abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40500640
quote:
Op woensdag 1 september 2004 15:49 schreef MikeyMo het volgende:
damn, ik kan een uur neuken en nog niet klaarkomen, soms ben ik al afgepeigerd door de inspanning voordat ik klaar ben gekomen
Hier hetzelfde, met condoom is het helemaal drama.
pi_40500753
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 01:04 schreef schnuegel het volgende:

[..]

Met een condoom om kom ik helemaal niet klaar, dan moet ik echt zeggen:

"Wijffie, mond open, trek ik ff dat rubbertje af, en dan wel slikken he!"
Dit forum heeft alles in huis!!!!
Remlof: Kap eens met je bagger.
pi_40560986
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 01:08 schreef Angelotus het volgende:

[..]

Met een condoom om kom ik helemaal niet klaar, dan moet ik echt zeggen:

"Wijffie, mond open, trek ik ff dat rubbertje af, en dan wel slikken he!"
Waarschijnlijk vind je alleen geen vrouw die zo gek is na die tekst jouw troep tot zich te nemen
  maandag 7 augustus 2006 @ 03:35:43 #154
148526 Sidis
Wonderlijk.
pi_40562575
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 23:02 schreef Xtinction het volgende:

[..]

Even op dit verhaal: Klaarkomen zit voor 99% tussen je oren. Je lichaam geeft de "go" niet, dat doet je brein. Ga jij je heel erg focussen op "oh shit ik wil niet snel komen" dan kom je vanzelf snel. (alcohol en drugs zouden dit dus tegen kunnen houden). Tis heel klote, maar je komt zo in een viscueuze (sp?) cirkel terecht...
Het probleem is, hoe kom je weer uit die cirkel
Lies lies lies lies lies lies lies!
Surprise surprise!
pi_40562610
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 01:04 schreef schnuegel het volgende:

[..]

Die krengen passen nooit.
pi_40571642
quote:
Op woensdag 1 september 2004 14:37 schreef KidPaddle het volgende:
je kan natuurlijk ook eerst handjeswerk (of anders doen), klaar komen, en nog een 2e keer langer bezig zijn..
Ook ik had een probleem met te vroeg klaarkomen, maar sinds mijn vriendin mij tijdens het voorspel pijpt of aftrekt, mij laat klaar komen, kan ik er daarna uren tegenaan en haar zelfs meerdere hoogetepunten achter elkaar geven een geweldige methode als je het mij vraagt
  maandag 7 augustus 2006 @ 14:07:58 #157
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_40571786
Het is een beetje lastig, maar wat altijd werkt is tijdens het "neuken" de testikels omlaag trekken (niet te ver natuurlijk). Schijnbaar deden ze dat in China duizenden jaren geleden al.
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_40572991
Ik heb er soms ook wel eens last van maar dan span ik op het moment supreme die spier (die hier al vaker genoemd is) aan. Als ik dat een paar keer gedaan heb wordt mijn lul een stuk minder gevoelig en kan ik gewoon kilometers maken. Dat gaat soms ook wel eens mis en dan kan ik (bijna) niet meer klaarkomen, maarja, het werkt meestal wel goed.
Drank doet ook wonderen evenals gewoon een tweede ronde inlassen.
  maandag 7 augustus 2006 @ 15:28:56 #159
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_40574375
Conclusie is denk ik dat een 2e ronde de beste manier is.. zoals hierboven genoemd wordt, laat je eerst pijpen en probeer daarvan te komen (gaat bij sommige mensen vrij lastig, waaronder bij mij) of doe gewoon iets van neuken komen beffen neuken komen... man wat klinkt dat plat
pi_40576831
Maarja tussen de tijd van eerste en tweede keer zit ook wel weer een poosje vaak of niet?
pi_40580178
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 15:28 schreef Xtinction het volgende:
neuken komen beffen neuken komen...
Lijkt wel een of andere carnavalshit.
  maandag 7 augustus 2006 @ 18:40:43 #162
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_40580772
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 16:42 schreef JeroenV het volgende:
Maarja tussen de tijd van eerste en tweede keer zit ook wel weer een poosje vaak of niet?
Das best persoonlijk, sommige mannen kunnen gewoon door, helaas voor mij niet, ik moet toch minstens een kwartiertje rust hebben daarbeneden... wat niet betekent dat ik mevrouw in die tijd niet verwennen kan
pi_40586150
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 18:40 schreef Xtinction het volgende:

[..]

Das best persoonlijk, sommige mannen kunnen gewoon door, helaas voor mij niet, ik moet toch minstens een kwartiertje rust hebben daarbeneden... wat niet betekent dat ik mevrouw in die tijd niet verwennen kan
ja ik heb dus ook even 5 minuutjes nodig om bij te komen, dan begint ze me weer af te trekken, en dan begin ik haar te vingeren zodat ze weer nat word, en dan is het gaan met die banaan the whole night trough baby!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')