ZVTquote:Op donderdag 2 september 2004 19:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wie is de meurbek die tegen Robert aanleunt?
Zie Vorig Topic! (Tobias)quote:Op donderdag 2 september 2004 19:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
ZVWat?
Kut met peren ... ehhh ... sorry ..... vagina met vruchten, ik kan die foto's niet opslaan. Moet ik eerst ff FlashGet zoeken.....quote:Op donderdag 2 september 2004 19:18 schreef Svensational het volgende:
Speciaal voor wiv:
Allemaal roze Lizzy's
Hij wordt niet ontslagen. Hij nam twee maanden onbetaald verlof.quote:Op donderdag 2 september 2004 19:16 schreef Svensational het volgende:
Nog eventjes en dan zien we hoe hugo ontslagen wordt
Dat zou ik bij die paardenkop ook hebben gedaan...... die vraagt er om.quote:Op donderdag 2 september 2004 19:16 schreef Svensational het volgende:
Die Chris is wel een afzetter zeg...
En weer het oude verhaaltje: ikke ikke ikke ikke ikke, omdat ze aan Joost niets heeft. Dat die koe toch eens voor zichzelf gaat zorgen!quote:Op donderdag 2 september 2004 19:27 schreef soapie het volgende:
Oh my God, krijgen we nu een jammerende Taralala????????? HELP!!!!!
We gaan straks toch geen complete afleveringen in het Turks krijgen?quote:Op donderdag 2 september 2004 19:39 schreef Iwan1976 het volgende:
H-U-G-O I-N S-L-O-W-M-O-T-I-O-N
Die scène met die familievriend van Ilyas kwam heel natuurlijk over.![]()
Ja, we weten nu wel dat het zich allemaal in Ulft afspeelt.quote:Op donderdag 2 september 2004 19:41 schreef soapie het volgende:
Die Amsterdam-siteseeing komt me zwaar de strot uit!!!!!!!!
Kun je ook nog wat anders doen dan zeiken? Ga dan om half acht iets anders doen....quote:Op donderdag 2 september 2004 19:59 schreef pberends het volgende:
Saaie aflevering nummero 3, met een dieptepunt qua cliffhanger. Alleen Hugo bracht wat leven in de brouwerij. En dat gezeik om Dorus moet nou echt eens afgelopen zijn
Wat zei je?quote:Op donderdag 2 september 2004 19:23 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hij wordt niet ontslagen. Hij nam twee maanden onbetaald verlof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |