Flikker is op naar je eigen boerentopic. Kutboerquote:Op woensdag 1 september 2004 00:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij is een successupporter....................... lalalalaalalala
Hadden we nu nog maar Sikoraquote:Op woensdag 1 september 2004 00:01 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zie zo'n wedstrijd al helemaal voor me. Elk team gaat met 11 man op de doellijn staan, en spurt in de 89e minuut keihard naar de middellijn om de bal een hengst richting doel te geven
quote:Op woensdag 1 september 2004 00:01 schreef twi het volgende:
Ik zie zo'n wedstrijd al helemaal voor me. Elk team gaat met 11 man op de doellijn staan, en spurt in de 89e minuut keihard naar de middellijn om de bal een hengst richting doel te geven
prima. suc6 verder.quote:Op woensdag 1 september 2004 00:02 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Laten we hier maar mee ophouden, dit heeft echt geen zin
Ik hoop dat ie wat respect krijgt over 14 dagen, dat verdient ie echt wel.quote:Op woensdag 1 september 2004 00:04 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ik ben alleen bijzonder benieuwd naar de reactie van het ajaxpubliek op Zlatan, hij heeft in principe niets fout gedaan, maar geprofiteerd van de incompetentie van het bestuur
Ik denk dat het bestuur het in eerste instantie echt wel zal merken. Ze mogen blij zijn dat er deze week geen clubvoetbal is, dus de ergste 'schok' zal al verwerkt zijn.quote:Op woensdag 1 september 2004 00:04 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Ik ben alleen bijzonder benieuwd naar de reactie van het ajaxpubliek op Zlatan, hij heeft in principe niets fout gedaan, maar geprofiteerd van de incompetentie van het bestuur
en vervolgens in de wedstrijd vd Vaart neerhoekt ofzoquote:Op woensdag 1 september 2004 00:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie wat respect krijgt over 14 dagen, dat verdient ie echt wel.
naar mijn idee hoort maar 1 (of eik meerdere) een striemend fluitconcert of spandoeken te krijgen, en dat is het kut bestuur. Zlatan verdient respect.quote:Op woensdag 1 september 2004 00:04 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Zlatan heeft - als de bronnen kloppen - iets fout gedaan door aan de telefoon vanuit Turijn te zeggen "Bekijk 't maar, ik kom niet meer terug naar Ajax".quote:Op woensdag 1 september 2004 00:04 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Ik ben ook erg benieuwd. Ik ga hem zeker niet uitfluiten, dat doe ik nooit met oud-Ajacieden, wat ze ook geflikt hebben later.quote:Op woensdag 1 september 2004 00:04 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
En dan de reacties van de Ajacieden vergelijken met toen Van der Vaart neer werd gehaald tegen Zweden. Toen waren de reacties 'Van der Vaart moet niet zo dik zijn' 'Van der Vaart is niks, Zlatan is de manquote:Op woensdag 1 september 2004 00:06 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en vervolgens in de wedstrijd vd Vaart neerhoekt ofzo
Wat nou respect, hij verdomde het om Nederlands te praten. Gaat weg bij de eerste de beste kans die hij krijgt. Hoon moet zijn deel worden. Wil je niet bij Ajax spelen, schakel je Juventus hoger in OK. Maar verwacht geen heldenontvangst. Schitterend doelpunt en in potentie dankzij Ajax de beste speler van europa is geen vijbrief om weg te gaan. Hij verlaat ons op het laatste moment vlak voor dfe CL. Ik ben een fan van hem als voetballer. Maar is het gras ergens anders groenen dan moet je de mest maar vreten waar het door groeit.quote:Op woensdag 1 september 2004 00:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie wat respect krijgt over 14 dagen, dat verdient ie echt wel.
Dat zijn diezelfde mensen die een paar minuten daarvoor 'm nog uitfloten toen 'ie het veld op kwam.quote:Op woensdag 1 september 2004 00:07 schreef Againzender het volgende:
Maar er zullen wel weer van die trieste lui tussen zitten die hem de hele wedstrijd gaan lopen verketteren, terwijl ze tijdens de wedstrijd tegen NAC zo'n beetje flauw vielen van hun lofuitingen aan zijn adres.
Pff wat een heldquote:Op woensdag 1 september 2004 00:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
En dan de reacties van de Ajacieden vergelijken met toen Van der Vaart neer werd gehaald tegen Zweden. Toen waren de reacties 'Van der Vaart moet niet zo dik zijn' 'Van der Vaart is niks, Zlatan is de man' etc. Kijken wat de jongens van 020 dan als reactie zullen geven
![]()
Die reactie kan ik me wel voorstellen. Ajax en Juve hadden een overeenkomst en Zlatan kon een contract tekenen waardoor hij een gigantische slag kon slaan; als dat dan gedwarsboomd wordt door Ajax vanwege een bankgarantie zou je als speler gek zijn om je er bij voorbaad al bij neer te leggenquote:Op woensdag 1 september 2004 00:07 schreef twi het volgende:
Zlatan heeft - als de bronnen kloppen - iets fout gedaan door aan de telefoon vanuit Turijn te zeggen "Bekijk 't maar, ik kom niet meer terug naar Ajax".
Ik hou het voorlopig bij het laatste.quote:Op woensdag 1 september 2004 00:07 schreef Radegast het volgende:
Hé Louis, zijn wij nou zo slim of ben jij zo dom??
Yup, is een fout van Ajax. En ik kan 't begrijpen. Maargoed, als speler moet je ook begrijpen dat er wel betaald dient te worden. Nu gaat dat natuurlijk van je lang zal ze leven niet gebeuren, dat al die termijnen keurig netjes op tijd gaan worden betaald. Maargoed, aangezien ik toch niet verwacht dat het volledige bedrag aan spelers zou worden uitgegeven, zal dat me reet roesten. 't Gaat meer om de prestige, de trots die ermee gepaard gaat. En die heeft dankzij 't bestuur een stevige knauw gekregen.quote:Op woensdag 1 september 2004 00:10 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Die reactie kan ik me wel voorstellen. Ajax en Juve hadden een overeenkomst en Zlatan kon een contract tekenen waardoor hij een gigantische slag kon slaan; als dat dan gedwarsboomd wordt door Ajax vanwege een bankgarantie zou je als speler gek zijn om je er bij voorbaad al bij neer te leggen
Het is niet netjes, wel menselijk
Filipe wie? Een van die naamloze Argentijnen die voor de concrete interesse van PSV in Tevez als talenten werden betiteld? Waar we uberhaupt trots op waren dat we ze zo slim konden huren, voor over te gaan op kopen?quote:Op woensdag 1 september 2004 00:14 schreef JeroenV het volgende:
Even nog iets, had die Filipe nou al een werkvergunning? Dat was vandaag ook nog niet rond, en die zou ook voor het eerste gehaald worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |