Die 2e speelde toch in SOAPquote:Op zaterdag 4 september 2004 13:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
die Turk (of Marrokaan, what ever) mag een zusje van Ilyas spelen, die andere vind ik niks...
die mag eerst nog wat acteer-lesjes gaan volgen....
Jep.. (Zoop is t trouwens)quote:Op zaterdag 4 september 2004 13:44 schreef pberends het volgende:
[..]
Die 2e speelde toch in SOAP
Vooral qua marktaandeel zag het er goed uit..quote:Op zaterdag 4 september 2004 13:45 schreef pberends het volgende:
M'n kladblokkunsten:
[afbeelding]
Verschil tov maandag. ONM komt dus terug
Dunya en Desie was een redelijk goede serie, maar ZOOP is echt verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 4 september 2004 13:47 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Jep.. (Zoop is t trouwens)
In Zoop was ze (voor zover ik zag) slècht.
Maar in Zoop zag ik wel weer mensen slechter spelen dan ik van ze gewend was.
T is natuurlijk ook gericht op kinderen, dus t spel moet waarschijnlijk ook een hoge mate van simpelheid hebben (een hoog Ernst & Bobbie gehalte).
In Dunya & Desie vond ik beide beter spelen dan de gemiddelde acteurs van hun leeftijd..
(ze doen iig niet onder voor een Ruby)
T klinkt een beetje (klein beetje maar) als 'F*ck, Eline!', of F*ck-Eline..quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:12 schreef BVO het volgende:
Wat voor een schaap moet je zijn om je kind Fockeline te noemen?.
Bij 300 posts (301 berichten inclusief openingspost).quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:18 schreef Mvnl het volgende:
Wanneer is een topic nou vol? Ik dacht bij 255 berichten, maar daar zijn we al ruim overheen..
Een fok! -schaap..... Misschien een mooie naam voor 't kind van Claire en Niels,quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:12 schreef BVO het volgende:
Wat voor een schaap moet je zijn om je kind Fockeline te noemen?.
Wordt Claire nou vervangen..? Of gaat ze gewoon met het kind van Niels naar het buitenland ofzo (zonder dat hij het weet waarschijnlijk)[/quote]quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
Een fok! -schaap..... Misschien een mooie naam voor 't kind van Claire en Niels,
als dank voor alle aandacht die ze van ons krijgen....![]()
Er is ooit een "grappige ONM-uitspraken-topic" geopend.quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:20 schreef pberends het volgende:
Heeft iemand trouwens nog uitspraken van Arthur van Walsum, hij had een paar geniale
ik ben druk in onderhandeling met Thekla....quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:21 schreef BVO het volgende:
Wordt Claire nou vervangen..?
he nee, dat hebben we bij Aïsha en Daan al gehad...quote:Of gaat ze gewoon met het kind van Niels naar het buitenland ofzo (zonder dat hij het weet waarschijnlijk)
Ow jaquote:Op zaterdag 4 september 2004 14:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Er is ooit een "grappige ONM-uitspraken-topic" geopend.
Toch voel ik het wel aankomen..quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:24 schreef babette21 het volgende:
he nee, dat hebben we bij Aïsha en Daan al gehad...
Topic liep alleen niet zo goed.quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Ow ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |