Effe kijken hoor lijkt me geweldig . Ik heb hem kado gekregenquote:Op woensdag 1 september 2004 19:50 schreef Bayer het volgende:
[..]
Hij is fijn.
(Wordt een mens minder depri van..)
Dat heb je gezegd ja, alsmede die '10' positie. En je hebt ook gezegd dat hij zelden op de rechtsbuiten positie speelde, en dat dan alleen nu bij Jong Ajax zo was. Dat is dus onzin.quote:Op woensdag 1 september 2004 15:49 schreef methodmich het volgende:
Wel gelachen om die Haspel33, die zei dat ik beweerde dat De Ridder een 6 was in de jeugd.
Ben het met je eensch!quote:Op woensdag 1 september 2004 20:16 schreef Haspel33 het volgende:
Er is geen enkel argument om deze ras-Amsterdammer eruit te laten. Qua snelheid, in de 1-tegen-1, qua flair, qua voorzet, fysiek, qua overzicht, op alle punten is ie gelijkwaardig of beter dan de Mul.
Mee eens!quote:Op woensdag 1 september 2004 20:18 schreef golfer het volgende:
Daniël de Ridder!![]()
Het is bovendien iemand die het publiek mee heeft. Met zijn entree gaat er altijd die verwachtingsvolle juich door het stadion, een echte Amsterdammervan Joodse komaf ligt nu eenmaal lekker bij het publiek, en men houdt van zijn type spelers die af en toe iets bijzonders laten zien.quote:Op woensdag 1 september 2004 20:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben het met je eensch!![]()
Daniël de Ridder!![]()
Dat ik dat uit jouw mond mag horen.quote:Op woensdag 1 september 2004 20:27 schreef Cart_man het volgende:
Snap niet dat jullie je zo druk maken. Eerlijk is eerlijk: er staat nog steeds een aardige selectie, die een aardig potje kan breken.
Hoezo? Kanu is naderhand toch gewoon door blijven voetballen? Ging zelfs nog naar Arsenal daarna.quote:Op woensdag 1 september 2004 19:39 schreef Bayer het volgende:
Vergeet niet dat 'de medische staf' zich destijds kapot geschrokken is van de later uitgekomen hartkwaal van Kanu. Ik denk dus echt dat we behoed zijn voor een zeperd van acht miljoen.
qua snelheid ben ik het niet met je eens, hoewel het nog niet echt is gebleken schijnt het dat hij tijdens een test om je snelheid te meten maar iets langzamer was dan Babangida in zijn goede tijd.quote:Op woensdag 1 september 2004 20:16 schreef Haspel33 het volgende:
[..]
Er is geen enkel argument om deze ras-Amsterdammer eruit te laten. Qua snelheid, in de 1-tegen-1, qua flair, qua voorzet, fysiek, qua overzicht, op alle punten is ie gelijkwaardig of beter dan de Mul.
Maar die is volgens mij wel nog geopereerd daaraan, en heeft wel iets van een jaar eruit gelegen. Dat het met hem goed is gekomen is alleen maar mooi, maar doen alsof er niks aan de hand is terwijl men een hartkwaal constateery kan uitdraaien op taferelen zoals die vorig seizoen in Spanje gebeurden (weet niet meer welk team en speler), waar iemand ter plekke op het veld iemand stierf aan hartproblemen.quote:Op woensdag 1 september 2004 20:39 schreef keeper het volgende:
[..]
Hoezo? Kanu is naderhand toch gewoon door blijven voetballen? Ging zelfs nog naar Arsenal daarna.
Dan ben je het dus eigenlijk wel met me eens, Babangida in zijn goeie tijd was nl. hazewind-snel, en de Mul is ook niet bepaald traag. Dus ook op dat terrein is Ridder gelijkwaardig of beter.quote:Op woensdag 1 september 2004 20:41 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
qua snelheid ben ik het niet met je eens, hoewel het nog niet echt is gebleken schijnt het dat hij tijdens een test om je snelheid te meten maar iets langzamer was dan Babangida in zijn goede tijd.
maar momenteel zie ik ook liever De Ridder erin dan De Mul, De Ridder is gewoon verder.
Mja, nadat hij twee jaar in een Californisch ziekenhuis gelegen had, en in Californië geleefd heeft plus een OPEN-HART operatie heeft ondergaan. Is inderdaad bijzonder tof geweest voor zijn nieuwe club.quote:Op woensdag 1 september 2004 20:39 schreef keeper het volgende:
Hoezo? Kanu is naderhand toch gewoon door blijven voetballen? Ging zelfs nog naar Arsenal daarna.
Een aardig potje breken is niet ons doel. Vandaar dat we ons druk makenquote:Op woensdag 1 september 2004 20:27 schreef Cart_man het volgende:
Snap niet dat jullie je zo druk maken. Eerlijk is eerlijk: er staat nog steeds een aardige selectie, die een aardig potje kan breken.
Wat een hoog bedrag.quote:1/9/2004 - L1: Roda JC keurt Kone opnieuw; bedrag van 9 miljoen overeengekomen?
(Van onze verslaggever RvN, met dank aan forumlid xaja)
De Limburgse regionale tv-zender L1 meldt (bekijk video) dat Arouna Kone vandaag en morgen op een geheime plaats aan een eigen door Roda JC geinitieerd onderzoek wordt onderworpen. Door de plaats geheim te houden hopen de Limburgers dat dit in alle rust kan gebeuren. Geruchten over hartritmestoornissen wilde de club vanwege privacyredenen en in afwachting van de resultaten van het eigen onderzoek niet bevestigen of ontkennen.
De Limburgse zender meldt verder dat Ajax en Roda JC een transferbedrag van maar liefst 9 miljoen euro waren overeengekomen.
Zou ik ook willen als ik Roda was...quote:Op woensdag 1 september 2004 21:09 schreef The_Coach het volgende:
Geruchten over hartritmestoornissen wilde de club vanwege privacyredenen en in afwachting van de resultaten van het eigen onderzoek niet bevestigen of ontkennen.
Draait het ookquote:Op woensdag 1 september 2004 22:38 schreef Cheiron het volgende:
Bah, wat komt die Jaakke toch vreselijk arrogant over![]()
Hij straat compleet uit dat alles om geld draait..
Als neutrale buitenstaander vind ik het juist een verademing tov Kales. Jaakke doet op een rustige en duidelijke manier zijn verhaal en vertelt gewoon de feiten. Zakelijk een succes, sportief een teleurstelling, geen woord aan gelogen.quote:Op woensdag 1 september 2004 22:38 schreef Cheiron het volgende:
Bah, wat komt die Jaakke toch vreselijk arrogant over![]()
Hij straat compleet uit dat alles om geld draait..
Je mist balans op het middenveld. Bovendien zal Koeman waarschijnlijk eerder met rosales als rechterspits gaan spelen, dan met de ridder.quote:Op woensdag 1 september 2004 16:59 schreef methodmich het volgende:
Oh rubbereend, wij roepen hier al bijna 2 jaar dat 4-4-2 met de huidige selectie veel beter is.
In dat geval zeg ik:
Stekelenburg
De Jong - Heitinga - Escudé - Maxwell
Rosales - Galásek - Pienaar - Sneijder
De Ridder - van der Vaart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |