Een keer in de maand mag het toch wel?quote:Op donderdag 2 september 2004 03:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zeg, kindertjes nu brengen jullie weer een R&P user naar de klote, doe es niet
dan laat ik hem speciaal voor jou openquote:Op donderdag 2 september 2004 03:35 schreef Steijn het volgende:
Ik heb tenminste mijn naamtopic.
Wat lief.quote:Op donderdag 2 september 2004 03:36 schreef nikky het volgende:
[..]
dan laat ik hem speciaal voor jou open
ja én ik heb in je fotoboek geschreven.. wat wil een mens nog meer?quote:Op donderdag 2 september 2004 03:35 schreef Steijn het volgende:
Ik heb tenminste mijn naamtopic.
Een biertje?quote:Op donderdag 2 september 2004 03:36 schreef Chirma het volgende:
[..]
ja én ik heb in je fotoboek geschreven.. wat wil een mens nog meer?
volgens mij was jij datquote:Op donderdag 2 september 2004 03:37 schreef MeneerGiraffe het volgende:
wie is 'nog 1'?
graagquote:Op donderdag 2 september 2004 03:37 schreef Steijn het volgende:
Een biertje?![]()
quote:Op donderdag 2 september 2004 03:40 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Biertje? Keuze genoeg.
[afbeelding]
wat doen die puntjes links bovenaan je nieuwe dynamische avatar?quote:Op donderdag 2 september 2004 03:41 schreef BaggerUser het volgende:
hij staat nu ongeveer op 5740..quote:Op donderdag 2 september 2004 03:44 schreef Chirma het volgende:
ik snap het
zowiezo is het een mindere avatarquote:Op donderdag 2 september 2004 03:47 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
hij staat nu ongeveer op 5740..
maar zal ik me oud emaar terug doen want dit is niets zo natuurlik met die puntjes
quote:Op donderdag 2 september 2004 03:50 schreef nikky het volgende:
ik zocht op BIFI
kom ik dit tegen
[afbeelding]
werkelijk
quote:Op donderdag 2 september 2004 03:50 schreef nikky het volgende:
ik zocht op BIFI
kom ik dit tegen
[afbeelding]
werkelijk
What is Loedertje?quote:Op donderdag 2 september 2004 03:51 schreef Loedertje het volgende:
arghhhhhhh
Zocht op bifi, uhuh... right...quote:Op donderdag 2 september 2004 03:50 schreef nikky het volgende:
ik zocht op BIFI
kom ik dit tegen
[afbeelding]
werkelijk
kijk zelf danquote:Op donderdag 2 september 2004 03:57 schreef Elysium het volgende:
[..]
Zocht op bifi, uhuh... right...
quote:Op donderdag 2 september 2004 03:53 schreef BaggerUser het volgende:
ik zocht op loedertje
[afbeelding]
geen wonder dat ze alle topics zosnel door heeft
Het lijken net kerels met een masker op....this is not natural...quote:Op donderdag 2 september 2004 03:58 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[afbeelding]
bifi is ketters, zowaar ik meneergiraffe heet
Zullen we samen bloemetjes plukken?quote:Op donderdag 2 september 2004 04:02 schreef BaajGuardian het volgende:
schorem , ga je huiswerk doen
quote:Op donderdag 2 september 2004 04:03 schreef BaggerUser het volgende:
[afbeelding]
(Je hoeft niet zo te schreeuwen) Ik bennie doof!
Viel me al op dat het woordje "STERF" gevolgd door eenquote:Op donderdag 2 september 2004 04:05 schreef nikky het volgende:
niet schelden, das niet leuk
Dat is Loedertje heulemaal niet!quote:Op donderdag 2 september 2004 03:53 schreef BaggerUser het volgende:
ik zocht op loedertje
[afbeelding]
geen wonder dat ze alle topics zosnel door heeft
dagoquote:Op donderdag 2 september 2004 04:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat is Loedertje heulemaal niet!
Leugens!quote:Op donderdag 2 september 2004 04:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
my trigger is very sensitivequote:Op donderdag 2 september 2004 04:08 schreef Elysium het volgende:
Ik zat al te wachten op een nachtreltopic.
quote:Op donderdag 2 september 2004 04:05 schreef nikky het volgende:
[..]
<h1> wat zeggie??? </h1>
Nikky beeb!quote:Op donderdag 2 september 2004 04:08 schreef nikky het volgende:
[..]
dago
Ik koop altijd bij intertoys.quote:Op donderdag 2 september 2004 04:09 schreef nikky het volgende:
[..]
my trigger is very sensitive
quote:Op donderdag 2 september 2004 04:09 schreef nikky het volgende:
[..]
the usual shitquote:Op donderdag 2 september 2004 04:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]Zo, en wat triggered je zogenaamde 'Gevoelige Spot"?
jaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op donderdag 2 september 2004 04:09 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nikky beeb!
Bijna zaterdag
en je gaat zeker altijd naar de burgerking ipv de mcdonalds?quote:Op donderdag 2 september 2004 04:10 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Ik koop altijd bij intertoys.
level 3 has now been activatedquote:Op donderdag 2 september 2004 04:10 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Ik koop altijd bij intertoys.
Wel goed mikken dan hequote:Op donderdag 2 september 2004 04:09 schreef nikky het volgende:
[..]
level 3 has now been activatedquote:Op donderdag 2 september 2004 04:12 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
en je gaat zeker altijd naar de burgerking ipv de mcdonalds?
ik koop trouwens ook bij de intertoys
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiquote:Op donderdag 2 september 2004 04:12 schreef BaajGuardian het volgende:
jezus wat gaan de posts snel hier....mfg...
HOOOOOOOIIIIII NIKKYYYYY ! ! ! !![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, en ik drink altijd eristoff in plaats van smirnoff.quote:Op donderdag 2 september 2004 04:12 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
en je gaat zeker altijd naar de burgerking ipv de mcdonalds?
ik koop trouwens ook bij de intertoys
Sttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttquote:Op donderdag 2 september 2004 04:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
je mag alleen maar droge blaadjes eten als giraffe zijndequote:Op donderdag 2 september 2004 04:14 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Ja, en ik drink altijd eristoff in plaats van smirnoff.
Ik weet nog wel een manier waarop je me dood kan makenquote:Op donderdag 2 september 2004 04:15 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Stttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt
of ik maak je af hoor!
[afbeelding]
loederquote:Op donderdag 2 september 2004 04:15 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Stttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt
of ik maak je af hoor!
[afbeelding]
Whoohoo Level 3, bij welk level kan ik je laten... "uitputten"?quote:Op donderdag 2 september 2004 04:13 schreef nikky het volgende:
[..]
level 3 has now been activated
try mequote:Op donderdag 2 september 2004 04:14 schreef BaggerUser het volgende:
wat is level 3 ?en hoe krijg ik hem bij level 4?
Ik ookquote:Op donderdag 2 september 2004 04:12 schreef nikky het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaah
heb er zin in
Meer, meer, meerquote:Op donderdag 2 september 2004 04:15 schreef Loedertje het volgende:
[..]
of ik maak je af hoor!
[afbeelding]
Eten ja.quote:Op donderdag 2 september 2004 04:15 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
je mag alleen maar droge blaadjes eten als giraffe zijnde
wij blijven slapenquote:Op donderdag 2 september 2004 04:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik ook
Érg veel zin in zelfs
Blijven jullie trouwens of ga je weer naar huis toe?
je maakt een foutquote:Op donderdag 2 september 2004 04:17 schreef nikky het volgende:
[sub] *fluisterd* mediamarkt* [sub]
daar kom ik nooit zowatquote:Op donderdag 2 september 2004 04:17 schreef nikky het volgende:
*fluisterd* mediamarkt*
* Mr.Noodle heeft laatst daar nog een game gekochtquote:Op donderdag 2 september 2004 04:17 schreef nikky het volgende:
*fluisterd* mediamarkt*
Bart Smit hequote:Op donderdag 2 september 2004 04:18 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
daar kom ik nooit zowat
ohja ik heb hje maar even geholpen met [/sub[
pf je moet die mdos ook alles voor doen
wel meer dan 1 maar die hebben jullie niet gezienquote:Op donderdag 2 september 2004 04:18 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
je maakt een fout
Nou ja, van Gelly wist ik het eigenlijk ook welquote:Op donderdag 2 september 2004 04:17 schreef nikky het volgende:
[..]
wij blijven slapen
quote:ik wil nu ook wel eens blijven. het is toch nog altijd 1.5 uur rijden
dat blauwe kleurtje is ook een grote foutquote:Op donderdag 2 september 2004 04:19 schreef nikky het volgende:
[..]
wel meer dan 1 maar die hebben jullie niet gezien
level four has been activated..... target assasinatedquote:Op donderdag 2 september 2004 04:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
* nikky heeft laatst daar nog een game gekocht :')
quote:Op donderdag 2 september 2004 04:19 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nou ja, van Gelly wist ik het eigenlijk ook wel
Had laatst nog bart smit gebeld of ze call of duty hadden maar dat hadden ze nietquote:Op donderdag 2 september 2004 04:20 schreef nikky het volgende:
[..]
level four has been activated..... target assasinated
Zoek zelf maar een leuke!quote:Op donderdag 2 september 2004 04:17 schreef Elysium het volgende:
[..]
Meer, meer, meer
je bent gewoon naar de verkeerde bart geweestquote:Op donderdag 2 september 2004 04:21 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Had laatst nog bart smit gebeld of ze call of duty hadden maar dat hadden ze niet![]()
Oh aimbotcheaterquote:Op donderdag 2 september 2004 04:20 schreef nikky het volgende:
[..]
level four has been activated..... target assasinated
het lijkt precies!!!quote:Op donderdag 2 september 2004 04:21 schreef BaajGuardian het volgende:
nicky is gewoon STOER...BEGREPeN?
wie nicky niet stoer vind is een LOSER ! ! !
en ziet er zo uit :
[afbeelding]
whehehe![]()
![]()
die waren opquote:Op donderdag 2 september 2004 04:22 schreef Dagonet het volgende:
Intertoys is een kutwinkel met een derderangs B-assortiment. Het is alleen jammer dat ze bij Bart Smit geen supersoakers verkopen
whoeiiiiquote:Op donderdag 2 september 2004 04:23 schreef Dagonet het volgende:
Zaterdag 26 graden!
Thxquote:Op donderdag 2 september 2004 04:21 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Zoek zelf maar een leuke!
http://members.lycos.nl/rodekaterpagina/strips/
Tis Giraffe, plebsmannetje.quote:Op donderdag 2 september 2004 04:23 schreef BaggerUser het volgende:
Dikkertje Dap klom op de trap,
's morgens vroeg om kwart over zeven
om de giraf een klontje te geven.
"Dag Giraf", zei Dikkertje Dap,
"weet je wat ik heb gekregen?
Rode laarsjes voor de regen!"
"'t is toch niet waar" zei de giraf,
" Dikkertje (4x) ik sta paf".
"O giraf", zei Dikkertje Dap,
"'k moet je nog veel meer vertellen,
ik kan al drie letters spellen:
a,b,c, is dat niet knap?
Ik kan ook al bijna rekenen,
ik kan mooie poppetjes tekenen!"
" Lieve deugd" zei de Giraf,
"kerel (4x) ik sta paf".
"Zeg Giraf", zei Dikkertje Dap,
"mag ik niet eens even bij je,
stiekem van je nek af glijden?
Zo maar eventjes, voor de grap.
Denk je dat de grond van Artis,
als ik neerkom heel erg hard is?"
" Stap maar op " zei de Giraf,
"stap maar op en glij maar af."
Dikkertje Dap klom van de trap
met een griezelig grote stap
OP de nek van de Giraf
zette Dikkertje Dap zich af,
roetsjj, daar gleed hij met een vaartje,
tot aan 't kwastje van het staartje.
" Dag giraf," zei Dikertje Dap,
"morgen kom ik weer hier terug met de trap!"
Terras met bier.quote:Op donderdag 2 september 2004 04:23 schreef Dagonet het volgende:
Zaterdag 26 graden!
quote:Op donderdag 2 september 2004 04:22 schreef Dagonet het volgende:
Intertoys is een kutwinkel met een derderangs B-assortiment. Het is alleen jammer dat ze bij Bart Smit geen supersoakers verkopen
En voor zondag voorspellen ze hetzelfde! En geen regenquote:Op donderdag 2 september 2004 04:24 schreef nikky het volgende:
[..]
whoeiiii
en waar blijft Mr.Noodle
quote:
Het water uit supersoakers is ook nooit te drinken, maar ja ik krijg vaak dorst van al dat geren.quote:Op donderdag 2 september 2004 04:22 schreef Dagonet het volgende:
quote:Op donderdag 2 september 2004 04:27 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[afbeelding]
Resistance is futile.
[afbeelding]
Resistance is futile.
Ghostbusters!quote:Op donderdag 2 september 2004 04:28 schreef Loedertje het volgende:
[..]
[afbeelding]
(die heeft een watervoorraad op zijn rug!)
1337 !!1quote:Op donderdag 2 september 2004 04:28 schreef Loedertje het volgende:
[..]
[afbeelding]
die wil ik!!!!!quote:Op donderdag 2 september 2004 04:28 schreef Loedertje het volgende:
[..]
[afbeelding]
En dan kom je uit je nachtdienst en vervolgens zie je de hele familie die wraak komt nemen !quote:Op donderdag 2 september 2004 04:27 schreef Dagonet het volgende:
Die van mij is stoerderder. En uitermate geschikt om etterende kutkinderen 6 verdiepingen lager te laten ophouden met belletje trekken.
[afbeelding]
Resistance is futile.
Je hebt ook altijd van die overdreven kontkruipers....quote:Op donderdag 2 september 2004 04:21 schreef BaajGuardian het volgende:
nikky is gewoon STOER...BEGREPeN?
wie nikky niet stoer vind is een LOSER ! ! !
en ziet er zo uit :
[afbeelding]
whehehe![]()
![]()
onderste plankquote:Op donderdag 2 september 2004 04:30 schreef BaggerUser het volgende:
ik heb er nog wel een paar liggen..
[afbeelding]
Je mag nog veel goedmaken als je wil dat ik komquote:Op donderdag 2 september 2004 04:24 schreef nikky het volgende:
[..]
whoeiiii
en waar blijft Mr.Noodle
M'n stuitjequote:Op donderdag 2 september 2004 04:32 schreef BaggerUser het volgende:
bommetjes zijn veel cooler
[afbeelding]
Voor dat soort gevallen heb ik een zij-ingang en een voorraad waterballonnenquote:Op donderdag 2 september 2004 04:30 schreef Loedertje het volgende:
[..]
En dan kom je uit je nachtdienst en vervolgens zie je de hele familie die wraak komt nemen !![]()
[afbeelding]
Bovenop die knie!quote:Op donderdag 2 september 2004 04:33 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
M'n stuitje![]()
ik wil het wel goedmaken hoorquote:Op donderdag 2 september 2004 04:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je mag nog veel goedmaken als je wil dat ik kom
zo zie ik inderdaad iedereen er zaterdag zo'n beetje bijliggenquote:Op donderdag 2 september 2004 04:34 schreef Loedertje het volgende:
Voorproefje op de meeting
[afbeelding]
*plekje reserveertquote:Op donderdag 2 september 2004 04:34 schreef Loedertje het volgende:
Voorproefje op de meeting
[afbeelding]
Ik sta niet op de lijst met vervelende kut-usersquote:Op donderdag 2 september 2004 04:34 schreef nikky het volgende:
[..]
ik wil het wel goedmaken hoor
maar zie je niet in de lijst met aanmeldingen staan
fett, ik doe meequote:Op donderdag 2 september 2004 04:35 schreef Loedertje het volgende:
Dit is een speciaal meetingspel, het heet *moderator meppen!*
[afbeelding]
(de bedoeling is dat users aan de kant staan met stokken en dat de moderators proberen om ongeschonden de eindstreep te halen!)
Iedereenquote:Op donderdag 2 september 2004 04:35 schreef nikky het volgende:
[..]
zo zie ik inderdaad iedereen er zaterdag zo'n beetje bijliggen
*kleur inlevertquote:Op donderdag 2 september 2004 04:35 schreef Loedertje het volgende:
[afbeelding]
(de bedoeling is dat users aan de kant staan met stokken en dat de moderators proberen om ongeschonden de eindstreep te halen!)
ik zit bij de eindstreep op een krukje te wachtenquote:Op donderdag 2 september 2004 04:35 schreef Loedertje het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 september 2004 04:36 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Iedereen
Golfer doet pogingen om gelly wakker te krijgen
[afbeelding]
Kzal wel geen insider info hebben ofzoquote:Op donderdag 2 september 2004 04:38 schreef nikky het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik kom niet meer bij![]()
![]()
*tranen*
Dit zijn toch echt van die momenten dat ik wacht tot iemand de graphics van dat pinguin meppen aanpastquote:Op donderdag 2 september 2004 04:37 schreef BaggerUser het volgende:
en dit is het 2e spel moderator slaan..
bedoeling is dat de mod zover mogelijk komt (doh)
[afbeelding]
me neitherquote:Op donderdag 2 september 2004 04:39 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Kzal wel geen insider info hebben ofzo
*Plekje bij nikky reserveertquote:Op donderdag 2 september 2004 04:35 schreef nikky het volgende:
[..]
zo zie ik inderdaad iedereen er zaterdag zo'n beetje bijliggen
Die kijkt wel héél fanatiek (zeker net een ban gehad ?)quote:Op donderdag 2 september 2004 04:37 schreef BaggerUser het volgende:
en dit is het 2e spel moderator slaan..
bedoeling is dat de mod zover mogelijk komt (doh)
[afbeelding]
Het Hoe voel je je nu kringgesprekquote:Op donderdag 2 september 2004 04:39 schreef Loedertje het volgende:
Cynix als gespreksbegeleider van een groepje verwarde R&P ers die afkickverschijnselen hebben doordat ze al 12 uur niet hebben gefokt.
[afbeelding]
Het Hoe sla ik een chick aan de haak tutorialquote:Op donderdag 2 september 2004 04:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het Hoe voel je je nu kringgesprek
laffer en static meeting topicsquote:Op donderdag 2 september 2004 04:39 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Kzal wel geen insider info hebben ofzo
Boeit me ook niet zoveel al die meetingsquote:Op donderdag 2 september 2004 04:42 schreef nikky het volgende:
[..]
laffer en static meeting topics
quote:
ik zie nergens BHFH staanquote:Op donderdag 2 september 2004 04:45 schreef nikky het volgende:
dit is de FoK! tent...
iedereen die daar inheeft geneukt zet zijn naam erin
[afbeelding]
Duh?quote:Op donderdag 2 september 2004 04:46 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
ik zie nergens BHFH staan
Lijkt meer een ontmaagdingskliniek, maar ik zie Nikky er niet tussen staanquote:Op donderdag 2 september 2004 04:45 schreef nikky het volgende:
dit is de FoK! tent...
iedereen die daar inheeft geneukt zet zijn naam erin
[afbeelding]
Ik zie dat Tijn de klassieker Kumbaya al heeft ingezet!quote:Op donderdag 2 september 2004 04:48 schreef Loedertje het volgende:
Jamsessie met de muziekmods
[afbeelding]
Was je weer aan het strippen macho?quote:Op donderdag 2 september 2004 04:53 schreef Dagonet het volgende:
Wil ik weten wiens tent dit is?
[afbeelding]
patserquote:Op donderdag 2 september 2004 04:53 schreef Dagonet het volgende:
Wil ik weten wiens tent dit is?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 september 2004 05:00 schreef Loedertje het volgende:
Nikky heeft de speeltuin gevonden !
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 september 2004 05:06 schreef Loedertje het volgende:
Nikky moest lachen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 september 2004 05:06 schreef nikky het volgende:
[..]:'(
dan sta je voor lul
Dan krijgt hij een rood kruis?quote:Op donderdag 2 september 2004 05:09 schreef Loedertje het volgende:
Wat een fles sprite met Nietzzman kan doen zie je hieronder:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 september 2004 05:09 schreef nikky het volgende:
[afbeelding]
baby roodboll laat alvast even zien hoe hij/zij over baggerusers denkt
Ik herken hen!quote:Op donderdag 2 september 2004 05:26 schreef nikky het volgende:
[afbeelding]
er kwamen ook nog wat bekende fokkers langs
quote:Op donderdag 2 september 2004 05:26 schreef Dagonet het volgende:
[afbeelding]
Een groepsfoto mag natuurlijk niet ontbreken
quote:Op donderdag 2 september 2004 05:33 schreef Loedertje het volgende:
O jee, plots komt er een hele boze dame die midden op de camping meet gaat staan en een kleuter neerzet.
SUNCHASER, DE VOLGENDE 2 JAAR ZORG JIJ MAAR VOOR HEM !
Ze rent weg...
[afbeelding]
Waarschijnlijk is dit een souveniertje van de vorige meeting
ik heb gewoon buikpijn van het lachenquote:
quote:Op donderdag 2 september 2004 05:37 schreef nikky het volgende:
[..]
ik heb gewoon buikpijn van het lachen
Volgens mij zijn ze vorig jaar iemand vergeten te unbannen.quote:
Doe je mond dan dicht!quote:Op donderdag 2 september 2004 05:45 schreef nikky het volgende:
ik ga slapen
Slaap lekker voor strax !quote:Op donderdag 2 september 2004 05:53 schreef Dagonet het volgende:
Weltrusten schoonheden
Ik wilde vanaf pagina 1 quote .. zoiets als "bart smit, dat is toch de butt-afdeling van intertoys?"quote:Op donderdag 2 september 2004 22:13 schreef NiteSpeed het volgende:
Nogal incrowd hè.
komt omdat ik was gaan slapenquote:Op donderdag 2 september 2004 22:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik wilde vanaf pagina 1 quote .. zoiets als "bart smit, dat is toch de butt-afdeling van intertoys?"
Die hards !quote:Op donderdag 2 september 2004 22:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
crew only?
Inderdaad, bagger is helemaal niet stoer.quote:Op vrijdag 3 september 2004 01:22 schreef Conflict het volgende:
jullie doen net alsof baggeren stoer is
dat jij nooit baggert wil nog niet zeggen dat anderen het niet leuk kunnen vindenquote:Op vrijdag 3 september 2004 01:22 schreef Conflict het volgende:
It's a dirty job, but someone has got to do it.quote:Op vrijdag 3 september 2004 01:22 schreef Conflict het volgende:
Geen nieuwsposter meer?quote:Op vrijdag 3 september 2004 02:25 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
It's a dirty job, but someone has got to do it.
Aangezien jij je alleen maar bezig houdt met hoog intellectuele zaken :')
Hmmm, ik kan me herinneren dat ik ooit iets achter jouw naam heb zien staan.quote:Op vrijdag 3 september 2004 02:30 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Ben nooit nieuwsposter geweest
Nee, heb je fout.quote:Op vrijdag 3 september 2004 02:31 schreef Steijn het volgende:
[..]
Hmmm, ik kan me herinneren dat ik ooit iets achter jouw naam heb zien staan.Maar geen enkel functie binnen Fok! bekleed?
Irritant, nu graaf ik door mijn gedachten met wie ik je verwar.quote:Op vrijdag 3 september 2004 02:32 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Nee, heb je fout.
Denk na, mijn zoon.quote:Op vrijdag 3 september 2004 02:36 schreef Steijn het volgende:
[..]
Irritant, nu graaf ik door mijn gedachten met wie ik je verwar.![]()
Ok die begrijp ik.quote:Op maandag 6 september 2004 03:01 schreef Loedertje het volgende:
Men was het gezeur van Calvobbes en Gelly helemaal zat.
[afbeelding]
quote:Op maandag 6 september 2004 03:12 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Mijn naamtopic, wat doe je
Jaja, wie wil er nou kansloze mensen op een foto zienquote:Op maandag 6 september 2004 03:14 schreef Loedertje het volgende:
Golfer kon zijn tent niet meer vinden
[afbeelding]
Cynix laat zien hoe bruin hij is geworden!
[afbeelding]
Praatjes vullen geen gaatjesquote:Op maandag 6 september 2004 03:15 schreef Loedertje het volgende:
[..](het is voor een goed doel, écht! Je krijgt wel een nieuw topic deze week!)
Je begint nu hopeloos te zeuren.quote:Op maandag 6 september 2004 03:16 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Jaja, wie wil er nou kansloze mensen op een foto zien![]()
Maar mijn naamtopic![]()
quote:Op maandag 6 september 2004 03:26 schreef Loedertje het volgende:
De Fokmannen doen mee aan een wedstrijd ( "wie heeft de grootste pet")
[afbeelding]
quote:Op maandag 6 september 2004 03:26 schreef Loedertje het volgende:
De Fokmannen doen mee aan een wedstrijd ( "wie heeft de grootste pet")
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |