Om het dan even wat explicieter te maken: het is niet erg als moderators users volledig negeren? Of sterker: als ze aangeven wel wat beters te doen te hebben dan een vraag van een user te beantwoorden?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 08:32 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Twee opmerkingen, en daar ga ik het bij laten.
1. Als de mods hier niet aan jouw verwachtingen voldoen, kan dat aan twee dingen liggen: de mods of jouw verwachtingen. Mijn verwachtingen zijn dat een mod ingrijpt wanneer nodig en zich verder op de vlakte houden (als mod dan, als user doen ze gezellig mee). Daar voldoen Sub en HGT prima aan.
2. De vragen van 'de andere user' werden imho prima beantwoord door gewone users. Dat Sub dan niet de behoefte voelt om daar ook neg even zijn plasje overheen te doen vind ik meer dan begrijpelijk, en bovendien volledig consistent met mijn verwachtingen over mods.
Dat jij gewoon een zeikstraal bent. sub heb zijn zegje toch gedaan.. en jij wellicht eens de faq's van FOK! moet gaan herlezen zodat je precies weet waar een feedback topic voor is..quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:11 schreef k_man het volgende:
Wat mogen we trouwens concluderen uit de totale afwezigheid van het 'blauw' in deze discussie? Dat ze weer eens wat beters te doen hebben?
de SC is el gezellig.. maar feedback topic nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:52 schreef Faux het volgende:
Ik dacht hierboven ergens te lezen dat de reden waarom er zoveel SC hing, was omdat FOK! zo ongelooflijk gezellig is...
Schiet mij maar lek.
FOK is ook gezellig. Alleen k_man niet zoals je inmiddels zult hebben gemerkt. Het merendeel van de gebruikers kotst hem dan ook een beetje uitquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:52 schreef Faux het volgende:
Ik dacht hierboven ergens te lezen dat de reden waarom er zoveel SC hing, was omdat FOK! zo ongelooflijk gezellig is...
Schiet mij maar lek.
Vind je dat niet wat erg rigoureus?quote:
Langdurig geheel negeren is dan meestal een betere manier om iemand stil te krijgen als er met zes man boven op te duiken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
FOK is ook gezellig. Alleen k_man niet zoals je inmiddels zult hebben gemerkt. Het merendeel van de gebruikers kotst hem dan ook een beetje uit
Als jij zo volwassen bent kun je dat misschien wat meer in je reacties laten blijken. Dit toontje draagt niks bij aan een constructieve discussie.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:49 schreef _evenstar_ het volgende:
en nu niet gaan zeiken over de kritieken die JIJ krijgt.. met je infantiele gedrag vraag je er gewoon om
schrijf jij je eerst in :wquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:38 schreef k_man het volgende:
[..]
Als jij zo volwassen bent kun je dat misschien wat meer in je reacties laten blijken. Dit toontje draagt niks bij aan een constructieve discussie.
Geldt trouwens niet alleen voor jou.
Beetje jammer dat er vrijwel niet inhoudelijk gereageerd wordt op de kritiek zelf, maar alleen weer het oude liedje boven komt dat alles wat niet in de mening van een ander past meteen 'gezeik' is. Doe eens een cursus 'omgaan met kritiek' of zo.![]()
Is dit een poging om nogmaals te laten zien dat een inhoudelijke reacie niet tot de mogelijkheden behoort?quote:
Hoi, fijn dat je er bent.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:58 schreef Subhuman het volgende:
Persoonlijke vêtes vechten jullie maar ergens anders uit, niet in het feedbacktopic. Verdere posts die hierop doorgaan zullen worden verwijderd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |