Er wordt een lamp wakker zeg. Ik weet niet of je doorgaans ook de topics leest die je bezoekt, maar er zijn toch een handvol Ajacieden hier die het liefste 4-4-2 spelen.quote:Op woensdag 1 september 2004 16:56 schreef rubbereend het volgende:
442? wat hoor k hier tochjullie zijn toch ajax, altijd 433 willen spelen
dat is toch de doelstelling vande club, Wouters werd oa op afgerekend dat hij niet 433 speelde
jullie leiden toch op voor 433?
strax speeld alleen van Basten met oranje nog 433
mm, zet dan Babel op de plaats van de Ridder, dan heb je tenminste iemand in je team die gewend is als taak "Ballen erin schieten" te hebben, in plaats van "zo mooi mogelijk iemand vrijspelen".quote:Op woensdag 1 september 2004 16:59 schreef methodmich het volgende:
Oh rubbereend, wij roepen hier al bijna 2 jaar dat 4-4-2 met de huidige selectie veel beter is.
In dat geval zeg ik:
Stekelenburg
De Jong - Heitinga - Escudé - Maxwell
Rosales - Galásek - Pienaar - Sneijder
De Ridder - van der Vaart
Nou, je doet nu net alsof het halve elftal is verkocht. Het is niet zo dat Zlatan de beslissende factor binnen Ajax is of ze wel of geen kampioen worden.quote:Op woensdag 1 september 2004 16:43 schreef methodmich het volgende:
Of dat Ajax nog kampioen gaat worden?
Niet Zlatan zelf (ook wel grotendeels), maar nog meer het gebrek aan capabele vervangers.quote:Op woensdag 1 september 2004 17:04 schreef keeper het volgende:
[..]
Nou, je doet nu net alsof het halve elftal is verkocht. Het is niet zo dat Zlatan de beslissende factor binnen Ajax is of ze wel of geen kampioen worden.
quote:Op woensdag 1 september 2004 17:18 schreef JaWi het volgende:
Ah. ajax.nl is ook aangepast.
[afbeelding]
Let vooral even op de link.
Nou Kone, bijvoorbeeld (als die nog wil). Kunnen ze hem lekker lang medisch testen.quote:Op woensdag 1 september 2004 17:26 schreef gras het volgende:
Ik denk dat Ajax in de winterstop nog wel een 'vervanger' voor Zlatan haalt. Maar wie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |