quote:Op woensdag 1 september 2004 22:56 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Als neutrale buitenstaander vind ik het juist een verademing tov Kales. Jaakke doet op een rustige en duidelijke manier zijn verhaal en vertelt gewoon de feiten. Zakelijk een succes, sportief een teleurstelling, geen woord aan gelogen.
Hij wilde een situatie als met de Boertjes voorkomen, en voor de rust in de selectie is dit alleen maar goed. Bij weigering was Zlatan niet meer te handhaven binnen de groep vermoed ik.
Twee kamelen en een harem meegeven en linea recta terugsturen naar de woestijn van Tunesië.quote:Op donderdag 2 september 2004 00:30 schreef Radegast het volgende:
Trabelsi is gewoon de beste rechtsback die Ajax heeft.
In de basis met die pannekoek, en snel een beetje.
Neem eens contact op met Rita Verdonk, zou ik zeggen!quote:Op donderdag 2 september 2004 00:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Twee kamelen en een harem meegeven en linea recta terugsturen naar de woestijn van Tunesië.
hij heeft zich toch netjes ziekgemeld, misschien heeft hij veel hoofdpijnquote:Op donderdag 2 september 2004 00:35 schreef Radegast het volgende:
[..]
Neem eens contact op met Rita Verdonk, zou ik zeggen!
Nee, hij krijgt volgens mij nog elke maand zijn centjes van Ajax, dus laat hem er maar gewoon voor werken. Kom nou....
een grapje zekerquote:Op donderdag 2 september 2004 00:30 schreef Radegast het volgende:
Trabelsi is gewoon de beste rechtsback die Ajax heeft.
In de basis met die pannekoek, en snel een beetje.
Mateja Kezman verhuiste voor 8 mlijoen EURO naar Chelsea FC...quote:De Limburgse zender meldt verder dat Ajax en Roda JC een transferbedrag van maar liefst 9 miljoen euro waren overeengekomen.
Ik zeg toch VDV in de spits dan kan Sneijder er mooi achter spelen en hem voorzien van gouden passes. Daarnaast is Sneijder ook goed voor de afvallende en teruggelegde bal, prima combi.quote:Op woensdag 1 september 2004 19:08 schreef komrad het volgende:
VDV niet in de spits, is niet goed
Mocht het tóch weer goedkomen met Hatem, ben ik bereid hem een tweede kans te geven. De grote problemen komen toch écht door zijn zaakwaarnemer, zelf wil hij misschien best nog een seizoen vechten voor zijn kans en het is simpelweg de beste rechtsback in de selectie, zeker met CL-ervaring. Mijn opstelling dan:quote:Op donderdag 2 september 2004 08:58 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:
[..]
Ik zeg toch VDV in de spits dan kan Sneijder er mooi achter spelen en hem voorzien van gouden passes. Daarnaast is Sneijder ook goed voor de afvallende en teruggelegde bal, prima combi.
Dus wat mij betreft
Stekelenburg
De Jong, Heitinga, SQD, Maxwell
Pienaar, Galasek, Sneijder
Rosales, VDV, Mitea
Kan ik me redelijk in vinden. Toch ook wel een aardige dubbele bezetting nog:quote:Op donderdag 2 september 2004 09:06 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Stekelenburg
Trabelsi, Heitinga, de Jong, Maxwell
Pienaar, Galasek, Sneijder
de Ridder, VDV, Mitea
Rosales mag dan nog even wennen, de Jong heeft mij nog niet weten te overtuigen in het centrum, maar Escudé al helemaal niet...
Fakking A! En jij bent hoe oudquote:Op donderdag 2 september 2004 09:45 schreef Arikay het volgende:
En ken je die grap van die Roda-speler die naar Ajax kwam? Hij kwam niet!![]()
![]()
Hij wou zelf toch heel graag weg?quote:Op donderdag 2 september 2004 10:30 schreef P0RN0STAR het volgende:
Hoop dat ook de rest van de Ajax-supporters hem een onvergetelijk afscheid geeft, dus met 50.000 man:
Zlatan!!! Zlatan!!!
![]()
Want dat heeft hij verdiend! Hij kan toch niets aan dat Ajax-bestuur doen???
Hoezo, ik heb toch wel heel sterk het gevoel dat hij het bestuur voor het blok gezet heeft. Anders had Ajax immers wel eerder een extra spits gaan zoeken/aantrekken.quote:Op donderdag 2 september 2004 10:30 schreef P0RN0STAR het volgende:
Hoop dat ook de rest van de Ajax-supporters hem een onvergetelijk afscheid geeft, dus met 50.000 man:
Zlatan!!! Zlatan!!!
![]()
Want dat heeft hij verdiend! Hij kan toch niets aan dat Ajax-bestuur doen???
Moeten we hem daarom uitfluiten???quote:Op donderdag 2 september 2004 10:33 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Hij wou zelf toch heel graag weg?
Tuurlijk kan je je beste spelers niet behouden. Maar de timing en club zijn in dit geval extreem slecht. En als ik dan lees dat Ajax de transfer wou afblazen, maar Zlatan aangaf dat ze dan een probleem zouden hebben, is dat iets waar Zlatan zeker wel iets aan kan doen. Doe het dus of eerder of een heel stuk later.......quote:Op donderdag 2 september 2004 10:37 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Moeten we hem daarom uitfluiten???
Als Ajax-supporter weet je dat de beste spelers niet te houden zijn, als zo'n speler als Zlatan dus voor vier keer zoveel salaris in een betere competitie (in een beter klimaat) mag en ook kan spelen, kan je hem dat moeilijk kwalijk nemen...
Het is het bestuur dat hem deze uitgelezen mogelijkheid heeft aangeboden, door hem op de allerlaatste dag voor de transfer-deadline voor een schijntje (zeker met in het achterhoofd de clausule die in het contract stond) te laten vertrekken...
Daar kan fuckin' Zlatan hélémáál niets aan doen!
Zlatan kan er toch niets aan doen dat het Ajax-bestuur niet heeft geanticipeert op een mogelijk vertrek???quote:Op donderdag 2 september 2004 10:34 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Hoezo, ik heb toch wel heel sterk het gevoel dat hij het bestuur voor het blok gezet heeft. Anders had Ajax immers wel eerder een extra spits gaan zoeken/aantrekken.
Maar een mooi afscheid verdient hij wel.
Ik geloof simpelweg niet dat Zlatan Ajax zo voor het blok heeft gezet, want als (de zaakwaarnemer van) Hatem Trabelsi het al niet voor elkaar krijgt om zó een transfer af te dwingen, zal het (de zaakwaarnemer van) Zlatan al helemaal niet lukken...quote:Op donderdag 2 september 2004 10:40 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Tuurlijk kan je je beste spelers niet behouden. Maar de timing en club zijn in dit geval extreem slecht. En als ik dan lees dat Ajax de transfer wou afblazen, maar Zlatan aangaf dat ze dan een probleem zouden hebben, is dat iets waar Zlatan zeker wel iets aan kan doen. Doe het dus of eerder of een heel stuk later.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |