Idd, ik ook niet?quote:Op donderdag 2 september 2004 00:00 schreef amsterdam19 het volgende:
haha, zat hij dan eerst ook bij 6pack? Moet dan wel in 't begin geweest zijn want kan me er helemaal niets van herinneren?
quote:Op woensdag 8 september 2004 23:22 schreef tong80 het volgende:
Maar er zijn meer liefhebbers
quote:Op woensdag 8 september 2004 23:49 schreef static het volgende:
Wat een tegenvaller deze week.
Dat is jet-set hysterica numero uno. Vreselijk mens.quote:Op woensdag 8 september 2004 23:58 schreef MrX1982 het volgende:
Maar die ene "BN'er" was wel verschrikkelijk dom zeg wie was dat in godsnaam
Vele malen.quote:Op woensdag 8 september 2004 23:55 schreef SunChaser het volgende:
Ik vond t wel leuk, vorige week dus leuker?
quote:Op woensdag 22 september 2004 23:45 schreef tong80 het volgende:
Dit is zo ontzettend niet leuk.
Ik vind er ook weinig aan..quote:Op woensdag 22 september 2004 23:45 schreef tong80 het volgende:
Dit is zo ontzettend niet leuk.
Hoeven niet persé opmerkingen te zijn. Die blikken in de camera zijn ook leuk.quote:Op donderdag 23 september 2004 23:32 schreef tong80 het volgende:
Ja één leuke opmerking.
Noem er nog één ?
Ja als je daarvoor een leuke opmerking plaatst, zoals Dennis de Pennis. Maar als je zelf niet leuk bent is het genant.quote:Op donderdag 23 september 2004 23:34 schreef schatje het volgende:
[..]
Hoeven niet persé opmerkingen te zijn. Die blikken in de camera zijn ook leuk.
Het is wel goed met je.quote:Op donderdag 23 september 2004 23:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja als je daarvoor een leuke opmerking plaatst, zoals Dennis de Pennis. Maar als je zelf niet leuk bent is het genant.
Bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:55 schreef SunChaser het volgende:
Zit je al voor de tv Tong?
De Mol is vorige week zelf na één aflevering van een programma waarin ie een soort Ronald Trump speelde in Duitsland van de buis gehaald.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:23 schreef nielsie het volgende:
met de Mol achter je hoef je niet zo bang te zijn van de tv gehaald te worden, denk ik zo
dat waren toch geen gabbers.... meer hangjeugd zonder haar in een of andere randdiscotheek!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:34 schreef tong80 het volgende:
Die gabbers waren idd erg triest.
Wel jammer dat ie niet echt sloeg.
oei wat kortzichtig!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:42 schreef kultivate het volgende:
Het waren in ieder geval hele domme gasten. Dus het zouden wel gabbers geweest kunnen zijn
oei wat een gebrek aan ironisch inzichtquote:Op maandag 11 oktober 2004 14:58 schreef nielsie het volgende:
[..]
oei wat kortzichtig!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |