abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21733633
Op het ONM-forum:
quote:
wenneke21 03-09-2004 19:19
De oude Tara moet niet weg!!!

De oude Tara speelde supergoed!! Waarom zou je een goede actrice uit de serie gooien? In de krant stond iets van een verstoorde werkhouding... Maar goed spelen deed ze wel, dus waarom in hemelsnaam? gooi liever de mensen uit de serie die niet spelen kunnen, zoals die Iris..!!
pi_21733676
Ik ga die Marnix van het weekend eens opzoeken en met een vuist of z'n bakkes boefen! Wie aan mijn Iris komt, komt aan mij. Ik sla keihard.
Winnaar Jort Kelder Award 2004
pi_21733706
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 19:44 schreef Iwan1976 het volgende:

Volgende week heeft Pino een gastrol... past mooi bij al die kleuren.
Die is er al. Chris Frommelmans: groot en lomp.
  vrijdag 3 september 2004 @ 20:08:54 #154
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_21733711
Vond 't op zich wel een aardige aflevering. Buitenopname's vind ik erg oké!! Joyce en Lizzy waren ook wel fun samen...

't acteerwerk van Marnix was idd niet geweldig, en over Iris ben ik ook nog steeds niet echt te spreken.

oh en by the way Mvnl: Orion ruled!!!
pi_21733787
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 20:08 schreef babette21 het volgende:

't acteerwerk van Marnix was idd niet geweldig
Zijn acteerwerk is altijd geweldig!
quote:
en over Iris ben ik ook nog steeds niet echt te spreken.
Iris speelt prima. Gewoon lekker stoer, zoals een vrouw behoort te zijn. Ik hoop dat ze die Marnix onder zijn kloten trapt.
quote:
oh en by the way Mvnl: Orion ruled!!!
Orion was kul, net als de dromen van Margot.
pi_21733796
Vond Iris' houding toen Marnix de eerste keer met r flirte ('ja, dank je' en zwaar ongeďnteresseerd doorlopen) wel oké.. Als ze t iets beter neerzet is t personage opzich wel stoer...

O, babette, t orion-gebeuren (is lang geleden dus herinner t niet helemaal meer) vond ik opzich destijds ontzettend en spannend, maar op een gegeven moment (ik geloof toen ze de aliens er bij haalden) kwam t op mij over alsof ze zich niet meer op een normale manier uit het verhaal konden redden, en dus maar geforceerd 'gezochte' verhaallijntjes gingen schrijven..

Vond t overigens ook wel oké dat het huurgedoe van Chris en die nieuwe huurster nu al naar buiten kwam.. Leek me weer zoiets wat nog maanden voort ging duren voor ze er achter kwamen...
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_21733905
Hugo van Walsum: "M'n vader komt hier voorlopig niet meer terug." (tegen Niels Richter)

* Iwan1976 heeft weer (valse) hoop...
  vrijdag 3 september 2004 @ 20:21:55 #158
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_21733957
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 20:13 schreef Mvnl het volgende:
Vond Iris' houding toen Marnix de eerste keer met r flirte ('ja, dank je' en zwaar ongeďnteresseerd doorlopen) wel oké.. Als ze t iets beter neerzet is t personage opzich wel stoer...
't personage is wel oke, maar 't acteerwerk ik dramatisch...
quote:
O, babette, t orion-gebeuren (is lang geleden dus herinner t niet helemaal meer) vond ik opzich destijds ontzettend en spannend, maar op een gegeven moment (ik geloof toen ze de aliens er bij haalden) kwam t op mij over alsof ze zich niet meer op een normale manier uit het verhaal konden redden, en dus maar geforceerd 'gezochte' verhaallijntjes gingen schrijven..
dan heb jij waarschijnlijk naar de X-files ofzo gekeken, want in ONM kwam er geen aliën aan te pas. 't enige vage was dat Ed wakker werd in een graancirkel, en dat zijn pc kon "praten" (met een soort van Engels accent)... Spannend was 't al helemaal niet. Het Orion-lijntje was zó slecht dat 't geweldig werd... Heb me echt kostelijk vermaakt toen...
pi_21734052
Hmm, weet niet waar ik dan naar gekeken heb.
(ik heb ook niet echt aliens rond zien lopen in ONM, hoor )
In t begin toen Ed raar ging doen vond ik t nog wel spannend (wachtte nog op een zinnige verklaring en ontknoping), maar toen kwam dus die pratende pc e.d. en dat hele Orion-gedoe, en toen vond ik t een beetje jammer... Denk in elk geval dat als t nieuwe seizoen zó was begonnen we ook heel wat te zeiken hadden gehad...
  vrijdag 3 september 2004 @ 20:41:19 #160
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_21734322
**** WAARSCHUWING: ALLEEN VERDER LEZEN ALS JE EEN KOTSBAK BINNEN HANDBEREIK HEBT ****

Drie jaar geleden was SANDER FOPPELE een populaire soapie, maar na "Onderweg naar Morgen" wist hij geen grote rol meer te krijgen. Toch vindt hij zichzelf een van de Nederlands beste topacteurs. "Ik ken maar drie jongens die beter zijn dan ik". In de acteerwereld is men verbijsterd door zoveel arrogantie, die nergens op gebaseerd lijkt...

Ik wil een soort Rutger Hauer worden. Ik wil dat iedereen me in Nederland kent als de acteur die succesvol is in het buitenland.
Gepaste bescheidenheid is Sander Foppele (27) vreemd.
En dat, terwijl hij slechts anderhalf jaar acteerervaring heeft in
Onderweg naar Morgen en geen acteeropleiding gevolgt heeft.
In de leeftijdscatogorie van pakweg 20 tot 30 jaar hoor ik bij de
top vier van de Nederlandse acteurs. Prive peilde daarom ook de meningen van de mensen die het in acteerland voor het zeggen
hebben: castingdirecteur Harry Klooster en Job Gosschalk.
Sander is er zelf heilig van overtuigd dat hij een begenadigd acteur is.
Maar dat niet alleen: Hij heeft "air" dat alles wat hij doet "geweldig"is.
Een typisch rijkeluiszoon uit een "goed milieu" met alle opgeklopt bravoure van dien. Zijn favoriete sport is golf. "Ik doe het nu tien jaar.
Maar golf is echt niet elitair meer, dat is echt aan het afnemen.
Omdat hij zichzelf als een topacteur ziet, is het volgens Sander onvermijdelijk dat hij ooit in een grote Hollywood-blockbuster zal
spelen. Ik had altijd een stappenplan: soap, Nederlandse serie, buitenlandse serie. Nederlandse film en dan buitenlandse film.
Mijn doel is in een film spelen als Mission Impossible, net als
Tom Cruise.
Een film met een groot budget, dat lijkt me echt geweldig.
Over de acteerprestaties van zijn Nederlandse collega's is hij niet te spreken. "Wie ik goed vind? Daar vraag je me wat...Ik vond die blonde jongen uit De Erfenis heel goed. Hoe hij heet weet ik niet, maar dat ik hem goed vond, kan ook door zijn rol gekomen zijn. De rol was geweldig. Michiel Huisman vond ik goed in Phileine zegt sorry, en in vind Bas Muys goed. Maar verder..nee, verder weet ik niemand die beter is dan ik.
Ik hoor dus bij de vier beste acteurs van Nederland".
De castingdirector die Sander ooit aannam voor zijn rol in ONM, Harry Klooster, denkt het zijne van Sanders opmerkelijke uitspraken.
Hij heeft veel bravoure en veel lef, en dat je in jezelf gelooft daar is
niets op tegen. Hij is zeker talentvol, nou ja, dat vind ik wel erg sterk gezegd. Hij heeft een kans gehad en is in ONM gezet, en Endemol heeft hem daarmee de kans gegeven zich te ontwikkelen. Maar er lopen heel veel talentvolle jonge acteurs rond. En in de top vier? Hij zou van mij misschien een plaatsje in de top 100 krijgen."De Castingbaas is meer te spreken over ander jonge acteurs. Geert Hoes en Wouter de Jong uit GTST vind ik veel beter, zij ontwikkelen zich waanzinnig goed. En Egbert Jan Weeber vind ik heel goed. Job Gosschalk, directeur van Kemna Casting in Amsterdam, leverde de acteurs voor Phileine zegt sorry. Hij reageert verbaasd op de uitspraken van Sander. "Hij heeft bij ons wat screentesten gedaan, maar hij is nog nooit door ons uitgekozen voor een rol. Ik denk dat als je tien regisseurs belt met de vraag wat ze van hem vinden, er zeven vragen: "Wie is Sander Foppele?".
pi_21734394
Ik vind het toch wel leuk, trouwens, dat ONM. .
  vrijdag 3 september 2004 @ 20:49:06 #162
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_21734465
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 20:26 schreef Mvnl het volgende:
(ik heb ook niet echt aliens rond zien lopen in ONM, hoor )
misschien ben je in de war met Ariël?!?

Lisetje ziet ook wel eens aliëns:
pi_21734637
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 20:49 schreef babette21 het volgende:
Dit is een ONM-classic.

Ik ben inmiddels helemaal gewend aan de leadermuziek.

Nu nog een goeie, spannende verhaallijn!
pi_21734650
het wordt steeds weer een beetje leuker
pi_21734741
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 20:49 schreef babette21 het volgende:

[..]

[afbeelding]
Jezus! Wat heeft Ariel daar nou weer aan?!?

Over Ariel gesproken: die verhaallijn van haar vriendje (thomas?) en Joost, met als ontknoping een 'hotdog-eet-wedstrijd' was ook héél erg slecht...
Misschien moeten we eens een topic wijdden aan (scenario)-dieptepunten uit het 'onderweg naar morgen'-tijdperk..
  vrijdag 3 september 2004 @ 21:08:53 #166
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_21734848
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 20:57 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik ben inmiddels helemaal gewend aan de leadermuziek.
bij mij gaat het gewenningsproces ook erg rap (gelukkig maar)... met dank aan mijn mede-fokkers overig: door Sven lig ik steeds in 'n deuk bij de kopstoon van Ellen, en door Wup ben ik even wat beter gaan luisteren: die riedeltjes tussendoor zijn idd vrij cool haha!!

Ik vind trouwens de muziek tíjdens de afleveringen ook niet slecht gekozen. zoals gisteren (of eergister alweer), toen Tara dat huis van Tuur inging...
quote:
Nu nog een goeie, spannende verhaallijn!
dat gaat vast wel goedkomen!!
pi_21734875
maar zijn er nu meer kijkers of niet
  vrijdag 3 september 2004 @ 21:12:31 #168
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_21734930
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 21:02 schreef Mvnl het volgende:
Misschien moeten we eens een topic wijdden aan (scenario)-dieptepunten uit het 'onderweg naar morgen'-tijdperk..
ik nomineer "Aďsha en De Spin"..

gelukkig zijn er meer goeie dan slechte verhaallijnen geweest... Heb me vanmiddag weer verdiept in Seizoen 5, misschien wel 't beste seizoen (IMO)... Alleen die cryo-lijn vond ik zwaar bagger, verder gebeurde er toen lekker veel spectaculairs.....

* aaaah die goeie ouwe tijd....
  vrijdag 3 september 2004 @ 21:13:28 #169
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_21734951
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 21:10 schreef --Globe-- het volgende:

t aantal kijkers is nog nooit zo laag geweest...
  vrijdag 3 september 2004 @ 21:14:49 #170
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_21734986
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 21:08 schreef babette21 het volgende:
door Sven lig ik steeds in 'n deuk bij de kopstoon van Ellen,
Ik heb er vandaag ook op gelet, moest er erg om lachen .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_21734988
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 21:13 schreef babette21 het volgende:

[..]

dat gaat denk ik ook niet meer goedkomen
pi_21735014
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 21:10 schreef --Globe-- het volgende:
Nee
pi_21735150
quote:
gelukkig zijn er meer goeie dan slechte verhaallijnen geweest... Heb me vanmiddag weer verdiept in Seizoen 5, misschien wel 't beste seizoen (IMO)
Waar/hoe verdiep je je? Heb je alles op VHS, of weet je gewoon een erg goede site met samenvattingen (enige die ik ken is soap4u o.i.d. en die mist de helft van de seizoenen).
K zou t ook wel weer leuk vinden om die oude seizoenen ns door te lezen..
quote:
aaaah die goeie ouwe tijd....
Jaa... Ik wil de familie de Zeeuw terug!!! En Apolonia (Wanda ) én gekke Kennart (weet nog precies hoe ie in seizoen 1 Steven met z'n bloederige hoofd op de vloer door t ziekenhuis sleepte), Daphne ten tijde van de politieke carričre van Frank 1, de sekteperiode van Pim 1.. Dat waren nog eens tijden!!
pi_21735187
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 21:14 schreef --Globe-- het volgende:

dat gaat denk ik ook niet meer goedkomen
Jawel. Volgende week gaan de kijkcijfers drastisch omhoog. De peilingen worden verricht door Maurice de Hond en die verkoopt steeds onbetrouwbare bullshit.
pi_21735202
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 21:13 schreef babette21 het volgende:

[..]

Hoeveel kijkers waren er gemiddeld vorig seizoen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')