Mjah.quote:Bovendien meldt Juventus.com dat de betaling in maar liefst vijf termijnen geschiedt: 3 miljoen direct, 3 miljoen op 31 augustus 2005, 3 miljoen op 31 augustus 2006, 3 miljoen op 31 augustus 2007, en op 31 augustus 2008 zal Juventus met de resterende betaling van 4 miljoen euro eindelijk aan haar betalingsverplichtingen voldaan hebben
Ah, dat zie ik ook net, zijn we dan ook net op tijd vanaf en veel plezier ermee!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:25 schreef DutchGooner het volgende:
Trabelsi naar ons,KUT!
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:25 schreef DutchGooner het volgende:
Trabelsi naar ons,KUT!
Lees gerust terug.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:27 schreef Nyluzzz het volgende:
Nog 34 minuten om een nieuwe spits te vinden.
Heb ik het trouwens goed begrepen dat Kone niet door de medische keuring is gekomen? Voorzover ik heb kunnen zien was er toch niet veel mis met hem.
Whehe, hebben wij toch ook nog wat leedvermaak vanavond.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:25 schreef DutchGooner het volgende:
Trabelsi naar ons,KUT!
Nemen die keuringen zoveel tijd in beslag? ze hebben nog 30 minuten, en die man is toch wedstrijd fit dus waarom is die überhaupt al niet door de eerste keuring gekomen!? Wel klote zo, en het is op deze manier niet echt een goede dag voor Ajax geworden.quote:
De Ivoriaan onderging in Amsterdam een
medische keuring,maar die verliep niet
helemaal vlekkeloos.Een tweede keuring
was noodzakelijk,maar door het sluiten
van de transfermarkt ontbrak de tijd om
die nog uit te voeren.
Dan krijg je Jaakke en van Eijden er gratis bij.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:29 schreef golfer het volgende:
Kunnen we het komende halfuur Koeman en Van Gaal ook nog even ergens slijten bij 1 of andere rijke club?
Of je leest de context even frustiquote:He lulletje, even sssst
supporters van jouw club even stil zijn als het over de CL gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |