geen idee, ik hou het niet bij. Maar meestal was 't ongeveer tussen de 700.000 en 850.000.quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:23 schreef pberends het volgende:
Hoeveel kijkers waren er gemiddeld vorig seizoen?
Uhm, oké... en is die foto dus een foto van ONM-babette? (lijkt er wel op, maar is zo vaag dat t ook iets heel anders kan zijn)quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:40 schreef babette21 het volgende:
ja, nee en ja...
Ik wist niet dat Couwenbergs jointjes paffen.....quote:
Jij weet zoveel niet...quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik wist niet dat Couwenbergs jointjes paffen.....
geef 'm maar 'n mooi plekje in je plakboek hoor!!quote:Btw.: ik heb de foto snel ff geratst, voor ze weer weg is.....
Ik weet meer dan jij denkt. Maar ja: je denkt niet veel, dus weet ik zo veel nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:14 schreef babette21 het volgende:
Jij weet zoveel niet...
Zeg! Zo'n ouderwetse lul ben ik nou ook weer niet! Er wordt bij mij niet geknipt en geplakt. Ik copy & paste en print.quote:geef 'm maar 'n mooi plekje in je plakboek hoor!!![]()
als jij nou eens een keertje lief doet, heb ik misschien nog een mooi plaatje voor je verzameling...quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
... Maar ja: je denkt niet veel ...
Nee, want dan zie ik ze niet. De prints komen in mijn officiële ONM-archief dat sinds 1999 zeer zorgvuldig wordt bijgehouden.quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:20 schreef babette21 het volgende:
en wat doe je vervolgens met die prints?! Gaan die boven je bed?!
Schat, je bent om tequote:Op vrijdag 3 september 2004 22:23 schreef babette21 het volgende:
als jij nou eens een keertje lief doet, heb ik misschien nog een mooi plaatje voor je verzameling...
Ja. Vic zei toen nog: "Ach, 't is een meisje."quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:25 schreef Mvnl het volgende:
He, door t lezen van t archief schiet me ineens weer een volslagen belachelijke scene te binnen waarin Renee droomde dat ze van een varken bevalt... Herinnert iemand zich die nog?
Dan mag ik aannemen dat je Meiden van De Wit op de voet volgt (vanaf 4 oktober nieuwe afleveringen!!).quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:41 schreef Mvnl het volgende:ben het hele soapvision-archief nu toch aan t lezen (ziek).. Herinner me ook gewoon alles weer.. Die scene dat Benny Reina voor t altaar laat staan.. Reina één was geweldig. Volgens mij kon ze niet zo heel goed acteren, maar t karakter was wel leuk.
Verzamelde destijds alles van ONM, had ook allemaal folders van een computerbedrijf waar Eva Duijvesteyn in poseerde
quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
Dan mag ik aannemen dat je Meiden van De Wit op de voet volgt (vanaf 4 oktober nieuwe afleveringen!!).
Acteren heeft ze in de loop van de tijd wel geleerd!!
De familie de Zeeuw was sowieso![]()
Jawel. Ze was er wel bij. Ze stond niet direct bij het graf, maar ze bekeek de ceremonie vanaf een afstandje. Nog net niet vanuit het struikgewas.quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:41 schreef babette21 het volgende:
Daphne was idd bij het huwelijk van Vic en Merel, gesluierd en al, maar niet bij de begrafenis van Bob en Pim hoor.... (toch?!)...
Ik heb geeneens een videocatcher of een tv in / out. Ik heb dat wel ooit beweerd om te zeggen dat ik Wup niet zou missen als zij geen caps meer plaatst, maar ik heb er zelf geen hardware voor. Maar toegegeven: zonder Wup zouden we weinig caps krijgen, dus hebben we haar broodnodig.quote:Anyway, bewijs willen we zien: 't wordt tijd dat jij ook eens wat screenshots gaat maken!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |