Printscreen?quote:Op woensdag 1 september 2004 22:49 schreef jp84 het volgende:
printscreens zijn ook leuk:)
die knop boven insert waarmee je een plaatje maakt van : je desktop oidquote:Op woensdag 1 september 2004 22:51 schreef Caipirinhia het volgende:
[..]
Printscreen?
waar?!?!?!quote:Op woensdag 1 september 2004 23:27 schreef Scheepschroef het volgende:
Ohnee, vrouwenhockey![]()
![]()
En ik bestuur de camera![]()
oe, waar?quote:Op woensdag 1 september 2004 23:27 schreef Scheepschroef het volgende:
![]()
das flauwquote:Op woensdag 1 september 2004 23:32 schreef Scheepschroef het volgende:
Vertel ik zo wel, eerst wil ik m nog ff zelf bedienen...
das nie flauwquote:Op woensdag 1 september 2004 23:33 schreef Scheepschroef het volgende:
http://webcam.gordon.edu/indexFrame.shtml?newstyle=One&cam=1![]()
haha ik net ook, de cam leed al een eigen leven dacht ikquote:Op woensdag 1 september 2004 23:27 schreef Scheepschroef het volgende:
![]()
Ik ook, ding heeft ook nog best wel een groot zoom bereik ook. Dat zie je niet vaak bij die online cams.quote:Op woensdag 1 september 2004 23:42 schreef renz0r het volgende:
[..]
haha ik net ook, de cam leed al een eigen leven dacht ik
ey, je gebruikt mijn smiley als avatar, en dat zonder te vragen!quote:Op woensdag 1 september 2004 22:53 schreef Mazora het volgende:
lol ik zit nu in een magazijn=)
Die had ik gezoomd, paar minuutjes geledenquote:Op woensdag 1 september 2004 23:54 schreef The_Terminator het volgende:
Wie zit er zo met die cam te rommelen, dit is natuurlijk totaal onbelangrijk.
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 september 2004 00:02 schreef _The_General_ het volgende:
[afbeelding]
jammer dat ie gesloten isquote:Op donderdag 2 september 2004 00:08 schreef _The_General_ het volgende:
Ski hal:
http://195.18.69.102/view/indexFrame.shtml
Zit er nog iemand commando's te gevenquote:Op donderdag 2 september 2004 00:09 schreef The_Terminator het volgende:
Volgens mij kunnen ze morgen de lagers van die camera van dat Gordon College opnieuw gaan smeren. Dat ding is helemaal in de warre. Is er net een object in beeld waar ik op wil inzoomen, is de camera alweer naar een andere positie verplaatst of gereset naar de standaard positie.
hmmz jammer dat je de site niet meer weet danquote:Op donderdag 2 september 2004 00:21 schreef ZixS het volgende:
ik wist eerst ook een site waar je webcams in een duitse zonnebank kon bekijken
oftwel even op een bekende blog pagina zoekenquote:Op donderdag 2 september 2004 00:41 schreef layd-dd het volgende:
[..]
hmmz jammer dat je de site niet meer weet dan![]()
lesbo?quote:Op donderdag 2 september 2004 00:51 schreef punkgirl het volgende:
iemand nog een leuke gevonde?
..quote:Op donderdag 2 september 2004 00:59 schreef cerror het volgende:
[..]
lesbo?
quote:Op donderdag 2 september 2004 01:00 schreef punkgirl het volgende:
[..]
..een leuke link
quote:Op donderdag 2 september 2004 01:01 schreef cerror het volgende:
[..]partypooper....
quote:Op donderdag 2 september 2004 00:51 schreef punkgirl het volgende:
iemand nog een leuke gevonde?
Nikky heeft een webcamquote:Op donderdag 2 september 2004 01:09 schreef El_Bartos het volgende:
welke fokker zet ook even zijn webcam aan??
(liefst dames!!!!)
Dan instaleer ik nixquote:Op donderdag 2 september 2004 01:19 schreef rubbereend het volgende:
nix is veilig
dat kan op www.nix.info/downloadquote:Op donderdag 2 september 2004 01:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan instaleer ik nix
ik zit op een vervang pc dus who caresquote:Op donderdag 2 september 2004 01:16 schreef DaMook het volgende:
Is dat instaleren wel veilig?
nuecken?quote:Op donderdag 2 september 2004 01:05 schreef punkgirl het volgende:
[..]
buttwhipe
quote:Op donderdag 2 september 2004 01:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat kan op www.nix.info/download
Tsja dat is andersquote:Op donderdag 2 september 2004 01:27 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
ik zit op een vervang pc dus who cares
sorryquote:Op donderdag 2 september 2004 11:29 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Blijf van die focusschuif af
dr zit leven op de lensquote:Op donderdag 2 september 2004 13:06 schreef Agp het volgende:
HAHA een trouwpartij !!
http://213.172.29.20/view/indexFrame.shtml
Ik zie een zeer leeg terrasjequote:Op donderdag 2 september 2004 13:06 schreef Agp het volgende:
HAHA een trouwpartij !!
haha, zit jij de hele tijd te zwaaien met dat ding, je kan wel ff meelezen met die drie die daar zittenquote:Op donderdag 2 september 2004 13:16 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Ik zie een zeer leeg terrasje
ik hoop dat ze in het water flikkert!quote:Op donderdag 2 september 2004 13:06 schreef Agp het volgende:
HAHA een trouwpartij !!
quote:Op donderdag 2 september 2004 13:22 schreef Scheepschroef het volgende:
Hmmm, die vrouw in die zwarte jurk was bestwel heel erg okee!
dat iedereen kan inzoomen op lekkere damesquote:Op donderdag 2 september 2004 13:28 schreef greatgonzo het volgende:
belachelijk scherpe beelden krijg je trouwens..
wat zou hier nu het idee achter zijn?
welke stad is dat eigenlijk??quote:Op donderdag 2 september 2004 13:30 schreef greatgonzo het volgende:
de auto is gezellig versiert
[afbeelding]
Ik mis ook nog de echt sterke jah.... net wel wat bedrijfsaparatuur gezien maar zie liever andere aparatuurquote:Op donderdag 2 september 2004 13:33 schreef Georges het volgende:
Best geinig al heb ik tot nu toe nog geen een echt leuke gevonden.
url?quote:Op donderdag 2 september 2004 13:33 schreef justagirl19 het volgende:
net zat ik op een skibaan.. zag allemaal mensen op de grond ketsen haha
was jij die wiebelde met de camera toen ik op die toiletten inzoomdequote:Op donderdag 2 september 2004 13:06 schreef Agp het volgende:
HAHA een trouwpartij !!
sorry.. jij stuurt, ik kijkquote:Op donderdag 2 september 2004 13:37 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
was jij die wiebelde met de <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=camera&v=56">camera</a> toen ik op die toiletten inzoomde![]()
Jup, we're not alone!quote:Op donderdag 2 september 2004 13:37 schreef rubbereend het volgende:dr geeft iemand een slinger aan de cam
Viel mij ook op jah!quote:Op donderdag 2 september 2004 13:41 schreef greatgonzo het volgende:
beste wind of niet, als je zag hoe die boot op en neer ging?
voglens mij ook, vervelend dat er andere mensen ook willen spelen met die cam, we hadden net de boot weer in beeldquote:Op donderdag 2 september 2004 13:47 schreef greatgonzo het volgende:
lelijke bruid trouwens, volgens mij is het bruidsmeisje beter!
quote:Op donderdag 2 september 2004 13:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voglens mij ook, vervelend dat er andere mensen ook willen spelen met die cam, we hadden net de boot weer in beeld
Dat kan ik zijn geweest haha (paar minuten geleden)quote:Op donderdag 2 september 2004 13:51 schreef rubbereend het volgende:dr zat net iemand bij die hockeyvelden de techniek enzo te bekijken die naast de cam staat
haha, oke, k blijf dat busje echt wonderlijk vinden, staat nu al minstens een half uur met de deuren openquote:Op donderdag 2 september 2004 13:53 schreef Lurcker het volgende:
[..]
Dat kan ik zijn geweest haha (paar minuten geleden)
quote:Op donderdag 2 september 2004 13:57 schreef metallicattim het volgende:
ok ik zag net 3 bruiden lopen....
[afbeelding]
Je hebt echt 2 sec na mij die screenshot gemaaktquote:Op donderdag 2 september 2004 13:59 schreef muurjunky het volgende:
[afbeelding]
hoeveel bruiden zijn er wel niet
je weet hoe het gaat he, als er een link op FOK! word geplaats is die meteen overbelastquote:Op donderdag 2 september 2004 14:03 schreef jaspah het volgende:
die camera escaleert
Dan moet je die van de kinki kappers nemen.quote:Op donderdag 2 september 2004 14:06 schreef dvr het volgende:
Hier nog meer camera's, Nederlandse, o.a. Kalverstraat: http://demo.webcam.nl/
lachequote:Op donderdag 2 september 2004 14:08 schreef Lehcimus het volgende:
[..]
Dan moet je die van de kinki kappers nemen.
http://80.127.45.158:8088/index.shtml
http://webcam.gordon.edu/indexFrame.shtml?newstyle=One&cam=1quote:Op donderdag 2 september 2004 14:10 schreef greatgonzo het volgende:
jammer dat er weinig echt leuke cams zijn, wat is de link van dat hockey veld ook al weer?
zo, best wel mooie kappers tussenquote:Op donderdag 2 september 2004 14:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lache
maar nu draait ze zich!!quote:Op donderdag 2 september 2004 14:26 schreef ocmertje het volgende:
die in cabine 3 ligt verkeerd om
take off that panties girl!!quote:Op donderdag 2 september 2004 14:33 schreef ocmertje het volgende:
in cabine 5 komt net een nieuwe dame..
ik neem aan dat er ergens wel kleine lettertjes staan: u kunt gefilmd worden...quote:Op donderdag 2 september 2004 14:37 schreef River-X het volgende:
Als het echt waar is over die zonnebank mensen, vinden die het zomaar goed om gefilmd te worden
"u wordt gemiddeld door 15000 mensen bekeken"quote:Op donderdag 2 september 2004 14:39 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
ik neem aan dat er ergens wel kleine lettertjes staan: u kunt gefilmd worden...
Niet leuk, zonet stond er nog een ander plaatjequote:
vraag ik me ook af.. denk het niet...quote:Op donderdag 2 september 2004 14:48 schreef greatgonzo het volgende:
ik weet eigenlijk of dit allemaal wel binnen de policy valt![]()
Zat ik ook al aan te denken, beetje vreemd dat je eerst een programma moet downloaden voordat je het pas kan gebruiken. Al een reden dat ik daar niet aan mee doe. Maargoed, volgens mij kan het niet eens via ADSL/Kabel, alleen bij inbel gebruikers.quote:Op donderdag 2 september 2004 14:51 schreef _The_General_ het volgende:
Krijgen jullie straks geen flinke rekening van dat zonnebanken gedoe?
normaal moet je dan op een link klikken en een nummer bellen, of verbinding maken met een server.quote:Op donderdag 2 september 2004 14:53 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken, beetje vreemd dat je eerst een programma moet downloaden voordat je het pas kan gebruiken. Al een reden dat ik daar niet aan mee doe. Maargoed, volgens mij kan het niet eens via ADSL/Kabel, alleen bij inbel gebruikers.
ach, wat maakt het uit dat die pooier wat minder centjes krijgt...quote:Op donderdag 2 september 2004 14:55 schreef Lexie het volgende:
Volgens mij hack je een lannetwerkje met dat progje. Niet echt legaal dus.
de hele middag alquote:Op donderdag 2 september 2004 15:05 schreef Siegfried het volgende:
Whahaha, een trouwerij
Het is een hij hoor... niet prettig om naar te kijken, als je dan op koph cam of fussen cam klikt kun je dat zien...quote:Op donderdag 2 september 2004 15:33 schreef Bupatih het volgende:
Er ligt er nu eentje in kabine 1...wachten tot ze (hij?) er uitkomt
Oh...quote:Op donderdag 2 september 2004 15:36 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Het is een hij hoor... niet prettig om naar te kijken, als je dan op koph cam of fussen cam klikt kun je dat zien...
Ghehe jah IDDquote:Op donderdag 2 september 2004 16:00 schreef DonSauza het volgende:
zonnebank 6 nu, vrouwe met de benen open!!
jahwel zie pagina 4 van dit topic moet je ff wat downloadenquote:Op donderdag 2 september 2004 16:02 schreef exit het volgende:
kan je niet gratis bij dat soloriam kijken?
OK thnx!quote:Op donderdag 2 september 2004 16:07 schreef dj_ko het volgende:
[..]
jahwel zie pagina 4 van dit topic moet je ff wat downloaden
Ok, dan voor alle nieuwelingen: In cabine 1 ligt een manquote:Op donderdag 2 september 2004 16:12 schreef rubbereend het volgende:
dammit had niet iemand ff kunne waarschuwen, zie k ineens en man liggen,. brrrrrr
Zeker te weten GEWELDIGquote:Op donderdag 2 september 2004 16:25 schreef greatgonzo het volgende:
en jongens, was het een meesterlijke link of niet![]()
quote:Op donderdag 2 september 2004 16:25 schreef greatgonzo het volgende:
Ja maar momenteel liggen dr niet zulke boeiende mensen onderquote:Op donderdag 2 september 2004 16:25 schreef greatgonzo het volgende:
quote:Op donderdag 2 september 2004 16:31 schreef ocmertje het volgende:
hokje 6 ligt er wel charmant bij
Ey da-t jij ook hier op dit forum?quote:Op donderdag 2 september 2004 16:53 schreef da-t het volgende:
dit ziet er echt zwaar lekker uit![]()
![]()
de dames dan he
quote:Op donderdag 2 september 2004 17:53 schreef dj_ko het volgende:
moet je hier eens kijken: http://server6.uploadit.org/files/MartijnA3-sunbed.jpg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |