laten we het hopenquote:Op donderdag 2 september 2004 19:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hoepelt Bram eindelijk op?
Je weet toch dat de verhaallijnen te pas en te onpas worden gewijzigd?quote:Op donderdag 2 september 2004 20:02 schreef Svensational het volgende:
Wat zei je?![]()
quote:Op donderdag 2 september 2004 20:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Kun je ook nog wat anders doen dan zeiken? Ga dan om half acht iets anders doen....
Sinds wanneer is Sander de Heer een jonge onervaren acteur?quote:Op donderdag 2 september 2004 20:08 schreef Markie-Mark het volgende:
Die nieuwe decors zijn echt lelijk, volgens mij is dat hele ONM geintroduceerd om kosten te besparen op mooie decors en acteurs. Toppers als Hidde Maas en Dominique van Vliet worden ontslagen voor allemaal onervaren jonge acteurs
Je weet toch dat ik gewoon gelijk had?quote:Op donderdag 2 september 2004 20:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Je weet toch dat de verhaallijnen te pas en te onpas worden gewijzigd?
Dan adviseer ik je om hier niet meer te komen, want anders worden Wup en Babetje boos. Je zou ze eens kunnen wegjagen.quote:Op donderdag 2 september 2004 20:09 schreef pberends het volgende:Ik ben zeker de enige
Vorig jaar was ik alleen maar positief over ONM, dus ga niet zeggen dat ik alleen maar loop te zeiken op ONM. Ja deze week inderdaad wel en de rest van het seizoen misschien ook als dit niveau zo blijft.
Hij had onbetaald verlof, maar rekte het wat uit.......quote:Op donderdag 2 september 2004 20:09 schreef Svensational het volgende:
Je weet toch dat ik gewoon gelijk had?![]()
Ja wie is die suffe doos die dat gedeelte van Lisette haar baan overneemtquote:TOT SLOT: WIE IS DIE BLONDE DOOS DIE LISETTE VERVANGT?!?!??!!??!!? OPZOUTEN MET DAT MENS!!![]()
quote:Op donderdag 2 september 2004 20:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dan adviseer ik je om hier niet meer te komen, want anders worden Wup en Babetje boos. Je zou ze eens kunnen wegjagen.![]()
![]()
Ik vond die scène met JP en 'die blonde doos' eigenlijk wel grappig. Je zag JP denken: wat sta ik hier m'n tijd te verdoen met die nepfigurant? Het is dat Lisette nog op de ONM site staat anders had ik me toch echt zorgen gemaakt... nou ja, mischien morgen dan?quote:Op donderdag 2 september 2004 20:50 schreef babette21 het volgende:
TOT SLOT: WIE IS DIE BLONDE DOOS DIE LISETTE VERVANGT?!?!??!!??!!? OPZOUTEN MET DAT MENS!!![]()
Aan het einde van dit hoogst irritante spotje hoop je gewoon dat ze voor de trein springt...quote:Op donderdag 2 september 2004 22:43 schreef Borin het volgende:
"I'm walking on sunshine WHOOOOOHOOOOOOH!!"
Nee, liever dat ze van de Euromast springt!quote:Op donderdag 2 september 2004 22:55 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Aan het einde van dit hoogst irritante spotje hoop je gewoon dat ze voor de trein springt...
Je beledigt nu wel de vrouwelijke kant van ONM-FOK!quote:Op vrijdag 3 september 2004 00:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
Niels is net een kruising tussen Jef en Robert..
Laat Jef nou voor wat hij is. In ONM zit beter volk.quote:Op vrijdag 3 september 2004 00:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ze vinden die creep toch niet serieus knap he? Hij heeft echt zo'n drankdoorlopen Jef-kop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |