quote:Op woensdag 1 september 2004 12:21 schreef sol1tair het volgende:
[..]
Trabelsi wordt zeker de nieuwe spits![]()
jong ajax als hij dispensatie krijgtquote:Op woensdag 1 september 2004 12:36 schreef keijz het volgende:
waar kan die Felipe spelen dan?
uit de PZC vanvanochtendquote:Op woensdag 1 september 2004 12:45 schreef aldostuta het volgende:
Wie is/zijn hier nou verantwoordelijk voor?
TD en Koeman?
quote:Na de eerste toenadering van Juventus volgden de gebeurtenissen elkaar razendsnel op. Intern waren ze het er bij Ajax vlot over eens dat het bod van de Italianen te mooi was om de onderhandelingen niet te openen. „We hebben altijd gezegd: als er een goed bod komt, willen we erover praten. Ik heb het kortgesloten met alle partijen binnen onze organisatie“, zegt Van Eijden. „En iedereen zat op hetzelfde spoor. De beslissing was unaniem.“
bron
Dan stel ik een forse ontslaggolf voorquote:Op woensdag 1 september 2004 12:53 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
uit de PZC vanvanochtend
[..]
Tja ... dat kan dus niet meer, i.i.g. niet meer voor de CL.quote:Op woensdag 1 september 2004 12:50 schreef komrad het volgende:
Ik zou nog wel een nieuwe spits halen, sonck past niet bij ajax systeem
in de tweede ronde mag hij dan gewoon mee doenquote:Op woensdag 1 september 2004 12:56 schreef sol1tair het volgende:
[..]
Tja ... dat kan dus niet meer, i.i.g. niet meer voor de CL.
Daar is ajax altijd sterk in geweest, maar als je geen centrumspits hebt die kan kaatsen heb je daar ook niks aan.quote:Op woensdag 1 september 2004 13:01 schreef Suijk het volgende:
Overigens is Ajax natuurlijk niet afhankelijk van de spits, zoals de andere twee topploegen in NL dat vaak wel zijn. Een Pienaar in vorm, Galasek, vdv die weer opbloeit, Sneijder kunnen de goals ook maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |