liep ze in Fort Alpha niet in een kabouterpakje?quote:Op zaterdag 4 september 2004 13:00 schreef Mvnl het volgende:
Wie speelde Kirsten Mulder dan in ONM (in Fort Alpha heeft ze ook geen indruk gemaakt trouwens).
quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:57 schreef Svensational het volgende:
BVO, je hebt echt een bord voor je kopIris is het slechtste wat ze ONM in 10 jaar hebben aangedaan
Onzin, die vrouwen kunnen er nog uitzien als 20.quote:Op zaterdag 4 september 2004 12:14 schreef babette21 het volgende:
Miryanna en Robine (maar dit terzijde) zijn teoud voor die rol... Die Truus ken ik niet, de foto doet 't ook niet....
Eindelijk nog een fanquote:Op zaterdag 4 september 2004 12:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Maar Tara is zo cute!.
Jeff!.
Jep, rings a bell...quote:Op zaterdag 4 september 2004 13:03 schreef Wup het volgende:
[..]
liep ze in Fort Alpha niet in een kabouterpakje?
ik heb me daar juist rot om gelachen.
liep Robin Rienstra toen niet een druiper op?
Frida Hawinkel, ze mocht Claire verleiden.quote:Op zaterdag 4 september 2004 13:06 schreef Mvnl het volgende:
Jep, rings a bell...
In zo'n pannekoekrestaurantje ofzo..
Zat te veel te denken aan de vaste cast, leerlingen enzo... maar dat was idd Kirsten..
Wie was ze in ONM dan?
Kirsten speelde in FA dat grietje uit dat pannekoekenhuis, met die kaboutermuts.quote:Op zaterdag 4 september 2004 13:00 schreef Mvnl het volgende:
Hmm, op de middelste foto (bovenste die het doet) vind ik die Truus eerder een reserve-bettina..
Geen Iris in ieder geval..
Wie speelde Kirsten Mulder dan in ONM (in Fort Alpha heeft ze ook geen indruk gemaakt trouwens).
Yep, Marcel Faber... speelde in ONM een bewaarder (Groenhuizen) en in GTST was ie David Fisher, de ex van Barbara...quote:Verder was één van die leraren van Fort Alpha ook nog wel eens een agent (zie screenshots hierboven met Sander in de cel) in ONM.. Maar die heeft volgens mij in elke soap wel eens meegespeeld..
OMG wie is die draak??? Die moet ik niet in ONM hoor!!quote:
vol???? Nee joh, nog lang niet...quote:Ow, deze topic is vol... Hoe sluit je m af??
wij hadden haar al genomineerd voor de nieuwe Tara....quote:Op zaterdag 4 september 2004 13:03 schreef Mvnl het volgende:
Nog een nominatie voor nieuwe Claire
[afbeelding]
Hihi, Priscilla Brard..quote:Op zaterdag 4 september 2004 13:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
OMG wie is die draak??? Die moet ik niet in ONM hoor!!
Hmm, dacht dat een topic bij 255 posts vol was (zag veel oude topics met precies 255 posts)quote:vol???? Nee joh, nog lang niet...
Angela Schijf: mag ik niet zo, maar kan wel goed spelen.... goedgekeurdquote:Op zaterdag 4 september 2004 13:14 schreef Noa-lynn het volgende:
Recast Iris:
Qua uiterlijk ja: alleen wat betreft Iris-look, verder is t een gedrocht... Maar dat komt misschien ook gewoon door d'r ordinaire maniertjes.. (denk dat ze niet genoeg kan acteren om haar ordinaire afkomst te verbergen, dus dan wordt Iris wel echt een tramp...)quote:Op zaterdag 4 september 2004 13:18 schreef Noa-lynn het volgende:
Ja ik weet trouwens niet of Pris wel kan acteren.Qua uiterlijk ja maar acteren ik weet het niet hoor.
Ik kijk zelden naar Zoop, onder meer vanwege dat andere gedrocht waar ik het net over had...quote:Op zaterdag 4 september 2004 13:24 schreef Noa-lynn het volgende:
Fockeline Ouwerkerk is geen belg hoor.Ze speelde o.a Rachèl in Zoop.Dat was een gastrol.En daarnaast is ze bezig met toneel.
mja sorry, ik vind Iris nog niet echt de moeite van een recast waard.quote:Op zaterdag 4 september 2004 13:25 schreef babette21 het volgende:
Please: géén Brard in ONM!!!!!
* Babette wordt wanhopig van zoveel slechte suggesties! WUP: STA ME BIJ!!!!!!!!!!!!
tja de dingen gaan een beetje door elkaar lopen, sorry daarvoor... Ik kwam Sven even tegemoed in zijn re-cast wens, terwijl ik zelf (eer-)gisteren nog zij om Iris nog een kans te geven (sorry Petra!)...quote:Op zaterdag 4 september 2004 13:28 schreef Wup het volgende:
mja sorry, ik vind Iris nog niet echt de moeite van een recast waard.
ik vind Iris een irritante schreeuwende puber.
daarnaast vind ik dat ZELFS Petra Kagchelland meer dan een week de kans verdient
die Turk (of Marrokaan, what ever) mag een zusje van Ilyas spelen, die andere vind ik niks...quote:Op zaterdag 4 september 2004 13:28 schreef Mvnl het volgende:
Overigens zou MVNL het ook niet erg vinden om één van de dames uit Dunya & Desie in ONM te zien opduiken..
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |