abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21699318
weet iemand of er een manier is om de informatieverwerking van de hersenen te versnellen?
technieken of medicatie oid?
heb gezocht op google maar kon niet echt wat vinden.
  donderdag 2 september 2004 @ 03:19:04 #2
83417 MeneerGiraffe
Het is Menéér Giraffe voor jou
pi_21699320
gewoon extra ventilator erop en dan in de bios overclocken.

duh...
  Milf donderdag 2 september 2004 @ 03:19:47 #3
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_21699329
quote:
op donderdag 2 september 2004 03:19 schreef meneergiraffe het volgende:
gewoon extra ventilator erop en dan in de bios overclocken.

duh...
dit is r&p

onzin is wat verderop
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_21699380
over een jaar of 100 verwacht ik dat er implantaten in de hersenen kunnen worden ingebouwd waarmee het een en ander kan worden aangepast sq sneller wordt.. zo iets dus.

Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  Milf donderdag 2 september 2004 @ 03:31:42 #5
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_21699396
mijn maas delete werkt heel erg goed

en ja megumi ik denk ook dat we over zoveel jaar techniek in ons lijf gaan krijgen en dat zeer zeker in de toekomst ook in de hersenen word gebruikt.

maar om nu te trainen zou ik gewoon mindspelletjes spelen en geheugenspelletjes om te "trainen" voor zover dat mogelijk is
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  Redactie Games donderdag 2 september 2004 @ 03:32:45 #6
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_21699401
zeg, kindertjes nu brengen jullie weer een r&p user naar de klote, doe es niet
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  donderdag 2 september 2004 @ 03:34:40 #7
28669 Chirma
Ik moest kloppen..
pi_21699419
leuk topic
Ik ben het. Chirma, de wonderhond.
pi_21699426
k mag niet eens meer lachen omeen tussendoor geplaatst grapje..
maar ik denk dattuh je gewoon veel moet oefenen

bijvoorbeeld met pakjes kaarten onthouden

[ Bericht 0% gewijzigd door BaggerUser op 02-09-2004 03:36:11 (zo daar zaten veel spelfouten in :{) ]
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
  donderdag 2 september 2004 @ 03:37:55 #9
28669 Chirma
Ik moest kloppen..
pi_21699443
steijn baggeruser chirma hier komme meneergiraffe ook * hoest*

[ Bericht 77% gewijzigd door nikky op 02-09-2004 03:39:22 ]
Ik ben het. Chirma, de wonderhond.
pi_21699511
*kuch verkeerde topic kuch*
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
  donderdag 2 september 2004 @ 05:07:35 #11
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_21699961
welke informatie?

alles van je omgeving opnemen, of je concentreren op 1 ding

je brein heeft ongeveer 7 dingen om aandacht aan te geven.
als in:
kat voeren
kat voeren
nog even 2 hoofstukken leren.
met wie ga ik vanavond eten.
dat vrouwtje in de bus vanmiddag was wel leuk.
..

dan is het de kunst om er dan 1 x katvoeren en 1x dat vrouwtje in de bus 1 x met wie eten en de rest op je leerwerk te focusen ( liefst alle 7 "slots" vullen met die "taak" en dan weer verder kijken wat er verder nog te doen staat.
z
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
  donderdag 2 september 2004 @ 05:19:30 #12
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_21699985
die 7 slots kan je legen op verschillende manieren..
naar je lange termijn geheugen.
vergeten.
of wegschrijven op naar papier of anderemanier van vastleggen
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_21700044
ja er is wel medicijnen ampakine van cortex heet dat. maar nog niet op de markt.
er zijn ook vitamines; b, ginko bilola, caffiene enz. mind drugs wordt het ook wel genoemd.
pi_21700181
past meer in wfl wijst de zoekfunctie uit, dus zwiepje.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_21700238
het is vast ook te doen door bepaald soort voedsel patroon aan te nemen. ik weet niet wat je dan precies zou moeten nemen, maar google kan vast helpen.

ik ben niet thuis in het onderwerp maar het is vrij algemeen bekend dat chocolade gevoelens van gelukzaligheid in de hersenen teweeg brengt. ik stel me dus voor dat met bepaald voedsel je ook de informatie verwerking snelheid kunt beeinvloeden.
pi_21700468
een methode welke ik regelmatig toepas om het totale denkproces te versnellen is het aantal trage hersencellen te verminderen cq te reduceren tot nul. je hersens werken samen -zeg alls een kudde buffels- en de totale groep is zo snel als het traagste dier. dus als er dan een leeuw komt en de zwakste en traagste dieren op vreet dan wordt de snelheid van de totale groep hoger.

idem dus voor de hersenen en persoonlijk gebruik ik alcohol om mijn traagste hersencelllen aan te pakken
"Mijn" fotoalbum...
--> creationisme _O- --> http://en.wikipedia.org/wiki/Panspermia *O* evolutie & Darwin O+
pi_21700650
je glucose spiegel moet op peil blijven, maar daar heb je ook weer vitamine b voor nodig etc. volgens mij zijn er wel sites te vinden die het verband tussen leren en voeding uiteenzetten. volgens mij is dat al stap 1 om je hersenen beter te laten werken.

zoek anders ook eens op speedreading. daar leer je hoe je sneller informatie kan opnemen uit teksten e.d.
zijn er trouwens mensen met ervaringen hiermee?
En weer een stukje onzinnige proza.
  donderdag 2 september 2004 @ 09:29:42 #18
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_21700927
quote:
op donderdag 2 september 2004 08:54 schreef mobious het volgende:
je glucose spiegel moet op peil blijven, maar daar heb je ook weer vitamine b voor nodig etc. volgens mij zijn er wel sites te vinden die het verband tussen leren en voeding uiteenzetten. volgens mij is dat al stap 1 om je hersenen beter te laten werken.
je moet ook nog even door het juiste neusgat ademen voor de juiste toepassing.
pi_21700984
slapen helpt heel goed (de digitale tegenhanger is defragmenteren)
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_21701538
er zijn idd allemaal theoriën, zoals niet liggen terwijl je leert, omdat je lichaam dan in "slaap-modus" gaat. rechtop zitten, hoofd 15 graden, zodat je vrij kan ademen etc etc.
pi_21702467
ok het is inderdaad wel zo dat er verschillende percepties opgenoemd kunnen worden zo, dus ik moet iets specifieker zijn. het zit zo, wanneer ik autorijles heb en ik moet zeg maar in me achteruitspiegel kijken buiten en me dode hoek dan doe ik het verkeerd zegt ie (te snel) en als ik voor me kijk gewoon zie ik teveel het is te druk voor mij en lastig om de belangrijkere aspecten te filteren, lage reactiesnelheid; hij verteld mij iets en pas na zolang kan ik het doen omdat ik bezig ben met de auto te besturen en te analyseren wat er voor me allemaal gebeurd.. ik moet volgende week al afrijden maar ik word gek het lijkt wel of het opeens slechter gaat, hij zegt je kan het enorm goed maar je doet het niet??? ik kan er maar niet achter komen wat mijn probleem is maar ik vermoed mijn waarneming en de verwerking ervan... denk ik dan
pi_21703173
lsd wil in flinke hoeveelheden ook wel helpen, alleen loop je dan het risico dat het net allemaal eventjes ietsjes te snel gaat.

informatieverwerking.. wat versta je daar precies onder? het constateren van iets? het begrijpen van iets? het kunnen plaatsen van iets? hte is (imho) een vrij breed begrip.
pi_21703494
quote:
op donderdag 2 september 2004 12:03 schreef alicey het volgende:
lsd wil in flinke hoeveelheden ook wel helpen, alleen loop je dan het risico dat het net allemaal eventjes ietsjes te snel gaat.
koffie werkt ook, echter in te grote hoeveelheden werkt het tegenproductief en alleen maar chaotisch

en als ik zou moeten kiezen tussen (alcohol ,) lsd en koffie voordat ik mijn rij-examen zou moeten doen had ik persoonlijk toch maar gekozen voor de koffie
"Mijn" fotoalbum...
--> creationisme _O- --> http://en.wikipedia.org/wiki/Panspermia *O* evolutie & Darwin O+
pi_21703559
quote:
op donderdag 2 september 2004 12:21 schreef marvin-the-martian het volgende:

[..]

koffie werkt ook, echter in te grote hoeveelheden werkt het tegenproductief en alleen maar chaotisch

en als ik zou moeten kiezen tussen (alcohol :') ,) lsd en koffie voordat ik mijn rij-examen zou moeten doen had ik persoonlijk toch maar gekozen voor de koffie
koffie hoort in een ander topique [13.gif] waar nog veel te weinig in gepost wordt
pi_21703690
quote:
op donderdag 2 september 2004 12:24 schreef mobious het volgende:

[..]

koffie hoort in een ander topique waar nog veel te weinig in gepost wordt
dat ligt niet aan mij
"Mijn" fotoalbum...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')