Het seizoen is gestart... waar blijven de 'wistjedatjes'?quote:Bij de start van het nieuwe seizoen vind je op de site iedere week drie gave filmpjes. De acteurs stellen zichzelf voor en vertellen een bijzonder 'wistjedatje' over een andere acteur. Dit mag je echt niet missen! Houd daarom Het Pakhuis goed in de gaten want daar vind je straks de eerste filmpjes.
quote:Op vrijdag 3 september 2004 10:27 schreef Svensational het volgende:
Zet toch niet overal zo groot Fok! opNou kan ik ze niet gebruiken
quote:Op vrijdag 3 september 2004 10:38 schreef Iwan1976 het volgende:
[..](Kijk maar in je mail
)
Dat was Aafke.quote:Op vrijdag 3 september 2004 10:52 schreef Svensational het volgende:
Trouwens, die remix is ook geweldigIk vraag me alleen af wie er "Nee, nee, alstjeblieft niet" jammert?
Oh ja, toen er iemand wilde gaan speechen.quote:Op vrijdag 3 september 2004 11:14 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dat was Aafke.![]()
Ik snap de hint.quote:Op vrijdag 3 september 2004 11:15 schreef babette21 het volgende:
Niels is![]()
![]()
En Mischa is ook![]()
![]()
mooiquote:Op vrijdag 3 september 2004 11:24 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik snap de hint.![]()
quote:Op vrijdag 3 september 2004 11:15 schreef babette21 het volgende:
Niels is![]()
![]()
En Mischa is ook![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 september 2004 11:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
mooi
hoewel het eigenlijk geen hint was, maar een reactie op Tom_tom- die niet snapt wat vrouwen in Niels zien...
Tja misschien moet ik hier dan wel wiv's woorden overnemen: je moet een vrouw zijn om het te snappen.....
LOL, wie zijn die gasten op die foto, wat doen ze daar en waar was dat? Alberts-huis toch?quote:Op vrijdag 3 september 2004 13:01 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tim Zweije als Willem in 'GTST' (ex-ONM, Jannes Reitsema)
LOL, geniaalquote:Op vrijdag 3 september 2004 14:04 schreef Iwan1976 het volgende:
V.l.n.r.:Tim Zweije als Willem (ONM: Jannes Reitsema) Niels de Jong als Daan Eva Marie de Waal als Anna (ONM: Babette Couwenberg #2)
Ze speelden een groepje hackers, die in opdracht van Laura en Cleo 'vliegende' centen moesten vergaren. Als ik het me goed herinner waren ze ook verantwoordelijk voor het 'deleten' van de identiteit van Philip van Alphen. Deze scène is geschoten in huize Alberts.
thanxxx voor leuke foto heb je er meer???quote:Op donderdag 2 september 2004 23:10 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Annemieke Verdoorn... Van 'DES-dochter' tot 'DIS-dochter'
Als je je ogen een beetje dichtknijpt lijkt ze op Lizzy...
Joyce komt binnenkort wel weer voorbij hier, want komende week heeft ze een lijntje met Marnix.quote:Op vrijdag 3 september 2004 15:37 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
thanxxx voor leuke foto heb je er meer???![]()
![]()
![]()
Ik wist niet dat ze in de pillenkast rommelde.quote:Op vrijdag 3 september 2004 15:42 schreef Iwan1976 het volgende:
Joyce komt binnenkort wel weer voorbij hier, want komende week snuift ze een lijntje met Marnix.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |