BE zit nog in het vliegtuig, die moet het allemaal weer missen . . .quote:Lois kwakte in het vorige deel neer:
toch lief dat jullie gewacht hebben op de thuiskomst van Karin en BE![]()
Ligt het nou aan mij of was Lewis in april uitgerekend ??quote:Op woensdag 1 september 2004 16:40 schreef bixister het volgende:
2005
4 mei2005: Lewis.de.boxer
eerst dacht ze zelf volgens mij 27 april, maar later is da weer bijgesteld volgens mijquote:Op woensdag 1 september 2004 16:54 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij of was Lewis in april uitgerekend ??![]()
Dat kan. Stond dat gewoon in de Z&G topic, want ik zag het niet staan . . .quote:Op woensdag 1 september 2004 16:55 schreef Sylvana het volgende:
eerst dacht ze zelf volgens mij 27 april, maar later is da weer bijgesteld volgens mij![]()
ja, volgens mij stond dat gewoon in Z&Gquote:Op woensdag 1 september 2004 16:59 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat kan. Stond dat gewoon in de Z&G topic, want ik zag het niet staan . . .
quote:Lewis! Van hartegefeliciteerd
met dit onverwachte kadootje!
Ik vond 27 april zo vroeg staan in het lijstje gezien en ik ben zo vrij geweest e.e.a. eens na te rekenen op de predictorsite. Ervan uitgaande dat je nu 4 weken 6 dagen zwanger bent zou je laatste menstruatie op 28 juli geweest zijn en zou je op 4 mei uitgerekend zijn. Kan dat kloppen denk je?
Kijk, daar heb je het. Lewis postte het niet zelf, dus om gelijk maar haar entry in die lijst aan te passen zonder eerst wat van haar te horen vind ik een beetje ver gaan . . .quote:Op woensdag 1 september 2004 17:08 schreef Sylvana het volgende:
op pagina 1 van het vorige topic postte
Merisse op dinsdag 31 augustus 2004 @ 14:00
[..]
Ja idd Phlups, maar aangezien het tegenwoordig in de mode is om zwaar over de datum te gaan...quote:Op woensdag 1 september 2004 18:11 schreef phluphy het volgende:
Loena Morgen is je uitgerekende dag hé ?![]()
Dit klinkt net of je het nu pas realiseert dat je ook al zover bentquote:Op woensdag 1 september 2004 18:11 schreef phluphy het volgende:
Ik moet zelf morgen ook naar de gyn, ben ook erg benieuwd wat ie zegt, ben dan tenslotte al 10 dagen te laat![]()
quote:Op woensdag 1 september 2004 16:40 stond er in het lijstje het volgende:
2005
10 april 2005: melonovy
4 mei2005: Lewis.de.boxer
Dat dacht ik dus ook. Ik vind zowiezo die Anne Geddesbabies een beetje eng hoor.quote:Op woensdag 1 september 2004 19:01 schreef Loena-tik- het volgende:
Bix, dat eerste plaatjewat een enge babies *rilt*
Oh ik ben dus niet de enige, vind het altijd zulke zoete plaatjes, dat je er haast misselijk van zou worden.quote:Op woensdag 1 september 2004 19:10 schreef m@x het volgende:
Dat dacht ik dus ook. Ik vind zowiezo die Anne Geddesbabies een beetje eng hoor.
EO-beertje LOL, die had ik nog niet gehoord!!!quote:Op woensdag 1 september 2004 19:16 schreef m@x het volgende:
Nee, deze is niet van Anne Geddes, daar is ie niet zoet genoeg voor. Die Anne Geddes babies zijn mij inderdaad ook veels te schattig. Maar zo heeft iedereen iets. Meneerm@x heeft bijvoorbeeld een gloeiende hekel aan Winnie de Poeh. Dat vindt hij namelijk een EO-beertje. We konden van een kennis wat spullen overnemen waar Winnie de Poeh opstond, maar mooi dat die er niet inkomen hier![]()
![]()
Mooie echo. Lekker dichtbij, zo zie je tenminste wat het gaat worden! Snotje lijkt net een tuinboon op zijn eerste echo omdat ie van zo veraf is genomen.quote:Op woensdag 1 september 2004 19:27 schreef TearSong het volgende:
Ik zou mijn echo's vandaag even posten:
Dat bedoelde ik ook een beetje, die dagen vanaf de uitgerekende dag zijn zo snel omgegaan, lijkt wel de dag van gisteren. Maar wanneer je het hardop uitspreekt: 10 dagen, dat klinkt zo langquote:Op woensdag 1 september 2004 19:05 schreef easy-going het volgende:
Dit klinkt net of je het nu pas realiseert dat je ook al zover bent![]()
er komen nog meer dagen en dit is gewoon Sugars dagquote:Op woensdag 1 september 2004 19:40 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Jammer knor, had het je ook zo gegund
Pooh is engquote:Op woensdag 1 september 2004 19:33 schreef Ingrid19 het volgende:
Winnie is lief!
Leuke foto's. Ziet eruit of het spruitje in een hangmat ligt of zo . . .quote:Op woensdag 1 september 2004 19:27 schreef TearSong het volgende:
Ik zou mijn echo's vandaag even posten:
[afbeelding]
[afbeelding]
ja ik ben benieuwd!quote:Op woensdag 1 september 2004 19:42 schreef Xanthe het volgende:
Mooie foto's Tearsong.
Die van mij zijn lang zo duidelijk niet
Zal eens kijken of die van mij zo ook ff gescand enzo kan worden.
* dutchie noteert dat Léon dus níet zijn allercharmanste Pooh-beren-kleren aantrekt als Saskia komt om haar te imponeren.quote:Op woensdag 1 september 2004 20:27 schreef E.T. het volgende:
hier ook eentje met een bloedhekel aan AG en Pooh![]()
Toen ik de uitnodiging van het kdv kreeg, met de bevestiging dat er plaats was moest ik ook wel ff slikken. Alle groepen hebben ze berennamen gegeven.. 3x raden hoe de groep heet waar Saskia in zitWas bijna geneigd alsnog een ander kdv te zoeken
![]()
Ik heb het later ook bevestigd hoor Thunderchildquote:Op woensdag 1 september 2004 17:12 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Kijk, daar heb je het. Lewis postte het niet zelf, dus om gelijk maar haar entry in die lijst aan te passen zonder eerst wat van haar te horen vind ik een beetje ver gaan . . .
Can nied lesen meerquote:Op woensdag 1 september 2004 20:54 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Ik heb het later ook bevestigd hoor Thunderchild![]()
En zgreiven gaat ook al een beetje moeilijk merk ikquote:Op woensdag 1 september 2004 20:55 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Can nied lesen meer
G%^%$^&*$$%ver, daar heb je die eikel ook weerquote:Op woensdag 1 september 2004 20:59 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
En zgreiven gaat ook al een beetje moeilijk merk ik![]()
quote:Op woensdag 1 september 2004 21:08 schreef Loena-tik- het volgende:
G%^%$^&*$$%ver, daar heb je die eikel ook weer![]()
(oh nee daar trapten jullie niet meer in he?)
Zo voel ik me idd, heb iig lekkere dikke koeienpotenquote:Op woensdag 1 september 2004 21:10 schreef ThunderChild het volgende:
![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 september 2004 21:12 schreef Loena-tik- het volgende:
Zo voel ik me idd, heb iig lekkere dikke koeienpoten![]()
nope, die zijn nog druk bezig metquote:Op woensdag 1 september 2004 21:15 schreef Rewimo het volgende:
Nog geen Apie- en BabyTakenieuws?
Kom op Loena, kun jezelf ook voor zorgen.quote:Op woensdag 1 september 2004 21:22 schreef Loena-tik- het volgende:
BEEEEEEEEEEEEEBIEEEEEEEEEEES!!!!
De mijne heeft er nog geen zin an...quote:Op woensdag 1 september 2004 21:25 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Kom op Loena, kun jezelf ook voor zorgen.![]()
[offtopic]quote:Op woensdag 1 september 2004 21:29 schreef pluisje het volgende:
Zeg, ik zit nou al daaaaagen met die cola en chips te wachten op live-bevallingen
Nog heel ffies geduld , mijn vriendje lag te slapen en de scanner is op zijn pc enzo aangesloten , weet niet eens hoe dat ding werkt (nog niet zo lang in huisquote:Op woensdag 1 september 2004 19:58 schreef Githa het volgende:
Jah Xanthe ...kom op ik ben best benieuwd ...want wij zijn ongeveer even ver dus dat is mooi vergelijkings materiaalik krijg rond de 20 weken weer een echo....ben benieuwd
[off topic] http://frontpage.fok.nl/review/2064 [/offtopic]quote:Op woensdag 1 september 2004 21:45 schreef clauwheee het volgende:
[..]
[offtopic]
Pluis wanneer begin je eigenlijk weer met het beautynieuws? Of ga je dat niet meer doen?
[/offtopic]
[ot]Hmmm gemist dan denk ik...[/ot]quote:Op woensdag 1 september 2004 22:23 schreef rena het volgende:
[..]
[off topic] http://frontpage.fok.nl/review/2064 [/offtopic]
Echt allerlaatste keer offtopic: Pluis heel gaaf artikel, ziet er heel goed uit!quote:Op woensdag 1 september 2004 22:36 schreef pluisje het volgende:
ik vind het juist op de onderste duidelijker te zienquote:Op woensdag 1 september 2004 22:59 schreef Rewimo het volgende:
Op de bovenste zie ik het welDe welving van het ruggetje en links de billetjes.
Present en gaat nu bijlezen!quote:Op woensdag 1 september 2004 16:45 schreef ThunderChild het volgende:
En? En? En? En? Zijn er al babies ??
[..]
BE zit nog in het vliegtuig, die moet het allemaal weer missen . . .
Welkom terugquote:Op woensdag 1 september 2004 23:38 schreef Brighteyes het volgende:
Present en gaat nu bijlezen!![]()
Ik baal er ook gigantisch van. Ik heb er nu al een tijdje last van en weet niet meer wat ik er aan kan doen. Zolang ik alleen in bed lig gaat het goed, maar zodra meneerm@x erbij is dan lig ik wakker. Ik denk dat ons bed gewoon te klein is voor meneerm@x, 2 katten, een dikke buik en mij. Het liefst zou ik er gewoon alleen inliggen, maar ik vind dat ik net kan maken om meneerm@x tot aan de bevalling op de bank te laten slapen....quote:Op donderdag 2 september 2004 07:23 schreef Sylvana het volgende:
M@x, wat naar dat je zo slecht geslapen hebt vannacht
quote:Op donderdag 2 september 2004 07:47 schreef Merisse het volgende:
Flufje, jeutje jij slaapt wel erg weinigVeel succes bij de gyn vandaag
Wat verwacht of hoop je ervan?
don't ask me why maar dat dacht ik ook alquote:Op donderdag 2 september 2004 09:26 schreef dutchie het volgende:
Wel nog steeds spanneund hier. Ik vermoed dat Sugar toch met een keizersnee bevallen is. Don't ask why, denk het gewoon.![]()
Ik ook. Maar we wachten rustig af...quote:Op donderdag 2 september 2004 09:35 schreef Martineke het volgende:
[..]
don't ask me why maar dat dacht ik ook al
nog immer geen BB-tje.quote:Op donderdag 2 september 2004 09:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Knor, Danny, hoe is het?
Ehm, mis ik nu ietsquote:Op donderdag 2 september 2004 10:06 schreef Catootje het volgende:
ow, gefeli! Belana, ga jij ook alweer? (wat hebben jullie haast of gaat de tijd zo snel???)
Er is wel nieuwsquote:Op donderdag 2 september 2004 10:31 schreef Gomorrah het volgende:
Nog geen nieuws..??![]()
* dutchie had stiekem de hoop dat hij vanochtend goed nieuws zou lezen...
nog maar een keer dan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ook, geloof ikquote:Op donderdag 2 september 2004 10:34 schreef rena het volgende:
[..]
Ehm, mis ik nu iets![]()
kindje van collega was 3 weken na die meiden van ons geboren (half maart) en die is alweer zwanger!quote:Op donderdag 2 september 2004 10:06 schreef Catootje het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH Lewis!!! Ik ga net kijken of er verse dames bijgekomen zijn, zie ik lewis staan, drie keer checken...juiste topic....ja, juiste naam...ja, juiste topic??juiste topic???? Wha!!!
ow, gefeli! Belana, ga jij ook alweer? (wat hebben jullie haast of gaat de tijd zo snel???)
Hoezo, eventueel? Zien ze te veel baby's daar en willen ze nu een keertje een olifantje zien ofzo?quote:Op donderdag 2 september 2004 11:32 schreef phluphy het volgende:
- Evt. rond 43 weken actie ondernemen.
Bij ons gingen de katten in het ledikantje slapen (wij hadden geen afsluitbare slaapkamers) Toen kreeg ik de tip om aluminiumfolie in het bedje te leggen, heeft hier wel geholpen gelukkig!quote:Op donderdag 2 september 2004 11:48 schreef m@x het volgende:
.
Oh ja, nu we het toch over katten hebben. Wij zijn helemaal gek met onze katten, maar ze mogen van ons als de baby er is niet in de box of de kinderkamer komen. Nu is de kinderkamer natuurlijk makkelijk af te sluiten, maar de box niet. Volgens mij heb ik ergens gelezen dat mensen balonnen in de box hebben gelegd om hun katten af te leren erin te gaan liggen. Hebben jullie hier ervaring mee?
Zorg zelf anders even voor wat nieuws ofzoquote:Op donderdag 2 september 2004 13:16 schreef Loena-tik- het volgende:
Nog geen nieuws
Doe mijn best, heb de hele dag al een rommelbuik, maar doorzetten ho maarquote:Op donderdag 2 september 2004 13:21 schreef piglet het volgende:
[..]
Zorg zelf anders even voor wat nieuws ofzo![]()
quote:Op donderdag 2 september 2004 13:23 schreef Loena-tik- het volgende:
Doe mijn best, heb de hele dag al een rommelbuik, maar doorzetten ho maar![]()
Heee, goed ideequote:Op donderdag 2 september 2004 13:26 schreef piglet het volgende:
[..]
Misschien vannacht dan maar, als Five net lekker![]()
![]()
Tistat?quote:Op donderdag 2 september 2004 13:26 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Dit wilde ik gister nog vragen maar is er niet meer van gekomen.
Seranoham mag je dat gewoon eten?
ik heb juist de nieuwsgierigheid van de katten gebruikt om ze af te leren op en in babyspullen te gaan liggen. gewoon de kinderwagen neergezet met een handdoek erover. babykamer open en het bedje afgedekt.quote:Op donderdag 2 september 2004 11:48 schreef m@x het volgende:
Oh ja, nu we het toch over katten hebben. Wij zijn helemaal gek met onze katten, maar ze mogen van ons als de baby er is niet in de box of de kinderkamer komen. Nu is de kinderkamer natuurlijk makkelijk af te sluiten, maar de box niet. Volgens mij heb ik ergens gelezen dat mensen balonnen in de box hebben gelegd om hun katten af te leren erin te gaan liggen. Hebben jullie hier ervaring mee?
Gerookt mag volgens mij wel hoorquote:Op donderdag 2 september 2004 13:31 schreef Bar_en_Mar het volgende:
rauwe gerookte en gedroogde ham.... lekker duidelijk helol
quote:Op donderdag 2 september 2004 11:32 schreef phluphy het volgende:
- Evt. rond 43 weken actie ondernemen.
Ik begin nu beter te begrijpen hoe Luchtbel/Snoopy/Sugar zich voelden.
Gerookte zalm mag wel hoor. Toch?quote:Op donderdag 2 september 2004 13:45 schreef bixister het volgende:
rauwe ham mag dacht ik niet hoor, ook al is die gerookt. bij zalm mag 't immers ook niet? nou ja, zeker weten doe ik het niet. maar bar&mar, je baby is inderdaad al ongeveer 'klaar' dus ik zou er dan misschien ook niet al te moeilijk over doen.
Hoop dat het andersom hoord te staanquote:Op donderdag 2 september 2004 13:43 schreef bixister het volgende:
ik ben vanochtend trouwens ook weer naar de verloskundige geweest, alles prima. bloeddruk 55/125, ik vroeg of dat niet erg laag was maar in 't midden van de zwangerschap schijnt het normaal te zijn dat de bloeddruk daalt.
Nou, geen box maar wel een kat hier, maar die van mij zou daar weinig boodschap aan hebben, eerlijk gezegdquote:Op donderdag 2 september 2004 11:48 schreef m@x het volgende:
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat mensen balonnen in de box hebben gelegd om hun katten af te leren erin te gaan liggen. Hebben jullie hier ervaring mee?
Niet altijd hoor. Iemand die ik ken die krijgt er geeneen want er is geen medische noodzaak voor.quote:Op donderdag 2 september 2004 14:12 schreef Githa het volgende:
BIj mij duurt een echo toch ook gauw een kwartier maar als een echo zo ongezond is waarom krijg je er dan minimaal 2 per zwangerschap ? ....
bij mij vermelden ze altijd eerst de onderdruk, is dat zo raar dan?quote:Op donderdag 2 september 2004 13:52 schreef Rottdog het volgende:
Hoop dat het andersom hoort te staan
quote:Op donderdag 2 september 2004 13:49 schreef dutchie het volgende:
[..]
Gerookte zalm mag wel hoor. Toch?Er worden zoveel tegenstrijdige adviezen gegeven.
Wat vreemdquote:Op donderdag 2 september 2004 14:14 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Niet altijd hoor. Iemand die ik ken die krijgt er geeneen want er is geen medische noodzaak voor.
inderdaad, het is in NL juist 'beleid' om zo weinig mogelijk echo's per zwangerschap te maken. ik ken ook verschillende mensen die er geen gehad hebben. maar 1 wordt over 't algemeen wel gemaakt, zo rond 12 weken.quote:Op donderdag 2 september 2004 14:14 schreef Spindizzy het volgende:
Niet altijd hoor. Iemand die ik ken die krijgt er geeneen want er is geen medische noodzaak voor.
Als je het zo graag wil zal ik speciaal voor jou over een week of 5 mijn vliesje laten breken. Lijkt me trouwens ook fijner hoor want dan weet je tenminste dat je kindje er niet binnen al te lange tijd aan zit te komen.quote:Op donderdag 2 september 2004 16:32 schreef Tan het volgende:
Waarom breken er niet lekker ouderwets wat vliesjes of zo? Is veel leuker dan wachten op weeën die misschien alleen maar voorweeën zijn(zegt voorweeënervaringsdeskundige numer 1
)
Daar komt ze nu meequote:Op donderdag 2 september 2004 16:47 schreef Luchtbel het volgende:
Ja ik heb jullie toch wel verteld dat ik geen goed voorbeeld was![]()
Zal 's een verademing zijn . . .quote:Op donderdag 2 september 2004 16:53 schreef piglet het volgende:
Ik stel voor dat jij over een paar weken gewoon even het gemiddelde naar beneden haalt en dat ik gewoon op tijd ga bevallen![]()
EN een webcamquote:Op donderdag 2 september 2004 16:56 schreef pluisje het volgende:
Ik vind dat ze verloskamers en kraamafdelingen gewoon met een internetverbinding moeten uitrusten
Is goed, misschien moeten we dan toch maar voor die datum-2ling gaan. Dan moet jij je beebje alleen wel een dag of 2 langer binnenhouden anders mag ik nog niet thuis bevallen.quote:Op donderdag 2 september 2004 16:53 schreef piglet het volgende:
Dat had ik ook wel eens gehoord
Maar ik heb geen badDus we wachten het gewoon rustig af
![]()
Maar verwacht er maar niks van, lijkt me stug dat ik ineens zo ontzettend tegen de trend in zal gaan
En eigenlijk wil ik ook nog niet hoorDat vind ik zielig voor phluphy, bar, knorretje en loena! Ik stel voor dat jij over een paar weken gewoon even het gemiddelde naar beneden haalt en dat ik gewoon op tijd ga bevallen
Vooruit dan maarquote:Op donderdag 2 september 2004 16:59 schreef m@x het volgende:
Is goed, misschien moeten we dan toch maar voor die datum-2ling gaan. Dan moet jij je beebje alleen wel een dag of 2 langer binnenhouden anders mag ik nog niet thuis bevallen.
Valt op een zaterdag *kijkt in agenda*. Hey, dat komt mooi uit, staat niks gepland. Lekker de hele dag dus F5'en . . .quote:Op donderdag 2 september 2004 17:03 schreef m@x het volgende:
Goed dan heb ik bij deze 18 september genoteerd voor de bevalling. Oh dan moet ik wel nog even snel die klossen gaan regelen![]()
Wel na 21.30 uur, dan zijn wij ook weer in het landquote:Op donderdag 2 september 2004 17:03 schreef m@x het volgende:
Goed dan heb ik bij deze 18 september genoteerd voor de bevalling. Oh dan moet ik wel nog even snel die klossen gaan regelen
Ik stem voorquote:Op donderdag 2 september 2004 17:35 schreef piglet het volgende:
Dan doen we er dus 1 voor 17.30u en 1 na 21.30u ok?
ja ben eindelijk terug.quote:Op donderdag 2 september 2004 16:40 schreef piglet het volgende:
Knorretje ben je al bij de gyn geweest? Zo ja, hoe was het?
kan dat niet een daggie later??quote:Op donderdag 2 september 2004 17:03 schreef m@x het volgende:
Goed dan heb ik bij deze 18 september genoteerd voor de bevalling. Oh dan moet ik wel nog even snel die klossen gaan regelen
Ik krijg echt buikpijn van hier lezenquote:Op donderdag 2 september 2004 19:17 schreef Loena-tik- het volgende:
He gets, nog geen nieuws, hoop niet dat ze een bevalmaraton aan het houden zijn zeg![]()
nope maandag wordt er niet standaard ingeleid. Ze gaan dan eerst weer eens alles bekijken enzo en kijken wat ze kunnen.quote:Op donderdag 2 september 2004 18:53 schreef piglet het volgende:
Sjonge Knor, wel een beetje ironisch dat het geen ontsluiting krijgen door weeën je eerder waarschijnlijk heeft geholpen en nu tegen je gaat werken
Maar wellicht dat het strippen nu wat meer zoden aan de dijk zet...
En zo niet wordt het dan maandag inleiden? Ben je dan niet bang dat de weeën erger worden, maar de ontsluiting niet erg zal vorderen (zoals nu het geval is)? Nou ja, ze weten in het ziekenhuis hopelijk wel een beetje wat ze doen en het zal vast geen 16 dagen meer duren (hoop ik).
Ik ben niet echt down of zo hoor. Ik moest alleen even helemaal omschakelen en aan het idee wennen. Mijn nogal gestructureerde aard heeft moeite met onverwachte dingenquote:Op donderdag 2 september 2004 18:42 schreef Anitra het volgende:
Pfff Phluphy das balen. Ik wou dat ik je beetje op kon beuren.
Tut tut tut Juffertje Ongeduld !quote:Op donderdag 2 september 2004 18:53 schreef piglet het volgende: Ik wil eigenlijk pas pijn voelen als het direct resultaat oplevertMaar zo werkt het niet helemaal
![]()
Ik heb wel afscheiding, maar ik heb echt geen idee of het slijm is. Ik vind eigenlijk elk soort afscheiding "slijm".quote:Op donderdag 2 september 2004 19:06 schreef Bar_en_Mar het volgende: Hebben jullie ook zoveel last van "slijm"verlies, om gek van te worden, het is zeker geen vruchtwater maar wel irritant
Ik had ook veel slijmverlies, als ik ohow riep dan werd er hier in stereo flubber geroepenquote:Op donderdag 2 september 2004 19:06 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Dat van de oude stempel lijkt me sterk persoonlijk, want ik heb allemaal jonge meiden eigenlijk, maar ze kunnen idd wel werken via de oude stempel.
Hebben jullie ook zoveel last van "slijm"verlies, om gek van te worden, het is zeker geen vruchtwater maar wel irritant
Stoertjequote:Op donderdag 2 september 2004 19:32 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik ben niet echt down of zo hoor. Ik moest alleen even helemaal omschakelen en aan het idee wennen.
Mag je van Clauwheee wel andere meisjes kussen?quote:Op donderdag 2 september 2004 19:35 schreef Luchtbel het volgende: Stoertje![]()
Als dat niet mag heeft ze gewoon pechquote:Op donderdag 2 september 2004 19:36 schreef phluphy het volgende:
[..]
Mag je van Clauwheee wel andere meisjes kussen?![]()
![]()
Weet je tenminste hoe ik me voelde . . .quote:Op donderdag 2 september 2004 19:23 schreef Luchtbel het volgende:
Ik krijg echt buikpijn van hier lezenmaar toch moet ik steeds ff kijken
![]()
Edit: En dat hoort hier verder nietquote:Op donderdag 2 september 2004 20:14 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Weet je tenminste hoe ik me voelde . . .
Jazeker wel, eerlijk alles delenquote:Op donderdag 2 september 2004 19:36 schreef phluphy het volgende:
[..]
Mag je van Clauwheee wel andere meisjes kussen?![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 september 2004 20:17 schreef Luchtbel het volgende:
Ja want dat deed ik uiteraard met opzet![]()
Misschien kun je persoonlijke dingen even hier weghouden.
Die kleine maakt er toch ook een thriller van zeg. Al vanaf het begin van je zwangerschap houdt die kleine de boel in spanning. Dat moet toch wel een prachtexemplaar zijnquote:Op donderdag 2 september 2004 21:07 schreef Knorretje het volgende:zit alweer rond de 6 minuten tussen...maw het zakt gewoon weer af net als de afgelopen dagen om wellicht strakkies wel weer aan te wakkeren.... we zien wel.
In dit topic om 19:17 uurquote:Op donderdag 2 september 2004 21:56 schreef poemojn het volgende:
Heeft Loenatik zich nog gemeld vandaag?
Precies !!quote:Op donderdag 2 september 2004 22:32 schreef Sylvana het volgende:
jeej, apie is geborenEn nou nog wachten op Miss-take, ben heel erg benieuwd hoe het daar gegaan is
![]()
Go girl !!!quote:Op donderdag 2 september 2004 22:44 schreef Knorretje het volgende:
wij gaan jullie verlaten, we hebben alicia net wakker gemaakt, verteld dat ze naar oma gaat en haar eigen conclusie luidde: baby komt ????
we zitten zo ineens op om de 3 minuten (en dat was het 'startsein' dat we moesten bellen van de gyn. Iig zodadelijk aan de ctg, misschien ff onderzoekje en afhankelijk van dat resultaat gaan we daar blijven of kom ik weer terug.
Heb net iemand bereid gevonden (tnx nikky) die wakker blijft en onze sms-jes doorgeeft als we dat redden.
Wordt een latertje voor je . . .quote:Op donderdag 2 september 2004 22:48 schreef nikky het volgende:![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |