abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21697137
quote:
Op woensdag 1 september 2004 22:56 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Als neutrale buitenstaander vind ik het juist een verademing tov Kales. Jaakke doet op een rustige en duidelijke manier zijn verhaal en vertelt gewoon de feiten. Zakelijk een succes, sportief een teleurstelling, geen woord aan gelogen.

Hij wilde een situatie als met de Boertjes voorkomen, en voor de rust in de selectie is dit alleen maar goed. Bij weigering was Zlatan niet meer te handhaven binnen de groep vermoed ik.

Dat ze geen opvolger hebben licht aan van gaal...
  donderdag 2 september 2004 @ 00:15:27 #277
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_21697369
quote:
Op woensdag 1 september 2004 23:06 schreef Chadi het volgende:
Ik vind het wel best zo.
  donderdag 2 september 2004 @ 00:17:58 #278
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_21697413
Jaakke doet het inderdaad goed. Bij FC Godenzonen komt hij ook altijd prima uit de verf.
Ik ben er nog niet uit wat ik vind van alle nieuwe zuid-amerikaanse goudzoekertjes, maar ben blij dat Ajax het verstand heeft gehad om Zlatan te verkopen voor hij onhoudbaar werd. Het blijft nu eenmaal een 'handel' in mensen, en niet in produkten, dus hard onderhandelen kan maar tot zover...
Wat Trabelsi betreft hoop ik dat ze bij Haarlem nog een leuke 2de kleedkamer vrij hebben. Nooit meer opstellen en laten uitgaan als een nachtkaars. Als dat arrogante ventje meent dat hij groter is dan een van de grootste clubs ter wereld heeft hij op een voetbalveld niets meer te zoeken.
Life is what you make it.
pi_21697616
Trabelsi is gewoon de beste rechtsback die Ajax heeft.

In de basis met die pannekoek, en snel een beetje.
  donderdag 2 september 2004 @ 00:31:47 #280
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_21697645
quote:
Op donderdag 2 september 2004 00:30 schreef Radegast het volgende:

Twee kamelen en een harem meegeven en linea recta terugsturen naar de woestijn van Tunesië.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_21697717
quote:
Op donderdag 2 september 2004 00:31 schreef golfer het volgende:

[..]

Twee kamelen en een harem meegeven en linea recta terugsturen naar de woestijn van Tunesië.
Neem eens contact op met Rita Verdonk, zou ik zeggen!

Nee, hij krijgt volgens mij nog elke maand zijn centjes van Ajax, dus laat hem er maar gewoon voor werken. Kom nou....
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 2 september 2004 @ 00:38:09 #282
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_21697750
quote:
Op donderdag 2 september 2004 00:35 schreef Radegast het volgende:

[..]

Neem eens contact op met Rita Verdonk, zou ik zeggen!

Nee, hij krijgt volgens mij nog elke maand zijn centjes van Ajax, dus laat hem er maar gewoon voor werken. Kom nou....
hij heeft zich toch netjes ziekgemeld, misschien heeft hij veel hoofdpijn
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_21697772
quote:
Op donderdag 2 september 2004 00:30 schreef Radegast het volgende:

een grapje zeker
  donderdag 2 september 2004 @ 08:52:30 #284
11777 Grote-Smoeldriaan
Als je wint, heb je vrienden
pi_21700631
Trabelsi 'n beetje moe
Hard, gemeen en snel
  donderdag 2 september 2004 @ 08:52:35 #285
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_21700632
quote:
De Limburgse zender meldt verder dat Ajax en Roda JC een transferbedrag van maar liefst 9 miljoen euro waren overeengekomen.
Mateja Kezman verhuiste voor 8 mlijoen EURO naar Chelsea FC...
Waarom heeft Noach die twee kakkerlakken niet doodgetrapt???
  donderdag 2 september 2004 @ 08:58:36 #286
11777 Grote-Smoeldriaan
pi_21700683
quote:
Op woensdag 1 september 2004 19:08 schreef komrad het volgende:
VDV niet in de spits, is niet goed
Ik zeg toch VDV in de spits dan kan Sneijder er mooi achter spelen en hem voorzien van gouden passes. Daarnaast is Sneijder ook goed voor de afvallende en teruggelegde bal, prima combi.

Dus wat mij betreft
Stekelenburg
De Jong, Heitinga, SQD, Maxwell
Pienaar, Galasek, Sneijder
Rosales, VDV, Mitea
Hard, gemeen en snel
  donderdag 2 september 2004 @ 09:06:18 #287
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_21700750
quote:
Op donderdag 2 september 2004 08:58 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:

[..]

Ik zeg toch VDV in de spits dan kan Sneijder er mooi achter spelen en hem voorzien van gouden passes. Daarnaast is Sneijder ook goed voor de afvallende en teruggelegde bal, prima combi.

Dus wat mij betreft
Stekelenburg
De Jong, Heitinga, SQD, Maxwell
Rosales, VDV, Mitea
Mocht het tóch weer goedkomen met Hatem, ben ik bereid hem een tweede kans te geven. De grote problemen komen toch écht door zijn zaakwaarnemer, zelf wil hij misschien best nog een seizoen vechten voor zijn kans en het is simpelweg de beste rechtsback in de selectie, zeker met CL-ervaring. Mijn opstelling dan:

Stekelenburg
Trabelsi, Heitinga, de Jong, Maxwell
de Ridder, VDV, Mitea

Rosales mag dan nog even wennen, de Jong heeft mij nog niet weten te overtuigen in het centrum, maar Escudé al helemaal niet...
pi_21700815
Trabelsi moet nu toch doorhebben dat die zaakwaarnemer van hem niet echt goed en waarheidsgetrouw heeft gehandeld. Hup laat Trabelis zijn excuses aanbieden 100 rondjes om het veld lopen, een paar weken meetrainen en hij kan weer in de basis. Het is en blijft een geweldige speler die wel geweldig dom heeft gehandeld.
  donderdag 2 september 2004 @ 09:21:52 #289
11777 Grote-Smoeldriaan
pi_21700867
quote:
Op donderdag 2 september 2004 09:06 schreef P0RN0STAR het volgende:

[..]

Stekelenburg
Trabelsi, Heitinga, de Jong, Maxwell
de Ridder, VDV, Mitea

Rosales mag dan nog even wennen, de Jong heeft mij nog niet weten te overtuigen in het centrum, maar Escudé al helemaal niet...
Kan ik me redelijk in vinden. Toch ook wel een aardige dubbele bezetting nog:

Lobont
Grygera, SQD, O'Brien
Obodai, Sonck
Rosales/de Mul, Babel/Anastasiou, Boukhari/Soetaers
Hard, gemeen en snel
pi_21701075
Pfff, gister eindelijk een CL-passepartout gehaald. Maar in heel Den Bosch kon ik geen kaartjes krijgen omdat ze geen kaartjes hadden waarop ze de tekst en streepjescode moesten drukken.
Maar nu in Vught gehaald, wel 15km verderop.

En ken je die grap van die Roda-speler die naar Ajax kwam? Hij kwam niet!
pi_21701200
quote:
Op donderdag 2 september 2004 09:45 schreef Arikay het volgende:
En ken je die grap van die Roda-speler die naar Ajax kwam? Hij kwam niet!
Fakking A! En jij bent hoe oud
Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_21701254
15
Maar er stond ook zo'n smiley achter:
  donderdag 2 september 2004 @ 10:30:15 #293
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_21701631
Hoop dat ook de rest van de Ajax-supporters hem een onvergetelijk afscheid geeft, dus met 50.000 man:

Zlatan!!! Zlatan!!!

Want dat heeft hij verdiend! Hij kan toch niets aan dat Ajax-bestuur doen???
pi_21701688
quote:
Op donderdag 2 september 2004 10:30 schreef P0RN0STAR het volgende:
Hoop dat ook de rest van de Ajax-supporters hem een onvergetelijk afscheid geeft, dus met 50.000 man:

Zlatan!!! Zlatan!!!

Hij wou zelf toch heel graag weg?
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_21701694
quote:
Op donderdag 2 september 2004 10:30 schreef P0RN0STAR het volgende:

Zlatan!!! Zlatan!!!

Hoezo, ik heb toch wel heel sterk het gevoel dat hij het bestuur voor het blok gezet heeft. Anders had Ajax immers wel eerder een extra spits gaan zoeken/aantrekken.

Maar een mooi afscheid verdient hij wel.
Let yourself go and enjoy the bassline...
  donderdag 2 september 2004 @ 10:37:06 #296
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_21701744
quote:
Op donderdag 2 september 2004 10:33 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Hij wou zelf toch heel graag weg?
Moeten we hem daarom uitfluiten???

Als Ajax-supporter weet je dat de beste spelers niet te houden zijn, als zo'n speler als Zlatan dus voor vier keer zoveel salaris in een betere competitie (in een beter klimaat) mag en ook kan spelen, kan je hem dat moeilijk kwalijk nemen...

Het is het bestuur dat hem deze uitgelezen mogelijkheid heeft aangeboden, door hem op de allerlaatste dag voor de transfer-deadline voor een schijntje (zeker met in het achterhoofd de clausule die in het contract stond) heeft laten vertrekken...

Daar kan fuckin' Zlatan hélémáál niets aan doen!
pi_21701785
quote:
Op donderdag 2 september 2004 10:37 schreef P0RN0STAR het volgende:

[..]

Moeten we hem daarom uitfluiten???

Als Ajax-supporter weet je dat de beste spelers niet te houden zijn, als zo'n speler als Zlatan dus voor vier keer zoveel salaris in een betere competitie (in een beter klimaat) mag en ook kan spelen, kan je hem dat moeilijk kwalijk nemen...

Het is het bestuur dat hem deze uitgelezen mogelijkheid heeft aangeboden, door hem op de allerlaatste dag voor de transfer-deadline voor een schijntje (zeker met in het achterhoofd de clausule die in het contract stond) te laten vertrekken...

Daar kan fuckin' Zlatan hélémáál niets aan doen!
Tuurlijk kan je je beste spelers niet behouden. Maar de timing en club zijn in dit geval extreem slecht. En als ik dan lees dat Ajax de transfer wou afblazen, maar Zlatan aangaf dat ze dan een probleem zouden hebben, is dat iets waar Zlatan zeker wel iets aan kan doen. Doe het dus of eerder of een heel stuk later.......
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  donderdag 2 september 2004 @ 10:40:30 #298
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_21701791
quote:
Op donderdag 2 september 2004 10:34 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Hoezo, ik heb toch wel heel sterk het gevoel dat hij het bestuur voor het blok gezet heeft. Anders had Ajax immers wel eerder een extra spits gaan zoeken/aantrekken.

Maar een mooi afscheid verdient hij wel.
Zlatan kan er toch niets aan doen dat het Ajax-bestuur niet heeft geanticipeert op een mogelijk vertrek???

Er stond een "minimun fee release-clausule" in zijn contract ad. 50 miljoen Euro. Een vertrek was dus altijd mogelijk, dus had Ajax minstens twee spitsen in het achterhoofd moeten hebben, maar enkel Arouna Koné is geprobeerd en als deze transfer dan (om medische redenen?) afketst, kan met dat moeilijk Zlatan kwalijk nemen...
  donderdag 2 september 2004 @ 10:48:49 #299
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_21701899
quote:
Op donderdag 2 september 2004 10:40 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Tuurlijk kan je je beste spelers niet behouden. Maar de timing en club zijn in dit geval extreem slecht. En als ik dan lees dat Ajax de transfer wou afblazen, maar Zlatan aangaf dat ze dan een probleem zouden hebben, is dat iets waar Zlatan zeker wel iets aan kan doen. Doe het dus of eerder of een heel stuk later.......
Ik geloof simpelweg niet dat Zlatan Ajax zo voor het blok heeft gezet, want als (de zaakwaarnemer van) Hatem Trabelsi het al niet voor elkaar krijgt om zó een transfer af te dwingen, zal het (de zaakwaarnemer van) Zlatan al helemaal niet lukken...

Zlatan is voor Ajax véél belangrijker dan Hatem Trabelsi, denk je nou echt dat ze dan zélf niet wat meer moeite hadden gedaan??? Ajax wreef zich gewoon in de handjes met het oog op die 16 miljoen, dacht met Koné een capabele vervanger te hebben aangetrokken, dus vond het zo wel een leuke deal...

Nogmaals, daar kan Zlatan toch niets aan doen???
pi_21701952
Ze hadden gewoon niet op de laatste dag zoiets moeten regelen. Nu ben je je beste spits kwijt en hebt er niks voor terug. Dan liever geen geld binnen hoor!
Ik hoop dat deze selectie een goed seizoen neer kan zetten. Trabelsie er weer in (hij moet toch ook wel zien dat zijn houding bagger is ?), Sonck lekker warm laten draaien zodat ie in zn spel komt, dan hebben we best een kans!
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')