Die wordt door de meeste mensen bekeken in een extern programma. Staat niet op de site van hattrick zelf. Veel mensen gebruiken HAM, ikzelf gebruik HattrickPoli. Ga maar eens naarquote:Op vrijdag 3 september 2004 12:21 schreef thaduck het volgende:
Waar vind je in hemelsnaam die trainingsupdate??
Ik kon van de week ook al nergens tijdens de wedstrijd de tussenstand vinden, vaag hoor
De ratings en overzichten zijn idd wel erg ok. Die probeer ik nu te snappen en bij te houden.quote:Op vrijdag 3 september 2004 13:00 schreef R_B het volgende:
Ik zelf vind ht ratings wel makkelijk...
zodra je download van hattrick zie je wat er verandert is..
Tevens zie je heel makkelijk je beste opstelling..en die kan je ook aanpassen/anders laten selecteren....
euh, als je HAM geregistreerd hebt staan, kun je ook spelers switchen en zie je meteen de ratings van je team veranderen. (maar dat wist je neem ik aan toch welquote:Op vrijdag 3 september 2004 13:20 schreef Johan-Derksen het volgende:
Mwah ik gebruik alleen HAM voor alles, behalve voor de opstelling. Dat doe ik met Buddy (per positie)... Dan kan ik zelf nog iets switchen met wat spelers en uitproberen. Dan heb ik hulp maar heb ik zelf ook inzicht... ideale combi
euh ja, ik had de uithoudingsvermogen 1 1 beide bij gescoord geteldquote:Op vrijdag 3 september 2004 09:17 schreef Grumpey het volgende:
waar heb je het over? Daarnaast....ik tel er 4 hoor![]()
en gemiddeld 1,2 kans tegen...![]()
ham:quote:Op vrijdag 3 september 2004 12:34 schreef thaduck het volgende:
verhaal
en niet vergeten de laatste 6 dagen te selecteren ipv de laatste 7, anders krijg je je totaal van 2 weken training te zien.quote:Op vrijdag 3 september 2004 13:44 schreef Ruudt het volgende:
ham:
tools --> list of changes .. en dan vink je form + tsi ook ff aan
Je kan rechtsbovenin aanzetten of je form first of mid first wil doen..quote:Op vrijdag 3 september 2004 13:13 schreef thaduck het volgende:
[..]
Ik zie nergens een optie om het beste team te laten berekenen. Daar gebruik ik nu lineup2win voor en dat bevalt voor mij op dit moment. Het is alleen nog even afwachten hoe het in de praktijk uitpakt, heb pas 1 vriendschappelijke wedstrijd gespeeld nl
Euh, het verschil in sterren is er niet als je PIC speelt. Het enige verschil zit hem in de waardering van je middenveld (ofwel je balbezit); dat gaat wat omlaag. Het is dus niet van invloed op je aanval of je verdediging, alleen je middenveld.quote:Op vrijdag 3 september 2004 12:01 schreef The_Hives het volgende:
hoeveel procent of sterren daalt je team wanneer je PIC speelt?
hij is rampzalig hoog, en ik slecht laag, terwijl mn middenvelder naar uitstekend is gegaan. Dus in principe genoeg marge om te PICcenquote:Op vrijdag 3 september 2004 15:09 schreef qyn het volgende:
[..]
Euh, het verschil in sterren is er niet als je PIC speelt. Het enige verschil zit hem in de waardering van je middenveld (ofwel je balbezit); dat gaat wat omlaag. Het is dus niet van invloed op je aanval of je verdediging, alleen je middenveld.
Stel het is slecht (erg hoog) als je normaal speelt, dan is het ongeveer slecht (laag) als je PIC speelt. Let ook op uit- en thuis spelen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |