dit is r&pquote:op donderdag 2 september 2004 03:19 schreef meneergiraffe het volgende:
gewoon extra ventilator erop en dan in de bios overclocken.
duh...
je moet ook nog even door het juiste neusgat ademen voor de juiste toepassing.quote:op donderdag 2 september 2004 08:54 schreef mobious het volgende:
je glucose spiegel moet op peil blijven, maar daar heb je ook weer vitamine b voor nodig etc. volgens mij zijn er wel sites te vinden die het verband tussen leren en voeding uiteenzetten. volgens mij is dat al stap 1 om je hersenen beter te laten werken.
koffie werkt ook, echter in te grote hoeveelheden werkt het tegenproductief en alleen maar chaotischquote:op donderdag 2 september 2004 12:03 schreef alicey het volgende:
lsd wil in flinke hoeveelheden ook wel helpen, alleen loop je dan het risico dat het net allemaal eventjes ietsjes te snel gaat.
koffie hoort in een ander topique [13.gif] waar nog veel te weinig in gepost wordtquote:op donderdag 2 september 2004 12:21 schreef marvin-the-martian het volgende:
[..]
koffie werkt ook, echter in te grote hoeveelheden werkt het tegenproductief en alleen maar chaotisch![]()
![]()
en als ik zou moeten kiezen tussen (alcohol :') ,) lsd en koffie voordat ik mijn rij-examen zou moeten doen had ik persoonlijk toch maar gekozen voor de koffie
dat ligt niet aan mijquote:op donderdag 2 september 2004 12:24 schreef mobious het volgende:
[..]
koffie hoort in een ander topique waar nog veel te weinig in gepost wordt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |