Welnee, ik hoop dat hij het hele team verstiert.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:28 schreef Mr.Mills het volgende:verwend nest
je bent een van de weinige die blij is voor zlatanquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:29 schreef Schanulleke het volgende:
Wat een spanning weer zeg.
Na ja, Zlatan was toch overgewaardeerd, dat kan binnen de huidige selectie wel opgevangen worden. Gaan we misschien weer eens echt des Ajax spelen.
Droppen we Koeman en Gaal bij Roda, halen we Koné alsnogquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:29 schreef golfer het volgende:
Kunnen we het komende halfuur Koeman en Van Gaal ook nog even ergens slijten bij 1 of andere rijke club?
Ik wil geen ondankbare spelers zoals Trabelsiquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ah, dat zie ik ook net, zijn we dan ook net op tijd vanaf en veel plezier ermee!
(als 'ie weer zijn draai vindt is het een prima speler natuurlijk)
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:30 schreef -Hans- het volgende:
Klote dat Kone niet komt
[..]
Nemen die keuringen zoveel tijd in beslag? ze hebben nog 30 minuten, en die man is toch wedstrijd fit dus waarom is die überhaupt al niet door de eerste keuring gekomen!? Wel klote zo, en het is op deze manier niet echt een goede dag voor Ajax geworden.
Lijkt me niet eens zo vreemd.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:29 schreef JeroenV het volgende:
Waarschijnlijk wordt Sonck man 1, Ananas 2, Babel 3 en Sagnoy 4.
Maak je geen illusies, koeman komt echt niet door de medische keuringquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:30 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Droppen we Koeman en Gaal bij Roda, halen we Koné alsnog![]()
't Ging meer om 't prestatiecontract wat 'm aan werd geboden. Hij wilde basisloon, zekerheid.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:31 schreef DutchGooner het volgende:
Ik wil geen ondankbare spelers zoals Trabelsi
Een paar weken geleden waren zijn financiele eisen Arsenal nog te gortig en Arsenal kennende zullen ze hem geen minimumloon hebben aangeboden
Graag of niet
De mijne is groter,leuk voor de bank zo'n Hatemquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Whehe, hebben wij toch ook nog wat leedvermaak vanavond.
Allemaal naar een oliestaat. De tering wat een wanbeleid.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:30 schreef twi het volgende:
[..]
Dan krijg je Jaakke en van Eijden er gratis bij.
Dan liever Hoogstrate...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:31 schreef cultheld het volgende:
Hey Ajax, willen jullie anders Van der Schaaf huren van ons? Zet 'm in de spits en hij legt er in ieder geval meer in dan Koné bij jullie zal doen, omdat die niet komt
Tevez.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:31 schreef cultheld het volgende:
Hey Ajax, willen jullie anders Van der Schaaf huren van ons? Zet 'm in de spits en hij legt er in ieder geval meer in dan Koné bij jullie zal doen, omdat die niet komt
Kan je Bartina niet even neuken? Dan weet Ronald ook hoe wij ons voelen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:32 schreef JaWi het volgende:
[..]
Allemaal naar een oliestaat. De tering wat een wanbeleid.
Ik woon trouwens vlakbij koeman!
Krijgt ie de kans niet voor bij Arsenequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:30 schreef Bayer het volgende:
[..]
Welnee, ik hoop dat hij het hele team verstiert.
Ja ik probeer er met enige extreme vorm van understatement het minder erg te laten lijken. :'(quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:31 schreef twi het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:32 schreef PyTh het volgende:
[..]
Maak je geen illusies, koeman komt echt niet door de medische keuring![]()
![]()
16 miljoen bruto zal niet genoeg zijnquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Tevez.
Kom op man, dat is een diepte-investering! Dat vinden onze aandeelhouders fijn!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Om over die minder dan 16 miljoen in 387 jaar nog maar te zwijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |