abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21690937
quote:
Op woensdag 1 september 2004 19:50 schreef Bayer het volgende:

[..]

Hij is fijn.

(Wordt een mens minder depri van..)
Effe kijken hoor lijkt me geweldig . Ik heb hem kado gekregen
pi_21691283
Gaat wel hard zo met die Ajax topics
Houd van een lijntje.
pi_21691460
quote:
Op woensdag 1 september 2004 15:49 schreef methodmich het volgende:
Wel gelachen om die Haspel33, die zei dat ik beweerde dat De Ridder een 6 was in de jeugd.
Dat heb je gezegd ja, alsmede die '10' positie. En je hebt ook gezegd dat hij zelden op de rechtsbuiten positie speelde, en dat dan alleen nu bij Jong Ajax zo was. Dat is dus onzin.

In werkelijkheid is hij juist altijd in de jeugd rechtsbuiten EN schaduwspits geweest, en juist zelden rechtshalf. Alleen Koeman meent in al zijn onkundigheid hem ineens als rechtshalf om te turnen omdat hij zogenaamd tekort komt als rechtsbuiten. Als er echter momenteel iemand tekort komt op die positie dan is het de Mul, met name op fysiek gebied en aan kracht. Daarin is Ridder een stuk verder.

Er is geen enkel argument om deze ras-Amsterdammer eruit te laten. Qua snelheid, in de 1-tegen-1, qua flair, qua voorzet, fysiek, qua overzicht, op alle punten is ie gelijkwaardig of beter dan de Mul.
  woensdag 1 september 2004 @ 20:18:12 #254
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_21691501
quote:
Op woensdag 1 september 2004 20:16 schreef Haspel33 het volgende:

Er is geen enkel argument om deze ras-Amsterdammer eruit te laten. Qua snelheid, in de 1-tegen-1, qua flair, qua voorzet, fysiek, qua overzicht, op alle punten is ie gelijkwaardig of beter dan de Mul.
Ben het met je eensch!

Daniël de Ridder!
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_21691548
quote:
Op woensdag 1 september 2004 20:18 schreef golfer het volgende:
Daniël de Ridder!
Mee eens!
Een èchte Ajacied!

(Je moet er toch niet aan denken dat hij bij Twente gaat ballen...)
  woensdag 1 september 2004 @ 20:27:03 #256
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_21691679
Snap niet dat jullie je zo druk maken. Eerlijk is eerlijk: er staat nog steeds een aardige selectie, die een aardig potje kan breken.
A.M.A.B
pi_21691682
quote:
Op woensdag 1 september 2004 20:18 schreef golfer het volgende:

[..]

Ben het met je eensch!

Daniël de Ridder!
Het is bovendien iemand die het publiek mee heeft. Met zijn entree gaat er altijd die verwachtingsvolle juich door het stadion, een echte Amsterdammervan Joodse komaf ligt nu eenmaal lekker bij het publiek, en men houdt van zijn type spelers die af en toe iets bijzonders laten zien.

Hij verdiend dat ook, want afgelopen weekend was ie alweer uitblinker met Babel in het tweede, hij heeft gewoon iets extra's, dat brutale.

Ik ben echter erg bang dat we hem binnenkort idd kunnen gaan uitzwaaien nu Rosales er is, want vele subtoppers dingen naar zijn verhuur-mogelijkheden, en hij weet zelf goed dat ie via die weg waarschijnlijk veel eerder kan doorgroeien dan elke week wachten totdat een blonde visieloze Agrarier uit Groningen het in hem ziet zitten.
pi_21691747
quote:
Op woensdag 1 september 2004 20:27 schreef Cart_man het volgende:
Snap niet dat jullie je zo druk maken. Eerlijk is eerlijk: er staat nog steeds een aardige selectie, die een aardig potje kan breken.
Dat ik dat uit jouw mond mag horen.

Je hebt gelijk, maar jullie e.a. zijn wel wat dichterbij gekomen. Wie weet, misschien wordt het spannend...
pi_21691995
quote:
Op woensdag 1 september 2004 19:39 schreef Bayer het volgende:
Vergeet niet dat 'de medische staf' zich destijds kapot geschrokken is van de later uitgekomen hartkwaal van Kanu. Ik denk dus echt dat we behoed zijn voor een zeperd van acht miljoen.
Hoezo? Kanu is naderhand toch gewoon door blijven voetballen? Ging zelfs nog naar Arsenal daarna.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_21692055
quote:
Op woensdag 1 september 2004 20:16 schreef Haspel33 het volgende:

[..]

qua snelheid ben ik het niet met je eens, hoewel het nog niet echt is gebleken schijnt het dat hij tijdens een test om je snelheid te meten maar iets langzamer was dan Babangida in zijn goede tijd.
maar momenteel zie ik ook liever De Ridder erin dan De Mul, De Ridder is gewoon verder.
pi_21692086
quote:
Op woensdag 1 september 2004 20:39 schreef keeper het volgende:

[..]

Hoezo? Kanu is naderhand toch gewoon door blijven voetballen? Ging zelfs nog naar Arsenal daarna.
Maar die is volgens mij wel nog geopereerd daaraan, en heeft wel iets van een jaar eruit gelegen. Dat het met hem goed is gekomen is alleen maar mooi, maar doen alsof er niks aan de hand is terwijl men een hartkwaal constateery kan uitdraaien op taferelen zoals die vorig seizoen in Spanje gebeurden (weet niet meer welk team en speler), waar iemand ter plekke op het veld iemand stierf aan hartproblemen.
pi_21692296
quote:
Op woensdag 1 september 2004 20:41 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

qua snelheid ben ik het niet met je eens, hoewel het nog niet echt is gebleken schijnt het dat hij tijdens een test om je snelheid te meten maar iets langzamer was dan Babangida in zijn goede tijd.
maar momenteel zie ik ook liever De Ridder erin dan De Mul, De Ridder is gewoon verder.
Dan ben je het dus eigenlijk wel met me eens, Babangida in zijn goeie tijd was nl. hazewind-snel, en de Mul is ook niet bepaald traag. Dus ook op dat terrein is Ridder gelijkwaardig of beter.

Koeman moet zijn eerste overtuigend betoog nog doen op welk terrein Ridder dan zogenaamd minder geschikt is, en minder is dan de Mul. Dat kan hij simpelweg niet onderbouwen, omdat het niet te onderbouwen is.
pi_21692356
quote:
Op woensdag 1 september 2004 20:39 schreef keeper het volgende:
Mja, nadat hij twee jaar in een Californisch ziekenhuis gelegen had, en in Californië geleefd heeft plus een OPEN-HART operatie heeft ondergaan. Is inderdaad bijzonder tof geweest voor zijn nieuwe club.
Ook voor de Ajax-reputatie trouwens...
Wel goed voor het moraal zullen we maar zeggen.

[ Bericht 9% gewijzigd door Bayer op 01-09-2004 20:59:12 ]
pi_21692410
Dat was ik vergeten .
Die Welt ist alles was der Fall ist.
  woensdag 1 september 2004 @ 21:08:22 #265
80382 manny
30 is best veel
pi_21692748
quote:
Op woensdag 1 september 2004 20:27 schreef Cart_man het volgende:
Een aardig potje breken is niet ons doel. Vandaar dat we ons druk maken
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_21692770
Volgens Ajax.netwerk.to
quote:
1/9/2004 - L1: Roda JC keurt Kone opnieuw; bedrag van 9 miljoen overeengekomen?
(Van onze verslaggever RvN, met dank aan forumlid xaja)

De Limburgse regionale tv-zender L1 meldt (bekijk video) dat Arouna Kone vandaag en morgen op een geheime plaats aan een eigen door Roda JC geinitieerd onderzoek wordt onderworpen. Door de plaats geheim te houden hopen de Limburgers dat dit in alle rust kan gebeuren. Geruchten over hartritmestoornissen wilde de club vanwege privacyredenen en in afwachting van de resultaten van het eigen onderzoek niet bevestigen of ontkennen.

De Limburgse zender meldt verder dat Ajax en Roda JC een transferbedrag van maar liefst 9 miljoen euro waren overeengekomen.
Wat een hoog bedrag.
pi_21692949
quote:
Op woensdag 1 september 2004 21:09 schreef The_Coach het volgende:
Geruchten over hartritmestoornissen wilde de club vanwege privacyredenen en in afwachting van de resultaten van het eigen onderzoek niet bevestigen of ontkennen.
Zou ik ook willen als ik Roda was...
Desalniettemin is er een fysiek manco bij Koné aangetoond.
Afwachten dus.
pi_21693918
Flikker die Trabelsi lekker in het puin ofzo. Ik begin echt schoon genoeg van die kerel te krijgen. En De Ridder hoort gewoon in Ajax. Dat is een ras-Ajacied en die moeten we ook behouden. Hopelijk denkt dat pleuris bestuur er ook zo over.
pi_21695071
Bah, wat komt die Jaakke toch vreselijk arrogant over
Hij straat compleet uit dat alles om geld draait..

Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_21695489
quote:
Op woensdag 1 september 2004 22:38 schreef Cheiron het volgende:

Draait het ook
Koning.
pi_21695517
quote:
Op woensdag 1 september 2004 22:38 schreef Cheiron het volgende:

Als neutrale buitenstaander vind ik het juist een verademing tov Kales. Jaakke doet op een rustige en duidelijke manier zijn verhaal en vertelt gewoon de feiten. Zakelijk een succes, sportief een teleurstelling, geen woord aan gelogen.

Hij wilde een situatie als met de Boertjes voorkomen, en voor de rust in de selectie is dit alleen maar goed. Bij weigering was Zlatan niet meer te handhaven binnen de groep vermoed ik.
pi_21695764
Ik vind het wel best zo.
pi_21696297
quote:
Op woensdag 1 september 2004 16:59 schreef methodmich het volgende:
Oh rubbereend, wij roepen hier al bijna 2 jaar dat 4-4-2 met de huidige selectie veel beter is.

In dat geval zeg ik:

Stekelenburg

De Jong - Heitinga - Escudé - Maxwell

Rosales - Galásek - Pienaar - Sneijder

De Ridder - van der Vaart
Je mist balans op het middenveld. Bovendien zal Koeman waarschijnlijk eerder met rosales als rechterspits gaan spelen, dan met de ridder.
pi_21696519
Toch wel zwak dat van Gaal en Koeman niet voor de camera durven te komen.
  woensdag 1 september 2004 @ 23:37:00 #275
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_21696590
De voorzitter heeft in ieder geval gereageerd, laat Koeman maar lekker trainen. Misschien vergeten de spelers de onrust dan een beetje, hoewel dat niet echt gelukt was zo te zien.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')