij is hij juist naar voren geschoven als "antwoord op Fortuijn". Dat doe je niet met de eerste de beste flapdrol.
Dat zeg ik. Hij valt nu wel op maar dat viel hij in zijn vorige periode niet. Hij heeft toen weinig voor elkaar gekregen maar door zijn profilering na Fortuyn als anti-islam en anti-allochtoon heeft hij veel steun verworven inderdaad.quote:Geen opvallend Kamerlid?? Ik denk dat de gemiddelde Nederlander Wilders desgevraagd wel kan opnoemen. Dat zal bij de 149 andere Kamerleden wel anders zijn. Hij heeft in 1 dag 1.400 steunmails gehad. Als er iemand opvalt dan is het Wilders wel.
Dat snap ik niet helemaal. Wat is er nu zo geweldig aan het hebben van een uitgesproken mening. Is dat beter dan een genuanceerde mening of een weloverwogen mening?quote:Op sommige punten wel. Hij heeft iig een uitgesproken mening en dat kan ik wel waarderen.
Da's nog altijd meer dan iemand die niet op de lpf heeft gestemd en denkt te weten waarom 1.2 miljoen anderen dat wel hebben gedaan.quote:Op vrijdag 3 september 2004 01:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jij en 'vele anderen' zijn het totaal van stemmen op de lpf?
Mwoah, ik denk dat hij het beter had gedaan als hij nog had geleefd. In de peilingen bleef hij stijgen, tot aan zijn moord, daarna zakte hij weer met de uitslag van de verkiezingen.quote:Lijkt me niet, de dood van fortuyn was hoe cru ook de meest effectieve verkiezingsstunt die denkbaar is.
Ik betaal voor mijn woningquote:Op vrijdag 3 september 2004 00:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ranzige kraker dat je er bent.
Hee joh hij is JOVD die houden van niet onderbouwd schreeuwen/ brallenquote:Op vrijdag 3 september 2004 01:06 schreef SCH het volgende:
Dat snap ik niet helemaal. Wat is er nu zo geweldig aan het hebben van een uitgesproken mening. Is dat beter dan een genuanceerde mening of een weloverwogen mening?
Ik weet dat nederland verRechtst en dat dat niet door kogels of wat dan ook te stoppen is.quote:Op vrijdag 3 september 2004 01:05 schreef du_ke het volgende:
Het bleek idd uit de peilingen. Maar dit gaat helemaal off topic.
Ik denk dat wilders in een eigen fractie er een zooitje van gaat maken. De boel zal uit elkaar donderen.
En omdat jij wel op pim gestemd hebt spreek jij blijkbaar de waarheid?quote:Op vrijdag 3 september 2004 01:07 schreef sizzler het volgende:
[..]
Da's nog altijd meer dan iemand die niet op de lpf heeft gestemd en denkt te weten waarom 1.2 miljoen anderen dat wel hebben gedaan.
Volgens mij daalden de peilingen in de laatste paar weken voor z'n dood. Men begon er blijkbaar een beetje achter te komen dat z'n geschreeuw ook geen oplossing bood.quote:Mwoah, ik denk dat hij het beter had gedaan als hij nog had geleefd. In de peilingen bleef hij stijgen, tot aan zijn moord, daarna zakte hij weer met de uitslag van de verkiezingen.
Mhaw valt allemaal wel mee. Men merkt nu in de portemonee en aan de vele alledaagse zaken dat rechts er net zo goed een zooitje van maakt. De 'rechtse' partijen krijgen over een paar jaar weer leuke klappen.quote:Op vrijdag 3 september 2004 01:07 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik weet dat nederland verRechtst en dat dat niet door kogels of wat dan ook te stoppen is.
dan blijft ranzige (en het ultra linkse, tegen alle gewone normen en waarden in) over.quote:Op vrijdag 3 september 2004 01:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik betaal voor mijn woning![]()
Nederlanders worden steeds racistischer en intoleranter, dat is wat anders dan rechts.quote:Op vrijdag 3 september 2004 01:07 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik weet dat nederland verRechtst en dat dat niet door kogels of wat dan ook te stoppen is.
Dat wordt dan inderdaad prima op rechtse wijze onderdruktquote:Op vrijdag 3 september 2004 01:05 schreef zoalshetis het volgende:
of we krijgen zo'n rechts beleid dat we helemaal niks meer te klagen hebben.
Wat jij wil joh.quote:Op vrijdag 3 september 2004 01:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dan blijft ranzige (en het ultra linkse, tegen alle gewone normen en waarden in) over.
het komt door die kut marokkanen. en dan heb ik het over het selecte groepje uitzuigers, zoals abu jahjah. we hebben het zowiezo over 4 miljard per jaar dat wegvloeit, nog niet eens over die klote ramadan en 4 weken vakantie.quote:Op vrijdag 3 september 2004 01:07 schreef JohnDope het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 september 2004 01:12 schreef Gelly8 het volgende:
[..]
Nederlanders worden steeds racistischer en intoleranter, dat is wat anders dan rechts.
LOL "gelly8" ??quote:Op vrijdag 3 september 2004 01:12 schreef Gelly8 het volgende:
Wat zijn gewone normen en waarden, het opvreten van hoofddoekjes door wilders?quote:Op vrijdag 3 september 2004 01:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dan blijft ranzige (en het ultra linkse, tegen alle gewone normen en waarden in) over.
quote:Op vrijdag 3 september 2004 01:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het komt door die kut marokkanen. en dan heb ik het over het selecte groepje uitzuigers, zoals abu jahjah
Dat wel D66 krijgt zo wel weer meer invloed in de coalitie.quote:Op vrijdag 3 september 2004 01:13 schreef speknek het volgende:
Nu moet D66 dat correctief referendum er wel doorheen kunnen drukken.
mensen de keel afsnijden als een land iets tegen de islam doet???? zoals die vervloekte hoofdoekjes?quote:Op vrijdag 3 september 2004 01:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat zijn gewone normen en waarden, het opvreten van hoofddoekjes door wilders?
quote:Op vrijdag 3 september 2004 01:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat alleen maar met een flapdrol
Hmmm, als ik af moet gaan op de inhoud van zijn website heeft hij idd niet echt veel gepresteerd daar.quote:Dat zeg ik. Hij valt nu wel op maar dat viel hij in zijn vorige periode niet. Hij heeft toen weinig voor elkaar gekregen maar door zijn profilering na Fortuyn als anti-islam en anti-allochtoon heeft hij veel steun verworven inderdaad.
Uitgesproken wil nog niet zeggen dat het niet goed is overwogen. Het geeft tenminste aan waar je voor staat en kan bij verkiezingen aangeven of de kiezer het er mee eens is. Een partij heeft tientalle standpunten, een Kamerlid staat bekend om een beperkter aantal.quote:Dat snap ik niet helemaal. Wat is er nu zo geweldig aan het hebben van een uitgesproken mening. Is dat beter dan een genuanceerde mening of een weloverwogen mening?
maar hij stookt wel het vuur op en voelt zich 100% marokkaan.quote:Op vrijdag 3 september 2004 01:13 schreef du_ke het volgende:
[..]Een libanese belg is geen marokkaan hoor
.
En het zelfbeschikkingsrecht en het afschaffen van artikel 23 en en enquote:Op vrijdag 3 september 2004 01:13 schreef speknek het volgende:
Nu moet D66 dat correctief referendum er wel doorheen kunnen drukken.
Lol. Ach ja , arabieren marokkanen wat is het verschil he ?quote:Op vrijdag 3 september 2004 01:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar hij stookt wel het vuur op en voelt zich 100% marokkaan.
Nou ik zat vandaag in de trein naast een heel aardig meisje met hoofddoekje. Die sprak heel goed Nederlands met haar eveneens van allochtone komaf zijnde vriendin. Waarom is dat hoofddoekje dan vervloekt? Zou ze mij of jou graag de keel afsnijden?quote:Op vrijdag 3 september 2004 01:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mensen de keel afsnijden als een land iets tegen de islam doet???? zoals die vervloekte hoofdoekjes?
psies, en het duurt niet lang meer of niemand ziet het verschil meer. dan is het gewoon lekker exit met alle arabieren, marokkanen en islamieten. of denk je werkelijk dat dat in europa en de rest van de wereld niet gaat gebeuren?quote:Op vrijdag 3 september 2004 01:15 schreef Gelly8 het volgende:
[..]
Lol. Ach ja , arabieren marokkanen wat is het verschil he ?
Ze hebben beide een kleurtje en zijn moslimquote:Op vrijdag 3 september 2004 01:15 schreef Gelly8 het volgende:
[..]
Lol. Ach ja , arabieren marokkanen wat is het verschil he ?
Er is niks verkeerds aan hoofddoekjes.quote:Op vrijdag 3 september 2004 01:14 schreef zoalshetis het volgende:
mensen de keel afsnijden als een land iets tegen de islam doet???? zoals die vervloekte hoofdoekjes?
Waarom zou dat wel gebeuren. Zoals het er nu naar uit ziet zijn de personen die nu onder de zogenaamde noemer allochtoon vallen binnen 2 generaties van nu geheel geïntegreerd.quote:Op vrijdag 3 september 2004 01:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
psies, en het duurt niet lang meer of niemand ziet het verschil meer. dan is het gewoon lekker exit met alle arabieren, marokkanen en islamieten. of denk je werkelijk dat dat in europa en de rest van de wereld niet gaat gebeuren?
Nou ja, als we daarna je vriendin mogen kaalscheren en buiten de stadsgrenzen zetten. Just like ol' times.quote:Op vrijdag 3 september 2004 01:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
psies, en het duurt niet lang meer of niemand ziet het verschil meer. dan is het gewoon lekker exit met alle arabieren, marokkanen en islamieten. of denk je werkelijk dat dat in europa en de rest van de wereld niet gaat gebeuren?
Ohja, dat slaat echt nergens op! Vooroordelen dat zijn het!quote:Op vrijdag 3 september 2004 01:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hee joh hij is JOVD die houden van niet onderbouwd schreeuwen/ brallen
Rechts-Christelijk misschien. Normaliter is vrijheid van meningsuiting een hoog goed in rechtse maatschappijen. 1984 Was gebaseerd op een communistische maatschappij.quote:Op vrijdag 3 september 2004 01:12 schreef du_ke het volgende:
Een eigen mening wordt in een rechtse maatschappij niet bepaald gewaardeerd.
nee, bepaalde halve gare islamieten willen mensen de keel afsnijden als politiek bepaald is dat hoofddoekjes niet wekom zijn in godsdienstonafhankelijke ruimtes. fok nou eens op met je kut-geloof.quote:Op vrijdag 3 september 2004 01:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou ik zat vandaag in de trein naast een heel aardig meisje met hoofddoekje. Die sprak heel goed Nederlands met haar eveneens van allochtone komaf zijnde vriendin. Waarom is dat hoofddoekje dan vervloekt? Zou ze mij of jou graag de keel afsnijden?
En dit type hoofddoekje is ook vervloekt?
[afbeelding]?
Wat bedoel je met exit ?quote:Op vrijdag 3 september 2004 01:17 schreef zoalshetis het volgende:
Sigaren zijn ok maar JOVD matjes en polo'squote:Op vrijdag 3 september 2004 01:19 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ohja, dat slaat echt nergens op! Vooroordelen dat zijn het!
mijn sigaar gaat er spontaan van uit!
Daar zou Wilders ook wel voor gestemd hebben.quote:Op vrijdag 3 september 2004 01:15 schreef speknek het volgende:
afschaffen van artikel 23
Ik zei toch ook dat er iets mis is met mensen die zich druk maken over hoofddoekjes.quote:Op vrijdag 3 september 2004 01:20 schreef zoalshetis het volgende:
nee, bepaalde halve gare islamieten willen mensen de keel afsnijden als politiek bepaald is dat hoofddoekjes niet wekom zijn in godsdienstonafhankelijke ruimtes. fok nou eens op met je kut-geloof.
Beter dan die krakerskloffies van DWARS.quote:Op vrijdag 3 september 2004 01:20 schreef du_ke het volgende:
Sigaren zijn ok maar JOVD matjes en polo's.
wegwezen, dit gaat gebeuren en jij bent erbij.quote:Op vrijdag 3 september 2004 01:20 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Wat bedoel je met exit ?
Nou ik vergelijk extreem rechts toch met het naziregime. En daar werden afwijkende mening radicaal uitgebannen.quote:Op vrijdag 3 september 2004 01:19 schreef speknek het volgende:
[..]
Rechts-Christelijk misschien. Normaliter is vrijheid van meningsuiting een hoog goed in rechtse maatschappijen. 1984 Was gebaseerd op een communistische maatschappij.
Arme monicaquote:Op vrijdag 3 september 2004 01:19 schreef sizzler het volgende:
mijn sigaar gaat er spontaan van uit!
In Nederland?quote:Op vrijdag 3 september 2004 01:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee, bepaalde halve gare islamieten willen mensen de keel afsnijden als politiek bepaald is dat hoofddoekjes niet wekom zijn in godsdienstonafhankelijke ruimtes. fok nou eens op met je kut-geloof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |