Yup.quote:Op woensdag 1 september 2004 16:41 schreef methodmich het volgende:
Oh, je hebt nep-Duits.
ANW is verplicht.quote:Op woensdag 1 september 2004 16:53 schreef methodmich het volgende:
Tja, dat zijn keuzes Lego, keuzes.
Kan je voor de oudere jongere, die in 1973 voor het laatst op school zat, een vertaling geven van deze acradabada?quote:Op woensdag 1 september 2004 16:56 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Overigens, wat is het nut van ANW voor iemand die N&T met Bio 1,2 heeft?
ANW=Algemene Natuurwetenschappen. Ik geef zo een voorbeeld uit mijn boek. (In het Engels, dat wel, maar in het NL is het niet anders.)quote:Op woensdag 1 september 2004 17:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan je voor de oudere jongere, die in 1973 voor het laatst op school zat, een vertaling geven van deze acradabada?
Ik heb liever kwaliteit dan kwantiteit, dan kan ik er ten minste nog wat mee.quote:Op woensdag 1 september 2004 17:00 schreef methodmich het volgende:
Al die pakketten, het is onzin. Alles is makkelijker geworden, maar wel meer. Maar kwaliteit moet voor kwantiteit gaan.
Aha, waar is de tijd gebleven dat je gewoon nog 12 vakken had waarin je eind-examen moest doen.quote:Op woensdag 1 september 2004 17:06 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
ANW=Algemene Natuurwetenschappen. Ik geef zo een voorbeeld uit mijn boek. (In het Engels, dat wel, maar in het NL is het niet anders.)
N&T = natuur en Techniek, profiel met veel nadruk op natuur~, schei~ en wiskunde.
Bio 1, 2 = Het 'hele' vak biologie. Bio 1 is wat minder bio, wat minder diepgaand. (Zelfde geldt voor Natuurkunde en Scheikunde.)
hier nog 1, ik geloof dat ik er 7 had op de havoquote:Op woensdag 1 september 2004 17:08 schreef rubbereend het volgende:
pffff k had gewoon een vakkenpakket van 6 vakken
14 vakken waarin ik examen moet doen op de een of andere manier, check.quote:Op woensdag 1 september 2004 17:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Aha, waar is de tijd gebleven dat je gewoon nog 12 vakken had waarin je eind-examen moest doen.
Ah, een stapelaar!quote:Op woensdag 1 september 2004 17:16 schreef rubbereend het volgende:
in 1995 mavo en 1997 havodat waren nog eens tijden.
alsof werken alles isquote:Op woensdag 1 september 2004 17:20 schreef JaWi het volgende:
School.
nouja, k begon met 2 jaar havo na een rapport wat vergelijkbaar was met de toto, toen 2 jaartjes mavo en daarna weer terug om de havo alsnog af te makenquote:Op woensdag 1 september 2004 17:22 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ah, een stapelaar!
Overigens, die Giel Beelen-banner...
Dat herinnert me er aan, morgen de wekkerradio aan laten staan. Die is naar 3FM gesprongen van de week, en aangezien ik hoorde dat Sunchaser. (Why him?) Op 3 FM was morgenochtend, heb ik hem maar even laten staan. Daarna gaat ie linea recta terug naar Radio M.quote:Op woensdag 1 september 2004 17:22 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ah, een stapelaar!
hier ook een stapelaar alleen met 86 en 88 op de diploma'squote:[b]Op woensdag 1 september 2004 17:22 schreef methodmich het volgende:[/b
Ah, een stapelaar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |