het gebrek aan bier aan onze kant afkomstig van de dapp're strijders heeft er juist voor gezorgd dat er maar 1 geselecteerd werdquote:Op donderdag 2 september 2004 22:49 schreef The_Hives het volgende:
[..]
manager Hives bestelde aan de bar een meter bier, en kroop stilletjes in een hoekje.
Benito Guanes voelt op dit moment weinig concurrentie en hete adem in de nek gelukkigquote:Op donderdag 2 september 2004 23:41 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
het gebrek aan bier aan onze kant afkomstig van de dapp're strijders heeft er juist voor gezorgd dat er maar 1 geselecteerd werd![]()
maar 1 speler per team dus![]()
euh, jullie staan bij een internetcafe naar elkaar te zwaaien of je elkaar zietquote:Op vrijdag 3 september 2004 00:54 schreef WasQ het volgende:
Johan Derksen, zie je me nu?
![]()
nu heb ik helemaal geen spelers meer er in staanquote:Op donderdag 2 september 2004 23:32 schreef sir_dalord het volgende:
jajaja
hij is af, raffie zijn speler is eruit gehaald, want je mag maar 1 speler per hebben in beide elftallen..
was ff een foutje, is weer goed gezet
jawel, 1tje in het q-teamquote:Op vrijdag 3 september 2004 01:18 schreef -Raffie- het volgende:
nu heb ik helemaal geen spelers meer er in staan![]()
![]()
![]()
Kijk nu nog 's, want om 6:51 was de training nog niet afgelopenquote:Op vrijdag 3 september 2004 06:51 schreef DaMadKow het volgende:
trainingsupdate:
Vorm: +7 / -1
TSI: +1.040 / -940
Weer geen stijgers in scoren
Nee, nog nietquote:Op vrijdag 3 september 2004 07:18 schreef qyn het volgende:
[..]
Kijk nu nog 's, want om 6:51 was de training nog niet afgelopen![]()
waar heb je het over? Daarnaast....ik tel er 4 hoorquote:Op vrijdag 3 september 2004 09:13 schreef REFUSED het volgende:
de nieuwe versie van hattrick is lauw!
match analysis van de competitie:
kansen tegen over rechterkant: 1 succesvol:
kansen tegen via midden: 1 succesvol: 0
kansen tegen over linkerkant: 2 succesvol: 1
kansen tegen via vrije trappen: 1 succesvol: 0
kansen tegen via counters: 1 succesvol: 0
kansen tegen via events: 2 succesvol: 1
kansen tegen door uithoudingsvermogen: 1 succesvol: 1
kansen tegen door experience: 2 succesvol: 0
kansen tegen uit lange passes: 1 succesvol: 1
doelsaldo 44 - 4 na 10 wedstrijden (ik tel 5 succesvol dus moet er eentje een combinatie zijn geweest) en gemiddeld per wedstrijd 1,1 kans tegen :')
nee, want dat is de bedoeling juist niet van het all star teamquote:Op vrijdag 3 september 2004 00:27 schreef REFUSED het volgende:
euh, dan kijk je toch even bij de matchreports van federatieleden die nog niets ingestuurd hebben?
mijn jeugdpull van 17 met redelijk scoren is wel niet voor 13k weggegaan!!quote:[b]
Hierbij is mijn 17 jarige matig scoren(die ik ook na het nuttigen van 12 pintjes had gekocht) naar redelijk gegaan. Ik ga hem ff op de markt zetten, wie weet wordt er wel flink voor geboden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |