Doe er je voordeel mee...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:32 schreef JaWi het volgende:
Ik woon trouwens vlakbij koeman!
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:33 schreef twi het volgende:
[..]
Kan je Bartina niet even neuken? Dan weet Ronald ook hoe wij ons voelen.
Waar willen ze die van betalen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Tevez.
Nou, dat hoeft nou ook weer niet. We kunnen hem natuurlijk wel even bellenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:33 schreef twi het volgende:
[..]
Kan je Bartina niet even neuken? Dan weet Ronald ook hoe wij ons voelen.
Ook over 387 jaar niet?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:34 schreef PyTh het volgende:
[..]
16 miljoen bruto zal niet genoeg zijn
Met die Zuid-Amerikaanse mentaliteit krijg je vast wel een transfer voor mekaar in 24 minutenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:35 schreef Nashje het volgende:
Nu gewoon 20 miljoen bieden op Tevez.
Ik ben lang, beweegelijk, kan aardig irritant zijn, en heb 7 jaar gevoetbald. Conditie kunnen we aan werkenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:34 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Doe er je voordeel mee...
Tsja, inderdaad. Waarom niet. 't Is de helft van de begroting. Valt 't mee, is 't mooi. Valt 't tegen, hoeven we alleen maar een faillissement aan te vragen en onder een andere naam in de 4e klasse amateurs te beginnenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:35 schreef Nashje het volgende:
Nu gewoon 20 miljoen bieden op Tevez.
Jij had nog wat te zuipen, ik was aan het koken en zat met mijn moeder aan de telefoon, en dan lees je op eens dit!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:34 schreef HeatWave het volgende:. kom je terug van een leuke borrel , lees je dat Ajax even het hele seizoen naar de klote helpt. Wat een amateuristische prutsers zeg
.
En Boukhari kan vast nog wel ergens een werkvergunning vandaan trekkenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:36 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Met die Zuid-Amerikaanse mentaliteit krijg je vast wel een transfer voor mekaar in 24 minuten![]()
Je kan zo in de spits volgens Koeman!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:36 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik ben lang, beweegelijk, kan aardig irritant zijn, en heb 7 jaar gevoetbald. Conditie kunnen we aan werken.
lekker onwetend...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
Kom op man, dat is een diepte-investering! Dat vinden onze aandeelhouders fijn!
Met een bestuur dat als amateurs opereert zijn we al aardig op de goede weg daarheen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:36 schreef twi het volgende:
hoeven we alleen maar een faillissement aan te vragen en onder een andere naam in de 4e klasse amateurs te beginnen
Ja en dan nemen we ook Wamberto terug.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:38 schreef Nyluzzz het volgende:
Bij PSV loopt nog ene Gerald Sibon werkloos te zijn, misschien moeten we die nog eens proberen.
"You know JaWi? You only met JaWi four times. Go ask people who know JaWi! Ask them!"quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:36 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik ben lang, beweegelijk, kan aardig irritant zijn, en heb 7 jaar gevoetbald. Conditie kunnen we aan werken.
Hier mag ik eigenlijk niet om lachenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:38 schreef Tony_Montana67 het volgende:
een geintje van het PSV netwerk over waarom de keuring mislukt is, met dank aan Philips
[afbeelding]
Ja heel leuk, als je er ook nog eens bij verteld wat het voorsteld is het helemaal fantastischquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:38 schreef Tony_Montana67 het volgende:
een geintje van het PSV netwerk over waarom de keuring mislukt is, met dank aan Philips
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |