NEEquote:Op donderdag 2 september 2004 00:26 schreef Domi het volgende:
mag ik lachen om herman?![]()
vet relaxxxttttttquote:Op donderdag 2 september 2004 00:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
NEE![]()
Zeg ik net tegen die stinkknakker dat ik een SC zit te bouwen, komt hij ff tussendoor met die gore subaru![]()
en kicken op IRC werkt ook nietquote:Op donderdag 2 september 2004 00:29 schreef Fugie het volgende:
[..]
vet relaxxxtttttt![]()
kvind ze allemaal een beetje schraal eigelijkquote:Op donderdag 2 september 2004 00:40 schreef Steve-O het volgende:
Tering wat gaan die SC's weer snel
Das dat lelijke model impreza.
die is idd vrij netjes jaquote:Op donderdag 2 september 2004 00:42 schreef Steve-O het volgende:
evo VIII is nix mis mee mits ie niet utigebouwd is
succes, trustenquote:Op donderdag 2 september 2004 00:43 schreef Steve-O het volgende:
ik ga pitten trouwens meot morgen weer vroeg autorijden![]()
Dan mis je toch echt de Lancia Delta S4.quote:Op donderdag 2 september 2004 00:41 schreef Fugie het volgende:
[..]
kvind ze allemaal een beetje schraal eigelijkEn die evo's ook. Vind het niets, die rallyautos
die is lekker... ik zie sc 250 al voor mequote:Op donderdag 2 september 2004 00:45 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Dan mis je toch echt de Lancia Delta S4..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Detail opbouw
Der Gruppe B Nachfolger des veralteten 037.
Eingesetzt von 1985-86
Der potentielle Weltmeister Henri Toivonen und sein Beifahrer verunglückten während der Tour de Corse 1986
tödlich mit ihrem Delta S4. Audi und Ford zogen ihre Fahrzeuge sofort aus der Rally WM zurück,
1987 sollte es keine Gruppe B mehr geben.
Mittelmotor, permanenter Allradantrieb
4 Zylinder Reihenmotor mit Kompressor und Turbolader, 16 Ventile, 1,8l
250 PS in der Straßenversion
480+ PS in der Rennversion
490+ NM Drehmoment
(Lancia wollte zu Drehmoment und Leistung nur "Mindestangaben" machen,
man munkelt aber von ca. 560PS)
0-100km/h: ca. 2,5s (!)
Ik heb er nog een filmpje aan toegevoegdquote:Op donderdag 2 september 2004 00:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
die is lekker... ik zie sc 250 al voor me![]()
lekker hoor!! met de vlam in de pijpquote:Op donderdag 2 september 2004 00:48 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ik heb er nog een filmpje aan toegevoegd.
Dat ding is lijp snelquote:Op donderdag 2 september 2004 00:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
lekker hoor!! met de vlam in de pijp![]()
welke straatauto wel?quote:Op donderdag 2 september 2004 00:53 schreef Fugie het volgende:
doe maar die lancia dan, 0-100 in 2,5 haalt die evo niet
Geenquote:Op donderdag 2 september 2004 01:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
welke straatauto wel?
ik houd niet van motoren... alleen van de acceleratietijden!!!quote:Op donderdag 2 september 2004 01:09 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Geen.
Een collega van me heeft een motor, een Yamaha yzf 600, dit weekend komt er een 1100cc voor in de plaats, en dan kan ik meerijden. Dat komt al aardig in de buurt van deze S4, maar je moet op een motor goed je best doen om hem plat te houden wil je sneller zijn dan een Delta S4
.
Men claimt op gravel van 0-100 in 2.9s..
Same herequote:Op donderdag 2 september 2004 01:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik houd niet van motoren... alleen van de acceleratietijden!!!
Maar idd... een tijd op gravel van 2,9 is wel heel ziek ja
als of die lancia een straat auto isquote:Op donderdag 2 september 2004 01:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
welke straatauto wel?
zei ik dat? oude versierderquote:Op donderdag 2 september 2004 01:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
als of die lancia een straat auto is
hij is zeker bloed snel. Maar die wegligging ookquote:Op donderdag 2 september 2004 01:14 schreef Hugster het volgende:
lijkt wel of et filmpje op doorspoelen staat
wie heb ik versierd danquote:Op donderdag 2 september 2004 01:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
zei ik dat? oude versierder![]()
Leuk die gegevens, maar volgens mij is deze uitvoering toch echt maar met 218 pk geleverd hoor met een top van 232 volgens mijn boekje, en die 6,2 seconden tot 100 zal wel kunnen kloppen, is net voor je hem in zijn drie zet voor de volgende dosis versnellingquote:Op donderdag 2 september 2004 00:22 schreef Fugie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Afmetingen
Lengte 441 cm
Breedte 173 cm
Hoogte 144 cm
Gewicht 1.295 kg
Standaarduitrusting
Onder andere: centrale portiervergrendeling, elektrisch bedienbare zijruiten vóór, elektrisch bedienbare zijruiten achter, stuurbekrachtiging, ABS, bestuurdersairbag, passagiersairbag
Techniek
Motorinhoud 1994 cc
Vermogen 245 pk @ 6300 tpm
Koppel 353 Nm @ 4750 tpm
Topsnelheid 245 km/u
0-100 km/u 6.2 sec.
vond het erg grappig op IRCquote:Op donderdag 2 september 2004 01:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hij is zeker bloed snel. Maar die wegligging ook
En als die banden zo dun zijn als op die eerste foto:X
[..]
wie heb ik versierd dan
ik weet hoe je tegen een vrouw moet pratenquote:Op donderdag 2 september 2004 01:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
vond het erg grappig op IRC![]()
Dat is de unlimited versie waarover jij spreekt en de non-STI, die hebben beide 218 peekaa's.quote:Op donderdag 2 september 2004 01:25 schreef JaapB het volgende:
[..]
Leuk die gegevens, maar volgens mij is deze uitvoering toch echt maar met 218 pk geleverd hoor met een top van 232 volgens mijn boekje, en die 6,2 seconden tot 100 zal wel kunnen kloppen, is net voor je hem in zijn drie zet voor de volgende dosis versnelling![]()
inderdaad, de echte prodrive zit op 265 PK en zit in 5,4 seconden van 0 op 100. En hij is ook echt niet zomaar 50 kg lichter dan wat zo uit de fabriek in Japan komt rollen.quote:Op donderdag 2 september 2004 01:37 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Dat is de unlimited versie waarover jij spreekt en de non-STI, die hebben beide 218 peekaa's.
Maar Ik moet toegeven dat die 245Pk in de OP ook niet kloppen volgens mij, want naar mijn weten is de 2.0WRX Prodrive uitgerust met 265 pk's en niet 245.
Ik snap alleen het verschil tussen de unlimited en de gewone versie niet, qua uitrusting zijn ze gelijk en volgens mij zijn de motorische specs ook gelijk alleen is de unlimited versie 5000 euro lichter dan de normale AWD.quote:Op donderdag 2 september 2004 01:39 schreef JaapB het volgende:
[..]
inderdaad, de echte prodrive zit op 265 PK en zit in 5,4 seconden van 0 op 100. En hij is ook echt niet zomaar 50 kg lichter dan wat zo uit de fabriek in Japan komt rollen.![]()
Die zit op 280 PK, dat is volgens mij de grens die in Japan nog net mag voor je in een hoger tarief voor de verzekering valt.quote:Op donderdag 2 september 2004 01:45 schreef Revision het volgende:
hoeveel pk heeft een STI dan?
Heb ik ook niet echt kunnen snappen, maar de unlimited was een aktie-aanbieding. Mogelijk dat daarop de beperkte sper op het middendifferentieel ontbreekt? Ik zou het niet weten!quote:Op donderdag 2 september 2004 01:42 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ik snap alleen het verschil tussen de unlimited en de gewone versie niet, qua uitrusting zijn ze gelijk en volgens mij zijn de motorische specs ook gelijk alleen is de unlimited versie 5000 euro lichter dan de normale AWD.
Hier staan ze zowat allemaal op een rij :quote:Op donderdag 2 september 2004 01:45 schreef Revision het volgende:
hoeveel pk heeft een STI dan?
Leuke link, maar ik weet toch zeker dat er in mijn tank 60 ipv 50 liter gaat hoor. Dus hoe accuraat is de rest?quote:Op donderdag 2 september 2004 01:48 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Hier staan ze zowat allemaal op een rij :
Autoweek, de laatste 4 aanvinken en vergelijken.
hmmquote:Op donderdag 2 september 2004 09:24 schreef Thermo het volgende:
Ik draai me dan altijd om en blijf liggen in me bed
foto's van uitlaat wilquote:Op donderdag 2 september 2004 09:39 schreef Thermo het volgende:
De kans is groot dat die binnekort komen vanwege die meevaller dus
2x 90mm![]()
he ik heb ook maar gegoogledquote:Op donderdag 2 september 2004 01:25 schreef JaapB het volgende:
[..]
Leuk die gegevens, maar volgens mij is deze uitvoering toch echt maar met 218 pk geleverd hoor met een top van 232 volgens mijn boekje, en die 6,2 seconden tot 100 zal wel kunnen kloppen, is net voor je hem in zijn drie zet voor de volgende dosis versnelling![]()
hoe is die kapot gegaan dan?quote:Op donderdag 2 september 2004 10:06 schreef Ballebek het volgende:
Verder is niet echt iemand actief zeker?
Me digicam is kapot gloeiende gloeiende...
Foto toch wel al eens gezien?quote:Op donderdag 2 september 2004 09:39 schreef BazzoS het volgende:
[..]
foto's van uitlaat wil
Nee, deze nog niet, maar als die er onder komtquote:Op donderdag 2 september 2004 10:23 schreef Thermo het volgende:
[..]
Foto toch wel al eens gezien?
[afbeelding]
Vet relaaxxtquote:Op donderdag 2 september 2004 10:25 schreef Fugie het volgende:
i'll beat that bitch with a hit tututu
ik vind relaxt, i'll beat that bitch with a hitquote:Op donderdag 2 september 2004 10:27 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Vet relaaxxt
Wheheheheh je moet me ook niet wakker maken zoals gisterenquote:Op donderdag 2 september 2004 10:06 schreef Ballebek het volgende:
Verder is niet echt iemand actief zeker?
Me digicam is kapot gloeiende gloeiende...
Geen idee, hij doet het nog wel maar stelt zich niet scherp.quote:Op donderdag 2 september 2004 10:12 schreef BazzoS het volgende:
[..]
hoe is die kapot gegaan dan?
quote:Op donderdag 2 september 2004 10:45 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Geen idee, hij doet het nog wel maar stelt zich niet scherp.
Ook gaat de lens in en uit en in en uit de hele tijd (af en toe).
Wat een neukding hequote:Op donderdag 2 september 2004 10:47 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ja, de hele tijd af en toe wel jaquote:Op donderdag 2 september 2004 10:48 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Wat een neukding he
jij communiceert zker vaak met ook_gekquote:Op donderdag 2 september 2004 10:45 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Geen idee, hij doet het nog wel maar stelt zich niet scherp.
Ook gaat de lens in en uit en in en uit de hele tijd (af en toe).
Sorry?quote:Op donderdag 2 september 2004 10:29 schreef aKra het volgende:
Lijkt op een BMW 5-serie :/ (Die Alfa achterkant door die uitlaatjes...)
* BazzoS mompelt iets vaags over beledigen enzoquote:Op donderdag 2 september 2004 11:05 schreef Thermo het volgende:
[..]
Sorry?
Door een uitlaat lijkt mijn alfa niet op een bmw okee?
![]()
Gelukkig nietquote:Op donderdag 2 september 2004 11:04 schreef Fugie het volgende:
[..]
jij communiceert zker vaak met ook_gek
quote:Op donderdag 2 september 2004 11:19 schreef D-Devil het volgende:
En de zon schijnt. Beter [afbeelding]
is dit de nieuwe??quote:Op donderdag 2 september 2004 11:20 schreef Impreza_STI het volgende:
Die voorkant is kut![]()
Dit is vette shit![]()
http://www.rsportscars.com/foto/10/imprezawr104_04.jpg
Dat is het nieuwste model jaquote:Op donderdag 2 september 2004 11:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
is dit de nieuwe??
hou op manquote:Op donderdag 2 september 2004 11:15 schreef D-Devil het volgende:
Heeeeeeeeeerlijk, zo'n vrije dag !
ziet er netjes uitquote:Op donderdag 2 september 2004 11:25 schreef Impreza_STI het volgende:
[..]
Dat is het nieuwste model ja![]()
Het is wel de WR1, met speciale prodrive velgen en een speciaal kleurtje voor de lak. En wat motorische wijzigingen en racegaas aan de voorkant.
http://www.submariner.org/thepno95/Video%20clips/STI.jpg
Dit is de normale STi![]()
School is goed voor jequote:Op donderdag 2 september 2004 11:26 schreef BazzoS het volgende:
[..]
hou op manik moet van 1 tot 5 naar school, kutschool
sex fruit ookquote:Op donderdag 2 september 2004 11:28 schreef Impreza_STI het volgende:
[..]
School is goed voor je![]()
sex met vruit ook?quote:Op donderdag 2 september 2004 11:29 schreef BazzoS het volgende:
[..]
sex fruit ook
quote:Op donderdag 2 september 2004 11:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
sex met vruit ook?
gast soms kan jij beter even niks zeggen
slagroom..aardbeien..quote:Op donderdag 2 september 2004 11:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
sex met vruit ook?
gast soms kan jij beter even niks zeggen
dat zijn nou de leuke berichten!!!quote:Op donderdag 2 september 2004 11:33 schreef Tjabbo het volgende:
met wat mazzel zaterdag supra kijken
quote:Op donderdag 2 september 2004 11:32 schreef BazzoS het volgende:
[..]
slagroom..aardbeien..
niet verkeerd dacht ik
foto's?quote:Op donderdag 2 september 2004 11:33 schreef Tjabbo het volgende:
quote:Op donderdag 2 september 2004 11:33 schreef PeuRac het volgende:
Zo, ff een ideetje zoeken voor een ondernemingsplan, waarme we de rest van het semester moeten werken. Daarna mogen we naar huis, weekend, en dan een weekje vakantie (schoolreisje Spanje)
ja, dat zei ie een paar weken terug ook alquote:Op donderdag 2 september 2004 11:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
dat zijn nou de leuke berichten!!!![]()
quote:Op donderdag 2 september 2004 11:33 schreef Tjabbo het volgende:
Nope not yet.quote:Op donderdag 2 september 2004 11:34 schreef BazzoS het volgende:
[..]
foto's?
Daar ben ik ook geweest, koe!quote:Op donderdag 2 september 2004 11:35 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ja, dat zei ie een paar weken terug ook al![]()
We mogen pas om 13u weg. Maar we moeten ons nu weer melden, tot vanmiddagquote:Op donderdag 2 september 2004 11:35 schreef MutZ het volgende:
[..]
damn... klinkt allemaal heel goed!!!quote:Op donderdag 2 september 2004 11:36 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Nope not yet.
Het is een '89 Full Options Turbo. Blauw, en onderhouden door een Toyota garage.
Eigenaar houdt hem vast tot en met zaterdag voor me. Dus ik moet a.s. zaterdag heen!
* hermandeperman ist gespannt
kan me iets herinneren dat ie toen al verkocht was, os!quote:Op donderdag 2 september 2004 11:37 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Daar ben ik ook geweest, koe!
kijken kijken maar niet kopen. IS NIET GOED. IS NIE GOEDquote:Op donderdag 2 september 2004 11:33 schreef Tjabbo het volgende:
ik denk niet dat een vrouw het leuk vind als je alle gaten vulte met slagroom en aardbijquote:Op donderdag 2 september 2004 11:32 schreef BazzoS het volgende:
[..]
slagroom..aardbeien..
niet verkeerd dacht ik
weten we ook gelijk wat de fetisj van Mark isquote:Op donderdag 2 september 2004 11:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kijken kijken maar niet kopen. IS NIET GOED. IS NIE GOED
[..]
ik denk niet dat een vrouw het leuk vind als je alle gaten vulte met slagroom en aardbij
En mutz+aarbijen en slagroom?
MENSEN IK BEN NET WAKKER![]()
ja het was toch een soa had ze me verteld. Dus je moet effe langs de dokter. Het is besmettelijk vertelde ze op IRCquote:Op donderdag 2 september 2004 11:37 schreef PeuRac het volgende:
ps MutZ is er al wat bekent over dat ene?
Ik denk 1, want als hij er 2 had dan schreeg Tjabbo vast : 89, full options TWIN TURBO om ons helemaal gek te makenquote:Op donderdag 2 september 2004 11:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
damn... klinkt allemaal heel goed!!!
* D-Devil supra n00b is... is dat met 1 of 2 turbo('s)?
Nope... maar ik spreek je vandaag nog wel...quote:Op donderdag 2 september 2004 11:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
We mogen pas om 13u weg. Maar we moeten ons nu weer melden, tot vanmiddag![]()
ps MutZ is er al wat bekent over dat ene?
1 turboquote:Op donderdag 2 september 2004 11:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
damn... klinkt allemaal heel goed!!!
hermandepermban supra n00b is... is dat met 1 of 2 turbo('s)?
ik heb er 2 bekeken. ook nog een rode. dat was niet wat.quote:Op donderdag 2 september 2004 11:39 schreef BazzoS het volgende:
[..]
kan me iets herinneren dat ie toen al verkocht was, os!![]()
ja MKIII turbo.quote:Op donderdag 2 september 2004 11:39 schreef D-Devil het volgende:
MK3 ?
Ja dus, MK4 is pas vanaf 93.
ik spuit alle gaten vol. Vraag maar aan bepaalde mensen hoe ik dit vertelde op IRC aan een vrouw. en wat de reactie,s warenquote:Op donderdag 2 september 2004 11:40 schreef BazzoS het volgende:
[..]
weten we ook gelijk wat de fetisj van Mark is![]()
*gaat de logs op IRC teruglezen...*quote:Op donderdag 2 september 2004 11:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja het was toch een soa had ze me verteld. Dus je moet effe langs de dokter. Het is besmettelijk vertelde ze op IRC
Gaar... moet opstaan om boodschappen te doen want er is hier geen flikker meer in huis behalve kattenvoer.quote:Op donderdag 2 september 2004 11:42 schreef BazzoS het volgende:
[..]hoestie?
spuitgastquote:Op donderdag 2 september 2004 11:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik spuit alle gaten vol. Vraag maar aan bepaalde mensen hoe ik dit vertelde op IRC aan een vrouw. en wat de reactie,s waren
quote:Op donderdag 2 september 2004 11:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik spuit alle gaten vol. Vraag maar aan bepaalde mensen hoe ik dit vertelde op IRC aan een vrouw. en wat de reactie,s waren
gulden middenweg: Kattevoer eten, en als dat op is, de kat zelfquote:Op donderdag 2 september 2004 11:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
Gaar... moet opstaan om boodschappen te doen want er is hier geen flikker meer in huis behalve kattenvoer.
Maar ik ben zo lui![]()
Post die logs dan ookquote:Op donderdag 2 september 2004 11:45 schreef MutZ het volgende:
[..]
Gaat ook niet want de melk is op en kattenvoer/kat zonder melk is niet weg te krijgenquote:Op donderdag 2 september 2004 11:45 schreef BazzoS het volgende:
[..]
gulden middenweg: Kattevoer eten, en als dat op is, de kat zelf![]()
=knip=quote:Op donderdag 2 september 2004 11:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
als dat niet mag is hij weer heel snel wegquote:Op donderdag 2 september 2004 11:49 schreef BazzoS het volgende:chatlogs posten mocht niet dacht ik?
Je mag geen privélogs posten... maar vraag maar aan hermandeperman of Fugie dat het daarover echt niet ging...quote:Op donderdag 2 september 2004 11:46 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Post die logs dan ook.
Haal maar wegquote:Op donderdag 2 september 2004 11:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
whehehe...
Edit: Toch maar niet...
quote:Op donderdag 2 september 2004 11:50 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Haal maar weg. quote ik hem wel ff
.
was niet eens een log... stond gewoon nog aan... ff naar boven scrollen en copy-pastenquote:Op donderdag 2 september 2004 11:54 schreef ook_gek het volgende:
het is een log van #fok verrander de namen en het mag gewoon.
Dat is wat ze noemen spelen met de regels
dat is nou het betere werkquote:Op donderdag 2 september 2004 11:56 schreef D-Devil het volgende:
Daar heb ik zo mijn vrouwen voor. [afbeelding]
Weg met die emancipatie ! 1 recht, en dat is het aanrecht !quote:Op donderdag 2 september 2004 11:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
dat is nou het betere werk
nu kan ik een hele foute opmerking makenquote:Op donderdag 2 september 2004 11:56 schreef D-Devil het volgende:
Daar heb ik zo mijn vrouwen voor. [afbeelding]
Uhuhquote:Op donderdag 2 september 2004 11:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nu kan ik een hele foute opmerking maken
en dat ga je waarschijnlijk zo ook doenquote:Op donderdag 2 september 2004 11:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nu kan ik een hele foute opmerking maken
en de ketting moet net lang genoeg zijn om jou bier te kunnen brengenquote:Op donderdag 2 september 2004 11:59 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Weg met die emancipatie ! 1 recht, en dat is het aanrecht !.
quote:Op donderdag 2 september 2004 12:06 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
gister wedstrijd gedaan met de Crazy Express tegen een Berlingo
was nog sneller ook![]()
tuurlijk!! de crazy express laat niet met zich sollen!!!quote:Op donderdag 2 september 2004 12:06 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
gister wedstrijd gedaan met de Crazy Express tegen een Berlingo
was nog sneller ook![]()
Het was zo iets als.quote:Op donderdag 2 september 2004 12:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
en dat ga je waarschijnlijk zo ook doen![]()
ja je kent het wel. Je hebt het vaak zo net voor het poepen.quote:Op donderdag 2 september 2004 12:12 schreef hermandeperman het volgende:
gevoel?
ah dat... best lekkerquote:Op donderdag 2 september 2004 12:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja je kent het wel. Je hebt het vaak zo net voor het poepen.
maar met mijn nieuwe open inleg filter heb ik misschien wel 2 pk meerquote:Op donderdag 2 september 2004 12:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
tuurlijk!! de crazy express laat niet met zich sollen!!!
Leuke sig trouwens!
gelijk de bank op man!quote:Op donderdag 2 september 2004 12:21 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
maar met mijn nieuwe open inleg filter heb ik misschien wel 2 pk meer
man als ik bruinen bonen een dag er voor gegeten heb en ik laat wat gas ontsnappen heb ik 10PK meer op z,n minst.quote:Op donderdag 2 september 2004 12:21 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
maar met mijn nieuwe open inleg filter heb ik misschien wel 2 pk meer
't is te zien ja op IRCquote:Op donderdag 2 september 2004 12:22 schreef ook_gek het volgende:
zho ik verveel me
ik ken er 1 jaquote:Op donderdag 2 september 2004 12:23 schreef Scheepschroef het volgende:
Er schijnen zelf mensen te zijn die serieus expressen tunen en er 5 gt-turbo blokken in leggen.
ik heb je net een lief vraagje gestelt op IRCquote:Op donderdag 2 september 2004 12:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't is te zien ja op IRC
en ik heb je een verschrikkelijk lief antwoord gegevenquote:Op donderdag 2 september 2004 12:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb je net een lief vraagje gestelt op IRC
wat ga je voor ootoo kopen dan?quote:Op donderdag 2 september 2004 12:25 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik ken er 1 ja
binnnekort ga ik waarschijnlijk een andere otoo kopen, de crazy express hou ik dan wel(mits grijskenteken blijft)
Dan hoop ik er een 2.0 D4-D (125 pk) in te hangen.. ik wil het wel een diesel houden natuurlijk
de druk is te grootquote:Op donderdag 2 september 2004 12:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
en ik heb je een verschrikkelijk lief antwoord gegeven![]()
quote:Op donderdag 2 september 2004 12:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
de druk is te groot![]()
Een Toyota natuurlijk.quote:Op donderdag 2 september 2004 12:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
wat ga je voor ootoo kopen dan?
ja zover was ik ook al jaquote:Op donderdag 2 september 2004 12:32 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Een Toyota natuurlijk.
hij is hilarisch... maarre... je mag geen namen postenquote:Op donderdag 2 september 2004 12:33 schreef ook_gek het volgende:
* Marrit|koffie has quit IRC (Quit: "mooie lange benen, maar wat er tussen zit is kut" woeiiiiii)
meesterlijke tekst
Liefde noemen ze datquote:Op donderdag 2 september 2004 12:51 schreef hermandeperman het volgende:
oeh
quote:Op donderdag 2 september 2004 12:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Liefde noemen ze dat
ook_gek goed doet bij vrouwen
psst...quote:Op donderdag 2 september 2004 11:49 schreef BazzoS het volgende:chatlogs posten mocht niet dacht ik?
heb de lijm gevondenquote:Op donderdag 2 september 2004 13:07 schreef Fugie het volgende:
tutututu, mijn lijm is gejat, nu kan ik het afschermkapje van mijn cd wisselaar niet bekleden
Mijne lijkt erop, alleen is het een rechte pijpquote:Op donderdag 2 september 2004 13:15 schreef Thermo het volgende:
[..]
psst...
[afbeelding]
Dit is de middendemper![]()
heb ietsje terug al een sc voor 250 gemailed naar TF alleen hij reageerd nooit op z'n mailquote:Op donderdag 2 september 2004 00:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
die is lekker... ik zie sc 250 al voor me![]()
wat wordt het dan?quote:Op donderdag 2 september 2004 13:37 schreef sdk het volgende:
[..]
heb ietsje terug al een sc voor 250 gemailed naar TF alleen hij reageerd nooit op z'n mail![]()
quote:Op donderdag 2 september 2004 13:42 schreef sdk het volgende:
Alfa 156 GTA 3.2 V6 24V @ 250 pk
maarja moet dus zien of die goed gekeurd wordt, weet eigenlijk niet hoe 't precies gaat![]()
heb 1x eerder een sc gemaakt deze: [PTA SC] Lancia Delta HF Integrale Evolution II @ 221 km/u
die over de alfa is dus ook weer een zo'tje text met aardig wat foto's
als deze sc net zo mooi is als die vorige van je dan wacht ik met smart afquote:Op donderdag 2 september 2004 13:47 schreef sdk het volgende:
Vooral het moment waarop het gebeurde...quote:Op donderdag 2 september 2004 12:33 schreef ook_gek het volgende:
* Marrit|koffie has quit IRC (Quit: "mooie lange benen, maar wat er tussen zit is kut" woeiiiiii)
meesterlijke tekst
grotendeels zitten er wel overeenkomsten in, qua opbouwquote:Op donderdag 2 september 2004 13:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
als deze sc net zo mooi is als die vorige van je dan wacht ik met smart af![]()
netjes hor... nu nog de modder van je dashboardkastje poetsenquote:Op donderdag 2 september 2004 14:13 schreef Fugie het volgende:
Inbouw klaar:
wisselaar zonder frontje om wat meer ruimte te creeren
[afbeelding]
wisselaar met paneeltje ervoor:
[afbeelding]
ik vind het wel ok, beetje gaar geplakt skai magoed
ja die sjaak (vorige eigenaar) zei: poets je zo weg. Ik wegpoetsen, ging het niet wegquote:Op donderdag 2 september 2004 14:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
netjes hor... nu nog de modder van je dashboardkastje poetsen![]()
ook niet met wasbenzine ofzo?quote:Op donderdag 2 september 2004 14:19 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja die sjaak (vorige eigenaar) zei: poets je zo weg. Ik wegpoetsen, ging het niet wegIk ben nu ten einde raad
miss wel maar dat hebbe we niet in huis geloof ik, kzal strax eens kijken als ik weer verder ga klussenquote:Op donderdag 2 september 2004 14:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ook niet met wasbenzine ofzo?
whaaa een spookquote:Op donderdag 2 september 2004 14:26 schreef BoJo het volgende:
In de fik steken, is het zo weg
terpentine werkt ook!quote:Op donderdag 2 september 2004 14:23 schreef Fugie het volgende:
[..]
miss wel maar dat hebbe we niet in huis geloof ik, kzal strax eens kijken als ik weer verder ga klussen
RUN FLOREST RUNquote:Op donderdag 2 september 2004 14:26 schreef Fugie het volgende:
[..]
whaaa een spook![]()
Ben je bang dat je ooit vast komt te zitten met dat oranje hamertje naast je? Beetje gekke plek ook. Aan de passagiers kantquote:Op donderdag 2 september 2004 14:13 schreef Fugie het volgende:
Inbouw klaar:
wisselaar zonder frontje om wat meer ruimte te creeren
[afbeelding]
wisselaar met paneeltje ervoor:
[afbeelding]
ik vind het wel ok, beetje gaar geplakt skai magoed
kan de passagier hem voor zijn kanis rammen als hij belachelijk rijdtquote:Op donderdag 2 september 2004 14:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ben je bang dat je ooit vast komt te zitten met dat oranje hamertje naast je? Beetje gekke plek ook. Aan de passagiers kant![]()
ehm ja heb ik niet verzonnen maar aan de bestuurderskant past niet echtquote:Op donderdag 2 september 2004 14:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ben je bang dat je ooit vast komt te zitten met dat oranje hamertje naast je? Beetje gekke plek ook. Aan de passagiers kant![]()
nee man... zit er toch ook niet in bij nieuwe auto's!?quote:Op donderdag 2 september 2004 14:35 schreef BoJo het volgende:
Volgens mij is dat de normale plek voor dat ding. Ben je in NL eigenlijk verplicht een brandblusser in de auto te hebben?
Had je het tegen mijquote:Op donderdag 2 september 2004 14:36 schreef ook_gek het volgende:
waar jij bang voor moet zijn is je ruitenwisser in het midden omhoog hebben staan. Want die breek ik er af.
Ohjaquote:Op donderdag 2 september 2004 14:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
nee man... zit er toch ook niet in bij nieuwe auto's!?
nope, verbandtrommel, hamertje, brandblusser is allemala niet verplicht.quote:Op donderdag 2 september 2004 14:35 schreef BoJo het volgende:
Volgens mij is dat de normale plek voor dat ding. Ben je in NL eigenlijk verplicht een brandblusser in de auto te hebben?
je moet ook niet met je sigarettenaantsteker zitten klotenquote:Op donderdag 2 september 2004 14:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ohja![]()
Ik rook laatst een brandlucht in de auto en toen moest ik eraan denken![]()
Dus een ambu hoeft dat alles ook niet bij zich te hebben.quote:Op donderdag 2 september 2004 14:38 schreef Fugie het volgende:
[..]
nope, verbandtrommel, hamertje, brandblusser is allemala niet verplicht.
hij zag(rook) een spookquote:Op donderdag 2 september 2004 14:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
je moet ook niet met je sigarettenaantsteker zitten kloten
Dat word lastig met dwarsfluiten bij dat spoken meisjequote:Op donderdag 2 september 2004 14:49 schreef BoJo het volgende:
gvd...mi'n bek verbrand aan m'n pizza
Nee het was een Picantaquote:Op donderdag 2 september 2004 14:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]flauw enzo
Saab Cabrioquote:Op donderdag 2 september 2004 15:18 schreef Xtreem het volgende:
*haar door de war heeft*
2.0t wil best wel
* hermandepermanSaab cabrio
Crazy Expressquote:Op donderdag 2 september 2004 15:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Saab Cabrio![]()
Saab rijden is duur. HEEL duur. met dak los, windscherm omhoog en 1x gas in trappen rij je 150quote:Op donderdag 2 september 2004 15:26 schreef PeuRac het volgende:
Hey Xtreem, hoe reed t Aapie??? Moest je lopen, of was er wat geregeld btw?
Saab cabrio's zijn de mooiste die er zijn (ook al zijn ze niet subtiel)
wie ben jijquote:Op donderdag 2 september 2004 15:27 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
* Xtreem is weg
Dat doe je dan verkeerdquote:Op donderdag 2 september 2004 15:36 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Saab rijden is duur. HEEL duur. met dak los, windscherm omhoog en 1x gas in trappen rij je 150Moet ik dus niet te veel doen
Godzijdank hoefden we niet lopen.. .er waren nog wat collega's, in overleg met het hotel heeft 1 van de collega's iedereen naar het station gereden....
Wat NIET aan te raden is, is harder dan 50 rijden en dan achterin zitten![]()
Op welke planeet heb jij gezeten??quote:Op donderdag 2 september 2004 15:36 schreef Xtreem het volgende:
[..]
wie ben jij
Ja... naja, was maar een klein stukje... maar achterin is echt niet aan te radenquote:Op donderdag 2 september 2004 15:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat doe je dan verkeerdik zit er wel eens aan te denken om een Saab 900 Cabrio Turbo te kopen (150pk), maar ze zijn niet alleen met te hard rijden duur, maar ook met brandstof, verzekering, en wegenbelasting.
Heb je zondag niet geroken dat ik van mars kom?quote:Op donderdag 2 september 2004 15:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Op welke planeet heb jij gezeten??
Of je moet die paddestoelen eens laten staan![]()
Die ja, sterker nog, ik had bijna de RA van RedArrow68 gekocht, tot 2x keer toe, ging beide keren alleen niet door omdat ik de maandlasten niet bij elkaar kon krijgenquote:Op donderdag 2 september 2004 15:43 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ja... naja, was maar een klein stukje... maar achterin is echt niet aan te raden
Saab 900? Als in: de generatie die RedArrow heeft?![]()
en ja, duur zijn ze sowieso... maar zelfs open heb je gewoon niet door hoe hard je rijdt
Dat rook ik dus, ik dacht dat het BoJo's goedkope after-shave wasquote:Op donderdag 2 september 2004 15:44 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Heb je zondag niet geroken dat ik van mars kom?
quote:Op donderdag 2 september 2004 15:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die ja, sterker nog, ik had bijna de RA van RedArrow68 gekocht, tot 2x keer toe, ging beide keren alleen niet door omdat ik de maandlasten niet bij elkaar kon krijgen![]()
quote:Op donderdag 2 september 2004 15:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat rook ik dus, ik dacht dat het BoJo's goedkope after-shave was
Met de aanschaf zat t wel goed, en anders was dat ook nog geen probleem, daar mn moeder gek is op dat model Saab (ja, mn moeder heeft best goede smaak met auto's).quote:Op donderdag 2 september 2004 15:46 schreef Xtreem het volgende:
[..]
dat zuigt.
en tegen de tijd dat ik die wel rond krijg, zit ik nog met de aanschaf![]()
quote:Op donderdag 2 september 2004 15:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met de aanschaf zat t wel goed, en anders was dat ook nog geen probleem, daar mn moeder gek is op dat model Saab (ja, mn moeder heeft best goede smaak met auto's).
LOL, als ze maar wel eentje neemt met dezelfde motor als van t concours, de Turbo dus. Ik wil het RA model, die heeft een 8v volle turbo motor met 155pk (er is ook een LPT - low pressure turbo)quote:Op donderdag 2 september 2004 15:51 schreef Xtreem het volgende:
[..]
mijn mama ook.. die wil de excel evt. inruilen tegen een saab de voorganger van die 900... die groene van het concours volgens mij...
* PeuRac herinnert een zich de auto's die ook_gek postequote:Op donderdag 2 september 2004 15:53 schreef ook_gek het volgende:
saab is voor mensen die oud zijn en een stoma hebben
quote:Op donderdag 2 september 2004 15:53 schreef ook_gek het volgende:
saab is voor mensen die oud zijn en een stoma hebben
quote:Op donderdag 2 september 2004 15:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat rook ik dus, ik dacht dat het BoJo's goedkope after-shave was
quote:Op donderdag 2 september 2004 15:47 schreef Xtreem het volgende:
[..]die was, zeg maar, ongeveer, nog net niet zo smerig als ide van Ultimo(ra)nzige afthershave
dan ga ik maar gauw werken, saaie Audi A6quote:Op donderdag 2 september 2004 15:57 schreef Fugie het volgende:
bojo bash dat vandaag
quote:Op donderdag 2 september 2004 15:57 schreef Fugie het volgende:
bojo bash week
oeh! nice (als het de nieuwe isquote:Op donderdag 2 september 2004 15:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
dan ga ik maar gauw werken, saaie Audi A6![]()
Kom vanaaf ff op msn (of nu)quote:Op donderdag 2 september 2004 15:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
dan ga ik maar gauw werken, saaie Audi A6![]()
Wanneer is DTM dan?quote:Op donderdag 2 september 2004 16:14 schreef -Eddow- het volgende:
Hey
gaan er nog mensen naar de DTM
Mooie bril Oook_gek ik denk dat je er gelijk een stuk slimmer uitziet![]()
is denk ik idd de nieuwe, later picsquote:Op donderdag 2 september 2004 15:59 schreef Xtreem het volgende:
[..]
oeh! nice (als het de nieuwe is)
Vrijdag Zaterdag en Zondagquote:Op donderdag 2 september 2004 16:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wanneer is DTM dan?
En ik heb die bril alleen met auto rijden op en TV kijken
Denk niet dat ik ga.quote:Op donderdag 2 september 2004 16:25 schreef -Eddow- het volgende:
[..]
Vrijdag Zaterdag en Zondag
quote:Op donderdag 2 september 2004 16:28 schreef Fugie het volgende:
jij bent echt een extreem lamer
ja, maar ik reageer wel terugquote:Op donderdag 2 september 2004 16:30 schreef Xtreem het volgende:
[..]
ben jij net zo makkelijk te wisselen als je cd's?
*drukt op pauze knop*quote:Op donderdag 2 september 2004 16:32 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja, maar ik reageer wel terug![]()
quote:Op donderdag 2 september 2004 16:33 schreef Xtreem het volgende:
[..]
*drukt op pauze knop*
he madderfakker wat denk je nou? Dat ik stop voor jouquote:Op donderdag 2 september 2004 16:33 schreef Xtreem het volgende:
[..]
*drukt op pauze knop*
quote:Op donderdag 2 september 2004 16:37 schreef Fugie het volgende:
[..]
he madderfakker wat denk je nou? Dat ik stop voor jouALS IK JOU TEGEKOM OE HOU ME TEGEN IK GA JE GRUWELIJK GEVEN!!!!11
Er staat wat open bij jequote:Op donderdag 2 september 2004 16:39 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Hoezo?quote:Op donderdag 2 september 2004 16:37 schreef ook_gek het volgende:
ik voel me net een cd wisselaar
Omdat ik heel snel aan het wisselen ben van gesprekquote:Op donderdag 2 september 2004 16:40 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Hoezo?
m'n oor niet. m'n hart niet. m'n ogen niet.quote:Op donderdag 2 september 2004 16:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Er staat wat open bij je![]()
beaujeauquote:Op donderdag 2 september 2004 16:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Omdat ik heel snel aan het wisselen ben van gesprek
Zeg laatste roddel. PeuRac heeft Mutz gedumpt en gaat met iemand anders van PTA overnachten.
Die persoon weet nu ook zeker dat hij spoken gaat zien![]()
Vauxhallquote:Op donderdag 2 september 2004 16:43 schreef Fugie het volgende:
[..]
![]()
ik de mijne wel zo opruimen jaquote:Op donderdag 2 september 2004 16:48 schreef ook_gek het volgende:
zeg mensen zal ik m,n kamer eens gaan opruimen?
dus ?quote:Op donderdag 2 september 2004 16:48 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Vauxhall
Holden
Opel![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |